Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Ik hoef niet eens wat te zeggen en wordt al raar aangekeken.
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:00 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Dat andere had hij dus maar voor de helft goed. Met deze 'voorspelling' zou dus morgenmiddag bekend gemaakt kunnen worden dat Peter Jan Rens gaat en dan heeft hij het nog voor de helft goed. Echte Nostradamus, die Rick.
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ah, de NS regelt het vervoer richting Friesland?
Tegen de tijd dat de volgende Elfstedentocht gereden wordt ligt die Zuiderzeelijn er wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Hier moeten patronen te zien zijn die mijn matige intelligentie te boven gaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Omdat in beide een T zit? Oh nee, wacht...quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
STIEn en LakSHMI lijkt best veel op elkaar
Frietenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Patat op stokbrood Roger, dát mag daar![]()
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:55 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
FrietenEn dan zijn ze niet te beroerd daar ook een mexicano bij te doen
[ afbeelding ]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Systeem ligt er weer eens uit.
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdtquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat ik hier iets van moet vinden, maar ik vind het maar niks.
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt die trein uit, moeten we alsnog zelf naar Hindeloopen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met andere woorden 'vroeg weekend'?
Ik weet niet of het daar beter van wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan ook met frikandel of hamburgers als je niet van mexicano houdt
Denken in mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo had ik het nog niet bekeken.
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goede manieren zouden mij doen zeggen dat ik hier verbaasd over ben, maar diezelfde goede manieren zeggen dat ik niet mag liegen. Wat een dilemma weer.
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet verder dan Wolvega.
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou er verbaasd over zijn als jij er verbaasd over was.
Tot ieders verbazing niet nee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom ben ik hier niet verbaasd over?
Cursus bedrijfsadministratie doen, dan leer je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdenken ben ik nog niet zo goed in.
Helaas ligt dat niet bij het plaatsje Woordspeling, dus werkt dat niet echt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wolvega is ook nog Friesland. Het zou sneu zijn dat de trein vastzit bij Steenwijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |