Dat meen ik ook ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rust telt niet toch?
Ofzoiets. Meen dat daar iets mee was.
Met een hele goede scouting kan je vast wel wat opdoeken ergens in Scandinavie, dat is zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.
Door zijn hele carrière heen heeft hij eigenlijk wel aardige tot goede statistieken als je kijkt naar minuten per goal geloof ik. Dat verbaasde mij ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk qua statistieken mogen we niet klagen. Maar er gaat toch ook gewoon veel mis bij die jongen? Ik heb toch wel het idee dat hij behoorlijk aan het overpreformen is nu. Maar ik heb het graag fout hoor.
Uiteraard, dat snap ik ook wel. Maar ik zou niet meteen al m’n geld op Dessers zetten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een hele goede scouting kan je vast wel wat opdoeken ergens in Scandinavie, dat is zo.
Maar of alles dan weer zo goed gaat vallen als de aankopen van deze zomer gedaan hebben is afwachten.
Dit was dan ook Jong Feyenoord. Eerste helft was nog wel aardig. Tweede helft was matig ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Wat was dit van een abominabel niveau. Overwinning en paar ton is prima verder maar kan je toch niet echt trots of blij van worden.
Blij toch wel? Je wint simpel met B-garnituur. Meer kon je ook niet verwachten vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Wat was dit van een abominabel niveau. Overwinning en paar ton is prima verder maar kan je toch niet echt trots of blij van worden.
Had je wat anders verwacht in een leeg stadion met een wedstrijd waar geen knikker op staat?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Elan het volgende:
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was dan ook Jong Feyenoord. Eerste helft was nog wel aardig. Tweede helft was matig ja.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik vond Hendriks wel aardig spelen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik blijf die Hartjes altijd wel een leuke speler vinden. Maar dat is fysiek alleen niet zoveel.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |