Dat gaat ‘m niet meer worden ben ik bang.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat Hall altijd geblesseerd is, dat had nu al wel een uitstekende back up voor de rechtsbackpositie moeten zijn.
Zal zo wel een bal door het net schieten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bannis is een erg leuke jongen die nu wel iets anders mag gaan doen ja
Gun ik hem heel erg. Niks mis met de mentaliteit van die jongen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal zo wel een bal door het net schieten.
Hou nog steeds wel een beetje vertrouwen, fijne speler, goede fysiek ook (wanneer niet geblesseerdquote:Op donderdag 9 december 2021 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat ‘m niet meer worden ben ik bang.
Teixeira is echt een heel slechte speler.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
Teixeira toch ook wel matig hoor vandaag.
Dat was Valk ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Haha, die Valk lekte toch dat Whatsapp screenshotje?
Die kan echt alleen wat als ie een halfuur de tijd krijgt.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Haha, die Valk lekte toch dat Whatsapp screenshotje?
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was Valk ja.
Heeft iemand dat gifje van Senesi nog?
Ja dat was toen al wel duidelijk, konden er echt geen klote vanquote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat we uit 0-0 tegen deze gasten gespeeld hebben is eigenlijk ook niet te geloven zeg. Wat zijn deze slecht, dat Drita was nog beter joh.
Hij begon nog wel aardig vandaag.quote:
Dat had ik in januari alquote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb ook wel genoeg Diemers gezien.
En Klaas, voor wie in de plek zou je dan zeggen?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zeg toch
nelson mot gewoon gaan spelen
gewoon rechtsbuitenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Klaas, voor wie in de plek zou je dan zeggen?
jensquote:
Was die eerste niet bij de rust?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mag niet meer gewisseld worden toch? Al 3 momenten gehad
Ja je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mag niet meer gewisseld worden toch? Al 3 momenten gehad
Welneequote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Dessers is een mooie cultspits, maar die moet je natuurlijk na deze huurperiode weer lekker terug naar België sturen.
Vastleggenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Dessers is een mooie cultspits, maar die moet je natuurlijk na deze huurperiode weer lekker terug naar België sturen.
Das wel een beetje ogen dicht en schieten jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Caland het volgende:
Dessers heeft wel een beetje oogkleppen voor de goal he?
Eensquote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
2-3 miljoen voor een spits als Dessers moet je toch altijd doen.
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef CR7 het volgende:
Ik kan de spelers niet meer uit elkaar halen
Daar heeft Feyenoord er toch maar één van? Niet 6?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.
Ja, die verwar ik dus steeds met Texeiraquote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.
Als Bozenik al 4 miljoen kostte.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld. Ik vind eigenlijk niet veel bijzonders.
Dat denk ik eigenlijk niet. Zelfs voor Wout Wappie leg je al 30 miljoen neerquote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld.
Ik vraag het me af eigenlijk. Dessers doet het tot nu toe toch uitstekend?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld. Ik vind eigenlijk niet veel bijzonders.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag het me af eigenlijk. Dessers doet het tot nu toe toch uitstekend?
Die man gaat milkshaken.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef Caland het volgende:
De Bald loopt mensen voorbij alsof ze er niet staan
Ik vind het een prima spits voor Feyenoord eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat A-spelers in.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
Spelen die joden ook met het derde elftal of lijkt dat zo?
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Bozenik al 4 miljoen kostte.
Rust telt niet toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef VanKuikeren het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord vier wisselmomenten gehad (en mag dat niet).
Spitsen zijn in principe ook de duurste spelers. En de vergelijking met Aursnes moet je niet maken, das een absurde uitzondering geweest.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.
Tuurlijk qua statistieken mogen we niet klagen. Maar er gaat toch ook gewoon veel mis bij die jongen? Ik heb toch wel het idee dat hij behoorlijk aan het overpreformen is nu. Maar ik heb het graag fout hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat meen ik ook ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rust telt niet toch?
Ofzoiets. Meen dat daar iets mee was.
Met een hele goede scouting kan je vast wel wat opdoeken ergens in Scandinavie, dat is zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.
Door zijn hele carrière heen heeft hij eigenlijk wel aardige tot goede statistieken als je kijkt naar minuten per goal geloof ik. Dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk qua statistieken mogen we niet klagen. Maar er gaat toch ook gewoon veel mis bij die jongen? Ik heb toch wel het idee dat hij behoorlijk aan het overpreformen is nu. Maar ik heb het graag fout hoor.
Uiteraard, dat snap ik ook wel. Maar ik zou niet meteen al m’n geld op Dessers zetten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een hele goede scouting kan je vast wel wat opdoeken ergens in Scandinavie, dat is zo.
Maar of alles dan weer zo goed gaat vallen als de aankopen van deze zomer gedaan hebben is afwachten.
Dit was dan ook Jong Feyenoord. Eerste helft was nog wel aardig. Tweede helft was matig ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Wat was dit van een abominabel niveau. Overwinning en paar ton is prima verder maar kan je toch niet echt trots of blij van worden.
Blij toch wel? Je wint simpel met B-garnituur. Meer kon je ook niet verwachten vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Wat was dit van een abominabel niveau. Overwinning en paar ton is prima verder maar kan je toch niet echt trots of blij van worden.
Had je wat anders verwacht in een leeg stadion met een wedstrijd waar geen knikker op staat?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was dan ook Jong Feyenoord. Eerste helft was nog wel aardig. Tweede helft was matig ja.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik vond Hendriks wel aardig spelen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik blijf die Hartjes altijd wel een leuke speler vinden. Maar dat is fysiek alleen niet zoveel.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond Hendriks wel aardig spelen eigenlijk.
En dat zegt Elan, de man die moe wordt van de meningen van anderen.quote:
Je weet wie de tegenstander was vanwaar de opmerking dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.
Leicester, Marseille en Tottenham liever ontlopen. De rest geef ik ons best een goede kans tegen al zijn we tegen hiervoor genoemde echt niet kansloos.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus:
Sparta Praag
Leicester
Fenerbache
Marseille
Midtjylland
Celtic
Rapid Wien
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodoe Glimt
Randers FC
PAOK
(Tottenham)
Qarabag
Zeg het maar.
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus:
Sparta Praag
Leicester
Fenerbache
Marseille
Midtjylland
Celtic
Rapid Wien
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodoe Glimt
Randers FC
PAOK
(Tottenham)
Qarabag
Zeg het maar.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.
Liever Leicester en Marseille niet inderdaad. Tottenham als ze het zo serieus nemen als ze tot dusver gedaan hebben mag van mij wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Leicester, Marseille en Tottenham liever ontlopen. De rest geef ik ons best een goede kans tegen al zijn we tegen hiervoor genoemde echt niet kansloos.
Hoezo mening?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dat zegt Elan, de man die moe wordt van de meningen van anderen.
Like.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.
En wat deed Hendriks verkeerd dan? En de actie van Balde in die paar minuten dat die speelde dan? Hartjes had ook een mooie actie. Nee dit zegt niks maar hoezo doe je net alsof je niets hebt gezien dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo mening?
Was werkelijk niemand van de 'talenten' die ik er bovenuit zag stijgen of echt iets bijzonders zag doen, alleen Dessers en onze gehuurde vriend vielen positief op. Maar dat zijn gewoon eerste elftal spelers.
Is een andere loting tochquote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
Weet niet of het al besproken is maar de loting is trouwens 14:00 uur maandag. (ook voor @:psv)
Ik denk dat ze niet echt kansloos zijn tegen teams maar zou in een KO potje in maart(?) ook niet nu al blind Feyenoord als winnaar invullen. Zie ook niet elk team wekelijks voetballen natuurlijk. Worden sowieso leuke potjes joh, Conference liek goden.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Like.
Maar denk het trouwens wel echt(alleen Marseille en Leicester lijken mij beter. En vooruit, Tottenham, maar ik vertrouw op Rennes dat zij dat niet laten gebeuren)
Na die ellende tegen Drita durf ik Feyenoord nooit meer blind als winnaar in te vullen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet echt kansloos zijn tegen teams maar zou in een KO potje in maart(?) ook niet nu al blind Feyenoord als winnaar invullen.
Je faaltquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh van de tussenronde zeker. Dan druip ik af.
Na die tussenronde, eind februari pas ergensquote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de daadwerkelijke loting dan?
Vrijdag 25 februari.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de daadwerkelijke loting dan?
Dan kunnen ze het ook nooit goed doen. Of had je echt verwacht dat iemand zou opstaan die even vier in zou schieten?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.
Zou lekker zijn. En na die voor ECL begrippen pittige poule mag dat ook welquote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Liefst nu eerst nog zo "makkelijk" als mogelijk loten en dan hopelijk in de kwartfinale wel een mooie tegenstander (met publiek erbij).
De tegenstander was vooral extreem matig en niet in staat de bal drie keer naar een van hun eigen shirt te spelen, laat staan gevaarlijk te worden. Maar prima als jij Hendriks goed vond spelen. Die een op een met Bijlow die werd weggegeven en zij verkloten zullen we dan maar even terzijde schuiven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
En wat deed Hendriks verkeerd dan? En de actie van Balde in die paar minuten dat die speelde dan? Hartjes had ook een mooie actie. Nee dit zegt niks maar hoezo doe je net alsof je niets hebt gezien dan?
Je bent vergeten op je account "Pistolero" in te loggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De tegenstander was vooral extreem matig en niet in staat de bal drie keer naar een van hun eigen shirt te spelen, laat staan gevaarlijk te worden. Maar prima als jij Hendriks goed vond spelen. Die een op een met Bijlow die werd weggegeven en zij verkloten zullen we dan maar even terzijde schuiven.
Al tweemaal besproken.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch nog een hoop kuttripjes die er tussen zitten
En in de finale tegen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
Voorkeur voor PAOK. Daarna Praag, Leicester of Celtic. Fener of Wenen zou ook prima zijn.
Ter info.
Kwalitatief gezien Fenerbahce, Leicester, Tottenham en Marseille maar liever ontlopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
Voorkeur voor PAOK. Daarna Praag, Leicester of Celtic. Fener of Wenen zou ook prima zijn.
Ter info.
PSVquote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En in de finale tegen?
Finale Feyenoord - Celtic lijkt me genot.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En in de finale tegen?
Dat boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien Fenerbahce, Leicester, Tottenham en Marseille maar liever ontlopen.
Nogmaals ik zeg niet dat ze een wanprestatie hebben neergezet, alleen dat ik geen spelers heb gezien die positief opvielen. Zo'n Hartjes maar ook Bannis zou je toch meer van mogen verwachten tegen zo'n matige ploeg. Iets van creativiteit of zo, het was degelijk maar sober.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het ook nooit goed doen. Of had je echt verwacht dat iemand zou opstaan die even vier in zou schieten?
Ok Klaas.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent vergeten op je account "Pistolero" in te loggen.
Just saying.
Dat stadion kunnen er 20.000 in ofzo, genieten. Hotel Tirana al geboekt overigens voor een jodenfooiquote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Finale Feyenoord - Celtic lijkt me genot.
Is ook nog op een woensdagavond. Ze maken het wel zo ongunstig mogelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stadion kunnen er 20.000 in ofzo, genieten. Hotel Tirana al geboekt overigens voor een jodenfooi
Ik ga er niet vanuit hoor, maar met gratis annuleren kan je het maar geboekt hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook nog op een woensdagavond. Ze maken het wel zo ongunstig mogelijk.
Maar goed, stel dat we dat halen ga ik wel ontzettend mijn best doen om er bij te zijn
Alvast veertien hotels geboekt voor 10 maart?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit hoor, maar met gratis annuleren kan je het maar geboekt hebben.
Wacht even die tegenaanval dwars door het midden waar onze 2 'ervaren' spelers Geertruida en Senesi in het centrum stonden? Of was Senesi al gewisseld? Maar wat deed Hendriks daar precies fout?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De tegenstander was vooral extreem matig en niet in staat de bal drie keer naar een van hun eigen shirt te spelen, laat staan gevaarlijk te worden. Maar prima als jij Hendriks goed vond spelen. Die een op een met Bijlow die werd weggegeven en zij verkloten zullen we dan maar even terzijde schuiven.
Die een op een ontstond omdat onze rechtsback buitenspel opheft. Als je graag een schuldige wil aanwijzen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja Senesi was al gewisseld. Pedersen ook, stond op dat moment sowieso wel apart. Middenvelders voor verdedigers en net daarvoor een corner gehad dan kan je dit verwachten. Neemt niet weg dat het een redelijk .knullig moment was waarbij ook Hendriks in geen velden of wegen te bekennen was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wacht even die tegenaanval dwars door het midden waar onze 2 'ervaren' spelers Geertruida en Senesi in het centrum stonden? Of was Senesi al gewisseld? Maar wat deed Hendriks daar precies fout?
Dat is wel erg makkelijk. Hendriks stond bijvoorbeeld nog op eigen helft in die situatie. Qua omschakeling dus een moment van kwetsbaarheid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die een op een ontstond omdat onze rechtsback buitenspel opheft. Als je graag een schuldige wil aanwijzen.
Backs staan altijd wat hoger Elan, of wil je terug naar Dickballquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk. Hendriks stond bijvoorbeeld nog op eigen helft in die situatie. Qua omschakeling dus een moment van kwetsbaarheid.
Fuck nee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Backs staan altijd wat hoger Elan, of wil je terug naar Dickball
Die staat te zwemmen en stapt ook nog eens verkeerd, dus dan mag je die best als schuldige aanwijzen als je dat toch zo nodig moet doen ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck nee.
Maar om dan je rechtsback als schuldige in die situatie aan te wijzen omdat hij het buitenspel zou opheffen is weer het andere uiterste. Dan moet je gewoon met 10 man aanvallen en als er dan een keer een hoge bal tussendoor valt de gevolgen voor lief nemen. Overigens vond ik zo'n Karsdorp daar altijd wel heel goed in, maar die is/was een stuk sneller dan Hendriks. En meer getalenteerd.
Er is toch ook nooit gezegd dat het voorbij was?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:57 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)enovatie-van-de-Kuip
En het gezeik is tóch nog niet voorbij. In april beslissing over stadion.
Nouja, zo vatte ik 'm wel op na die (verschrikkelijk slechte) persco. Maar je hebt wel gelijk, niet in die woorden. Dat die bouwkosten toch niet zo hoog uitvielen is voor mij in elk geval nieuws.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is toch ook nooit gezegd dat het voorbij was?
Het komt vooral nogal leugenachtig over. Oh rekenfoutje het was geen 180 maar 100 miljoenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, zo vatte ik 'm wel op na die (verschrikkelijk slechte) persco. Maar je hebt wel gelijk, niet in die woorden. Dat die bouwkosten toch niet zo hoog uitvielen is voor mij in elk geval nieuws.
Ja, en nu is het 50. Gaat snel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt vooral nogal leugenachtig over. Oh rekenfoutje het was geen 180 maar 100 miljoen
Iederen z'n eigen stoeltje meenemen.quote:
Iedereen mag z'n eigen stoeltje in elkaar monteren. Samen krijgen we het stadion vol!quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:02 schreef Haringkop het volgende:
Misschien krijgen we een soort IKEA-bouwpakket opgeleverd. Dat je zelf nog even aan de slag moet met een inbussleutel.
Hoeveelste versobering zou dit al worden? Er is toch al flink geknaagd aan het originele ontwerp.
Er is al flink aan het origineel bezuinigen inderdaad. Sowieso heeft een nieuw stadion weinig zin qua inkomsten. Het helpt meer als we af en toe een fatsoenlijke transfer zouden doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:02 schreef Haringkop het volgende:
Misschien krijgen we een soort IKEA-bouwpakket opgeleverd. Dat je zelf nog even aan de slag moet met een inbussleutel.
Hoeveelste versobering zou dit al worden? Er is toch al flink geknaagd aan het originele ontwerp.
Het probleem is dat je dat niet echt kan begroten. Het levert wel geld op om te investeren in nieuwe spelers, maar je kan het salarishuis niet laten groeien. En dat bepaalt grotendeels je niveau op de langere termijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is al flink aan het origineel bezuinigen inderdaad. Sowieso heeft een nieuw stadion weinig zin qua inkomsten. Het helpt meer als we af en toe een fatsoenlijke transfer zouden doen.
Hendriks is best rap hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck nee.
Maar om dan je rechtsback als schuldige in die situatie aan te wijzen omdat hij het buitenspel zou opheffen is weer het andere uiterste. Dan moet je gewoon met 10 man aanvallen en als er dan een keer een hoge bal tussendoor valt de gevolgen voor lief nemen. Overigens vond ik zo'n Karsdorp daar altijd wel heel goed in, maar die is/was een stuk sneller dan Hendriks. En meer getalenteerd.
Hij is sneller dan de LB van Ajax!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor een CV ja, als moderne LB komt hij echt snelheid tekort.
Dan Tagliafico? Lijkt me heel erg stug!quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is sneller dan de LB van Ajax!
Je zou wel kunnen werken met tekengeld oid. En je kunt wel grotere transfers doen. Het gaat er om dat je PSV financieel weer inhaalt. Ajax is namelijk onbereikbaar, ook met nieuw stadion. PSV staat met name door goede transfers boven ons. Ondanks minder fans en een kleiner stadion.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je dat niet echt kan begroten. Het levert wel geld op om te investeren in nieuwe spelers, maar je kan het salarishuis niet laten groeien. En dat bepaalt grotendeels je niveau op de langere termijn.
Daarom kan AZ ondanks hun goeie transferbeleid die laatste stap nooit zetten, daar komt structureel nooit genoeg geld binnen
In de gaten houden wel, maar hij is afgelopen seizoen weggestuurd bij Groningen omdat hij niet goed genoeg was. Genoeg spelers die het in de KKD natuurlijk wel laten zien, maar een stap hoger niet aankunnen. Ik weet niet of hij bijvoorbeeld beter is dan Bannisquote:Op zaterdag 11 december 2021 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Even heel erg opportunistisch; moeten we die Dallinga van Excelsior in de gaten houden? Ik kijk geen wedstrijd van ze verder, maar het valt wel op dat ie er al zoveel in heeft liggen.
Ah oke, dat belooft niet veel goeds inderdaad. Hm, dan gewoon in de gaten houden ja. Hij valt in elk geval wel op, jeetjequote:Op zaterdag 11 december 2021 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de gaten houden wel, maar hij is afgelopen seizoen weggestuurd bij Groningen omdat hij niet goed genoeg was. Genoeg spelers die het in de KKD natuurlijk wel laten zien, maar een stap hoger niet aankunnen. Ik weet niet of hij bijvoorbeeld beter is dan Bannis
Orriegod.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:06 schreef Caland het volgende:
Geen Kokcu, die ga je wel echt missen.
Ik denk ook dat je dan niet overdrijft. Samen met Sini toch wel de speler die het minst vervangbaar is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Orriegod.
Als je me vorig jaar had gezegd dat Kokcu een onmisbare schakel (nouja, ik overdrijf hier wat) in het spel van Slot zou worden had ik heel hard gelachen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wat is de stand in die poll? IK MOET DIT WETEN.
Je begint met Feyenoord B, eindigt met Feyenoord C. Alleen al door die jongens te laten debuteren creeer je waarde.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Is natuurlijk geen kapitaal, maar in de huidige situatie alsnog erg veel.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef H.FR het volgende:
Volgens AD kost Dessers trouwens 4mln. Best veel gezien de situatie.
Gewoon lekker zo ver mogelijk komen, lekker centjes en puntjes pakken, werken aan de ontwikkeling en marktwaarde van het team.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Liefst nu eerst nog zo "makkelijk" als mogelijk loten en dan hopelijk in de kwartfinale wel een mooie tegenstander (met publiek erbij).
@JohanDerksen vindt deze post leuk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk spelertje wel!quote:
Eens, tegelijkertijd toch een hele geruststelling dat je nog een aantal aardige middenvelders hebt waarmee je tegen veel tegenstanders wel wegkomt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je dan niet overdrijft. Samen met Sini toch wel de speler die het minst vervangbaar is.
Hebben we deze idioot weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
@:johanderksen vindt deze post leuk.
Zeiklul.
Hij gaf Hendriks de schuld? Heb je een link?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben we deze idioot weer
@:ArneSLot had precies dezelfde conclusie na afloop.
Hij zei dat dit resultaat hem geen reet zei. Dus hoe Hendriks het deed is ook totaal niet belangrijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij gaf Hendriks de schuld? Heb je een link?
Door die overwinning in het kampioensjaar is Feyenoord nog steeds de enige club deze eeuw die in een seizoen alle speelrondes bovenaan heeft gestaan.quote:Op zondag 12 december 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Daar komen wat grootheden voorbij hoor. Taument, Kiprich, Blinker, Nelom, Vos.
De melk is ook verkrijgbaar in onder meer de kantine van Feyenoord. Hoekerswever vertelde tevens dat de dieren van de boerderij deels leven van het gemaaide gras uit De Kuip.quote:
Wel een fantastisch verhaalquote:Op zondag 12 december 2021 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De melk is ook verkrijgbaar in onder meer de kantine van Feyenoord. Hoekerswever vertelde tevens dat de dieren van de boerderij deels leven van het gemaaide gras uit De Kuip.
Van drijvende koeien gevoed met kuipgras?
Volgens mij missen ze een aantal hoogtepunten in dat filmpje:quote:Op zondag 12 december 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
Daar komen wat grootheden voorbij hoor. Taument, Kiprich, Blinker, Nelom, Vos.
Spanje?quote:Op zondag 12 december 2021 13:46 schreef klaasweetalles het volgende:
weer die toornstra
jezus
dit is niet de beste opstelling
Daar zeggen ze momenteel niet veelquote:Op zondag 12 december 2021 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
Weer die Leo Driessen. Ik heb Rijnmond maar meteen aangezet.
Vreselijke vent inderdaad. Meer met zichzelf bezig en zn vreselijke humorquote:Op zondag 12 december 2021 14:29 schreef Kerftminister het volgende:
Weer die Leo Driessen. Ik heb Rijnmond maar meteen aangezet.
Hey Klaas. Is het niet een idee om vanmiddag lekker te gaan trollen je mening te verkondigen in F1?quote:Op zondag 12 december 2021 13:46 schreef klaasweetalles het volgende:
weer die toornstra
jezus
dit is niet de beste opstelling
‘Mo, Rotterdam ZUID’quote:Op zondag 12 december 2021 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
El Hankouri aanvoerder.
Dat Groningen is echt niks eh?
Groningen weer ouderwets Groningen?quote:
Is wel een interessante combinatie tussen schoppen en vallen. Zie je niet vaak, meestal wordt er voor één van die twee opties gekozen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groningen heeft een walgelijke spelopvatting
Tweede helft vergeten we het wel af te maken voorlopig. Groningen krijgt 1 kans en die vliegt er natuurlijk weer in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:10 schreef Wicky15 het volgende:
Die uitwedstrijden gaan wel weer lekker dit seizoen he
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 12 december 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die 4 op doel vin'k persoonlijk slechter
Zie ik je nu al een paar keer zeggen, maar Senesi verdedigde daar gewoon als een bal gehakt. Focus daarop.quote:Op zondag 12 december 2021 16:26 schreef fetX het volgende:
Zeer frustrerend. Natuurlijk laat je het zelf liggen, maar weer zo vervelend dat die tegenstander de enige kans er weer inlegt. Zoals zo vaak dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |