Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshowquote:
huhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshow
Denk dat je het vaker over de drollen hebt dan 😉quote:Op donderdag 9 december 2021 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt tegen dat jij wel mijn drollenproductie kent, maar niet mijn favo radioshow
ASOT is niet elke dag, laat staan meerdere keren per dagquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je het vaker over de drollen hebt dan 😉
hi fanquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
PPPPAAAAAAAAAUUUUUULLLLLLLLLLLLLLULLLLLLLLL
Paulquote:
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
Paul lijkt me wel zo'n zure die gaat klagen wanneer ASOT bij Jaarbeurs draait
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zie er best stoer en gevaarlijk uit met mijn zwarte mondkapje. Had altijd die standaard blauwe
Dat is ook weer waar 💩quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ASOT is niet elke dag, laat staan meerdere keren per dag
Echt nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoor
als toiletjuf?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben bij trance energy en Thunderdome geweest in de jaarbeurs o.a. hoor
Hakken voor kids.quote:
Bij Trance Energy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |