Als er niemand is lukt dat ook makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er niemand is lukt dat ook makkelijk.
Tjaquote:
Echt alles zit op viva nuquote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef Paul het volgende:
Kvind DTS niet stommer geworden ofzo met minder mensen
Ik ook niet. 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet iedereen. Ik heb geen uitnodiging gehad.
Is ook niet meer nu. Is gestopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef -Shii- het volgende:
Lang geleden dat ik een Viva gelezen heb trouwens.
Niet spoileren graag. Ik ben nog aan het kijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef Haags het volgende:
Zo, helemaal klaar met la casa de papel.
Goed einde
Natuurlijk doe ik dat niet. Waar ben je nu?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niet spoileren graag. Ik ben nog aan het kijken.
😉🤣💩quote:
Vettige worst past beter bij rookworst vd Hemaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt liever niet uitgescholden
daar heb je zeker trek in he, in mijn vette worstquote:Op donderdag 9 december 2021 21:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Vettige worst past beter bij rookworst vd Hema
Bij aflevering 8 nu van het laatste seizoen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat niet. Waar ben je nu?
Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee van.quote:
Zit nog vol van avond eten.. hahaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar heb je zeker trek in he, in mijn vette worst
oh dan ben je er bijnaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij aflevering 8 nu van het laatste seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |