abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219830602
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:23 schreef Hanca het volgende:
Wil je dit niet, dan moet een bond het aantal kwalificatiewedstrijden gewoon fors beperken. Alleen de World Cup mee laten doen. Heeft andere nadelen, maar deze Uhlaender is de nummer 13 van het laatste WK, die zou zich toch via de world cup moeten kunnen plaatsen zou je zeggen. Vorig jaar draaide ze ook gewoon de World Cup mee.
Maar ze had zich dus al niet voor de World cups geplaatst bij het Amerikaanse kwalificatietoernooi.
pi_219848699
Bos 4de in Altenberg en doet zometeen (17:04) ook nog de mixed (laatste kans voor plaatsing?, top-8 nodig)
pi_219849241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bos 4de in Altenberg en doet zometeen (17:04) ook nog de mixed (laatste kans voor plaatsing?, top-8 nodig)
Mij is even onduidelijk of top 8 voldoende is:
https://www.ad.nl/nijmege(...)oor-altijd~a61be399/

Wel voor de Nederlandse eis, maar blijkbaar zitten ze qua punten nog niet aan de goede kant voor de internationale eis.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219849284
Blijkbaar moet Joeri van Kuppeveld zich dan eerst zelf plaatsen.
https://en.wikipedia.org/(...)%80%93_Qualification

Maar als ik de ranglijst pak staat hij daar maar 63e. Momenteel is de slechtst geplaatste 35e.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219849339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Mij is even onduidelijk of top 8 voldoende is:
https://www.ad.nl/nijmege(...)oor-altijd~a61be399/

Wel voor de Nederlandse eis, maar blijkbaar zitten ze qua punten nog niet aan de goede kant voor de internationale eis.
Ja dat wou ik nog gaan opzoeken voor 5 uur :P, als die zich inderdaad eerst individueel moet plaatsen dan is het überhaupt irrelevant want dat gaat hem niet worden tenzij die opeens met een enorme verrassing komt.

Stond overigens dus wel weer fout in dat NOS-artikel van vorige week, dat echt bol blijkt te staan van de fouten met betrekking tot kwalificatie eisen. #werkenbijdeNOS

[ Bericht 3% gewijzigd door Wienerschnitzels op 16-01-2026 14:56:45 ]
pi_219849406
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja dat wou ik nog gaan opzoeken voor 5 uur :P, als die zich inderdaad eerst individueel moet plaatsen dan is het überhaupt irrelevant want dat gaat hem niet worden tenzij die opeens met een enorme verrassing komt.
Hij lijkt 25e in de WC te worden vandaag, dat schiet waarschijnlijk niet genoeg op.
pi_219850127
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 14:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij lijkt 25e in de WC te worden vandaag, dat schiet waarschijnlijk niet genoeg op.
60ste uiteindelijk geworden in de world rankings (wel nog 1 run in China Zondag die geldig is voor de ranking), even heel slordig opgeschoond kom ik dan ergens tussen plaats 30 en 40 uit waar top-25 nodig was voor IBSF kwalificatie.
pi_219850726
Niet dat het veel uitmaakt, maar we zijn 9de geworden bij de mixed wedstrijd.
pi_219878351
De 2 en 4 mans bob mogen naar Milaan, of liever naar Cortina d'Ampezzo.
https://nos.nl/artikel/25(...)mansbob-naar-cortina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')