abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:52:27 #101
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202519886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Als ik RB was zou ik echt alle 4 de coureurs in zetten om Lulu de race uit te kegelen. Beste kans om voor het eerst in 8 jaar weer een kampioenschap te winnen. Met het oog op alles wat er dit seizoen gebeurd is zou ik er niet minder om slapen.
Ja tuurlijk. En dan gediskwalificeerd worden en uit het kampioenschap worden gepleurd, top. :')
pi_202520115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Als ik RB was zou ik echt alle 4 de coureurs in zetten om Lulu de race uit te kegelen. Beste kans om voor het eerst in 8 jaar weer een kampioenschap te winnen. Met het oog op alles wat er dit seizoen gebeurd is zou ik er niet minder om slapen.
denk dat Honda daar absoluut niet blij mee is!
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 01:22:34 #103
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202520200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Als ik RB was zou ik echt alle 4 de coureurs in zetten om Lulu de race uit te kegelen. Beste kans om voor het eerst in 8 jaar weer een kampioenschap te winnen. Met het oog op alles wat er dit seizoen gebeurd is zou ik er niet minder om slapen.
Dit moet je Verstappen zelf gewoon laten oplossen. Denk dat die wel met een leuk plan gaat komen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 01:34:07 #104
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202520221
Ik denk dat Hamilton trouwens ook wel iets gaat bedenken waardoor die een aanslag van RBR kan ontwijken. Desnoods een gridpenalty nemen, of na de start meteen de run-off pakken om een verremmende Verstappen te ontlopen _O-

Denk dat een hele rare start wordt zondag.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 8 december 2021 @ 01:40:29 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202520235
Niet onaardig:

twitter
We have always been at war with Eastasia.
pi_202520528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 00:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]
denk dat Honda daar absoluut niet blij mee is!
Nee, het is Mitsubishi niet!
pi_202520819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, die volg ik ook niet. Net als dat Wolff Hongarije en Silverstone in n adem noemt met de motorstraffen van Mercedes als hij wil aangeven dat beide coureurs even veel pech hebben gehad. :')

Ook Wolff vindt trouwens dat VER in Spa geluk had. Koekoek. Die race was hij natuurlijk zwaar favoriet, daar zijn hem punten door de neus geboord. Hoe begrijpelijk ook, overigens, want racen was niet mogelijk.
Daar heeft Verstappen 12,5 punt extra misgelopen ;(

Uitgaande dat Verstappen geen FL punt kreeg
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202521089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als je onbewust je rempedaal half intrapt is het een wonder dat je berhaupt een ronde in een F1-auto kunt voltooien. We hebben het hier over de beste coureurs ter wereld. Die trappen zo maar een pedaal in, zonder dat ze er erg in hebben?

En natuurlijk kan die actie niet door de beugel. Noem n serieuze analist die vind dat zoiets wel acceptabel is. Iedereen die F1 kijkt weet dat het onverantwoord is om zonder reden opeens af te remmen met een andere auto achter je. Dat is vragen om ongelukken.
Je vergeet 1 ding... Hij was al 200 meter aan het remmen. Dus het is niet alsof hij van geen rem naar half rem trapt... Hij trapt van 1/3 rem naar 1/2 rem. En dat is een verschil van 45 kilo trappen naar 60 kilo trappen.

En ja, natuurlijk is het onverantwoord om bewust ineens te gaan remmen. Dat was echter niet wat er aan de hand was... Hij remde heel even een beetje meer, en dat was niet bewust. Jij remt onbewust ook meer als je naar links wil en niet weet of dat kan omdat er een mongool op de bumper zit.

Niet groter maken dan het is.
pi_202521226
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:45 schreef TagForce het volgende:

[..]
Je vergeet 1 ding... Hij was al 200 meter aan het remmen. Dus het is niet alsof hij van geen rem naar half rem trapt... Hij trapt van 1/3 rem naar 1/2 rem. En dat is een verschil van 45 kilo trappen naar 60 kilo trappen.

En ja, natuurlijk is het onverantwoord om bewust ineens te gaan remmen. Dat was echter niet wat er aan de hand was... Hij remde heel even een beetje meer, en dat was niet bewust. Jij remt onbewust ook meer als je naar links wil en niet weet of dat kan omdat er een mongool op de bumper zit.

Niet groter maken dan het is.
Ik vind dit te makkelijk. Het verschil in remkracht voelt VER natuurlijk wel als top coureur. Natuurlijk was dat een bewuste remactie. Of het ook zijn bedoeling was om die crash te veroorzaken, dat weet ik niet. Maar een rempedaal doseren op die manier kan hij echt wel, dat gaat niet onbewust.

Dat Hamilton daar niet had moeten rijden en had kunnen verwachten dat VER nog meer snelheid zou verminderen is een tweede. Maar ik denk dat HAM de kans om VER fataal te raken niet wilde ontlopen.

Zoals ik eerder al aangaf, ik denk dat ze beide de kans hadden gepakt om de ander uit de wedstrijd te rijden als die zich had voorgedaan en dat ze daar op deze manier op voorsorteerde of misschien de poging zelfs gewaagd hebben.

Ze speelde mijns inziens beide een onsportief en ietwat dommig spelletje. Ik hoop echt dat het komend weekends anders loopt en dat VER op een eerlijke wijze die titel pakt.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:04:37 #110
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202521254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dit te makkelijk. Het verschil in remkracht voelt VER natuurlijk wel als top coureur. Natuurlijk was dat een bewuste remactie. Of het ook zijn bedoeling was om die crash te veroorzaken, dat weet ik niet. Maar een rempedaal doseren op die manier kan hij echt wel, dat gaat niet onbewust.

Dat Hamilton daar niet had moeten rijden en had kunnen verwachten dat VER nog meer snelheid zou verminderen is een tweede. Maar ik denk dat HAM de kans om VER fataal te raken niet wilde ontlopen.

Zoals ik eerder al aangaf, ik denk dat ze beide de kans hadden gepakt om de ander uit de wedstrijd te rijden als die zich had voorgedaan en dat ze daar op deze manier op voorsorteerde of misschien de poging zelfs gewaagd hebben.

Ze speelde mijns inziens beide een onsportief en ietwat dommig spelletje. Ik hoop echt dat het komend weekends anders loopt en dat VER op een eerlijke wijze die titel pakt.
Helemaal eens. En VER heeft dit soort acties ook helemaal niet nodig. Wijsheid komt met de jaren uiteraard, en daarom zal hij komende seizoenen WDC worden. Daar ben ik van overtuigd.

Maar dit jaar gaat het net niet lukken helaas.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202521310
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dit te makkelijk. Het verschil in remkracht voelt VER natuurlijk wel als top coureur. Natuurlijk was dat een bewuste remactie. Of het ook zijn bedoeling was om die crash te veroorzaken, dat weet ik niet. Maar een rempedaal doseren op die manier kan hij echt wel, dat gaat niet onbewust.

Dat Hamilton daar niet had moeten rijden en had kunnen verwachten dat VER nog meer snelheid zou verminderen is een tweede. Maar ik denk dat HAM de kans om VER fataal te raken niet wilde ontlopen.

Zoals ik eerder al aangaf, ik denk dat ze beide de kans hadden gepakt om de ander uit de wedstrijd te rijden als die zich had voorgedaan en dat ze daar op deze manier op voorsorteerde of misschien de poging zelfs gewaagd hebben.

Ze speelde mijns inziens beide een onsportief en ietwat dommig spelletje. Ik hoop echt dat het komend weekends anders loopt en dat VER op een eerlijke wijze die titel pakt.
Natuurlijk voelt ie dat... Daarom duurde dat harder remmen ook ongeveer 2 meter. Neemt niet weg dat de beweging niet vrijwillig was. En de wedstrijdleiding vond het ook geen brake check, want dan had ie meer dan 10 seconden gehad. Ze vonden slechts dat het afremmen 'erratic' was.
pi_202521332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Helemaal eens. En VER heeft dit soort acties ook helemaal niet nodig. Wijsheid komt met de jaren uiteraard, en daarom zal hij komende seizoenen WDC worden. Daar ben ik van overtuigd.

Maar dit jaar gaat het net niet lukken helaas.
Dat weet ik niet. Ik zie zomaar een Silverstone incident voor me, waarbij VER een straf krijgt, maar HAM de wedstrijd niet meer kan winnen en toch achter VER eindigt.

Er zijn genoeg situaties te bedenken waarbij beide coureurs met elkaar in aanraking komen, waarbij n van de twee schuld heeft maar er geen opzet in het spel is. Ik zou daar geen moeite mee hebben, omdat na Hongarije, Silverstone, Spa en Imola de regels ook best een keer in de richting van VER mogen vallen.

Maar puur op snelheid wordt het heel, heel onwaarschijnlijk dat VER wint. En natuurlijk is het jammer als de laatste GP wordt beslist door een incident. Maar dit kampioenschap zit vol met incidenten die bij elkaar opgeteld een ontegenzeggelijk voordeel voor HAM hebben opgeleverd. Dus als het zondag VER zijn beurt is om te mazzelen, heb ik daar vrede mee.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:13:27 #113
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202521352
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Ik zie zomaar een Silverstone incident voor me, waarbij VER een straf krijgt, maar HAM de wedstrijd niet meer kan winnen en toch achter VER eindigt.

Er zijn genoeg situaties te bedenken waarbij beide coureurs met elkaar in aanraking komen, waarbij n van de twee schuld heeft maar er geen opzet in het spel is. Ik zou daar geen moeite mee hebben, omdat na Hongarije, Silverstone, Spa en Imola de regels ook best een keer in de richting van VER mogen vallen.

Maar puur op snelheid wordt het heel, heel onwaarschijnlijk dat VER wint. En natuurlijk is het jammer als de laatste GP wordt beslist door een incident. Maar dit kampioenschap zit vol met incidenten die bij elkaar opgeteld een ontegenzeggelijk voordeel voor HAM hebben opgeleverd. Dus als het zondag VER zijn beurt is om te mazzelen, heb ik daar vrede mee.
Ik hoop met je mee :Y Het wiel is rond natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202521359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:09 schreef TagForce het volgende:

[..]
Natuurlijk voelt ie dat... Daarom duurde dat harder remmen ook ongeveer 2 meter. Neemt niet weg dat de beweging niet vrijwillig was. En de wedstrijdleiding vond het ook geen brake check, want dan had ie meer dan 10 seconden gehad. Ze vonden slechts dat het afremmen 'erratic' was.
Ik geloof er niets van dat dat niet vrijwillig is. Je onderschat de racecraft van dit soort mensen. Die weten keer op keer de juiste remdruk vrijwel(!) instinctief te vinden op exact het juiste moment. Die doen dit soort dingen niet zoals jij op de snelweg remt.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 december 2021 @ 09:14:16 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_202521362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton zondag wint en Verstappen wordt tweede, dan is het kampioenschap beslist door Imola, Baku, Silverstone, Hongarije of de VSC in Jeddah.

Als Verstappen de snelste ronde pakt, kan Monza daar nog bij (nieuwe pistopregels).
Als Hamilton wint en Verstappen wordt tweede, dan is het kampioenschap beslist door Bahrein, Portimo, Barcelona, Baku, Silverstone, Hongarije, Monza, Sochi, Turkije, Interlagos, Qatar, Saoedi-Arabi en Abu Dhabi. Die won Verstappen namelijk net en dus heeft hij daar allemaal punten laten liggen.

Het komt simpelweg niet door een moment hier of daar, het is een kampioenschap over bijna een vol jaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202521366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ik hoop met je mee :Y Het wiel is rond natuurlijk.
Bij de start wel in elk geval.
pi_202521430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als Hamilton wint en Verstappen wordt tweede, dan is het kampioenschap beslist door Bahrein, Portimo, Barcelona, Baku, Silverstone, Hongarije, Monza, Sochi, Turkije, Interlagos, Qatar, Saoedi-Arabi en Abu Dhabi. Die won Verstappen namelijk net en dus heeft hij daar allemaal punten laten liggen.

Het komt simpelweg niet door een moment hier of daar, het is een kampioenschap over bijna een vol jaar.
Exact. En daarom tellen alle incidenten net zo goed mee. En als je die bijelkaar optelt heeft HAM (veel meer dan VER) punten te danken aan mazzel en kegelacties vanuit zijn eigen team (en zijn volgend jaar teamgenoot, lol).

Uiteindelijk heeft VER meer races gewonnen dan HAM en zelf nauwelijks fouten gemaakt die hem punten hebben gekost.

Dat alles heeft er toe geleid dat het in deze fase nog spannend is, wat vanuit HAM bezien een godswonder is.
pi_202521447
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Laten we aardig blijven naar elkaar.

Wat ik wel kenmerkend vond, mijn vader kijkt al 50 jaar naar de F1 en hij zei zelfs vandaag tegen mij dat Verstappen echt in de spiegel moet gaan kijken. Hij is echt veel te agressief en krijgt een bepaalde reputatie op deze manier. Ondanks dat hij ontzettend graag wilt dat een Nederlander eens gaat winnen, vind hij zelfs Max over de limiet gaan momenteel.

Verder gaf hij ook aan dat Jos Verstappen echt uit die paddock moet vertrekken. Ze moeten vanuit RB echt toegang ontzeggen voor die man. Die vent is zo agressief en heeft totaal geen positieve invloed op Max momenteel. Wat doet die man berhaupt daar? Zelfs in de cafe hier verderop zien ze Jos niet graag omdat hij zo bekend staat in deze regio (agressief, alchohol gebruik..).
Ik vind dat wel meevallen. Tuurlijk, de laatste paar GPs moet hij zaken forceren omdat Mercedes ineens verdacht veel sneller is. En ja, soms gaat hij daarbij over een lijn.

Het gros van de akkefietjes komt echter omdat Hamilton het bij Max verdomd om opzij te gaan, waardoor het lijkt alsof Max heel agressief is. Mooi voorbeeld was in Hongarije, waarbij Lewis in gevecht was met Alonso... Alonso laat hem staan en Hamilton schuift er weer achter. Bij Max laat Hamilton hem staan en laat zich buiten de baan drukken. En vervolgens schreeuwt heel Engeland moord en brand dat Max zo agressief rijdt. Bullshit. Het is vooral Hamilton die probeert shit te forceren omdat Max gewoon sneller is.

De inconsistentie van de wedstrijdleiding helpt daar niet bij. Waarom mag in Brazilie wel gedaan worden wat in Saudi Arabie bestraft wordt?

Maar goed, ieder zijn idee er bij.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 december 2021 @ 09:19:31 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_202521454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Exact. En daarom tellen alle incidenten net zo goed mee. En als je die bijelkaar optelt heeft HAM (veel meer dan VER) punten te danken aan mazzel en kegelacties vanuit zijn eigen team (en zijn volgend jaar teamgenoot, lol).

Uiteindelijk heeft VER meer races gewonnen dan HAM en zelf nauwelijks fouten gemaakt die hem punten hebben gekost.

Dat alles heeft er toe geleid dat het in deze fase nog spannend is, wat vanuit HAM bezien een godswonder is.
Uiteraard. En door dat alles kun je dus ook niet zeggen "Verstappen heeft de titel verloren door de actie in Silverstone en/of Hongarije", om maar wat te noemen. Hij heeft hem dan namelijk verloren door lke race die hij niet won.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202521468
Jos die breekt aanstaande zondag de hele pitlane af mocht de HAMFIA wereldkampioen worden.
pi_202521480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik geloof er niets van dat dat niet vrijwillig is. Je onderschat de racecraft van dit soort mensen. Die weten keer op keer de juiste remdruk vrijwel(!) instinctief te vinden op exact het juiste moment. Die doen dit soort dingen niet zoals jij op de snelweg remt.
Je hoeft het niet te geloven. ;)
pi_202521534
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:19 schreef TagForce het volgende:

[..]
Ik vind dat wel meevallen. Tuurlijk, de laatste paar GPs moet hij zaken forceren omdat Mercedes ineens verdacht veel sneller is. En ja, soms gaat hij daarbij over een lijn.

Het gros van de akkefietjes komt echter omdat Hamilton het bij Max verdomd om opzij te gaan, waardoor het lijkt alsof Max heel agressief is. Mooi voorbeeld was in Hongarije, waarbij Lewis in gevecht was met Alonso... Alonso laat hem staan en Hamilton schuift er weer achter. Bij Max laat Hamilton hem staan en laat zich buiten de baan drukken. En vervolgens schreeuwt heel Engeland moord en brand dat Max zo agressief rijdt. Bullshit. Het is vooral Hamilton die probeert shit te forceren omdat Max gewoon sneller is.

De inconsistentie van de wedstrijdleiding helpt daar niet bij. Waarom mag in Brazilie wel gedaan worden wat in Saudi Arabie bestraft wordt?

Maar goed, ieder zijn idee er bij.
De grap is dat jij het feit hekelt dat de HAM fans zijn (Mercedes) narratief overnemen, terwijl je zelf het verhaal van het RB kamp kritiekloos overneemt.

De incidenten in Brazili en Saudi Arabi waren niet hetzelfde. Dat roepen Horner en Max, maar als je er naar kijkt zie je dat de posities van de auto's heel anders waren.

Dat gezegd hebbende vind ik wel dat je gelijk hebt dat de FIA onuitlegbare beslissingen neemt door het seizoen heen. Tegelijkertijd weten de coureurs dat ook en incidenten op het randje, zoals Brazili en Jeddah, hebben dus een risico.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:26:05 #123
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202521538
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dit te makkelijk. Het verschil in remkracht voelt VER natuurlijk wel als top coureur. Natuurlijk was dat een bewuste remactie. Of het ook zijn bedoeling was om die crash te veroorzaken, dat weet ik niet. Maar een rempedaal doseren op die manier kan hij echt wel, dat gaat niet onbewust.

Dat Hamilton daar niet had moeten rijden en had kunnen verwachten dat VER nog meer snelheid zou verminderen is een tweede. Maar ik denk dat HAM de kans om VER fataal te raken niet wilde ontlopen.

Zoals ik eerder al aangaf, ik denk dat ze beide de kans hadden gepakt om de ander uit de wedstrijd te rijden als die zich had voorgedaan en dat ze daar op deze manier op voorsorteerde of misschien de poging zelfs gewaagd hebben.

Ze speelde mijns inziens beide een onsportief en ietwat dommig spelletje. Ik hoop echt dat het komend weekends anders loopt en dat VER op een eerlijke wijze die titel pakt.
Ik denk dat Max eerder wilde dat Hamilton hem voorbij schoot door remmen, dan dat hij een crash zou veroorzaken. Met de kans dat ze er allebei af zouden gaan, maar dat het hem als veroorzaker keihard aangerekend zou worden.
Hamilton zag denk ik dat zijn plan om na de drs streep te gaan inhalen niet zou werken dus besloot er maar langs te gaan.
Die twee beslissingen hebben elkaar ongelukkig gekruist. Ik denk ook niet dat Hamilton opzettelijk heeft geprobeerd om Max zijn banden op te snijden, veel teveel risico voor hemzelf.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_202521556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Uiteraard. En door dat alles kun je dus ook niet zeggen "Verstappen heeft de titel verloren door de actie in Silverstone en/of Hongarije", om maar wat te noemen. Hij heeft hem dan namelijk verloren door lke race die hij niet won.
Verschil is dat ik de incidenten die niets met racen te maken hebben in die zin zwaarder vindt wegen dan wanneer hij op de baan op waarde wordt geklopt.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:19:30 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202522220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Laten we aardig blijven naar elkaar.

Wat ik wel kenmerkend vond, mijn vader kijkt al 50 jaar naar de F1 en hij zei zelfs vandaag tegen mij dat Verstappen echt in de spiegel moet gaan kijken. Hij is echt veel te agressief en krijgt een bepaalde reputatie op deze manier. Ondanks dat hij ontzettend graag wilt dat een Nederlander eens gaat winnen, vind hij zelfs Max over de limiet gaan momenteel.

Verder gaf hij ook aan dat Jos Verstappen echt uit die paddock moet vertrekken. Ze moeten vanuit RB echt toegang ontzeggen voor die man. Die vent is zo agressief en heeft totaal geen positieve invloed op Max momenteel. Wat doet die man berhaupt daar? Zelfs in de cafe hier verderop zien ze Jos niet graag omdat hij zo bekend staat in deze regio (agressief, alchohol gebruik..).
Lol

Jouw vader ziet vanaf de televisie de negatieve invloed van Jos op het hele team _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 december 2021 @ 10:25:27 #126
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_202522311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Die vent is zo agressief
pi_202522351
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:19 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol

Jouw vader ziet vanaf de televisie de negatieve invloed van Jos op het hele team _O_
Ik denk dat die invloed wel meevalt maar persoonlijk zou ik kierewiet worden van de hele tijd van die gasten om mij heen die op mn vingers staan te kijken. Ja, ik kijk ook naar jou Helmut
pi_202522664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:27 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ik denk dat die invloed wel meevalt maar persoonlijk zou ik kierewiet worden van de hele tijd van die gasten om mij heen die op mn vingers staan te kijken. Ja, ik kijk ook naar jou Helmut
Geloof niet dat Max zich daar ook maar 1 seconde druk maakt eigenlijk.. Zeker als je niet gestrest raakt als honderdduizenden mensen speciaal voor jou een vermogen betalen voor een kaartje in Zandvoort :o
  woensdag 8 december 2021 @ 10:56:54 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_202522826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Laten we aardig blijven naar elkaar.

Wat ik wel kenmerkend vond, mijn vader kijkt al 50 jaar naar de F1 en hij zei zelfs vandaag tegen mij dat Verstappen echt in de spiegel moet gaan kijken. Hij is echt veel te agressief en krijgt een bepaalde reputatie op deze manier. Ondanks dat hij ontzettend graag wilt dat een Nederlander eens gaat winnen, vind hij zelfs Max over de limiet gaan momenteel.

Verder gaf hij ook aan dat Jos Verstappen echt uit die paddock moet vertrekken. Ze moeten vanuit RB echt toegang ontzeggen voor die man. Die vent is zo agressief en heeft totaal geen positieve invloed op Max momenteel. Wat doet die man berhaupt daar? Zelfs in de cafe hier verderop zien ze Jos niet graag omdat hij zo bekend staat in deze regio (agressief, alchohol gebruik..).
Tja, Schumi was nog veel smeriger in zijn spel en die hemelen we tegenwoordig helemaal op. Uiteindelijk blijft toch iedereen bij dat hij een zevenvoudig wereldkampioen is en wordt er zelfs een documentaire over hem gemaakt waarin er nog net geen hallelujah engelengezang continu te horen was.

Over Jos klopt dat wel een beetje, dat is inderdaad geen graag geziene gast in de horeca in de regio. Maar goed, met een iedereen is lief mentaliteit win je ook geen wereldkampioenschap natuurlijk.
Don't let my username fool you...
pi_202522863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Helemaal eens. En VER heeft dit soort acties ook helemaal niet nodig. Wijsheid komt met de jaren uiteraard, en daarom zal hij komende seizoenen WDC worden. Daar ben ik van overtuigd.

Maar dit jaar gaat het net niet lukken helaas.
Je weet het nooit. Maar ik geef hem ook weinig kans. De acties van Max liggen altijd onder een vergrootglas. Lukt een actie dan is het allemaal geweldig en gaat het mis word hij een gek genoemd. Ik vind dat hij weinig fouten gemaakt heeft.

Zoals Horner zegt. Mensen hebben geen idee wat voor een werk hij verricht in die RBR.

Of hij ooit het WK zal winnen is afhankelijk van het materiaal. Maar als het om de coureur Max gaat verdient hij het wel om dat WK ooit te winnen.
pi_202523057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:45 schreef TagForce het volgende:

[..]
Je vergeet 1 ding... Hij was al 200 meter aan het remmen. Dus het is niet alsof hij van geen rem naar half rem trapt... Hij trapt van 1/3 rem naar 1/2 rem. En dat is een verschil van 45 kilo trappen naar 60 kilo trappen.

En ja, natuurlijk is het onverantwoord om bewust ineens te gaan remmen. Dat was echter niet wat er aan de hand was... Hij remde heel even een beetje meer, en dat was niet bewust. Jij remt onbewust ook meer als je naar links wil en niet weet of dat kan omdat er een mongool op de bumper zit.

Niet groter maken dan het is.
Ik baseer me op de uitspraak van de FIA: significantly and suddenly. Plotseling dus. Bij suddenly wordt als onderbouwing 65 bar genoemd. Ik leid daaruit af dat er sprake is van 0 naar 65 bar, niet van 40 naar 65 of zo. anders was dat wel vermeld.

Als er sprake was van slechts een nuanceverschil, dan denk ik ook niet dat RBR het protest had ingetrokken.
pi_202523099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Als het een race was en Hamilton een zuiver geweten had, waarom ging hij er dan niet bij de eerste beste mogelijkheid (Verstappen van het gas af) niet direct voorbij? Daar had hij alle kans voor.

Oftewel Hamilton wist het en wilde niet, of Hamilton snapte er niks van en lette niet op
Wat de motieven van Hamilton waren en wat hij op dat moment wel of niet door had is niet van belang voor de vraag of Verstappen daar opeens mocht remmen. Het is niet verplicht om in te halen zo gauw het kan, het is niet verboden tactische spelletjes te spelen. Het is wel verboden expres gevaarlijk rijgedrag te vertonen.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 11:42:42 #133
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202523390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:25 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij dacht al dat Lewis klaar was. :D
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202523412
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:13 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik baseer me op de uitspraak van de FIA: significantly and suddenly. Plotseling dus. Bij suddenly wordt als onderbouwing 65 bar genoemd. Ik leid daaruit af dat er sprake is van 0 naar 65 bar, niet van 40 naar 65 of zo. anders was dat wel vermeld.

Als er sprake was van slechts een nuanceverschil, dan denk ik ook niet dat RBR het protest had ingetrokken.
Punt is dus dat er nergens staat dat significantly and suddenly van 0 naar 65 bar is... Uit de telemetrie die we wel hebben is duidelijk dat Verstappen al die tijd op de rem heeft gestaan, dus het kan niet van 0 zijn, en de vertraging ging harder, maar was daarvoor ook al significant te noemen (Hij ging in 3 seconden van 300 naar 150, en remde toen heel even minder hard en daarna heel even wat harder).

Het heeft geen zin om daar protest tegen aan te tekenen, want de hele uitspraak is gebaseerd op een interpretatie van de gegevens. Dat jij die gegevens anders interpreteert is leuk voor je, maar dat is geen grond voor een protest. Er wordt harder geremd, en dat gebeurde vlak voor Hamilton hem raakte. Tenzij je kunt bewijzen dat er helemaal niet harder is geremd gaat een protest dus altijd de prullenbak in.
pi_202523451
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Dan mogen er 2 teams voor een jaar worden geschorst.
Ja want als Tsunoda Lewis eruitkegelt dan wordt RB geschorst. Als je nooit kijkt, kom dan niet dom doen.
pi_202523572
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De grap is dat jij het feit hekelt dat de HAM fans zijn (Mercedes) narratief overnemen, terwijl je zelf het verhaal van het RB kamp kritiekloos overneemt.

De incidenten in Brazili en Saudi Arabi waren niet hetzelfde. Dat roepen Horner en Max, maar als je er naar kijkt zie je dat de posities van de auto's heel anders waren.

Dat gezegd hebbende vind ik wel dat je gelijk hebt dat de FIA onuitlegbare beslissingen neemt door het seizoen heen. Tegelijkertijd weten de coureurs dat ook en incidenten op het randje, zoals Brazili en Jeddah, hebben dus een risico.
Uhmmm, in zowel Brazilie als SA kwam Hamilton voorbij, remde Max te diep in om voor te blijven, en schoten ze daardoor van de baan. Enige verschil is dat Max in Brazilie nog een keer linksaf moest, en dus een langere weg heeft afgelegd, en in SA de bocht echt afsneed en dus een kortere weg heeft afgelegd. Het vergrijp is echter leaving the track and gaining an advantage... Dat was in beide gevallen zo.

Ik heb altijd gezegd dat ze Max in Brazilie ook hadden kunnen straffen... Maar als ze dat niet doen en het afdoen als 'we willen ze laten vechten op de baan' wees daar dan consequent in en doe dat hier ook, wat in de basis gewoon hetzelfde vergrijp is.

En nee, ik praat RBR niet na, ik ga af op wat ik zie. Ik praat ook niks goed, ik probeer nuance aan te brengen waar mensen vooral heel zwart/wit reageren.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:04:31 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202523615
Verkeerde topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202523628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:00 schreef TagForce het volgende:

[..]
Uhmmm, in zowel Brazilie als SA kwam Hamilton voorbij, remde Max te diep in om voor te blijven, en schoten ze daardoor van de baan. Enige verschil is dat Max in Brazilie nog een keer linksaf moest, en dus een langere weg heeft afgelegd, en in SA de bocht echt afsneed en dus een kortere weg heeft afgelegd. Het vergrijp is echter leaving the track and gaining an advantage... Dat was in beide gevallen zo.

Ik heb altijd gezegd dat ze Max in Brazilie ook hadden kunnen straffen... Maar als ze dat niet doen en het afdoen als 'we willen ze laten vechten op de baan' wees daar dan consequent in en doe dat hier ook, wat in de basis gewoon hetzelfde vergrijp is.

En nee, ik praat RBR niet na, ik ga af op wat ik zie. Ik praat ook niks goed, ik probeer nuance aan te brengen waar mensen vooral heel zwart/wit reageren.
In het voetbal kun je ook genoeg situaties laten zien die de ene week een penalty zijn en de andere week weer niet. Grensgevallen.

Soms zit het mee, soms tegen en iemand die wekelijks dezelfde overtredinkjes maakt in het strafschopgebied komt met minder weg, net als degene die zich iedere keer laat vallen op zeker moment het nadeel van de twijfel krijgt.

Als Verstappenfan is het veel makkelijker oordelen: dan hoef je gewoon alleen maar straffen uit te delen als Hamilton iets doet. ;)
  woensdag 8 december 2021 @ 12:12:26 #139
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk eens aan, excuses van Helmut.

[ twitter ]

Nu moet ik wel zeggen: ik zag natuurlijk na 1 of 2 herhalingen al wat Max deed. Maar ok, excuses aavaard.
[..]

Mooi. Ook mooi dat al die fans nu even op hun plek gezet zijn.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 12:13:53 #140
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202523727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:12 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Mooi. Ook mooi dat al die fans nu even op hun plek gezet zijn.
Eens ik werd wel een beetje moe van alle lui die riepen dat het Hamiltons schuld was.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 8 december 2021 @ 12:14:05 #141
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Een brake check is een frustratie move, VER remde hier om HAM in surplace te dwingen, al deed hij dat op z'n zachtst gezegd zeer onhandig.
Ja Verstappen remde wat extra zodat Hamilton voor hem kwam maar het vervelende was dat Hamilton te vlak achter hem reed. Dus terechte straf Verstappen.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:15:17 #142
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Maar het maakt verder ook niet uit, want het puntenverschil zal zo klein zijn, dat het altijd zo zal zijn dat Hamilton zijn achtste titel heeft gewonnen door Silverstone.
Nee.

Verstappen heeft dan de titel verloren door Silverstone omdat hij niet beschikt over de kalmte van Hamilton.
pi_202523753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In het voetbal kun je ook genoeg situaties laten zien die de ene week een penalty zijn en de andere week weer niet. Grensgevallen.

Soms zit het mee, soms tegen en iemand die wekelijks dezelfde overtredinkjes maakt in het strafschopgebied komt met minder weg, net als degene die zich iedere keer laat vallen op zeker moment het nadeel van de twijfel krijgt.

Als Verstappenfan is het veel makkelijker oordelen: dan hoef je gewoon alleen maar straffen uit te delen als Hamilton iets doet. ;)
Is dat niet hetzelfde om als Hamilton fan makkelijker te oordelen dat je alleen maar straffen hoeft uit te delen als Max iets doet.

Dat we het hier nog steeds hebben over dit soort zaken zegt meer over F1 dat compleet kapot word gereguleerd dan dat het over een gevecht gaat. En gevechten om een WK zijn nooit eerlijk.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:17:33 #144
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523778
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:15 schreef Cherni het volgende:

[..]
Is dat niet hetzelfde om als Hamilton fan makkelijker te oordelen dat je alleen maar straffen hoeft uit te delen als Max iets doet.

Dat we het hier nog steeds hebben over dit soort zaken zegt meer over F1 dat compleet kapot word gereguleerd dan dat het over een gevecht gaat. En gevechten om een WK zijn nooit eerlijk.
Het zou fijn zijn als Verstappen zou werken aan zijn racing standards en binnen de lijntjes blijft racen.
pi_202523837
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:15 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Nee.

Verstappen heeft dan de titel verloren door Silverstone omdat hij niet beschikt over de kalmte van Hamilton.
Gaan we nu weer dat hele gebeuren weer oprakelen?
Prima hoor... Verstappen liet ruimte aan de binnenkant, juist om Hamilton de binnenkant te gunnen en zich te laten vergalloperen. Dat Hamilton vervolgens de bocht niet haalt en in Verstappens dode hoek tegen zijn achterwiel aanrijdt is niet iets waar Verstappen op kan anticiperen, lijkt mij.
pi_202523845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:17 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Het zou fijn zijn als Verstappen zou werken aan zijn racing standards en binnen de lijntjes blijft racen.
Het is maar goed dat Max er alles aan doet om met die RBR voor Hamilton te blijven. Anders was het wk al gelopen. En ga je mij nu vertellen dat Hamilton altijd binnen de lijnen blijft? We doen hier net alsof Hamilton altijd heel netjes is. Ja daar zal hij vast 7 en straks mogelijk 8 keer het WK mee hebben gewonnen. En op het moment dat je het mindere materiaal hebt ga je de grens opzoeken om er alles uit te halen. En dan kan het wel eens mis gaan. Dat is bij Hamilton niet anders als het mbt materiaal tegenzit.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:25:18 #147
307622 Perox
(niet de echte)
pi_202523864
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In het voetbal kun je ook genoeg situaties laten zien die de ene week een penalty zijn en de andere week weer niet. Grensgevallen.

Soms zit het mee, soms tegen en iemand die wekelijks dezelfde overtredinkjes maakt in het strafschopgebied komt met minder weg, net als degene die zich iedere keer laat vallen op zeker moment het nadeel van de twijfel krijgt.

Als Verstappenfan is het veel makkelijker oordelen: dan hoef je gewoon alleen maar straffen uit te delen als Hamilton iets doet. ;)
Toch was het overduidelijk een Schwalbe van Lewis hoor:
"OMG he brake tested me! That is like SOO dangerous"

En het was ook geen pingel - niets aan de hand - doorspelen.
Twee spelers die elkaar vasthouden en eentje die valt en daar een theater stukje van maakt.

En voor de goede orde - maakt me niets uit wat de officile ruling van de FIA is. Die wisten ook Yuki een straf te geven voor het blind insturen van Vettel... ;(
  woensdag 8 december 2021 @ 12:26:10 #148
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:23 schreef TagForce het volgende:
Dat Hamilton vervolgens de bocht niet haalt
Hamilton bleef anders prima binnen de lijntjes.
pi_202523881
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:17 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Het zou fijn zijn als Verstappen zou werken aan zijn racing standards en binnen de lijntjes blijft racen.
Het zou even fijn zijn als Hamilton zou toegeven dat hij bij Max minder geneigd is om toe te geven dan bij bijvoorbeeld een Alonso in Hongarije zou dat wellicht ook een beter licht werpen op het hele 'Max is te agressief' narratief van Mercedes. Max is agressief, maar dat is hij bij iedereen, en de laatste paar races wat meer omdat Hamilton gewoonweg de snellere auto heeft en Max dus zaken moet forceren. Hamilton is alleen agressief bij Max, maar doet vervolgens of Max alles fout doet, terwijl hij zelf evenveel oorzaak is van de incidenten die er uit voortkomen.
pi_202523888
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:26 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Hamilton bleef anders prima binnen de lijntjes.
Eerst kijken voordat je wat typt. :*
  woensdag 8 december 2021 @ 12:28:05 #151
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_202523893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:26 schreef TagForce het volgende:

[..]
Het zou even fijn zijn als Hamilton zou toegeven dat hij bij Max minder geneigd is om toe te geven dan bij bijvoorbeeld een Alonso in Hongarije zou dat wellicht ook een beter licht werpen op het hele 'Max is te agressief' narratief van Mercedes. Max is agressief, maar dat is hij bij iedereen, en de laatste paar races wat meer omdat Hamilton gewoonweg de snellere auto heeft en Max dus zaken moet forceren. Hamilton is alleen agressief bij Max, maar doet vervolgens of Max alles fout doet, terwijl hij zelf evenveel oorzaak is van de incidenten die er uit voortkomen.
Perez had in Brazilie gewoon in moeten sturen vr de bollard van de pitstraat. Dat krijg je als je agressief doet - Mercedes
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202523895
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:26 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Hamilton bleef anders prima binnen de lijntjes.
Nou, nee... Hamilton stond bijna stil om de bocht nog te halen. Als hij Max niet had geraakt was hij minstens 10 meter buiten de baan gekomen.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:28:33 #153
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:26 schreef TagForce het volgende:
Het zou even fijn zijn als Hamilton zou toegeven dat hij bij Max minder geneigd is om toe te geven dan bij bijvoorbeeld een Alonso in Hongarije
Wat. Hamilton heeft zo vaak een ontwijkende actie gedaan bij Verstappen. Bij silverstone liet hij hem dit keer staan (en terecht) en Verstappen vliegt eraf.

Verstappen moet zijn 'yield or we crash' mentaliteit laten gaan. Misschien dat hij dan ooit nog WK wordt.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:29:23 #154
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_202523913
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:28 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Wat. Hamilton heeft zo vaak een ontwijkende actie gedaan bij Verstappen. Bij silverstone liet hij hem dit keer staan (en terecht) en Verstappen vliegt eraf.

Verstappen moet zijn 'yield or we crash' mentaliteit laten gaan. Misschien dat hij dan ooit nog WK wordt.


U zei?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202523921
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:28 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Wat. Hamilton heeft zo vaak een ontwijkende actie gedaan bij Verstappen. Bij silverstone liet hij hem dit keer staan (en terecht) en Verstappen vliegt eraf.

Verstappen moet zijn 'yield or we crash' mentaliteit laten gaan. Misschien dat hij dan ooit nog WK wordt.
Ik heb het helemaal niet over Silverstone, maar over het algemeen...
Maar je bent een troll... Fijne dag verder.
pi_202523924
Het is duidelijk dat hij er niets van snapt en dat hij Silverstone niet eens gezien heeft, laten we er niet meer op reageren.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:30:25 #157
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523930
Mijn god wat een circlejerk weer in dit topic.
  woensdag 8 december 2021 @ 12:31:40 #158
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202523942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:29 schreef daNpy het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

U zei?
Wat is hier mis mee dan? Ze zijn niet gecrashed. Verstappen doet dit toch ook. Maar dan is het wel prima zeker.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 12:49:14 #159
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:29 schreef daNpy het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

U zei?
Wat heeft dat te maken met zijn post :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 12:50:25 #160
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524164
Silverstone was een raceincident waarbij Lewis de veroorzaker was van de botsing.

Monza was een raceincident waarbij Max de veroorzaker was van de botsing.

Max had moeten yielden in Copse.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 8 december 2021 @ 12:52:08 #161
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202524181
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Silverstone was een raceincident waarbij Lewis de veroorzaker was van de botsing.

Monza was een raceincident waarbij Max de veroorzaker was van de botsing.

Max had moeten yielden in Copse.
Yup.

Dit plaatje zegt genoeg:



Als hij de kalmte had van Hamilton kon hij nu cruisen naar de titel.
pi_202524182
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Silverstone was een raceincident waarbij Lewis de veroorzaker was van de botsing.

Monza was een raceincident waarbij Max de veroorzaker was van de botsing.

Max had moeten yielden in Copse.
Jij ook een fijne middag :D
  woensdag 8 december 2021 @ 12:52:49 #163
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_202524193
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:30 schreef Sureahcamidd het volgende:
Mijn god wat een circlejerk weer in dit topic.
geregistreerd op: maandag 15 november 2021 @ 20:38

|:)
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 12:55:16 #164
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524240
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Yup.

Dit plaatje zegt genoeg:

[ afbeelding ]

Als hij de kalmte had van Hamilton kon hij nu cruisen naar de titel.
Die banden raken elkaar ook maar 20 cm. Is gewoon echt super lullig.

Pick your battles wisely, dat is wat Max hiervan kan leren.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202524298
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:52 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Yup.

Dit plaatje zegt genoeg:

[ afbeelding ]

Als hij de kalmte had van Hamilton kon hij nu cruisen naar de titel.
Deze zegt meer:
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 12:59:40 #166
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:58 schreef TagForce het volgende:

[..]
Deze zegt meer:
[ afbeelding ]
Och krijgen we die non-vergelijking weer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202524328
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Silverstone was een raceincident waarbij Lewis de veroorzaker was van de botsing.

Monza was een raceincident waarbij Max de veroorzaker was van de botsing.

Max had moeten yielden in Copse.
Kom jij er ook nog eens met die onzin overheen. Hoe verzin je het. :')


@Nattekat, dit topic is wel klaar.
pi_202524345
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Och krijgen we die non-vergelijking weer.
Het jammere is dat zelfs als we een block of ignore knop voor users krijgen, we jouw onzin nog steeds zullen moeten tolereren omdat je blauw bent.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 13:06:45 #169
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524413
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Kom jij er ook nog eens met die onzin overheen. Hoe verzin je het. :')


@:nattekat, dit topic is wel klaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:02 schreef TagForce het volgende:

[..]
Het jammere is dat zelfs als we een block of ignore knop voor users krijgen, we jouw onzin nog steeds zullen moeten tolereren omdat je blauw bent.
Ik mag die mening hebben jongens, prima als wij van mening verschillen toch? Of moeten we het allemaal altijd maar eens zijn met elkaar
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 8 december 2021 @ 13:07:32 #170
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_202524424
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:31 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Wat is hier mis mee dan? Ze zijn niet gecrashed. Verstappen doet dit toch ook. Maar dan is het wel prima zeker.
Nee, Verstappen krijgt er straffen voor.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202524443
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[..]
Ik mag die mening hebben jongens, prima als wij van mening verschillen toch? Of moeten we het allemaal altijd maar eens zijn met elkaar
Nee, maar ik verwacht wel een bepaald niveau en als je dan met zulke echt domme argumenten komt, dan doe je het niet anders dan om te trollen.
pi_202524446
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[..]
Ik mag die mening hebben jongens, prima als wij van mening verschillen toch? Of moeten we het allemaal altijd maar eens zijn met elkaar
Tuurlijk mag je die mening hebben... En ik mag die mening onzin vinden ;)
  woensdag 8 december 2021 @ 13:11:51 #173
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202524482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:58 schreef TagForce het volgende:

[..]
Deze zegt meer:
[ afbeelding ]
Deze zegt meer:



Zoals ik al eerder zei: Verstappen had meer kunnen doen.
pi_202524503
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:11 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Deze zegt meer:

[ afbeelding ]

Zoals ik al eerder zei: Verstappen had meer kunnen doen.
De tering... Kijk hoever buiten de lijntjes Hamilton in Copse heeft gekleurd... Hij is helemaal in T4 in Brazilie uitgekomen... Zelfs nog voorbij Max die hij van de baan reed.

|:(
  woensdag 8 december 2021 @ 13:14:29 #175
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202524516
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:13 schreef TagForce het volgende:

[..]
De tering... Kijk hoever buiten de lijntjes Hamilton in Copse heeft gekleurd... Hij is helemaal in T4 in Brazilie uitgekomen... Zelfs nog voorbij Max die hij van de baan reed.

|:(
Leuken troll. Doei.
gr gr

:W
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 13:15:22 #176
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524533
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Nee, maar ik verwacht wel een bepaald niveau en als je dan met zulke echt domme argumenten komt, dan doe je het niet anders dan om te trollen.
Ik blijf erbij dat ik het Copse incident complexer vind dan alleen “Lewis rijdt Max eraf”.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202524540
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:14 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Leuken troll. Doei.
gr gr

:W
Het ontgaat mij wat de actie in T4 te maken heeft met de actie in Copse waar we het over hadden...

Maar toedels he.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 13:16:00 #178
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:09 schreef TagForce het volgende:

[..]
Tuurlijk mag je die mening hebben... En ik mag die mening onzin vinden ;)
Oh zeker.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202524545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:14 schreef Sureahcamidd het volgende:

[..]
Leuken troll. Doei.
gr gr

:W
pi_202524567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik blijf erbij dat ik het Copse incident complexer vind dan alleen “Lewis rijdt Max eraf”.
Uiteraard... Maar het resultaat is "Max had wijder kunnen gaan, maar had daar geen reden toe op het moment dat hij Hamilton kon zien... Hamilton gaat te hard en onderstuurd Max in." En dat is toch vrij simpel.
pi_202524591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:58 schreef TagForce het volgende:

[..]
Deze zegt meer:
[ afbeelding ]
Deze zegt alles. Maar liever heb ik dat er niets meer wordt gezegd tegen Chevy.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 13:20:57 #182
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:17 schreef TagForce het volgende:

[..]
Uiteraard... Maar het resultaat is "Max had wijder kunnen gaan, maar had daar geen reden toe op het moment dat hij Hamilton kon zien... Hamilton gaat te hard en onderstuurd Max in." En dat is toch vrij simpel.
Die hele ronde was al ontzettend close battlen.

Als je kijkt naar het onboard moment vlak voor impact dan zie je Max die stuurcorrectie maken nadat die Lewis in zijn spiegel opmerkte. Stel nou dat die stuurbeweging net te laat/net onvoldoende was. Dan krijg je dit incident: kan gebeuren als je zo fel rijdt (allebei).
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 8 december 2021 @ 13:21:08 #183
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202524620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:17 schreef TagForce het volgende:

[..]
Uiteraard... Maar het resultaat is "Max had wijder kunnen gaan, maar had daar geen reden toe op het moment dat hij Hamilton kon zien... Hamilton gaat te hard en onderstuurd Max in." En dat is toch vrij simpel.
Het is ook vrij simpel dat als Verstappen Hamilton had laten gaan hij nu kampioen was geweest.

Hamilton is gewoon nog net even een maatje te groot voor VerstappenGOD :)
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 13:21:45 #184
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202524630
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Deze zegt alles. Maar liever heb ik dat er niets meer wordt gezegd tegen Chevy.
Stel je even aan.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202524660
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Stel je even aan.
Ik hou nog wel van je hoor... Soms. Als je het met me eens bent :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 13:25:43 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202524688
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Kom jij er ook nog eens met die onzin overheen. Hoe verzin je het. :')

@:nattekat, dit topic is wel klaar.
Dan gaat iedereen naar het schone topic :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 8 december 2021 @ 13:29:46 #187
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202524744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan gaat iedereen naar het schone topic :N
De trollen kan je gewoon aangeven achter de muur. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202524822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dan gaat iedereen naar het schone topic :N
Als je eerlijk bent... Hoe lang denk je dat dat topic schoon blijft?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 13:36:07 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202524830
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:35 schreef TagForce het volgende:

[..]
Als je eerlijk bent... Hoe lang denk je dat dat topic schoon blijft?
Uhhh, nog 110 posts.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202524836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Uhhh, nog 110 posts.
Staat genoteerd :)
pi_202525135
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die hele ronde was al ontzettend close battlen.

Als je kijkt naar het onboard moment vlak voor impact dan zie je Max die stuurcorrectie maken nadat die Lewis in zijn spiegel opmerkte. Stel nou dat die stuurbeweging net te laat/net onvoldoende was. Dan krijg je dit incident: kan gebeuren als je zo fel rijdt (allebei).
Kan gebeuren ja. Het probleem is dat je alles racen noemt als het om Hamilton gaat. Zo zul je vast ook denken over die drie keer dat Hamilton Albon eruit tikte ook racen was dat er nu eenmaal bij hoort. Maar is het Max heb je het nooit over racen maar fouten en agressief gedrag van Max. Dat blijf ik toch zeer bijzonder vinden. Maw Max moet maar de rode loper uitleggen als het om Hamilton gaat.

Had Max niet later geremd waar mensen hier zo negatief over doen was Max voor de tweede maal dit seizoen door Bottas getorpedeerd. Maar dat is natuurlijk ook weer racen volgens onze user Chevy
pi_202525439
pi_202525508
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik blijf erbij dat ik het Copse incident complexer vind dan alleen “Lewis rijdt Max eraf”.
Natuurlijk, dat was van beiden erg riskant wat ze deden. Hamilton zou ingehouden hebben vanuit Max zijn positie.

Conform de regels moest Hamilton natuurlijk daar niet meer zitten toen Max naar binnen stuurde, dus terechte straf, maar geen 100% schuld.
  woensdag 8 december 2021 @ 14:52:00 #194
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202525711
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:15 schreef Sureahcamidd het volgende:

Nee.
Wel. Dat jij dat niet leuk vindt, is niet relevant.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 8 december 2021 @ 14:57:00 #195
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202525768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef Mestreech1990 het volgende:

Nee, omdat hij alle coureurs heeft gezien inmiddels. Schumacher was eigenlijk hetzelfde als Verstappen. Ontzettend snel, maar ook keihard.
Bij Schumacher kun je twee incidenten aanwijzen die echt niet konden en waar hij (in ieder geval 1 keer) zwaar voor gestraft is. Zulke acties heb ik bij Max nog niet gezien.

quote:
Als je de snelste auto hebt, dan valt het allemaal niet zo op.
Van zijn 7 titels heeft Schumacher er twee gewonnen in de snelste auto, de andere 5 niet. (Hamilton heeft er 6 gewonnen in de snelste auto).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 8 december 2021 @ 15:00:52 #196
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202525808
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wel. Dat jij dat niet leuk vindt, is niet relevant.
Nee. Dat jij dat niet leuk vindt, is niet relevant.
  woensdag 8 december 2021 @ 15:08:15 #197
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202525926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:00 schreef Sureahcamidd het volgende:

Nee. Dat jij dat niet leuk vindt, is niet relevant.
Mij maakt het niet uit. Het is gewoon wat er gaat gebeuren. 'Hamilton heeft zijn achtste titel want Silverstone'. Tot aan het einde der tijden zal dat zo blijven. Als Max kampioen wordt, wordt het 'Max is kampioen, ondanks Silverstone'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 8 december 2021 @ 15:08:55 #198
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202525936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Mij maakt het niet uit. Het is gewoon wat er gaat gebeuren. 'Hamilton heeft zijn achtste titel want Silverstone'. Tot aan het einde der tijden zal dat zo blijven. Als Max kampioen wordt, wordt het 'Max is kampioen, ondanks Silverstone'.
Jouw mening. Niet relevant.
  woensdag 8 december 2021 @ 15:09:45 #199
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202525948
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:08 schreef Sureahcamidd het volgende:

Jouw mening.
Wordt gewoon een gegeven. Silverstone zal altijd aangehaald worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 8 december 2021 @ 15:10:19 #200
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202525955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Wordt gewoon een gegeven. Silverstone zal altijd aangehaald worden.
Neuh. Rosberg staat ook niet in de geschiedenisboeken als wereldkampioen want motorpech Hamilton.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')