Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarheen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom bolk je jezelf dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heujquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Hey Filo. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Filo.quote:![]()
![]()
![]()
Long time no see.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallo allen ja gaat lekkerOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Fijn te horen. En de kleintjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met jullie?
Dot mod, nou nou toe maar. Goed onderhandeld over de voorwaarden neem ik aanOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Gaat z;n gangetje..quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Filosoofert het volgende:
Met jullie?
Dot mod, nou nou toe maar. Goed onderhandeld over de voorwaarden neem ik aan![]()
![]()
Zeker, groeien als koolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hier alles rustig.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Filosoofert het volgende:
Met jullie?
Dot mod, nou nou toe maar. Goed onderhandeld over de voorwaarden neem ik aan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben hier geen mod hoor 😀 onderhandelingen zijn goed verlopen 😜quote:Op donderdag 9 december 2021 19:48 schreef Filosoofert het volgende:
Met jullie?
Dot mod, nou nou toe maar. Goed onderhandeld over de voorwaarden neem ik aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een aanbod gehad, ik ga (hopelijk/vermoedelijk) graven voor de EOD, WOII bommen etc.quote:
Moeten het nog over paar dingen eens worden maareh, ziet er goed uit 😁😁Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wat weer een mooie uitdaging zeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb een aanbod gehad, ik ga (hopelijk/vermoedelijk) graven voor de EOD, WOII bommen etc.
Moeten het nog over paar dingen eens worden maareh, ziet er goed uit 😁😁
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier geen mod hoor 😀 onderhandelingen zijn goed verlopen 😜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Gaaf man!!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb een aanbod gehad, ik ga (hopelijk/vermoedelijk) graven voor de EOD, WOII bommen etc.
Moeten het nog over paar dingen eens worden maareh, ziet er goed uit 😁😁Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je werd toch vanaf 1 jan ONZmodquote:Op donderdag 9 december 2021 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier geen mod hoor 😀 onderhandelingen zijn goed verlopen 😜Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Was 1 aprilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Principessa.quote:![]()
Hoe ging de training?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FrisbolkOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Joehoe Fruitjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Hoe ging de training?ik post het net in het andere topic
![]()
Ging heel goed!! was super leuk![]()
Net ambulance hier aan de overkant. Jong meisje 18 jaar met corona naar het ziekenhuis gebracht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Net ambulance hier aan de overkant. Jong meisje 18 jaar met corona naar het ziekenhuis gebracht
Moooonnnn!!!quote:
Ik heb haags ingehaald
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Yeahhhh goed gedaan!!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Moooonnnn!!!
Ik heb haags ingehaaldtoppertje
![]()
![]()
huhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Net ambulance hier aan de overkant. Jong meisje 18 jaar met corona naar het ziekenhuis gebrachtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ASOT is begonnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wilde grotonderzoek doen en toen wilde MrsL mee, jaloers?![]()
![]()
Zieligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk valt het nog mee en hoeft ze de ic niet opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk niet neequote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk valt het nog mee en hoeft ze de ic niet op![]()
ondertiteling stond per ongeluk aan bij ASOTwat een teksten joh
Uw ADH vitamine Worst
Nee. Niemand helaasquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
ja 18 jarige zijn ook niet immuun voor de ICWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wegaan je lekker misbruikenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Paul het volgende:
Morgen een date met @:flippingcoin en een charles?![]()
Wel goed douchen eerstI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
quote:Ga jij nou even normaal doen?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef Paul het volgende:
ondertiteling stond per ongeluk aan bij ASOTwat een teksten joh
Oh dit gaat Paul niet kopiërenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Paul is een wandelende blinde darm
Uw ADH vitamine Worst
Wat is ASOTquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ga jij nou even normaal doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A state of trance.quote:
Met Armin van Buuren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat feestje in mexico dat ik vanmiddag had geplaatst, maar dan als wekelijkse radioshowquote:Uw ADH vitamine Worst
Thnx 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
A state of trance.
Met Armin van Buuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
👍🏻quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat feestje in mexico dat ik vanmiddag had geplaatst, maar dan als wekelijkse radioshowWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshowquote:
Uw ADH vitamine Worst
huhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshowWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Denk dat je het vaker over de drollen hebt dan 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshowWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PPPPAAAAAAAAAUUUUUULLLLLLLLLLLLLLULLLLLLLLLI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik zie er best stoer en gevaarlijk uit met mijn zwarte mondkapje. Had altijd die standaard blauweUw ADH vitamine Worst
ASOT is niet elke dag, laat staan meerdere keren per dagquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je het vaker over de drollen hebt dan 😉
Uw ADH vitamine Worst
Paul lijkt me wel zo'n zure die gaat klagen wanneer ASOT bij Jaarbeurs draaitUw ADH vitamine Worst
hi fanquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
PPPPAAAAAAAAAUUUUUULLLLLLLLLLLLLLULLLLLLLLLWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paulquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
PaulI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
PaulI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Paul lijkt me wel zo'n zure die gaat klagen wanneer ASOT bij Jaarbeurs draaitWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie er best stoer en gevaarlijk uit met mijn zwarte mondkapje. Had altijd die standaard blauwe
Paul[b][/b]I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat is ook weer waar 💩quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ASOT is niet elke dag, laat staan meerdere keren per dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
als toiletjuf?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoorUw ADH vitamine Worst
Hakken voor kids.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij Trance Energy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja met smarties ipv... Smartiesquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Niet!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Geloof er niks van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
sorry dat ik flippingcoin heb geloktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die mag wel blijven,.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaaaaal nietquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik heb paul leren kennen in de gaybar maar kan mij niet voorstellen dat die kan hakkenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Weet wel dat die geen gagreflex heeft
die flinke lul hakte er best wel in bij hemquote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb paul leren kennen in de gaybar maar kan mij niet voorstellen dat die kan hakkenUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo lok je er een paar en zo jaag je er een paar weg.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja maar hij had genoeg ervaring dat goed te handelenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die flinke lul hakte er best wel in bij hemI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Goed getraind dus.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Weet wel dat die geen gagreflex heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niets dan respect voorquote:
RIVM gaat hier wel flink om gillen hoor, de neus vrijquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kentucky fried zeehondI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Haha ja in gouda toch
Where else
en Amsterdam en Den Haag en Rotterdamquote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Haha ja in gouda toch
Where elseUw ADH vitamine Worst
Wel makkelijk als je gaat testen 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
RIVM gaat hier wel flink om gillen hoor, de neus vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je gaat testen 😉
Dat ze niet keihard aangeklaagd worden door kfcquote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en Amsterdam en Den Haag en Rotterdam
Waar is paulllllllllll @Paul paulllll?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Alleen via de keel wat moeilijkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar is paulllllllllll @:paul paulllll?
Paullllllllll!!!!!!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Paul
![]()
Paul
![]()
Was al verdrietig omdat ik dacht dat iedereeen me haatteWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als schandknaapje.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:56 schreef Paul het volgende:
door @:flippingcoin weet ik toch dat ik geliefd ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iwanius was er postief overquote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat ze niet keihard aangeklaagd worden door kfcUw ADH vitamine Worst
Nee nooitquote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef Paul het volgende:
Was al verdrietig omdat ik dacht dat iedereeen me haatte
Lekker ding!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
RIP iwaquote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iwanius was er postief over
Paul
![]()
Lullie zijn zo hard tegen mijik heb ook een hart
Een bang hart?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:00 schreef Paul het volgende:
Lullie zijn zo hard tegen mijik heb ook een hart
Paul
![]()
bronzen note omdat ik moest giechelenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morgen wel?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Even in mijn agenda kijken hoorquote:
Hmmmm nee toch nietUw ADH vitamine Worst
Nou dan hoef je ook niet naar paul te komen morgenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even in mijn agenda kijken hoor
Hmmmm nee toch niet
Kan ik daarmee voor iets leuks inwisselen?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:02 schreef Paul het volgende:
[..]
bronzen note omdat ik moest giechelenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik daarmee voor iets leuks inwisselen?![]()
![]()
Rustiggggggggggquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Paul
![]()
Ik doet met sterretjes want K gebruiken we niet in DTS.
Verboden woordWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
KloptI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
En ***** ************** **** ***I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Harde drollie 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je lekker?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bahhh bah bahI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof dat het minder erg maakt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. mario390 / 926 / +42 / +49 / 845 / 1177
2. FreshFruit / 836 / +36 / +38 / 1626 / 2023
3. Dotteke / 685 / +113 / +85 / 967 / 1280
4. Mrsloveable / 409 / +73 / +65 / 997 / 1238
5. chufi / 408 / +81 / +51 / 111 / 222
6. Maanvis / 394 / +84 / +86 / 466 / 592
7. Rafeiro / 318 / +38 / +2 / 299 / 415
8. JochemSjakie / 270 / +36 / +19 / 685 / 833
9. Charz / 257 / +39 / +27 / 521 / 684
10. hemarookworst / 256 / +34 / +90 / 498 / 611
11. Dr.Mikey / 254 / +61 / +2 / 214 / 320
12. mazaru / 237 / +45 / +6 / 792 / 926
13. DJMO / 208 / +19 / +17 / 342 / 459
14. Paul / 168 / +7 / +82 / 607 / 710
15. Emmerdeur / 161 / +31 / +17 / 243 / 318
16. -Shii- / 124 / +30 / +0 / 134 / 179
17. gebrokenglas / 113 / +26 / +2 / 229 / 297
18. Fogel / 112 / +27 / +3 / 209 / 283
19. hollandia02 / 95 / +0 / +0 / 161 / 204
20. Schakeltopia / 87 / +19 / +4 / 468 / 511SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. mario390 / 926 / +42 / +49 / 845 / 1177
2. FreshFruit / 836 / +36 / +38 / 1626 / 2023
3. Dotteke / 685 / +113 / +85 / 967 / 1280
4. Mrsloveable / 409 / +73 / +65 / 997 / 1238
5. chufi / 408 / +81 / +51 / 111 / 222
6. Maanvis / 394 / +84 / +86 / 466 / 592
7. Rafeiro / 318 / +38 / +2 / 299 / 415
8. JochemSjakie / 270 / +36 / +19 / 685 / 833
9. Charz / 257 / +39 / +27 / 521 / 684
10. hemarookworst / 256 / +34 / +90 / 498 / 611
11. Dr.Mikey / 254 / +61 / +2 / 214 / 320
12. mazaru / 237 / +45 / +6 / 792 / 926
13. DJMO / 208 / +19 / +17 / 342 / 459
14. Paul / 168 / +7 / +82 / 607 / 710
15. Emmerdeur / 161 / +31 / +17 / 243 / 318
16. -Shii- / 124 / +30 / +0 / 134 / 179
17. gebrokenglas / 113 / +26 / +2 / 229 / 297
18. Fogel / 112 / +27 / +3 / 209 / 283
19. hollandia02 / 95 / +0 / +0 / 161 / 204
20. Schakeltopia / 87 / +19 / +4 / 468 / 511bijna al nr 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als er niemand is lukt dat ook makkelijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er niemand is lukt dat ook makkelijk.
Paul
![]()
Kvind DTS niet stommer geworden ofzo met minder mensenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tjaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt alles zit op viva nuquote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef Paul het volgende:
Kvind DTS niet stommer geworden ofzo met minder mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet. 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet iedereen. Ik heb geen uitnodiging gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook niet meer nu. Is gestopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef -Shii- het volgende:
Lang geleden dat ik een Viva gelezen heb trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet spoileren graag. Ik ben nog aan het kijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef Haags het volgende:
Zo, helemaal klaar met la casa de papel.
Goed einde![]()
Natuurlijk doe ik dat niet. Waar ben je nu?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet spoileren graag. Ik ben nog aan het kijken.Zonder wrijving geen glans![]()
😉🤣💩quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vettige worst past beter bij rookworst vd Hemaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt liever niet uitgescholden![]()
daar heb je zeker trek in he, in mijn vette worstquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Vettige worst past beter bij rookworst vd HemaUw ADH vitamine Worst
Bij aflevering 8 nu van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat niet. Waar ben je nu?![]()
Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van.quote:
Ik pak waar ik zin in heb, soms witbrood, dan fijn volkoren, dan eens grof en soms gewoon krentenbollen.Lack of common cents![]()
Zit nog vol van avond eten.. hahaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je zeker trek in he, in mijn vette worst![]()
oh dan ben je er bijnaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij aflevering 8 nu van het laatste seizoen.
Ik vond de laatste 5 afleveringen toch wel erg goed. Na een matig begin van dit laatste seizoen (1e 5 afl).Zonder wrijving geen glans![]()
He was je verdwaald 🤣quote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Vettige worst past beter bij rookworst vd HemaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik vind wat ik tot nu toe heb gezien ook erg goed. Inderdaad een matig begin. Ook teveel van die terugblikken in het begin vond ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:49 schreef Haags het volgende:
[..]
oh dan ben je er bijna
Ik vond de laatste 5 afleveringen toch wel erg goed. Na een matig begin van dit laatste seizoen (1e 5 afl).![]()
Ja mee eens. Ook verhaallijnen dat je denkt, wtf moet ik hiermeequote:Op donderdag 9 december 2021 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik vind wat ik tot nu toe heb gezien ook erg goed. Inderdaad een matig begin. Ook teveel van die terugblikken in het begin vond ik.
bijv met die zoon.Zonder wrijving geen glans![]()
Vind wit brood weinig smaak hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van.
Ik pak waar ik zin in heb, soms witbrood, dan fijn volkoren, dan eens grof en soms gewoon krentenbollen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A je werd gelokt 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik werd getagged bij de Viva, ik kom overal waar het me gezellig lijktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die spoelde ik een beetje door.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ook verhaallijnen dat je denkt, wtf moet ik hiermee
bijv met die zoon.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die spoelde ik een beetje door.
Ja, drinken haal tijd
Zonder wrijving geen glans![]()
Hoeft niet per se. Maar volkoren is beste swsquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind wit brood weinig smaak hebben
Uw ADH vitamine Worst
Tegenwoordig kan je alles op pauze zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das niet slimquote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de trein. Het is soms zo spannend dat ik bijna vergeet uit te stappen.
lolquote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de trein. Het is soms zo spannend dat ik bijna vergeet uit te stappen.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Inmiddels aangekomen en afgerangeerd in Watergraafsmeer, machinist sluit de boel af, alle lichten uit en ergens in een coupe zie je nog het schijnsel van een tablet...Lack of common cents![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inmiddels aangekomen en afgerangeerd in Watergraafsmeer, machinist sluit de boel af, alle lichten uit en ergens in een coupe zie je nog het schijnsel van een tablet...![]()
Ja bijna wel.![]()
![]()
Jaja ho maarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die worst hoeft niet per se door je slokdarm![]()
Raaaarrrrrgggghhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Haags het volgende:
gvd net uit bad en mijn kat claimt me compleet.
GA WEG!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?Zonder wrijving geen glans![]()
Geen idee, schrijf er een proefschrift over.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?Uw ADH vitamine Worst
Verschillende geruchten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, nee.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, schrijf er een proefschrift over.Wat spannendquote:!!!
Zonder wrijving geen glans![]()
Ikke?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?![]()
Leukere mensen daar.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?![]()
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja Neequote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja Nee![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Jij bent overal welkomquote:![]()
![]()
oldskool dtsquote:weenie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja NeeZonder wrijving geen glans![]()
Sc of van fok af?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dan had jij er toch ook moeten zitten 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn me te veel knipogenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Jij bent overal welkom![]()
![]()
![]()
[..]
oldskool dts
[..]
weenie.![]()
Ik ga daar wat van zeggenquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ze blijven toch wel hier komen voor de puntjes of als het daar rustig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
mensen die mij stom vinden zijn daar nu heen zoals ToT enzoquote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat doet dat met je? Hoe voel je je daarbij?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
mensen die mij stom vinden zijn daar nu heen zoals ToT enzoZonder wrijving geen glans![]()
Paul
![]()
Vind het wel primaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat doet dat met je? Hoe voel je je daarbij?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hij profiteerd er van was nooit zo lang hier als nu. Hij ruikt de puntjus 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat doet dat met je? Hoe voel je je daarbij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag het me af.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had jij er toch ook moeten zitten 😉![]()
Paul
![]()
klopt ik was hier ook vannachtquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij profiteerd er van was nooit zo lang hier als nu. Hij ruikt de puntjus 😉
bolkquote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt ik was hier ook vannacht [ afbeelding ]![]()
Paul
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Homijn het volgende:
Nieuw spel
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel![]()
![]()
Nahquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
I'm surrounded by morons!
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolk die PaulI'm surrounded by morons!
OefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Sparta Praag
Leicester
Fenerbache
Marseille
Midtjylland
Celtic
Rapid Wien
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodoe Glimt
Randers FC
PAOK
(Tottenham)
Qarabag
Zeg het maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik sta nog steeds op 2.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Homijn het volgende:
Nieuw spel
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
Ik doe niet meer actief mee.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Mario loopt steeds meer uit hier. En Dotteke is er ook nog...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Speciaal voor jou mijn vriend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken jaI'm surrounded by morons!
Wat precies?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul gaat zo slipen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog laatste dagje school, is vrijdag speelgoeddag?quote:Uw ADH vitamine Worst
En verkleed mag ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog laatste dagje school, is vrijdag speelgoeddag?
Paul
![]()
WAs alleen de downtime vergetenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: