Je faaltquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh van de tussenronde zeker. Dan druip ik af.
Na die tussenronde, eind februari pas ergensquote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de daadwerkelijke loting dan?
Vrijdag 25 februari.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer is de daadwerkelijke loting dan?
Dan kunnen ze het ook nooit goed doen. Of had je echt verwacht dat iemand zou opstaan die even vier in zou schieten?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.
Zou lekker zijn. En na die voor ECL begrippen pittige poule mag dat ook welquote:Op donderdag 9 december 2021 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Liefst nu eerst nog zo "makkelijk" als mogelijk loten en dan hopelijk in de kwartfinale wel een mooie tegenstander (met publiek erbij).
De tegenstander was vooral extreem matig en niet in staat de bal drie keer naar een van hun eigen shirt te spelen, laat staan gevaarlijk te worden. Maar prima als jij Hendriks goed vond spelen. Die een op een met Bijlow die werd weggegeven en zij verkloten zullen we dan maar even terzijde schuiven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
En wat deed Hendriks verkeerd dan? En de actie van Balde in die paar minuten dat die speelde dan? Hartjes had ook een mooie actie. Nee dit zegt niks maar hoezo doe je net alsof je niets hebt gezien dan?
Je bent vergeten op je account "Pistolero" in te loggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De tegenstander was vooral extreem matig en niet in staat de bal drie keer naar een van hun eigen shirt te spelen, laat staan gevaarlijk te worden. Maar prima als jij Hendriks goed vond spelen. Die een op een met Bijlow die werd weggegeven en zij verkloten zullen we dan maar even terzijde schuiven.
Al tweemaal besproken.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toch nog een hoop kuttripjes die er tussen zitten
En in de finale tegen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
Voorkeur voor PAOK. Daarna Praag, Leicester of Celtic. Fener of Wenen zou ook prima zijn.
Ter info.
Kwalitatief gezien Fenerbahce, Leicester, Tottenham en Marseille maar liever ontlopen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Caland het volgende:
Voorkeur voor PAOK. Daarna Praag, Leicester of Celtic. Fener of Wenen zou ook prima zijn.
Ter info.
PSVquote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En in de finale tegen?
Finale Feyenoord - Celtic lijkt me genot.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En in de finale tegen?
Dat boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien Fenerbahce, Leicester, Tottenham en Marseille maar liever ontlopen.
Nogmaals ik zeg niet dat ze een wanprestatie hebben neergezet, alleen dat ik geen spelers heb gezien die positief opvielen. Zo'n Hartjes maar ook Bannis zou je toch meer van mogen verwachten tegen zo'n matige ploeg. Iets van creativiteit of zo, het was degelijk maar sober.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het ook nooit goed doen. Of had je echt verwacht dat iemand zou opstaan die even vier in zou schieten?
Ok Klaas.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent vergeten op je account "Pistolero" in te loggen.
Just saying.
Dat stadion kunnen er 20.000 in ofzo, genieten. Hotel Tirana al geboekt overigens voor een jodenfooiquote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Finale Feyenoord - Celtic lijkt me genot.
Is ook nog op een woensdagavond. Ze maken het wel zo ongunstig mogelijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat stadion kunnen er 20.000 in ofzo, genieten. Hotel Tirana al geboekt overigens voor een jodenfooi
Ik ga er niet vanuit hoor, maar met gratis annuleren kan je het maar geboekt hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook nog op een woensdagavond. Ze maken het wel zo ongunstig mogelijk.
Maar goed, stel dat we dat halen ga ik wel ontzettend mijn best doen om er bij te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |