Meh, ik vind het een beetje overpriced. Maargoed ik krijg ze nu met de helft korting dus dan is het nog wel relatief goedkoop wat nieuwe gerechtjes uitproberen.quote:
Ik betaal 6 euro per maaltijd. "Uitgekookt"quote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik vind het een beetje overpriced. Maargoed ik krijg ze nu met de helft korting dus dan is het nog wel relatief goedkoop wat nieuwe gerechtjes uitproberen.
Ja, maar dan hoef je het niet zelf te maken toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 6 euro per maaltijd. "Uitgekookt"
Klopt. Kant en klaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je het niet zelf te maken toch?
Bij de verslaafdenzorg is de erwtensoep + brood toch voor nop?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal 6 euro per maaltijd. "Uitgekookt"
Hey, toch nog eerder vrij. Gelukkig op tijd voor het WK.quote:
Dat duurt nog wel even.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, toch nog eerder vrij. Gelukkig op tijd voor het WK.
Doe toch normaal ventquote:Op donderdag 9 december 2021 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al besloten wie je volgende slachtoffer gaat worden? Nsb'er
@:zipportal
Is niet iets wat je van een collega verwachtquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga je nou ineens gevoelig doen als iemand je NSB’er noemt![]()
Heb je spijt dat je hem hebt weggewerktquote:Op donderdag 9 december 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat meerdere mensen hier JanCees missen.
Jij niet danquote:Op donderdag 9 december 2021 22:35 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat meerdere mensen hier JanCees missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |