He was je verdwaald 🤣quote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Vettige worst past beter bij rookworst vd Hema
Ja ik vind wat ik tot nu toe heb gezien ook erg goed. Inderdaad een matig begin. Ook teveel van die terugblikken in het begin vond ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:49 schreef Haags het volgende:
[..]
oh dan ben je er bijna
Ik vond de laatste 5 afleveringen toch wel erg goed. Na een matig begin van dit laatste seizoen (1e 5 afl).
Ja mee eens. Ook verhaallijnen dat je denkt, wtf moet ik hiermeequote:Op donderdag 9 december 2021 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik vind wat ik tot nu toe heb gezien ook erg goed. Inderdaad een matig begin. Ook teveel van die terugblikken in het begin vond ik.
Vind wit brood weinig smaak hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van.
Ik pak waar ik zin in heb, soms witbrood, dan fijn volkoren, dan eens grof en soms gewoon krentenbollen.
A je werd gelokt 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik werd getagged bij de Viva, ik kom overal waar het me gezellig lijkt
Ja die spoelde ik een beetje door.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens. Ook verhaallijnen dat je denkt, wtf moet ik hiermee
bijv met die zoon.
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die spoelde ik een beetje door.
Hoeft niet per se. Maar volkoren is beste swsquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind wit brood weinig smaak hebben
O das niet slimquote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de trein. Het is soms zo spannend dat ik bijna vergeet uit te stappen.
lolquote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kijk vaak in de trein. Het is soms zo spannend dat ik bijna vergeet uit te stappen.
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inmiddels aangekomen en afgerangeerd in Watergraafsmeer, machinist sluit de boel af, alle lichten uit en ergens in een coupe zie je nog het schijnsel van een tablet...
Jaja ho maarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die worst hoeft niet per se door je slokdarm
Raaaarrrrrgggghhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 21:59 schreef Haags het volgende:
gvd net uit bad en mijn kat claimt me compleet.
GA WEG!
Geen idee, schrijf er een proefschrift over.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Wat is dat voor merkwaardig verschijnsel dat ineens iedereen in viva zit?
Verschillende geruchten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Ja, nee.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, schrijf er een proefschrift over.
Wat spannendquote:
Ikke?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Leukere mensen daar.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja Neequote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja Nee
quote:
Jij bent overal welkomquote:
oldskool dtsquote:
weenie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je een brievenbussticker ofzo met je Ja Nee
Sc of van fok af?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
Dan had jij er toch ook moeten zitten 😉quote:
Dat zijn me te veel knipogenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:05 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Jij bent overal welkom![]()
![]()
![]()
[..]
oldskool dts
[..]
weenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |