Nou wel op die manier dat daar uiteindelijk de hele sport uit voort is gekomen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd of ze in 1850 al een sneeuwbaan maakten en dan head first met 130km/h naar beneden gingen
Tweede run was niet solide, als ze dat morgen weer doet dan eindig je ergens op plaats 7-8.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:01 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk
Maar iig solid eerste 2 runs
Wacht wat was nou d’r tijd van run 2? Zo irritant dat ik dat mobiel niet apart kan zien op die score sitequote:Op donderdag 26 januari 2023 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tweede run was niet solide, als ze dat morgen weer doet dan eindig je ergens op plaats 7-8.
Run 1: 1.08.23quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Wacht wat was nou d’r tijd van run 2? Zo irritant dat ik dat mobiel niet apart kan zien op die score site
hmm ohjaquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Run 1: 1.08.23
Run 2: 1.08.69
Begon op de legendarische Cresta Run, ook in St Moritz (de bobslee/skeleton/rodelbaan van nu gaat er volgens mij overheen bij een van de onderste bochten), waar ze eerst op de rug naar beneden gingen en vanaf dit ding steeds vaker head-firstquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou wel op die manier dat daar uiteindelijk de hele sport uit voort is gekomen toch?
Zou eigk wel interessant zijn om daar eens in te duiken, zijn vast veel doden gevallen de eerste decennia dat mensen er een sport van maakten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |