Nee, sorry, dit is nummer 8.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft Eminem inmiddels 9 noteringen?
Dat verbaast me niets. Zomaar uit het niets lijstjes van dingen bedenken is sowieso best lastig als je met het onderwerp niet echt bezig bent. En zeker nu de keuzelijst steeds langer wordt, krijgen mensen weinig zin om daar helemaal doorheen te gaan om te zoeken.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook vooral de mensen zijn die er geen 35 kunnen verzinnen. Ik zie in mijn vage kennissenkring best veel mensen die maar 15 nummers ofzo stemmen. Ongeveer de helft uit hun jeugd, en de andere helft wat ze het afgelopen jaar op radio / tv gehoord hebben, dan wel live gezien hebben.
Wat mij betreft is Without Me, Lose Yourself, Stan en My Name is voldoende, maar die zooi met Riri staat er ook inquote:Op donderdag 9 december 2021 11:39 schreef Tussle266 het volgende:
Het valt me nu pas op dat die Slimme Schemer ook met plaat nummer 9 erbij komt. Dat is ook zoiets he? Dat is best wel wat veel. Ik vind eigenlijk voor de meeste artiesten: 1 plaat uit de beginperiode, 1 of 2 grote hits en 1 uit de longtail met overbodigheden die daarna volgen. Dat is wel weer eens meer dan genoeg voor een carrièreoverzicht.
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.quote:
Volgens mij die lijst die ik geplaatst heb van 1200-1274 en alles hoger dan 900 (maar het zou mij verbazen als de uitvaller daar zit)quote:Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat moet er nog gecheckt worden? welke nrs
Dit is precies wat ik vind. Ik vind zelf dat het ook in de breedte diverser mag met dingen die ik zelf niet perse leuk vind.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cleaning out his lijstje zou ik zeggen.
Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Moet zeggen dat ik All Star en Sandstorm beide onironisch goede nummers vind, dus wat dat betreft klaag ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die niet op Pokemon stemmen voor de nostalgie, maar vanwege het feit dat het een meme is. Zie ook: Rick Astley, Smash Mouth, Darude en Born to be Alive.
Hear, hear!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het vat wel samen wat me nu al paar jaar stoort aan de lijst. Het is een soort kapitalisme: wie al veel heeft, krijgt er nog meer bij. Kijk ook naar zo'n Queen dat weer een nr erbij krijgt (en er 1 inlevert maar toch). Het valt me mee dat Springsteen er met de uitbreiding vd keuzelijst niet nog 5 heeft bijgekregen (zeg ik als Springsteen-fan). Het mag allemaal wat diverser in de breedte.
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook vooral de mensen zijn die er geen 35 kunnen verzinnen. Ik zie in mijn vage kennissenkring best veel mensen die maar 15 nummers ofzo stemmen. Ongeveer de helft uit hun jeugd, en de andere helft wat ze het afgelopen jaar op radio / tv gehoord hebben, dan wel live gezien hebben.
Het is ook wel een logische ontwikkeling, zeker zodra er nieuwe nummers op de keuzelijst komen. Of plaat X van een artiest nou op 361 of 631 staat, maakt niets uit. Dan liever eentje extra erbij op 1726 ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, wat een geluk moet dat zijn..... dat je "alles wel leuk vindt" en blij wordt van Groots met een zachte G en Concert at Sea en dergelijkequote:Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.
De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
Het succes van Ace of Base verklaardquote:Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die in het cd-tijdperk slechts een karig rekje hadden met een paar Hitzones, een of ander Marco Borsato-album, nog een of andere als cadeau gekregen cd die half Nederland in bezit had ("kan niet fout gaan"), en wat gelijksoortigs.
De doodnormale, casual muziekliefhebber, om het zo maar te zeggen. En da's best een relaxte positie. Het ligt sociaal lekker, er is geen ergernis als ergens Sky Radio oid op staat (dat is nou eenmaal nogal vaak zo), en er is altijd wel een zender op de fm-band die leuk is voor je.
Je hebt in die positie iig lekker veel medestanders.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wat een geluk moet dat zijn..... dat je "alles wel leuk vindt" en blij wordt van Groots met een zachte G en Concert at Sea en dergelijke
De leegheid van die levens schokt mequote:Op donderdag 9 december 2021 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
bij 1200 - 1274 zit ie iig niet heb ik net gecheckt.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij die lijst die ik geplaatst heb van 1200-1274 en alles hoger dan 900 (maar het zou mij verbazen als de uitvaller daar zit)
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De leegheid van die levens schokt me
Ik zit even naar jouw jaarlijstjes te kijken, leuk!quote:Op donderdag 9 december 2021 11:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt in die positie iig lekker veel medestanders.
In de jaren 90 luisterde ik ook nog vrij 'normaal' (weliswaar in een danceversie), en dan kan je meer met anderen delen. Maar goed, op een gegeven moment voldeed het niet meer.
Welke waren het? Er zit nogal veel verschil in aantallen nummers, en ook in de verhouding bekend/onbekend/iets ertussenin.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit even naar jouw jaarlijstjes te kijken, leuk!
Het valt me wel op dat die groep dit jaar niet onder de indruk lijkt te zijn geraakt van De Beste Zangers en The Voice enzo?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wat een geluk moet dat zijn..... dat je "alles wel leuk vindt" en blij wordt van Groots met een zachte G en Concert at Sea en dergelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |