Das wel een beetje ogen dicht en schieten jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Caland het volgende:
Dessers heeft wel een beetje oogkleppen voor de goal he?
Eensquote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef Caland het volgende:
2-3 miljoen voor een spits als Dessers moet je toch altijd doen.
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef CR7 het volgende:
Ik kan de spelers niet meer uit elkaar halen
Daar heeft Feyenoord er toch maar één van? Niet 6?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.
Ja, die verwar ik dus steeds met Texeiraquote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degene die er geen klote van kan ; da's Diemers.
Als Bozenik al 4 miljoen kostte.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld. Ik vind eigenlijk niet veel bijzonders.
Dat denk ik eigenlijk niet. Zelfs voor Wout Wappie leg je al 30 miljoen neerquote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld.
Ik vraag het me af eigenlijk. Dessers doet het tot nu toe toch uitstekend?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik denk dat je wel wat beters kan halen voor dat geld. Ik vind eigenlijk niet veel bijzonders.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag het me af eigenlijk. Dessers doet het tot nu toe toch uitstekend?
Die man gaat milkshaken.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef Caland het volgende:
De Bald loopt mensen voorbij alsof ze er niet staan
Ik vind het een prima spits voor Feyenoord eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat A-spelers in.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
Spelen die joden ook met het derde elftal of lijkt dat zo?
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Bozenik al 4 miljoen kostte.
Rust telt niet toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef VanKuikeren het volgende:
Volgens mij heeft Feyenoord vier wisselmomenten gehad (en mag dat niet).
Spitsen zijn in principe ook de duurste spelers. En de vergelijking met Aursnes moet je niet maken, das een absurde uitzondering geweest.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sloeg dan ook nergens op. Club Brugge haalde een jaartje eerder Wesley voor 1 miljoen van Trencin. AursnesGod koste ook maar een half miljoen.
Tuurlijk qua statistieken mogen we niet klagen. Maar er gaat toch ook gewoon veel mis bij die jongen? Ik heb toch wel het idee dat hij behoorlijk aan het overpreformen is nu. Maar ik heb het graag fout hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |