abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 december 2021 @ 10:21:02 #251
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202535808
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 05:33 schreef Eightyone het volgende:
Nu zijn de nationale popzenders met z'n allen als de dood dat luisteraars misschien wel naar een van de concurrenten weg zappen, of Spotify aan zetten, dus dat angstige hoor je aan wat er zoal aangeprezen wordt. En zo hoor je weinig prikkelends in de recentere klassiekers/de klassiekers van morgen
En: de jeugd speelt bizar leuke tunes tegenwoordig natuurlijk vééééél makkelijker aan elkaar door.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:21:31 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535812
Tot en met 1274 gecheckt maar die staan er allemaal gewoon in, dus ik ga nog eens goed kijken of de nieuwkomers niet gewoon een dubbele heeft
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202535837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Verklaart ook meteen die nieuwe Meatloaf.
Bat Out Of Hell staat er nu zelfs met bijna de volledige tracklist in idd
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202535849
quote:
5s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:21 schreef Kopiko het volgende:

[..]
En: de jeugd speelt bizar leuke tunes tegenwoordig natuurlijk vééééél makkelijker aan elkaar door.
Je moet Suzan, Freek, Adele en Edje allemaal niet te gemakkelijk op de jeugd afschuiven hoor. Dat zijn gewoon accountmanagers getrouwd met thuiskapsters die doordeweeks Amerikaanse soaps op Net5 kijken die daarop stemmen. Die herkennen zich in die muziek.

Voor de jeugd kom je eerder bij Taylor, Miley en Ava uit. En hoewel niet ideaal, vind ik die alle drie een stuk minder erg dan datgene wat mijn generatiegenoten dus herkenbaar vinden.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:27:02 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot en met 1274 gecheckt maar die staan er allemaal gewoon in, dus ik ga nog eens goed kijken of de nieuwkomers niet gewoon een dubbele heeft
Dit lijkt ook niet het geval.

Het blijft een bijzonder fenomeen he, die Top 2000? Er zit dus of ergens een fout in de site, of de Top 2000 bestaat dit jaar uit 2001 liedjes, of er is er nog een van hoger dan 1274 vorig jaar uitgevallen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 december 2021 @ 10:27:56 #256
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202535862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:26 schreef Tussle266 het volgende:
Dat zijn gewoon accountmanagers getrouwd met thuiskapsters die doordeweeks Amerikaanse soaps op Net5 kijken die daarop stemmen
_O-
Geen krulspeld tussen te krijgen!
  donderdag 9 december 2021 @ 10:31:29 #257
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202535891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:26 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Je moet Suzan, Freek, Adele en Edje allemaal niet te gemakkelijk op de jeugd afschuiven hoor. Dat zijn gewoon accountmanagers getrouwd met thuiskapsters die doordeweeks Amerikaanse soaps op Net5 kijken die daarop stemmen. Die herkennen zich in die muziek.

Voor de jeugd kom je eerder bij Taylor, Miley en Ava uit. En hoewel niet ideaal, vind ik die alle drie een stuk minder erg dan datgene wat mijn generatiegenoten dus herkenbaar vinden.
Ava Max is gewoon een goede popzangeres, prima toevoeging aan de lijst wmb. In mindere mate kun je dat ook van die andere twee nog wel zeggen ja.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:33:10 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:31 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Ava Max is gewoon een goede popzangeres, prima toevoeging aan de lijst wmb. In mindere mate kun je dat ook van die andere twee nog wel zeggen ja.
Ik vind Taylor al jaren prima, die andere 2 heb ik wat minder mee maar vind ik zeker niet vervelend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202535912
Ik vind zelf Cowboy Like Me ook één van de vreemdste binnenkomers. Dat nummer komt van één van Taylor Swifts twee indie-albums uit 2020, maar is nooit gedraaid of single geweest. Sterker nog, op het album waar het nummer op staat, Evermore, staan 12 nummers die meer streams hebben waaronder Willow met ruim 5x zoveel. En dan heb je ook nog het album Folklore waar alle nummers meer streams hebben gepakt en Cardigan en Exile (met Bon Iver) 5x zoveel streams hebben verzameld. Al deze nummers werden niet toegevoegd aan de keuzelijst, maar de willekeurige albumtrack die Cowboy Like Me is dus wel. 8)7
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202535926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een van deze jongens. Waar er een hoop wel geschrapt kunnen worden op basis van algemene verwachting. Dat The Load Out er niet uit ligt lijkt me wel een zekerheidje bijvoorbeeld.
Ik heb van 1200-900 gecheckt, nog steeds geen uitvaller daar.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_202535945
Nog iets heel anders: waar zouden de Bankzitter-stemmers verder op gestemd hebben? Je hebt immers nog minimaal 4 nummers nodig, maar er is dus blijkbaar geen gestandaardiseerd lijstje rond gegaan zoals bij de boeren twee jaar geleden.
All Day I Dream About Stemlijsten
  donderdag 9 december 2021 @ 10:38:33 #262
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202535954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Nog iets heel anders: waar zouden de Bankzitter-stemmers verder op gestemd hebben? Je hebt immers nog minimaal 4 nummers nodig, maar er is dus blijkbaar geen gestandaardiseerd lijstje rond gegaan zoals bij de boeren twee jaar geleden.
Nederlandse hiphop?
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:39:01 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Nog iets heel anders: waar zouden de Bankzitter-stemmers verder op gestemd hebben? Je hebt immers nog minimaal 4 nummers nodig, maar er is dus blijkbaar geen gestandaardiseerd lijstje rond gegaan zoals bij de boeren twee jaar geleden.
Snelle lijkt me wel een goede kandidaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 december 2021 @ 10:39:18 #264
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_202535962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Nog iets heel anders: waar zouden de Bankzitter-stemmers verder op gestemd hebben? Je hebt immers nog minimaal 4 nummers nodig, maar er is dus blijkbaar geen gestandaardiseerd lijstje rond gegaan zoals bij de boeren twee jaar geleden.
Ik vermoed dat er daar veel overlap zit met de 91-jarige Pokémonstemmers van vorig jaar.
pi_202535979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:33 schreef Cassa95 het volgende:
Ik vind zelf Cowboy Like Me ook één van de vreemdste binnenkomers. Dat nummer komt van één van Taylor Swifts twee indie-albums uit 2020, maar is nooit gedraaid of single geweest. Sterker nog, op het album waar het nummer op staat, Evermore, staan 12 nummers die meer streams hebben waaronder Willow met ruim 5x zoveel. En dan heb je ook nog het album Folklore waar alle nummers meer streams hebben gepakt en Cardigan en Exile (met Bon Iver) 5x zoveel streams hebben verzameld. Al deze nummers werden niet toegevoegd aan de keuzelijst, maar de willekeurige albumtrack die Cowboy Like Me is dus wel. 8)7
Cowboy Like Me stond for some reason in the keuzelijst, dus iedereen die op Taylor Swift wil stemmen en iets anders dan (alleen) Shake It Off in de lijst wilde heeft daar waarschijnlijk op gestemd omdat ze inschatten dat het dan meer kans maakt dan andere nummers denk ik.
I’m always left of center and that’s right where I belong
I’m the random minor note you hear in major songs
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:41:39 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Ik vermoed dat er daar veel overlap zit met de 91-jarige Pokémonstemmers van vorig jaar.
Dat weet ik niet zo snel, dat Pokemon stempubliek is natuurlijk overwegend 25-30 jaar omdat het voor hun jeugdsentiment is (voor mij dus ook maar dat rechtvaardigt het niet om het in deze lijst te stemmen), ik kan me niet voorstlelen dat die naar deze kleuterachtige schreeuwende youtubefiguren kijken over het algemeen.

Misschien dat er wat kids van een jaar of 15 zijn die zo pokemonliefhebber zijn dat ze daar ook op stemmen, maar die zijn niet opgegroeid met Paige en ik vind Pokemon en FIFA ook niet echt bij elkaar passen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:42:20 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202535991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:41 schreef SparksFly het volgende:

[..]
Cowboy Like Me stond for some reason in the keuzelijst, dus iedereen die op Taylor Swift wil stemmen en iets anders dan (alleen) Shake It Off in de lijst wilde heeft daar waarschijnlijk op gestemd omdat ze inschatten dat het dan meer kans maakt dan andere nummers denk ik.
Dat dat nummer op de keuzelijst stond en niet Exile/Willow/Cardigan is natuurlijk ook gewoon walgelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202535997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat dat nummer op de keuzelijst stond en niet Exile/Willow/Cardigan is natuurlijk ook gewoon walgelijk.
Hou zelf wel echt ook van Cowboy Like Me, maar alsnog eens ja. Die 3 hadden er sowieso op gemoeten.
I’m always left of center and that’s right where I belong
I’m the random minor note you hear in major songs
  donderdag 9 december 2021 @ 10:48:51 #269
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_202536064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat weet ik niet zo snel, dat Pokemon stempubliek is natuurlijk overwegend 25-30 jaar omdat het voor hun jeugdsentiment is (voor mij dus ook maar dat rechtvaardigt het niet om het in deze lijst te stemmen), ik kan me niet voorstlelen dat die naar deze kleuterachtige schreeuwende youtubefiguren kijken over het algemeen.

Misschien dat er wat kids van een jaar of 15 zijn die zo pokemonliefhebber zijn dat ze daar ook op stemmen, maar die zijn niet opgegroeid met Paige en ik vind Pokemon en FIFA ook niet echt bij elkaar passen.
Op Reddit gingen de memestemmers dit jaar weer massaal voor Pokemon en Rick Astley, al viel het met ironische memes om onzinnummers (Brein/Baf liedje, Samson en Gert) de Top in te stemmen vreemd genoeg mee dit jaar. Daarom ben ik low-key verrast dat het Bankzitters juist wél gelukt is.

Plus, vergeet niet dat Pokemon al 25 jaar een succesvolle franchise is, en dus ook fans heeft die geboren zijn na Jason Paige.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:52:01 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202536095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Op Reddit gingen de memestemmers dit jaar weer massaal voor Pokemon en Rick Astley, al viel het met ironische memes om onzinnummers (Brein/Baf liedje, Samson en Gert) de Top in te stemmen vreemd genoeg mee dit jaar. Daarom ben ik low-key verrast dat het Bankzitters juist wél gelukt is.

Plus, vergeet niet dat Pokemon al 25 jaar een succesvolle franchise is, en dus ook fans heeft die geboren zijn na Jason Paige.
Maar de Pokemonintro zoals in de Top 2000 werd natuurlijk alleen voor S1-S3 gebruikt en niet meer voor daarna. En over het algemeen zijn de oudste afleveringen niet meer zoveel te zien op de Nederlandse TV, daarvoor moet je echt zoeken en graven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 december 2021 @ 10:55:12 #271
488562 Pindakaasfanaticus
Gewoon omdat het kan
pi_202536127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar de Pokemonintro zoals in de Top 2000 werd natuurlijk alleen voor S1-S3 gebruikt en niet meer voor daarna. En over het algemeen zijn de oudste afleveringen niet meer zoveel te zien op de Nederlandse TV, daarvoor moet je echt zoeken en graven.
Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die niet op Pokemon stemmen voor de nostalgie, maar vanwege het feit dat het een meme is. Zie ook: Rick Astley, Smash Mouth, Darude en Born to be Alive.
pi_202536129
Toen ik lijstjes zat te kijken heb ik Paige wel meer dan regelmatig voorbij zien komen. De Bankhangers juist totaal niet. Dus dat is niet precies dezelfde groep. Er zal misschien wat overlap tussen zitten (dat weet ik niet want ik ken ze niet), maar het is niet 1-op-1 een gelijke groep.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 10:56:32 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202536142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die niet op Pokemon stemmen voor de nostalgie, maar vanwege het feit dat het een meme is. Zie ook: Rick Astley, Smash Mouth, Darude en Born to be Alive.
Dat snap ik, het is een groot deel getroll. Tenacious D kan ook wel in dat lijstje trouwens en natuurlijk Africa.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202536259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ook afhankelijk van hoe hoog ze komen. Je moet in ieder geval een jaar voor elke 300 plekken hoger rekenen. Dus die hele hoge binnenkomers rond plek 400 zijn al een jaar of vijf tot zes bezig met zakken. En tegen die tijd kunnen er een paar eeuwigheidswaarde bereiken (in ieder geval voor zij die erop stemmen).
Zoiets denk ik ook qua curve, je ziet nu ook wat standaard popnummers van 5/6 jaar geleden eruit vallen. Geen eeuwigheids waarde en inwisselbaar. De echt goede nummers blijven er wel in natuurlijk
pi_202536276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:26 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Je moet Suzan, Freek, Adele en Edje allemaal niet te gemakkelijk op de jeugd afschuiven hoor. Dat zijn gewoon accountmanagers getrouwd met thuiskapsters die doordeweeks Amerikaanse soaps op Net5 kijken die daarop stemmen. Die herkennen zich in die muziek.

Voor de jeugd kom je eerder bij Taylor, Miley en Ava uit. En hoewel niet ideaal, vind ik die alle drie een stuk minder erg dan datgene wat mijn generatiegenoten dus herkenbaar vinden.
Typisch Sky Radio muziek wat men dus altijd op kantoor en in de file luistert. Veilige muziek dus.
pi_202536410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef alopio het volgende:

[..]
Typisch Sky Radio muziek wat men dus altijd op kantoor en in de file luistert. Veilige muziek dus.
En als je er 35 moet bedenken ligt het daardoor ook vers in je gedachten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202536548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]
En als je er 35 moet bedenken ligt het daardoor ook vers in je gedachten.
Ik denk dat dat ook vooral de mensen zijn die er geen 35 kunnen verzinnen. Ik zie in mijn vage kennissenkring best veel mensen die maar 15 nummers ofzo stemmen. Ongeveer de helft uit hun jeugd, en de andere helft wat ze het afgelopen jaar op radio / tv gehoord hebben, dan wel live gezien hebben.
pi_202536575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit lijkt ook niet het geval.

Het blijft een bijzonder fenomeen he, die Top 2000? Er zit dus of ergens een fout in de site, of de Top 2000 bestaat dit jaar uit 2001 liedjes, of er is er nog een van hoger dan 1274 vorig jaar uitgevallen
Wat moet er nog gecheckt worden? welke nrs
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202536599
Het valt me nu pas op dat die Slimme Schemer ook met plaat nummer 9 erbij komt. Dat is ook zoiets he? Dat is best wel wat veel. Ik vind eigenlijk voor de meeste artiesten: 1 plaat uit de beginperiode, 1 of 2 grote hits en 1 uit de longtail met overbodigheden die daarna volgen. Dat is wel weer eens meer dan genoeg voor een carrièreoverzicht.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202536621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat die Slimme Schemer ook met plaat nummer 9 erbij komt. Dat is ook zoiets he? Dat is best wel wat veel. Ik vind eigenlijk voor de meeste artiesten: 1 plaat uit de beginperiode, 1 of 2 grote hits en 1 uit de longtail met overbodigheden die daarna volgen. Dat is wel weer eens meer dan genoeg voor een carrièreoverzicht.
Heeft Eminem inmiddels 9 noteringen?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202536627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Heeft Eminem inmiddels 9 noteringen?
Nee, sorry, dit is nummer 8.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202536645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ook vooral de mensen zijn die er geen 35 kunnen verzinnen. Ik zie in mijn vage kennissenkring best veel mensen die maar 15 nummers ofzo stemmen. Ongeveer de helft uit hun jeugd, en de andere helft wat ze het afgelopen jaar op radio / tv gehoord hebben, dan wel live gezien hebben.
Dat verbaast me niets. Zomaar uit het niets lijstjes van dingen bedenken is sowieso best lastig als je met het onderwerp niet echt bezig bent. En zeker nu de keuzelijst steeds langer wordt, krijgen mensen weinig zin om daar helemaal doorheen te gaan om te zoeken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 11:43:31 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202536650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat die Slimme Schemer ook met plaat nummer 9 erbij komt. Dat is ook zoiets he? Dat is best wel wat veel. Ik vind eigenlijk voor de meeste artiesten: 1 plaat uit de beginperiode, 1 of 2 grote hits en 1 uit de longtail met overbodigheden die daarna volgen. Dat is wel weer eens meer dan genoeg voor een carrièreoverzicht.
Wat mij betreft is Without Me, Lose Yourself, Stan en My Name is voldoende, maar die zooi met Riri staat er ook in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202536651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Met deze erbij wel.
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.

Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 11:44:02 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202536660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Wat moet er nog gecheckt worden? welke nrs
Volgens mij die lijst die ik geplaatst heb van 1200-1274 en alles hoger dan 900 (maar het zou mij verbazen als de uitvaller daar zit)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202536702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.

Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Dit is precies wat ik vind. Ik vind zelf dat het ook in de breedte diverser mag met dingen die ik zelf niet perse leuk vind.
All Day I Dream About Stemlijsten
  donderdag 9 december 2021 @ 11:47:02 #287
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202536705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:

[..]
Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die niet op Pokemon stemmen voor de nostalgie, maar vanwege het feit dat het een meme is. Zie ook: Rick Astley, Smash Mouth, Darude en Born to be Alive.
Moet zeggen dat ik All Star en Sandstorm beide onironisch goede nummers vind, dus wat dat betreft klaag ik niet.
pi_202536706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.

Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Hear, hear!

Wat is eigenlijk de aanleiding van de verdubbeling van het aantal Roxy Music noteringen in de lijst? (niet dat ik daar over klaag, al had ik graag andere nummers in de lijst gezien...)
  donderdag 9 december 2021 @ 11:47:44 #289
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202536714
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ook vooral de mensen zijn die er geen 35 kunnen verzinnen. Ik zie in mijn vage kennissenkring best veel mensen die maar 15 nummers ofzo stemmen. Ongeveer de helft uit hun jeugd, en de andere helft wat ze het afgelopen jaar op radio / tv gehoord hebben, dan wel live gezien hebben.
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.

De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
pi_202536725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.

Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Het is ook wel een logische ontwikkeling, zeker zodra er nieuwe nummers op de keuzelijst komen. Of plaat X van een artiest nou op 361 of 631 staat, maakt niets uit. Dan liever eentje extra erbij op 1726 ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202536781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.

De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
Ja, wat een geluk moet dat zijn..... dat je "alles wel leuk vindt" en blij wordt van Groots met een zachte G en Concert at Sea en dergelijke :)
  donderdag 9 december 2021 @ 11:53:19 #292
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202536786
1273 - 1253 geen uitvallers.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 december 2021 @ 11:54:01 #293
426493 crew  PippenScottie
pi_202536795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.

De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
Het succes van Ace of Base verklaard
  donderdag 9 december 2021 @ 11:56:38 #294
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202536826
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:52 schreef cafca het volgende:

[..]
Ja, wat een geluk moet dat zijn..... dat je "alles wel leuk vindt" en blij wordt van Groots met een zachte G en Concert at Sea en dergelijke :)
Je hebt in die positie iig lekker veel medestanders.

In de jaren 90 luisterde ik ook nog vrij 'normaal' (weliswaar in een danceversie), en dan kan je meer met anderen delen. En op zowat elke straathoek waren ladingen cd's te koop met m'n lievelingsmuziek erop. Maar goed, op een gegeven moment voldeed het niet meer.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:56:55 #295
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202536832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.

De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
De leegheid van die levens schokt me
pi_202536845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Volgens mij die lijst die ik geplaatst heb van 1200-1274 en alles hoger dan 900 (maar het zou mij verbazen als de uitvaller daar zit)
bij 1200 - 1274 zit ie iig niet heb ik net gecheckt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202536848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De leegheid van die levens schokt me
O+
pi_202536896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Je hebt in die positie iig lekker veel medestanders.

In de jaren 90 luisterde ik ook nog vrij 'normaal' (weliswaar in een danceversie), en dan kan je meer met anderen delen. Maar goed, op een gegeven moment voldeed het niet meer.
Ik zit even naar jouw jaarlijstjes te kijken, leuk! ^O^
  donderdag 9 december 2021 @ 12:01:38 #299
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202536904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik zit even naar jouw jaarlijstjes te kijken, leuk! ^O^
Welke waren het? Er zit nogal veel verschil in aantallen nummers, en ook in de verhouding bekend/onbekend/iets ertussenin.

Ik hoop nog eens wat meer boeiends uit de 00's te vinden, maar het ligt me al snel niet zo.
  Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 12:01:50 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202536907
Tis dan bij de beste 600, dan klopt er dus gewoon iets niet. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')