quote:Adele - Easy on me
André van Duin - Als je zon schijnt
Bankzitters - Stapelgek
Barbara Pravi - Voilà
Black Pumas - Colors
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Bökkers - Kold Bloed
Charles Aznavour - La Bohème
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Chris Stapleton - Cold
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Dua Lipa - Break my Heart
Ed Sheeran - Bad Habits
Golden Earring - Bombay
Golden Earring - Hold Me Now
Golden Earring - I Can't Sleep Without You (live)
Golden Earring - Johnny Make Believe
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Harry Styles - Golden
Iron Maiden - Wasted Years
John Mayer - Last Train Home
Lady Gaga - Born This Way
Maneskin - Zitti e Buoni
Meau - Dat heb jij gedaan
Miles Davis - So What
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Procol Harum - Homburg
Rob de Nijs - Niet voor het Laatst
Ryan Paris - Dolce Vita
Silk Sonic - Leave the Door Open
Snollebollekes - Links Rechts
Suzan & Freek - Goud
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - All Too Well
Taylor Swift - Blank Space
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Snollebollekesquote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Even uit het Top 2000 topic gejat maar dit zijn tot nu toe de nieuwe nummers in de Top 2000!
[..]
Wasted Yearsquote:Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef molloot200 het volgende:
Even uit het Top 2000 topic gejat maar dit zijn tot nu toe de nieuwe nummers in de Top 2000!
[..]
Vraag mij af of ze ook niet een beetje selecteren eigenlijk. Ander had zanger Rinus er waarschijnlijk ook wel in gestaan...quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Van Maneskin heeft Zitti e buoni het wel gered en Beggin' en I Wanna Be Your Slave niet? Wut
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Van Maneskin heeft Zitti e buoni het wel gered en Beggin' en I Wanna Be Your Slave niet? Wut
Dan mogen ze ook wel selecteren op wat andere zekere bands (Blof?) dat er niet te veel van in komtquote:Op woensdag 8 december 2021 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze ook niet een beetje selecteren eigenlijk. Ander had zanger Rinus er waarschijnlijk ook wel in gestaan...
Dat is toch logisch. Die is veel bekender dan de anderen. En de meesten zullen maar op één liedje van Maneskin gestemd hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:16 schreef molloot200 het volgende:
Qua (Spotify) hitlijstsuccessen deden IWBYS en Beggin' het anders veel beter dan ZEB.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is toch logisch. Die is veel bekender dan de anderen. En de meesten zullen maar op één liedje van Maneskin gestemd hebben.
Dat is best eenvoudig op te lossen door een regel in stellen dat je maar op één liedje per artiest mag stemmen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook wel selecteren op wat andere zekere bands (Blof?) dat er niet te veel van in komt
Dat zegt niet per se veel voor de Top 2000. Het ESF liedje is bekend bij een groter publiek. De meesten zullen de anderen niet eens kennen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua (Spotify) hitlijstsuccessen deden IWBYS en Beggin' het anders veel beter dan ZEB.
In zekere mate zegt dat natuurlijk wel wat: zijn mensen het bereid uit henzelf op te zetten? Draait de radio het veel, komt hij ook hoger in hitlijsten, worden meer mensen aan de nummers blootgesteld. Nee, hier ben ik het niet per sé mee eens neequote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt niet per se veel voor de Top 2000. Het ESF liedje is bekend bij een groter publiek. De meesten zullen de anderen niet eens kennen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ga vanavond nog mijn hele lijst nalopen. Maar net wel even gecheckt of Jeff Buckley nog met nummers terug is gekomen in de lijst. Niet dus
Dan maar hopen op een foutje in de software. Elk jaar wel een paar liedjes die bij deze tool niet naar voren komen.
Want iedereen die stemt gebruikt Spotify? Het geeft een indicatie ja. Maar het is niet zo dat je via Spotify kunt garanderen dat bepaalde liedjes er wel een niet in komen.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In zekere mate zegt dat natuurlijk wel wat: zijn mensen het bereid uit henzelf op te zetten? Draait de radio het veel, komt hij ook hoger in hitlijsten, worden meer mensen aan de nummers blootgesteld. Nee, hier ben ik het niet per sé mee eens nee
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:28 schreef molloot200 het volgende:
En Rasputin terug voor het eerst sinds 2002Tiktok hype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |