abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2021 @ 12:36:28 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202495714
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

En nu maar wachten op bewijs..
Rechtzaken..
Of misschien iemand die door de mand valt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202495741
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Opmerkelijk weer, maar we moeten wel begrip en nuance opbrengen voor de rellen tijdens “the summer of love” met talloze doden en waar overheidsgebouwen maanden achter elkaar belaagd werden door gewelddadig rellend tuig?
BLM-protesten waren meer dan alleen die rellen. Er waren die zomer miljoenen mensen op de been en het merendeel van die protesten verliep vreedzaam. Vandaar die nuance.

6 januari is een ander verhaal. Daar was niets vreedzaam aan. Trump-aanhangers bestormden het Capitool en een deel van deze idioten wilden politici vermoorden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202495761
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
BLM-protesten waren meer dan alleen die rellen. Er waren die zomer miljoenen mensen op de been en het merendeel van die protesten verliep vreedzaam. Vandaar die nuance.

6 januari is een ander verhaal. Daar was niets vreedzaam aan. Trump-aanhangers bestormden het Capitool en een deel van deze idioten wilden politici vermoorden.
Hoeveel mensen waren daar koos? En hoeveel mensen hebben het capitool bestormd?
pi_202495827
Uiteraard is het "wilden politici vermoorden" terug te vinden in de aanklachten? Ik vraag niet eens om veroordelingen, slechts de aanklachten. Net zoals "poging tot staatsgreep" daar is te vinden.

Hihi.
pi_202495859
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoeveel mensen waren daar koos? En hoeveel mensen hebben het capitool bestormd?
Als ze op dat veld waren gebleven, had je een punt gehad. Dat is niet het geval. Wie naar het Capitool marcheert en daar willens en wetens blijft terwijl het gebouw wordt belaagd, is medeplichtig.

Maar pas jij bovenstaande redenering ook toe op de BLM-protesten? Kortom: hoeveel mensen deden mee aan de protesten, Chivaz? En hoeveel liepen er te rellen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202495949
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als ze op dat veld waren gebleven, had je een punt gehad. Dat is niet het geval. Wie naar het Capitool marcheert en daar willens en wetens blijft terwijl het gebouw wordt belaagd, is medeplichtig.

Maar pas jij bovenstaande redenering ook toe op de BLM-protesten? Kortom: hoeveel mensen deden mee aan de protesten, Chivaz? En hoeveel liepen er te rellen?
Ik heb het ook nooit over protesterende mensen gehad ik had het over rellend tuig.
Mijn uitspraken alleen al brengen al genoeg nuance aan.
  Overall beste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 13:29:59 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202496477
Er bestaat ook iets als intentie.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202496847
Voor de Blauwen is 6 januari een soort sacrale dag, en dat moet ook wel, want het komt ze perfect uit wat er toen is gebeurd. Het creëert een ideale façade om continue de schijnwerpers mee op een negatieve manier op de tegenpartij te richten en hiermee de aandacht te weerleggen van het eigen falende beleid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202497009
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
Voor de Blauwen is 6 januari een soort sacrale dag, en dat moet ook wel, want het komt ze perfect uit wat er toen is gebeurd. Het creëert een ideale façade om continue de schijnwerpers mee op een negatieve manier op de tegenpartij te richten en hiermee de aandacht te weerleggen van het eigen falende beleid.
11 September is er niets bij.
pi_202497460
Inderdaad. Immers, volgens het Woke-Progressieve gedachtegoed van Democraten en diens PR-vleugel in de MSM, zal 11 september tegenwoordig wel worden gezien als 'een ongeluk met vliegtuigen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 6 december 2021 @ 14:33:36 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202497490
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
Voor de Blauwen is 6 januari een soort sacrale dag, en dat moet ook wel, want het komt ze perfect uit wat er toen is gebeurd. Het creëert een ideale façade om continue de schijnwerpers mee op een negatieve manier op de tegenpartij te richten en hiermee de aandacht te weerleggen van het eigen falende beleid.
Ah nu je er over begint..
Heb je al iets van een succes beleid gevonden van de oompaloempa?
Chivaz deed al een verwoede poging om mij op een dwaalspoor te zetten.
Misschien heb je een beter argument?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 6 december 2021 @ 14:38:21 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202497556
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 14:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
11 September is er niets bij.
11 september is apart topic hier en heel veel delen.
BNW / 9/11 #131: # Follow the Money
Enjoy.


En bij gebrek van bewijs gaan we maar verder wat momenteel actueel is.
En dat is dit, de reden waarom je er over aan het jammeren bent is omdat het niet zo positief republikeins oompaloempa nieuws is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202497711
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2021 14:32 schreef HowardRoark het volgende:
Inderdaad. Immers, volgens het Woke-Progressieve gedachtegoed van Democraten en diens PR-vleugel in de MSM, zal 11 september tegenwoordig wel worden gezien als 'een ongeluk met vliegtuigen'.
Ongelukken met vliegtuigen en ook met SUV's. Een verbod op alle voer- en vliegtuigen met een capaciteit van meer dan 2 lijkt me niet meer dan terecht.
  Overall beste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 15:19:25 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202498205
Is reden tot deze paniek van de fascisten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202499638
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
Voor de Blauwen is 6 januari een soort sacrale dag, en dat moet ook wel, want het komt ze perfect uit wat er toen is gebeurd. Het creëert een ideale façade om continue de schijnwerpers mee op een negatieve manier op de tegenpartij te richten en hiermee de aandacht te weerleggen van het eigen falende beleid.
Het wordt 'de Blauwen' natuurlijk ook verdomd makkelijk gemaakt door de voormalige president, die zich elke maand positiever uitlaat over de gebeurtenissen van die dag. Wacht nog een jaartje en dan moet 6 januari volgens Trump worden uitgeroepen tot een nationale feestdag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202499731
Altijd lachen om de '6 januari was niet erg want [activiteit] was erger'

Zie ook 'Hitler was niet zo erg want Stalin heeft veel meer mensen vermoord', of 'de pest was niet erg want kanker heeft veel meer doden veroorzaakt'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202500324
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2021 14:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ongelukken met vliegtuigen en ook met SUV's. Een verbod op alle voer- en vliegtuigen met een capaciteit van meer dan 2 lijkt me niet meer dan terecht.
Wat betreft die aanslag met die SUV is de media ook wel apart bezig hè.
Het past wederom niet in het narratief dus is het gauw uit het nieuws verdwenen.
Rittenhouse schoot 2 mensen dood uit zelfverdediging en termen zoals vigilante en white supremacist vlogen je om de oren.
Maar nu een radicale BLM racist die Hitler quotes op zijn social media had staan evenals anti blanke teksten de dader is mogen we vooral niet speculeren laat staan conclusies trekken.
pi_202500340
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah nu je er over begint..
Heb je al iets van een succes beleid gevonden van de oompaloempa?
Chivaz deed al een verwoede poging om mij op een dwaalspoor te zetten.
Misschien heb je een beter argument?
Misschien kun je je punten alsnog een beetje toelichten. Dan kunnen we eindelijk eens praten over het geen waar je het over wou hebben.
pi_202500356
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat betreft die aanslag met die SUV is de media ook wel apart bezig hè.
Het past wederom niet in het narratief dus is het gauw uit het nieuws verdwenen.
Rittenhouse schoot 2 mensen dood uit zelfverdediging en termen zoals vigilante en white supremacist vlogen je om de oren.
Maar nu een radicale BLM racist die Hitler quotes op zijn social media had staan evenals anti blanke teksten de dader is mogen we vooral niet speculeren laat staan conclusies trekken.
Het grappige is nog wel dat die dader zich gedehumaniseerd voelde. Terecht uiteraard, hij wordt door de MSM immers steeds voor SUV uitgemaakt.
pi_202500409


Hihihi
pi_202500519
Het ergste is nog niet eens dat de MSM de menselijkheid van Darrell Brooks Jr. hebben ontnomen. Het ergste is dat ze hem zijn zwartheid hebben ontnomen. Precies de racistische insteek die je bij de MSM-journalistiek kunt verwachten.
pi_202500620
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Hihihi
Vaccinaties zijn dus prima?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202500626
maakt niet uit wie er wint ze zijn beide puppets die niet veel kunnen in 4 of 8 jaar, de echte machthebbers worden niet vervangen na hun termijn.

en de private corporatie Federal Reserve heeft meer macht, een beetje aan de geldkraan draaien kunnen ze markt laten crashen of ophoog drijven.

pi_202500647
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef Ludachrist het volgende:
Altijd lachen om de '6 januari was niet erg want [activiteit] was erger'

Zie ook 'Hitler was niet zo erg want Stalin heeft veel meer mensen vermoord', of 'de pest was niet erg want kanker heeft veel meer doden veroorzaakt'
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als ze op dat veld waren gebleven, had je een punt gehad. Dat is niet het geval. Wie naar het Capitool marcheert en daar willens en wetens blijft terwijl het gebouw wordt belaagd, is medeplichtig.

Maar pas jij bovenstaande redenering ook toe op de BLM-protesten? Kortom: hoeveel mensen deden mee aan de protesten, Chivaz? En hoeveel liepen er te rellen?
Eh nee, Koos. Het merendeel van de aanwezigen bleef rustig op dat veld staan. Dus als we jouw analogie omtrent de BLM-rellen moeten volgen, is 6 januari eigenlijk grotendeels vreedzaam verlopen. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202500666
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Vaccinaties zijn dus prima?
pi_202500717
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 18:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je grote held zegt letterlijk dat vaccins helpen bij bestrijding van corona.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202500797
Nee, hij zegt letterlijk dat het de therapeutics zijn.
  maandag 6 december 2021 @ 18:53:59 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202500914
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Misschien kun je je punten alsnog een beetje toelichten. Dan kunnen we eindelijk eens praten over het geen waar je het over wou hebben.
Toe lichten alweer.
Arme knul, ik vind het best geinig dat elke keer hier Biden word afgezien omdat hij oud en dement is.
Maar jij bent er helaas nog erger aan toe.

Sterkte, en beterschap.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202501161
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het grappige is nog wel dat die dader zich gedehumaniseerd voelde. Terecht uiteraard, hij wordt door de MSM immers steeds voor SUV uitgemaakt.
Lmao!!
pi_202501181
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Toe lichten alweer.
Arme knul, ik vind het best geinig dat elke keer hier Biden word afgezien omdat hij oud en dement is.
Maar jij bent er helaas nog erger aan toe.

Sterkte, en beterschap.
Aldus theGuyver, mijn analyse dat je mentaal instabiel bent blijkt toch de juiste analyse te zijn.
  Overall beste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 19:17:01 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202501208
Bij mannen waarschuw je ze voor de zeep in de douche. Voor wat voor proteineshake moet zij gewaarschuwd worden?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202501211
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2021 18:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Het ergste is nog niet eens dat de MSM de menselijkheid van Darrell Brooks Jr. hebben ontnomen. Het ergste is dat ze hem zijn zwartheid hebben ontnomen. Precies de racistische insteek die je bij de MSM-journalistiek kunt verwachten.
De foto die rond gaat bij de media is inderdaad opvallend bewerkt. Hij ziet bijna wit.
  Overall beste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 19:53:46 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202501911
twitter


Dit soort shit slikken de fascisten en yeehawdi's nou als zoete koek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202502006
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit soort shit slikken de fascisten en yeehawdi's nou als zoete koek.
Volg je ook Far Left Watch?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 maandag 6 december 2021 @ 19:59:08 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202502043
Dat ben jij toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202502079
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef Ulx het volgende:
Dat ben jij toch?
Nee hoor, maar ik volg die Twitter wel, net zoals Right Wing Watch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202502160
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De foto die rond gaat bij de media is inderdaad opvallend bewerkt. Hij ziet bijna wit.
Die albino's toch. Die worden niet door enig pigment gehinderd.
pi_202502196
Oh ja, QAnon is een psy-op.
pi_202502259
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2021 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:
Oh ja, QAnon is een psy-op.
Ik ben nog steeds benieuwd wat het nu eigenlijk is. Is het weer een 4 chan hoax of iets dergelijks?
pi_202502293
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat het nu eigenlijk is. Is het weer een 4 chan hoax of iets dergelijks?
Geen idee of Q echt is of niet.

QAnon daarentegen, dat is een psy-op.
pi_202502441
Oh jee, de berichtgeving over Biden is zo negatief. Zo gemeen, nog erger dan bij Trump met momenten :'(.

twitter

quote:
We need a skeptical, independent press. But how about being partisans for democracy? The country is in an existential struggle between self-governance and an authoritarian alternative. And we in the news media, collectively, have given equal, if not slightly more favorable, treatment to the authoritarians.
'Skeptical, independent press' .. 'self-governance and an authoritarian alternative' _O- :')_!

Hihi, wat een gaslightende fantasten toch die progressieven bij de WaPo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202503067
Blanken moeten meer FOKKEN!

twitter


En standbeelden van Robert E. Lee verwijderen staat gelijk aan het uitvlakken van de geschiedenis volgens MTG:

twitter


[ Bericht 41% gewijzigd door Kijkertje op 06-12-2021 21:12:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202503743
twitter

quote:
A few months after the attack, she claimed she would not be punished; in a tweet, she suggested that she was "definitely not going to jail" because she has "blonde hair," "white skin," and "a great job."

Before her sentencing, she wrote a four-page letter to the judge apologizing for her actions on January 6 and saying the tweet had been taken out of context.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 december 2021 @ 22:04:13 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202504251
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Aldus theGuyver, mijn analyse dat je mentaal instabiel bent blijkt toch de juiste analyse te zijn.
Ah sorry knul ik stel je 20x dezelfde vraag ook aan je matties en niemand kan fatsoenlijk antwoord geven..
Zelfs op hekje zijn simpele vraag kan er geen antwoord op gegeven worden.
Andere issues die lopen worden afgewimpeld als zijnde ah kijk dan die zoekwoorden vastklampen aan 6jan boefuckinghoe!

Agh ja.. hoe moeilijk kan het zijn de vorige president was 4 jaar in het witte huis men wil hem super graag terug hebben want zijn (plaats hier uw antwoord) policy was geweldig.

Of antwoord op hekje zijn vraag is er nu al iets van grootschalige fraude gevonden kan ook niet beantwoord worden ..

Heel vreemd dat men dit vraagt in een topic wat juist over deze zaken gaat, in plaats daarvan wijkt men constant af van onderwerp jankt men over de huidige policy en covid-19 die laatste heeft al 20 topics dus daar kan je er prima bij terecht.

En dan maar zeiken dat andere mensen mentaal instabiel zijn terwijl je niet eens een paar simpele vragen kan onthouden of beantwoorden.

Jongens jullie maken jezelf belachelijk..
Maar whats else is new.. toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202504700
quote:
82s.gif Op maandag 6 december 2021 20:55 schreef Kijkertje het volgende:
Blanken moeten meer FOKKEN!
Het valt mij op dat niemand het hier over blanken heeft, behalve RINO Ron in zijn tweet en jij hier. En dan ook de vergelijking trekken met de Nazi's terwijl men het heeft over de Judeo-Christian west. Hihihi, dit is zeker Woke-Progressieve logica.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202504898
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 22:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt mij op dat niemand het hier over blanken heeft, behalve RINO Ron in zijn tweet en jij hier. En dan ook de vergelijking trekken met de Nazi's terwijl men het heeft over de Judeo-Christian west. Hihihi, dit is zeker Woke-Progressieve logica.
Ach je begrijpt het niet? Verbaast me niks. Waarschijnlijk laat jouw 'objectieve waarneming' dat niet toe :D

Natuurlijk heeft Bannon het niet over blanken, zo dom is hij niet. Het gaat om de 'cultuur'! 'Toevallig' vnl blank net zoals de Texas Voting Law 'toevallig' minderheden treft :')

Gelukkig werkt het verbieden van abortus aan zijn ideologie mee en is ook een stuk 'beschaafder' nietwaar? Is erg Judeo-Christelijk en levert meer kindjes op *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 06-12-2021 23:05:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202505521
twitter

twitter


8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202505821
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 22:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ach je begrijpt het niet? Verbaast me niks. Waarschijnlijk laat jouw 'objectieve waarneming' dat niet toe :D

Natuurlijk heeft Bannon het niet over blanken, zo dom is hij niet. Het gaat om de 'cultuur'! 'Toevallig' vnl blank net zoals de Texas Voting Law 'toevallig' minderheden treft :')

Gelukkig werkt het verbieden van abortus aan zijn ideologie mee en is ook een stuk 'beschaafder' nietwaar? Is erg Judeo-Christelijk en levert meer kindjes op *O*
Is dit de beruchte “dogwhistle” die alleen progressieven horen?
pi_202505843
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah sorry knul ik stel je 20x dezelfde vraag ook aan je matties en niemand kan fatsoenlijk antwoord geven..
Zelfs op hekje zijn simpele vraag kan er geen antwoord op gegeven worden.
Andere issues die lopen worden afgewimpeld als zijnde ah kijk dan die zoekwoorden vastklampen aan 6jan boefuckinghoe!

Agh ja.. hoe moeilijk kan het zijn de vorige president was 4 jaar in het witte huis men wil hem super graag terug hebben want zijn (plaats hier uw antwoord) policy was geweldig.

Of antwoord op hekje zijn vraag is er nu al iets van grootschalige fraude gevonden kan ook niet beantwoord worden ..

Heel vreemd dat men dit vraagt in een topic wat juist over deze zaken gaat, in plaats daarvan wijkt men constant af van onderwerp jankt men over de huidige policy en covid-19 die laatste heeft al 20 topics dus daar kan je er prima bij terecht.

En dan maar zeiken dat andere mensen mentaal instabiel zijn terwijl je niet eens een paar simpele vragen kan onthouden of beantwoorden.

Jongens jullie maken jezelf belachelijk..
Maar whats else is new.. toch?
Jeetje ik vraagde slechts wat toelichting op de punten die je een aantal topics geleden maakte. Het feit dat we al tig topics verder zijn en er nog steeds geen antwoord op mijn vraag is gekomen verteld mij dat je eigenlijk helemaal geen antwoord wilt op je vraag.
Als dat het geval is dan is mijn analyse dat je mentaal instabiel bent toch echt de juiste analyse.
TDS blijft toch echt een dingetje ondanks het feit dat we al een jaar in Bidens termijn zitten.

Ik wacht je eventuele toelichting of nietszeggende post geduldig af.
pi_202505874
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 00:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is dit de beruchte “dogwhistle” die alleen progressieven horen?
Ja vast! Ze hangen immers niet per se de Joods-Christelijke cultuur aan? Waarom zou je uberhaupt een cultuur aanhangen die gebaseerd is op een religie?

Reken jij de Joden trouwens onder de niet-blanken :?

Je bent blijkbaar vergeten dat Bannon gelieerd is aan Breitbart? Bannon gebruikt het aloude 'Judeo-Christian'-argument dat gebruikt werd om het communisme te bestrijden nu gewoon als populistisch argument voor zijn nationalistische anti-immigratie agenda en dat is ook de reden dat jij zijn ideologie steunt vermoed ik?

Zoals Mark Silk zei:

quote:
During the 1930s, "Judeo-Christian" came into American public discourse as a way of opposing Fascist anti-Semitism. After World War II, it became the watchword of an America standing for human freedoms against communism. With the rise of the religious right, it was transformed into a synonym for traditional sexual mores and, later, into a shibboleth for Islamophobia. In Bannonism, it has been made into the underpinnings of populist economic nationalism -- of neo-fascism in our time. In the hands of its protagonist, it has become the watchword for what it was pressed into service to attack. This is not a happy evolution.

Bron
Daarom trekt zijn ideologie (en die van Trump) ook al die neo-fascistische groeperingen aan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 07-12-2021 01:30:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202506195
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Nee, hij zegt letterlijk dat het de therapeutics zijn.
Welke therapeutics?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 06:57:07 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202506249
Marxistische hippie is voor Criminal Justice Reform. Wil thee drinken met criminelen.


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 07:00:50 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202506264
Bannon wil graag buiten de cel blijven tijdens de voorbereidingen voor de midterms.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202506274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 06:57 schreef Ulx het volgende:
Marxistische hippie is voor Criminal Justice Reform. Wil thee drinken met criminelen.


[ twitter ]
Op zich goed dat bij sommige GOP leden de ogen open gaan en ze zien dat in sommige Amerikaanse gevangenissen het een tering bende is. Jammer dat ze de signalen die al heellang bekend waren niet al veel eerder opgevangen hebben. :')
  dinsdag 7 december 2021 @ 07:55:06 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202506470
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 00:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jeetje ik vraagde slechts wat toelichting op de punten die je een aantal topics geleden maakte. Het feit dat we al tig topics verder zijn en er nog steeds geen antwoord op mijn vraag is gekomen verteld mij dat je eigenlijk helemaal geen antwoord wilt op je vraag.
Als dat het geval is dan is mijn analyse dat je mentaal instabiel bent toch echt de juiste analyse.
TDS blijft toch echt een dingetje ondanks het feit dat we al een jaar in Bidens termijn zitten.

Ik wacht je eventuele toelichting of nietszeggende post geduldig af.
Tuurlijk joh.
Ik zal nog eens een verwoede poging doen op een normaal antwoord.

Het topic gaat over een zogenaamde gestolen verkiezingen.

Er zou massa fraude zijn geweest en men wil de voorgaande president weer super graag terug in zadel hebben, maar waarom?

Wat heeft hij zo geweldig gedaan in zijn 4 jaar aan de macht?
Noem es wat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 08:14:11 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202506557
Een strikvraag stellen is een voorbeeld van slechte discussietechniek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202507195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tuurlijk joh.
Ik zal nog eens een verwoede poging doen op een normaal antwoord.

Het topic gaat over een zogenaamde gestolen verkiezingen.

Er zou massa fraude zijn geweest en men wil de voorgaande president weer super graag terug in zadel hebben, maar waarom?

Wat heeft hij zo geweldig gedaan in zijn 4 jaar aan de macht?
Noem es wat?
Jammer dat we deze herhaling van zetten moeten doen maar het is al een stuk beter dan die constante stroom van nietszeggende posts.

https://townhall.com/colu(...)for-america-n2574849

Vooral de Abraham akkoorden zijn bijzonder indrukwekkend en een belangrijke stap naar vrede in het midden oosten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 09:35:10 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507291
Dat zagen we dit voorjaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202507317
Het verbaast me niets dat Progressief-Idealisten vrede problematisch of zelfs onwenselijk vinden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 09:40:10 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507336
Ik merk gewoon het feit ol dat er toen aardig met zwaar geschut werd geschoten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 09:42:21 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507359
Maar okay, Bahrein heeft geloof ik weer een consulaat in Israel.

Verder nog successen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202507408
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Het verbaast me niets dat Progressief-Idealisten vrede problematisch of zelfs onwenselijk vinden.
Vrede terwijl tegelijkertijd china volgens het westerse dogma aangepakt moet worden.

Er grote wapendeals met Saudi-Arabië gesloten zijn en de proxyoorlog in jemen gevoerd wordt.

https://www.theguardian.c(...)s-help-this-must-end

Hypocriete rechtse sektevolgers . 8-)
pi_202507450
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 22:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ach je begrijpt het niet? Verbaast me niks. Waarschijnlijk laat jouw 'objectieve waarneming' dat niet toe :D

Natuurlijk heeft Bannon het niet over blanken, zo dom is hij niet. Het gaat om de 'cultuur'! 'Toevallig' vnl blank net zoals de Texas Voting Law 'toevallig' minderheden treft :')

Gelukkig werkt het verbieden van abortus aan zijn ideologie mee en is ook een stuk 'beschaafder' nietwaar? Is erg Judeo-Christelijk en levert meer kindjes op *O*
Oh nee hoor, ik begrijp het uitstekend. Het enige verschil is hier dat ik inderdaad simpelweg oordeel op het objectief waarneembare, waar mensen zoals jij vanuit tribalisme direct in bizarre complottheorieën omtrent raciale puriteit en Nazisme schieten. Schrikbarend eigenlijk, maar geen punt hoor, hier in BNW mag dat. Hihi.
quote:
81s.gif Op maandag 6 december 2021 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

8)7
Een 'right wing propagandist and serial deceiver'. En dit komt van een man die zich voordoet als Republikein, maar 24/7 op Twitter zit om zijn vermeende eigen partij en alles rechts van centrum te demoniseren via de meest bizarre theorieën en tweets. Ik heb vanuit dit perspectief het idee dat RINO Ron hier wat aan het projecteren is.
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
Reken jij de Joden trouwens onder de niet-blanken :?
Joden zijn inderdaad niet per definitie blank nee. Zo zou ik de gemiddelde Israëliër niet blank willen noemen en ook in landen zoals Ethiopië heb je een behoorlijke groep Joodse mensen. Die trekken trouwens ook vaak richting Israël, ruim 3% van de Israëlische bevolking is zelfs van Ethiopische komaf. Zoek maar eens op 'Beta Israel'.

Maar wat we uit deze bizarre pogingen om Joodse mensen onder 'de blanken' te rekenen en 'Judeo-Christian west' te linken met Nazisme, vooral kunnen opmaken zijn de antisemitische tendensen die nogal heersen bij Woke-Progressief Links. Dat is natuurlijk sowieso al terug te merken aan de voorliefde voor de Islam, Hamas en Palestina en de afkeer jegens Israël. De Democraten hebben wat dit betreft pareltjes in huis met radicale figuren zoals Ilhan Omar en Rashida Tlaib.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202507494
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Het verbaast me niets dat Progressief-Idealisten vrede problematisch of zelfs onwenselijk vinden.
Het is vooral de persoon wie het heeft geregeld. Als dit onder Biden was gebeurt dan kwamen de usual suspects bijna klaar.
pi_202507566
Het verlagen van de prijzen voor insuline door middel van een EO door Trump was ook duidelijk iets slechts, want het was ongeveer het eerste dat Brandon ongedaan maakte.

Links kotst op goedkopere gezondheidszorg.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 10:01:43 #66
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is vooral de persoon wie het heeft geregeld. Als dit onder Biden was gebeurt dan kwamen de usual suspects bijna klaar.
Piep piep nou!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:12:48 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202507674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat we deze herhaling van zetten moeten doen maar het is al een stuk beter dan die constante stroom van nietszeggende posts.

https://townhall.com/colu(...)for-america-n2574849

Vooral de Abraham akkoorden zijn bijzonder indrukwekkend en een belangrijke stap naar vrede in het midden oosten.
Zozo het koste maar 8 delen voor een normaal antwoord.
Dank u ik ga het even doorlezen..
Dank.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202507691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Piep piep nou!
Nou vertel wat is er nu zo verschrikkelijk aan vredesakkoorden in het midden oosten?
pi_202507692
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:59 schreef QuidProJoe het volgende:
Het verlagen van de prijzen voor insuline door middel van een EO door Trump was ook duidelijk iets slechts, want het was ongeveer het eerste dat Brandon ongedaan maakte.

Links kotst op goedkopere gezondheidszorg.
De overheid die ingrijpt in de markt om prijzen te bepalen? Rechts kotst op kapitalisme.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 10:16:38 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou vertel wat is er nu zo verschrikkelijk aan vredesakkoorden in het midden oosten?
Er was vrede tussen Bahrein en Israel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202507723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:16 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er was vrede tussen Bahrein en Israel.
Wat een non antwoord weer, wat is nu fundamenteel het probleem waar je nu tegen ageert?
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:30:22 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202507818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:55 schreef theguyver het volgende:

Het topic gaat over een zogenaamde gestolen verkiezingen.

Je zou het niet zeggen. Grappig hoe de users die ervan overtuigd zijn dat er sprake was van grootschalige fraude dat onderwerp juist angstvallig vermijden.
Huilen dan.
pi_202507845
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou het niet zeggen. Grappig hoe de users die ervan overtuigd zijn dat er sprake was van grootschalige fraude dat onderwerp juist angstvallig vermijden.
QPJ post met grote regelmaat wat updates, ik zie niet in hoe dat uitgelegd kan worden als het onderwerp angstvallig vermijden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 10:34:57 #74
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202507861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat een non antwoord weer, wat is nu fundamenteel het probleem waar je nu tegen ageert?
Jij,

Jij beweert dat het sluiten van een al bestaande vrede :? goed werk is. Ik ben daar niet zo van onder de indruk. Ik zou er ook niet van onder de indruk zijn als Mark Rutte zich ineens op de borst gaat slaan omdat hij zegt een vredesverdrag met Duitsland te hebben gesloten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202507879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ post met grote regelmaat wat updates, ik zie niet in hoe dat uitgelegd kan worden als het onderwerp angstvallig vermijden.
Het is wederom een bekentenis door middel van projectie. Het zijn immers de establishment-simps die zo doodsbang zijn voor de bewijzen dat ze het bestaan ervan niet eens kunnen erkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 07-12-2021 10:43:26 ]
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:38:05 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202507900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ post met grote regelmaat wat updates, ik zie niet in hoe dat uitgelegd kan worden als het onderwerp angstvallig vermijden.
Mijn terugkerende vraag komt dan weer geen antwoord op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202507954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jij,

Jij beweert dat het sluiten van een al bestaande vrede :? goed werk is. Ik ben daar niet zo van onder de indruk. Ik zou er ook niet van onder de indruk zijn als Mark Rutte zich ineens op de borst gaat slaan omdat hij zegt een vredesverdrag met Duitsland te hebben gesloten.
Man man man, als je deze vergelijking een op een met droge ogen durft te maken dan zijn we wel ver uitgepraat.
pi_202507990
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Mijn terugkerende vraag komt dan weer geen antwoord op.
Ik negeerde mijn zoon jaren geleden ook als hij om de 5 minuten vroeg als we al op de plaats van bestemming waren.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 10:52:50 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202508044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Man man man, als je deze vergelijking een op een met droge ogen durft te maken dan zijn we wel ver uitgepraat.
Whatever.

Naast het sluiten van een al bestaande vrede, wat is er verder nog aan goeds gedaan door El Trumpo?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:15:23 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202508273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ post met grote regelmaat wat updates, ik zie niet in hoe dat uitgelegd kan worden als het onderwerp angstvallig vermijden.
Maar vervolgens inhoudelijk reageren wanneer daar reacties op komen....
Huilen dan.
pi_202508303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ post met grote regelmaat wat updates, ik zie niet in hoe dat uitgelegd kan worden als het onderwerp angstvallig vermijden.
Het herhalende kleinzerig gejank van trump over fraude zonder bewijzen zijn geen updates maar gewoon doorzichtig door de kracht herhaling gedreven propagnda. ^O^
pi_202508355
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou het niet zeggen. Grappig hoe de users die ervan overtuigd zijn dat er sprake was van grootschalige fraude dat onderwerp juist angstvallig vermijden.
Zoals @Chivaz al aangeeft: er zijn meerdere bewijzen aangehaald, alleen die worden door heetgebakerde adepten van de Blauwen direct verworpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:23:41 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202508361
Fijn om te zien dat er hier niks veranderd is ^O^ . Wel benieuwd naar over welke heetgebakerde adepten we het hebben.
Huilen dan.
pi_202508377
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals @:Chivaz al aangeeft: er zijn meerdere bewijzen aangehaald, alleen die worden door heetgebakerde adepten van de Blauwen direct verworpen.
'bewijzen' hier uiteraard tussen aanhalingstekens, aangezien het vooral om Heel Verdachte Dingen gaat, niet om feitelijk bewijs.

Met bewijs kun je immers dingen bewijzen, maar grootschalige fraude bewijzen is nog niet erg gelukt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202508403
Mooi om te zien hoe de Links-Wetenschappielijke-methode, het negeren van alle onwelgevallige observaties, overal wordt toegepast.
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:46:24 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202508691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik negeerde mijn zoon jaren geleden ook als hij om de 5 minuten vroeg als we al op de plaats van bestemming waren.
Ik mag hopen dat bewijs voor grootschalige fraude wel iets belangrijker is dan dat :D En dat bewijs blijft maar niet komen, terwijl wel beweerd wordt dat het bestaat. Dan valt dat toch echt wel onder vermijden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 december 2021 @ 11:47:24 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202508707
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals @:Chivaz al aangeeft: er zijn meerdere bewijzen aangehaald, alleen die worden door heetgebakerde adepten van de Blauwen direct verworpen.
Zoals wat dan? Daar schort het steeds weer aan. Wat is volgens jou nou op dit moment het sterkste bewijs wat aangedragen is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202509015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zoals wat dan? Daar schort het steeds weer aan. Wat is volgens jou nou op dit moment het sterkste bewijs wat aangedragen is?
Als de verafgode sekteleider iets zegt trek je dat niet in twijfel. Dus observeerbare keisterke feitelijke bewijzen. :Z
pi_202509327
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Mooi om te zien hoe de Links-Wetenschappielijke-methode, het negeren van alle onwelgevallige observaties, overal wordt toegepast.
Een observatie hoeft natuurlijk geen bewijs te zijn. Een witte zwaan zien betekent niet dat alle zwanen wit zijn.

Veelzeggend dat je dit verschil niet observeert.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:50:48 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202509552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat bewijs voor grootschalige fraude wel iets belangrijker is dan dat :D En dat bewijs blijft maar niet komen, terwijl wel beweerd wordt dat het bestaat. Dan valt dat toch echt wel onder vermijden.
Tuurlijk is er bewijs ... Eh ergens ehh nja komt er aan..
Soon..
Hey is Biden nu ruzie aan schoppen met Putin?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 13:22:04 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202509925
Nee, Poetin met de rest van de wereld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:35:15 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202510819
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Mooi om te zien hoe de Links-Wetenschappielijke-methode, het negeren van alle onwelgevallige observaties, overal wordt toegepast.
Prima met welk belastende bewijs materiaal is men een rechtzaak gestart?
Men heeft ik weet niet hoeveel miljoenen klaar liggen voor die betreffende rechtzaak.
Moet toch een peulenschil zijn lijkt me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 7 december 2021 @ 14:40:20 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202510881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een observatie hoeft natuurlijk geen bewijs te zijn. Een witte zwaan zien betekent niet dat alle zwanen wit zijn.

Veelzeggend dat je dit verschil niet observeert.
Ufo's.
Staat voor unidentified flying object.
Wil niet gelijk zeggen dat het buitenaards is.

Zelfde geld voor dit bewijs, het is er wel in de vorm van het is onmogelijk dat een oude opa als president word verkozen, dus er moet wel gefraudeerd zijn.
Maar er is niet iets wat in een rechtzaak kan worden neergelegd.
Anders was dat allang wel gebeurt.
Nu is het dus niet veel anders dan het geloof in een man die nagenoeg niks anders dan leugens verkondigd.

Ik heb al vaker de lijst hier neergelegd om dit tegendeel te kunnen aantonen.
Maar het blijft angstvallig stil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202510948
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:40 schreef theguyver het volgende:

Maar het blijft angstvallig stil.
stil ja en nee. De obeserveerbare geobsedeerde rechtse sektevolgers zorgen er dan wel voor dat ze met andere onderwerpen aan komen alleen om de ongemakkelijke waarheid niet onder ogen te hoeven zien. En gaan dan elkaar vervolgens nog een veer in de reet stoppen. :D
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 14:46:57 #95
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202510959
Op zich wel humor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:31:35 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202511577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Mijn terugkerende vraag komt dan weer geen antwoord op.
Nee dat duurt gemiddeld 8 tot 9 topics en 20x vragen.
Tijdrekken, dit gaat zo nog even door tot 2024 als de oompaloempa zich opnieuw als kandidaat opgeeft en dan weer begint over weet je nog hoe ik bestolen ben in 2020.
Tenminste als hij tegen die tijd niet achter de tralies verdwijnt..
Nja dat zie ik nog niet zo heel snel gebeuren maar er bestaat natuurlijk een kleine kans.
En die kans is groter dan dat er bewijs word gevonden voor grootschalige fraude.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:34:32 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202511611
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
stil ja en nee. De obeserveerbare geobsedeerde rechtse sektevolgers zorgen er dan wel voor dat ze met andere onderwerpen aan komen alleen om de ongemakkelijke waarheid niet onder ogen te hoeven zien. En gaan dan elkaar vervolgens nog een veer in de reet stoppen. :D
Stil als in een antwoord het duurde ook maar 8 topic delen voor ik eindelijk antwoord kreeg op mijn vraag..
Men had ook een Summers kunnen doen heel lang negeren en uiteindelijk weg gaan omdat ik elke keer dezelfde vraag stel.
En dat beantwoorden is gewoon helemaal niet zo moeilijk.

En die luide geloof je zelf wat je hier heb gepost?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202511674


BBB plan is idd een vies plan (niet vanuit Biden) maar vanuit de WHO en andere machthebbers.

Elon Musk moet president worden!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202512136
Ellon musk:

Rules and regulations are immoral. 8)7

Laten we dan een wapen pakken en iemand doodschieten of bedoelt hij alleen regels die hem in de weg zitten om zijn eigen winsten te maximaliseren. Wat een eenzijdig beeld van moraliteit hebben sommigen toch.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:14:52 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202512200
Gewoon alle overheidsbemoeienis afschaffen en bedrijven alle macht geven. What could possibly go wrong ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:58:53 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202512810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:40 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

BBB plan is idd een vies plan (niet vanuit Biden) maar vanuit de WHO en andere machthebbers.

Elon Musk moet president worden!
Tja, dan zit je bij de Blauwen natuurlijk helemaal verkeerd. Die zijn juist uit op een alles regulerende overheid. Het blijft erg apart om te zien, mensen die de StaatsReligie omarmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202513110
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dan zit je bij de Blauwen natuurlijk helemaal verkeerd. Die zijn juist uit op een alles regulerende overheid. Het blijft erg apart om te zien, mensen die de StaatsReligie omarmen.
Een hoop onintelligente posts trouwens van die mensen vandaag hier in BNW. Ik vraag me af welk goed nieuws ik heb gemist dat de oorzaak voor hun gedrag vormt. Of wellicht is het de geïste tol van het constante falen van de Staat. In ieder geval, ze zijn paniekeriger en geägiteerder dan normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 07-12-2021 17:47:02 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 17:34:15 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202513279
Mr Pump-and-Dump wil geen overheidsbemoeienis. Duh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202513367
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202513427
quote:
Gelukkig zijn onze Linkse vrienden veel te intelligent om in propaganda te trappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202513608
De communicatie-afdeling van het Witte Huis probeert nieuws te spinnen. Jullie zijn echt iets baanbrekends op het spoor, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202513741
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:56 schreef Ludachrist het volgende:
De communicatie-afdeling van het Witte Huis probeert nieuws te spinnen. Jullie zijn echt iets baanbrekends op het spoor, denk ik.
Waarom heeft de communicatie afdeling van het Witte Huis eigenlijk de reacties uitgezet onder hun YouTube kanaal ?
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:07:48 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202513766
Omdat ze daar informatie geven. Als je het WH wil informeren kan dat via andere kanalen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202513785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef Ulx het volgende:
Omdat ze daar informatie geven. Als je het WH wil informeren kan dat via andere kanalen.
Voor Biden president werd heeft het altijd aan gestaan.

Raar.
pi_202513839
En toen het verwijderen van dislikes niet voldoende werkte, werden ze maar, voor het hele "platform" gemaskeerd.

Ook raar.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:14:32 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202513875
Blijkbaar zien ze YT niet als een discussieplatform.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:17:08 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202513928
Anyway, on-topique maar weer.

twitter


Ik denk dat die twee bang zijn dat mensen uit de school gaan klappen omdat ze hebben ontdekt dat gevangenissen geen vijf-sterren hotels zijn, en dat een dealtje sluiten misschien wel tot strafvermindering kan leiden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:20:04 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202513990
Yep, iemand is over de zeik.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202514071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Waarom heeft de communicatie afdeling van het Witte Huis eigenlijk de reacties uitgezet onder hun YouTube kanaal ?
Dat weet ik niet, maar als ik zou moeten gokken is dat omdat je geen FTE wilt opofferen aan moderatiewerkzaamheden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:29:24 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202514079
twitter


Dat slaat ook nergens op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202514084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:14 schreef Ulx het volgende:
Blijkbaar zien ze YT niet als een discussieplatform.
Raar dat de Biden administratie dat ineens niet meer zo ziet. De comments zijn altijd een groot onderdeel geweest van het YouTube platform.

Maar de Biden administratie wilt dus alleen zenden zoals jij zegt en negatieve reacties en like/dislike ratios zitten dat in de weg en moeten daarom uitgezet worden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:31:12 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202514095
Het is hun kanaal. Dat recht hebben ze.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202514102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, maar als ik zou moeten gokken is dat omdat je geen FTE wilt opofferen aan moderatiewerkzaamheden.
Was voorheen blijkbaar geen probleem.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:32:37 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202514114
twitter


Dit lijkt me ook de enige oplossing. Gaan wachten met het rapport omdat iemand de boel aan het vertragen is is bullshit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 18:33:20 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202514126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Was voorheen blijkbaar geen probleem.
Maar in Trump's WH voerde niemand wat uit, dus dat je dan een FTE over hebt is logisch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202514141
Oei, ook de marxisten zijn extra paniekerig vandaag. Genieten!
pi_202514559
Wie is Steve Bannon, net zoals al die tweetjes van totaal irrelevante twitter gebruikers die in een land van 300+miljoen mensen nog geen 1k likes kunnen ontvangen die hier dagelijks door een specifieke gebruiker worden gepost.

Enige waar jullie naar kijken is het verleden, kijk eens wat er nu speelt met die seniele oude pedofiel Biden. Hele wereld staat op ontploffen, voor je het weet een beurscrash en oorlog.

Nu Biden aan het roer is durft Putin wel weer macht te tonen. Onder peacemaker Trump werden alleen oorlogen afgebroken, het jaar is nog niet voorbij en overal dreigen er al weer conflicten.

Net zoals het enorm teleurstellende vertrek in Afghanistan wat veel doden en chaos heeft gezorgd dankzij Biden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202514802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Was voorheen blijkbaar geen probleem.
Dat kan ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202515061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
Wie is Steve Bannon, net zoals al die tweetjes van totaal irrelevante twitter gebruikers die in een land van 300+miljoen mensen nog geen 1k likes kunnen ontvangen die hier dagelijks door een specifieke gebruiker worden gepost.

Enige waar jullie naar kijken is het verleden, kijk eens wat er nu speelt met die seniele oude pedofiel Biden. Hele wereld staat op ontploffen, voor je het weet een beurscrash en oorlog.

Nu Biden aan het roer is durft Putin wel weer macht te tonen. Onder peacemaker Trump werden alleen oorlogen afgebroken, het jaar is nog niet voorbij en overal dreigen er al weer conflicten.

Net zoals het enorm teleurstellende vertrek in Afghanistan wat veel doden en chaos heeft gezorgd dankzij Biden.
Dus Poetin voelde zich dusdanig geïntimideerd door de vreedzame houding van peacemaker Trump, dat hij Oekraïne niet binnen durfde te vallen? Of zou er wellicht toch meer spelen?

Afghanistan was geen elegante exit, maar de Amerikanen zijn wel weg. Dat is toch wat figuren zoals jij graag wilden? Of vind je het plots zielig dat de Afghanen weer zijn overgeleverd aan de Taliban?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 december 2021 @ 20:07:11 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202515819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

Nu Biden aan het roer is durft Putin wel weer macht te tonen. Onder peacemaker Trump werden alleen oorlogen afgebroken, het jaar is nog niet voorbij en overal dreigen er al weer conflicten.

Volgens mij wappert er een Russische vlag op een Amerikaanse basis in Syrië sinds Trump een knieval maakte voor Poetin, dus dat Poetin nu pas wat durft is een tikje kort door de bocht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 december 2021 @ 20:14:50 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202515962
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Waarom heeft de communicatie afdeling van het Witte Huis eigenlijk de reacties uitgezet onder hun YouTube kanaal ?
Denk vanwege opmerkingen jegens Putin.
Het is een behoorlijk serieuze zaak wat ze bespreken en natuurlijk lezen beide partijen mee als het om dit soort besprekingen gaat.
Niet meer dan logisch.
Voor discussies heb je gewoon fora.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202516332
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals @:Chivaz al aangeeft: er zijn meerdere bewijzen aangehaald, alleen die worden door heetgebakerde adepten van de Blauwen direct verworpen.
Zwets toch niet zo joh, er is echt geen greintje bewijs gepost.
pi_202516827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Denk vanwege opmerkingen jegens Putin.
Het is een behoorlijk serieuze zaak wat ze bespreken en natuurlijk lezen beide partijen mee als het om dit soort besprekingen gaat.
Niet meer dan logisch.
Voor discussies heb je gewoon fora.
lol
pi_202516992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 20:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij wappert er een Russische vlag op een Amerikaanse basis in Syrië sinds Trump een knieval maakte voor Poetin, dus dat Poetin nu pas wat durft is een tikje kort door de bocht.
Wie begon de oorlog in Syrië om valse redenen? Wie heeft ISIS gecreëerd? Wie heeft mooie landen zoals Libie kapot gemaakt die beter afwaren onder dictators? Ja Obama.

Obama gaf miljoenen aan wapens en materiaal voor FSA om Assad te "slopen" waaruit ISIS opstond, getraind door de CIA.

Er is nu toch ook niks met Assad? Al die nep "chemische" aanvallen van Assad.. naast Assad zit een veel engere man.. Erdogan.

Putin wordt gebruikt als scapegoat, al jaren, dankzij Putin heeft Amerika een reden om "grootmacht" te blijven. De hele Amerikaanse industrie draait op oorlog.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202517082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wie begon de oorlog in Syrië om valse redenen? Wie heeft ISIS gecreëerd? Wie heeft mooie landen zoals Libie kapot gemaakt die beter afwaren onder dictators? Ja Obama.

Obama gaf miljoenen aan wapens en materiaal voor FSA om Assad te overwerpen, waaruit ISIS opstond, getraind door de CIA.

Er is nu toch ook niks met Assad? Al die nep "chemische" aanvallen van Assad.. naast Assad zit een veel engere man.. Erdogan.

Putin wordt gebruikt als scapegoat, al jaren, dankzij Putin heeft Amerika een reden om "grootmacht" te blijven. De hele Amerikaanse industrie draait op oorlog.
Wat heeft dit met de verkiezingen en vermeende fraude te maken? :?
pi_202517125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef illusions het volgende:

[..]
Wat heeft dit met de verkiezingen en vermeende fraude te maken? :?
Alles, maarja dat het voor jou niet te bevatten is snap ik. Als je in illusies leeft dan zie je het totaalplaatje niet.

https://theintercept.com/(...)nt-global-footprint/
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202517201
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Alles, maarja dat het voor jou niet te bevatten is snap ik. Als je in illusies leeft dan zie je het totaalplaatje niet.

https://theintercept.com/(...)nt-global-footprint/
Ahhh, zit dat zo? Dan kun je mij vast wel vertellen wat het bewijs is voor verkiezingsfraude.

Aangezien je het totaalplaatje zo goed kent. :D
pi_202517291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef illusions het volgende:

[..]
Ahhh, zit dat zo? Dan kun je mij vast wel vertellen wat het bewijs is voor verkiezingsfraude.

Aangezien je het totaalplaatje zo goed kent. :D
Ah, ik snap wat je aan het doen bent. Ik heb gelijk dus je gaat maar "mierenneuken" omdat je geen argumenten kan aanleveren.
Het topic heet presidentsverkiezingen in BNW, alles omtrent Amerika mag hier worden besproken. Net zoals de totaal irrelevante 6 januari demonstratie waar helemaal niemand wakker om ligt. Of corona zoals afgelopen topic.

Ik voorspel dat onder Biden er weer meerdere oorlogen uitbreken, dat is net zoals onder de vorige democratische marionet een goede afleiding geweest van wat er daadwerkelijk allemaal doorgevoerd wordt vanuit het incapabele Witte Huis.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202517342
Ik heb nog nooit mensen zo tekeer zien gaan om "complottheorieën" waar "geen bewijs" voor is.

Hihi. Ze zeggen steeds geen bewijs, maar hun acties geven slechts een matige overtuiging in hun eigen wereldbeeld weer.
pi_202517361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah, ik snap wat je aan het doen bent. Ik heb gelijk dus je gaat maar "mierenneuken" omdat je geen argumenten kan aanleveren.
Het topic heet presidentsverkiezingen in BNW, alles omtrent Amerika mag hier worden besproken. Net zoals de totaal irrelevante 6 januari demonstratie waar helemaal niemand wakker om ligt. Of corona zoals afgelopen topic.
Dit topic gaat niet over alles betreft Amerika, ik heb het geöpend om het over de verkiezingen te hebben. Voor iemand die het totale plaatje zo goed kan zien, ben je wel stekeblind dat je die grote rode topic pointer hebt gemist. :')

Uiteraard ontbreekt er weer bewijs voor de fraude. Maar dat was verwacht.
pi_202517405
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb nog nooit mensen zo tekeer zien gaan om "complottheorieën" waar "geen bewijs" voor is.

Hihi. Ze zeggen steeds geen bewijs, maar hun acties geven slechts een matige overtuiging in hun eigen wereldbeeld weer.
_O- _O- _O-
pi_202517494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:23 schreef illusions het volgende:

[..]
Dit topic gaat niet over alles betreft Amerika, ik heb het geöpend om het over de verkiezingen te hebben. Voor iemand die het totale plaatje zo goed kan zien, ben je wel stekeblind dat je die grote rode topic pointer hebt gemist. :')

Uiteraard ontbreekt er weer bewijs voor de fraude. Maar dat was verwacht.
Ok het is dus dat het niet in je straatje past, want bij al die andere komische posts over allemaal nonsense die tevens niet relevant zijn aan verkiezingsfraude hoor ik niks.

Wij weten ook dat ondanks het op video zou staan, de MSM er toch helemaal niks mee zou doen. White House zal een verbod opleggen om artikelen over vermeend fraude te laten verwijderen van sites. Eventueel halen ze de hele host down.

Denk je nu echt dat wij nog wakker liggen om de "fraude". Iedereen weet dat Biden geïnstalleerd is als een toiletpot en niks anders. Bewijs zal er bij anti-Trumpers nooit ingaan dat is wel duidelijk. Alles is deboonked by snopes of factcheck.org.

Het is tegen een muur aanpraten.

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202517590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef epicbeardman het volgende:
Bewijs zal er bij anti-Trumpers nooit ingaan dat is wel duidelijk
Dat is er tot nu toe ook nog niet, ongeacht wat voor vreemde dingen random Twitter-users denken te zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202517647
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is er tot nu toe ook nog niet, ongeacht wat voor vreemde dingen random Twitter-users denken te zien.
BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden

Neem daar eens een kijkje, en ja dit lijstje bevat niet alleen maar democratische fraude pogingen. Ik keur natuurlijk beide af. Maar zonder mail in ballots had Biden nooit gewonnen.

Mail in ballots zonder handtekening verificatie, wie verzint het.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202517653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef epicbeardman het volgende:
Bewijs zal er bij anti-Trumpers nooit ingaan dat is wel duidelijk.
LOL

Dat weet je pas als je het probeert, wat tot nu toe niet is gebeurd. :D
pi_202517668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok het is dus dat het niet in je straatje past, want bij al die andere komische posts over allemaal nonsense die tevens niet relevant zijn aan verkiezingsfraude hoor ik niks.
Oh, maar dan lees je gewoon niet goed, ik kaart het regelmatig aan.
pi_202517691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:35 schreef epicbeardman het volgende:
Maar zonder mail in ballots had Biden nooit gewonnen.

Dat klopt vast, maar dat is natuurlijk niet per definitie fraude.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202517779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:35 schreef illusions het volgende:

[..]
LOL

Dat weet je pas als je het probeert, wat tot nu toe niet is gebeurd. :D
Als je als journalist ook maar een poging waagt om Trump maar een beetje gelijk te geven ben je je baan kwijt, als je iets zou willen aantonen kom je te staan tegen hele teams van advocaten.

Als journalist kan je maar beste met de wind meevaren, en dat is wat hier ook gebeurd. Het is verboden om op YouTube over enige mogelijk fraude te praten. Als je het woord election fraud uitspreekt ben je gelijk demonitized en shadowbanned.

Dat je echt niet zelf inziet dat het aantonen van fraude onmogelijk gemaakt wordt. Ookal is het voor 150% duidelijk, het zal in deze huidige maatschappij en met diegene die de touwtjes in handen hebben (MSM) nooit ook maar nooit aangetoond worden.

Amerika is daar ook veel te trots voor, stel je voor dat er "fraude" wordt gepleegd in het beste land ter wereld.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 7 december 2021 @ 22:07:00 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202518298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat we deze herhaling van zetten moeten doen maar het is al een stuk beter dan die constante stroom van nietszeggende posts.

https://townhall.com/colu(...)for-america-n2574849

Vooral de Abraham akkoorden zijn bijzonder indrukwekkend en een belangrijke stap naar vrede in het midden oosten.
oki heb ze even allemaal beoordeeld.
een +1 als het in mijn ogen goed of enigszins positief heeft uitgepakt
een 0 dat het MEH is,
-1 dikke Faal

1 judges
oki en hoe is dit zo geweldig?
Reagan heeft er 88 aan het werk gezet Clinton 66
Eigenlijk niet zo veel bijzonders en word door alle presidenten gedaan.
Biden staat op 9
0

2.tax cuts
de gewone burger merkt er geen fuck van.. dus faal
https://www.americanprogr(...)x-cut-not-trickling/
-1

3 leger weer sterker gemaakt.
Of te wel meer onnodig budget wat eigenlijk helemaal niet nodig is aangezien het zelfs onder Obama nog sterker is dan welk normale opererend leger in wereld is.
-terroristen en onconventionele legers niet mee gerekend (Vietnam Afghanistan)
-1

4.protecting unborn babies.
Leuk en aardig maar, iets word weer grotendeels ongedaan gemaakt, wat in 1973 eindelijk als wetsvoorstel werd vastgesteld en Norma McCorvey zou zich omdraaien in haar graf!
Ik weet niet of je daar ontzetend trots op moet zijn!
-1

5. Expanding educational freedom.
Yay maar niet heus! dus men mag gewoon nu kinderen van alles wijs maken de aarde is plat bijvb of 6000 jaar oud of te wel sprong terug de tijd in..
-1

6. Standing with Israel.
De VS is al jaren goeie vriendjes met Israel en ook hun grootste wapens en financiele leverancier.
Niet echt veel bijzonders maar wel dat de oomnpaloompa en ik citeer even "He recognized the Golan Heights as part of Israel."
Leuk maar niet slim dat stuk is niet van isreal maar veroverd tijdens de oorlog met syrie in 1967 gelukkig dat syrie andere dingen aan de kop heeft anders konden ze hier nog best pissed over worden!
-1

7. Negotiating a historic agreement between Israel and the United Arab Emirates:
nou even kijken wanneer was de laatste oorlog met de united arab Emirates en Israel .. nja die 2 lagen nou niet enorm met elkaar overhoop in tegenstelling met andere buurlanden, dus historisch nou niet echt als het hier niet aangehaald werd had ik het ook echt niet geweten en de rest van de planeet ook niet.
Kijk als ze een onderonsje hadden kunnen regelen met andere landen waar Israel wel veel mee overhoop lag dan was dat een heel stuk indrukwekkender geweest..
0

8.de Muur
_O- _O_

Hier kan ik wel een heel topic over beginnen... maar dat gaan we maar even niet doen!

NEXT!
-1

9. Comprehensive immigration reform proposals
Ja en heel veel mensen die de VS geholpen hadden tijdens hun vele oorlogen belanden tussen wal en schip!
Nais!! oh en ehhhh is een voorstel en niet eens doorgevoerd.. dus kunnen we deze gelijk ook weer schrappen..
-1

10. Religious freedom and freedom of conscience:
zoals je in je eigen bericht kan lezen heeft ie 1 persoon geholpen...

WOW _O_
0

11. Withdrawing from the Paris climate accord:
Terwijl de rest van de wereld probeert de zooi door die door de mens veroorzaakt word te beperken wil de VS dit dus niet..
Goedzooooo waarom een electrische auto halen als je pickup 1 op 5 slurpt!!
om maar even een voorbeeld te noemen!!
-1

12. Energy production and energy independence:
YES deze is inderdaad WEL positief en puur vanwege de reden dat ze nu minder grond inpikken van native americans.
Een groot nadeel is dat dan wel weer uit alaska word weg gehaald aka het grootste natuurgebied van de VS.
dus 50/50
0

13. Waterways of the U.S.:
https://grist.org/indigen(...)tions-for-waterways/
is alweer onklaar gemaakt doordat landeigenaren nogal wat dumpten in de sloot dankzij de oompaloempa en de natuur ging daardoor naar de tyfus.
-1

14. Halting the increase in Corporate Average Fuel Economy (CAFE) standards:
YES PICKUPS!!!!! in plaats van een zuinigere kleinere auto
mijn buurman heeft zoń fantastische pickup en kan de straat hier amper uitkomen met dat monster ding die 1 op 5 slurpt...
-1

15. Defeating ISIS
ow?
https://www.independent.c(...)latest-b1971268.html
en dit was vandaag ze bestaan nog steeds hoor.
-1

16. Persuading European nations to pay more for NATO:
is het nodig? en hij drong er op aan denk dat veel NATO landen meer kop zorgen hebben dan geld hieraan te spenderen!
0

17. Protections against false accusation on college campuses:
Hij kan het weten, hij was amper President af en er kwam al een aanklacht binnen..
Beetje shit dat hij niet een wet heeft ingevoerd wat ex-presidenten daartegen beschermd.
0

18. Protecting freedom of speech on college campuses:
1 man geholpen terwijl er verder eigenlijk weinig aan de hand was.
https://www.theatlantic.c(...)us-isnt-real/591394/
-1

19. Protecting boys’ and girls’ bathrooms, locker rooms, and sports teams:
hier ben ik het wel mee eens.
dus +1

20. Negotiating new trade agreements that are more favorable to the United States: P

negotiated new trade agreements with Mexico, Canada, and China, and all of them give more favorable treatment to the United States than the previous treaties did.

WOW ehm heb ik al eerder over gehad Hij maakte Canada en Mexico pissed-off
en dankzij de oompaloempa is Ali express dus vele malen duurder geworden!! THX man!!
-1

21. Streamlining environmental reviews for major construction projects:
YESS het is nu makkelijker om een snelweg door een eventueel natuur gebied te leggen, hier in Nederland waren word een complete bouw stil gelegd omdat er een vogeltje aan het broeden is..
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F
-1

22. Sending weapons to Ukraine:
En nu is putin in gesprek met Biden en dat gaat dus exact hierover.
thx oompaloempa dat was dus mede jou schuld!!
-1

23. Standing up to China and Russia:
YESS de VS dult geen concurentie...
En al helemaal geen goeie chines producten de huawei telefoon is omzeep geholpen beter een overpriced apple kopen!! en zie hier boven ivm met gezeik met Rusland!
-1

24. Withdrawing from the Iran nuclear deal:
https://www.nytimes.com/2(...)-deal-us-israel.html

Dus terwijl zie regel 7 een beetje aanpapt weet hij deze enorm te verneuken!
-1

25. A wise COVID-19 response:
https://www.washingtonpos(...)1438fca0e_video.html


ceen verder commentaar nodig!
-1

26. Reforming the Department of Veterans Affairs:
https://thehill.com/opini(...)-on-veterans-affairs

Meh! -O-
0

27. Criminal justice reform:
vandaar dat men het huidige bewijs voor de fraude nu voor de rechter ligt.
+1

28. Reducing prescription drug prices:

De echte issue!
Maar goed dat is al jaren en jaren zo, alleen obama had dtenminste nog een redelijk idee helaas werd dat door de republikeinen toen uitgekleed en was het ook snel weer door de oompaloempa ongedaan gemaakt.
-1

29. Protecting federal property from rioters:
:D
Hebben we gemerkt (kuch 6jan)
-1

30. Welcoming evangelical Christians into positions of influence:
Dus...
tja... ehmmm nobody cares!
-1

Nou dat was de lijst!
ehmm ja wat zal ik er van zeggen..
Heb erg gelachen... maar hij heeft daadwerkelijk wat voor elkaar gekregen!

Zoals Fuck de natuur op veel punten!
Fuck de gezondheid van veel amerikanen!
Fuck je buurlanden Fuck the NATO FUCK Rusland FUCK you China!

Eerlijk gezegd vond ik het nog best knap dat de auteur van vele zwaar gefaalde projecten iets positiefs in terug vind.
Natuurlijk laat hij die dingen achterwege!

BTW een aantal is gebaseerd op mijn eigen mening!
Maar een groot aantal ook totaal niet en in de VS en er buiten merken ze hier de gevolgen van!

Misschien kan je andere punten vinden die wat positiever hebben uitgepakt want tot nu toe vond ik dit een zeer teleurgestelde lijst!
Ondanks dat de auteur nog redelijk zijn best deed om het een positieve swing te geven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 7 december 2021 @ 22:48:29 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202519093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je als journalist ook maar een poging waagt om Trump maar een beetje gelijk te geven ben je je baan kwijt, als je iets zou willen aantonen kom je te staan tegen hele teams van advocaten.

Als journalist kan je maar beste met de wind meevaren, en dat is wat hier ook gebeurd. Het is verboden om op YouTube over enige mogelijk fraude te praten. Als je het woord election fraud uitspreekt ben je gelijk demonitized en shadowbanned.

Dat je echt niet zelf inziet dat het aantonen van fraude onmogelijk gemaakt wordt. Ookal is het voor 150% duidelijk, het zal in deze huidige maatschappij en met diegene die de touwtjes in handen hebben (MSM) nooit ook maar nooit aangetoond worden.

Amerika is daar ook veel te trots voor, stel je voor dat er "fraude" wordt gepleegd in het beste land ter wereld.
Oh wie is er ontslagen bij Fox nieuws?
Of werken daar geen journalisten?

En er is heel uitgebreid onderzoek naar gedaan nog meer dan in 2000 er heeft zich zelfs een leger cyberninja's op gestort.
Er zijn tig hertellingen geweest door zowel republikeinen als democraten.

Men vind wel een enkeling maar geen miljoenen/duizenden vind je dat niet vreemd?
Er werd van alles naar voren geschoven om ook maar iets te kunnen aantonen of er fraude had plaatsgevonden uiteindelijk gaven zelfs de meeste advocaten die er maanden mee bezig waren toe dat het allemaal maar onzin was.


Oh en de VS is niet het beste land ter wereld bij verre van, het is het land met het modernste leger ter wereld met de meeste nodige schietpartijen, en een grote corrupte beden want alles draait daar om geld..
Als je wat dieper kijkt zie je pas wast voor een puinhoop het land wel niet is, en zowel de democraten als de republikeinen gaat dat in de nabije toekomst beter maken.

Dat de oompaloempa verkozen werd was niet meer dan verdiend..
Een debiel land verdiend een debiele leider..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202519687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je als journalist ook maar een poging waagt om Trump maar een beetje gelijk te geven ben je je baan kwijt, als je iets zou willen aantonen kom je te staan tegen hele teams van advocaten.

Als journalist kan je maar beste met de wind meevaren, en dat is wat hier ook gebeurd. Het is verboden om op YouTube over enige mogelijk fraude te praten. Als je het woord election fraud uitspreekt ben je gelijk demonitized en shadowbanned.

Dat je echt niet zelf inziet dat het aantonen van fraude onmogelijk gemaakt wordt. Ookal is het voor 150% duidelijk, het zal in deze huidige maatschappij en met diegene die de touwtjes in handen hebben (MSM) nooit ook maar nooit aangetoond worden.

Amerika is daar ook veel te trots voor, stel je voor dat er "fraude" wordt gepleegd in het beste land ter wereld.
Het is voor 150% duidelijk maar het is onmogelijk aan te tonen.

_O- _O- _O-
pi_202519710
Wat een mooie smoesjes worden hier verzonnen, maar iets aantonen? Ho maar. :D
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:34:27 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202519730
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb nog nooit mensen zo tekeer zien gaan om "complottheorieën" waar "geen bewijs" voor is.

Hihi. Ze zeggen steeds geen bewijs, maar hun acties geven slechts een matige overtuiging in hun eigen wereldbeeld weer.
Ik zou zeggen, bewijs het tegendeel en geef dat bewijs eindelijk eens ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:38:05 #149
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_202519766
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat klopt vast, maar dat is natuurlijk niet per definitie fraude.
Nou ja, 'klopt vast'? Het is een alt-right theorette, dat is alles.

Maar sowieso, wie beweert bewijst en vooralsnog zie ik he-le-maal niets!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 7 december 2021 @ 23:54:24 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202519903
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 21:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je als journalist ook maar een poging waagt om Trump maar een beetje gelijk te geven ben je je baan kwijt, als je iets zou willen aantonen kom je te staan tegen hele teams van advocaten.

Als journalist kan je maar beste met de wind meevaren, en dat is wat hier ook gebeurd. Het is verboden om op YouTube over enige mogelijk fraude te praten. Als je het woord election fraud uitspreekt ben je gelijk demonitized en shadowbanned.

Dat je echt niet zelf inziet dat het aantonen van fraude onmogelijk gemaakt wordt. Ookal is het voor 150% duidelijk, het zal in deze huidige maatschappij en met diegene die de touwtjes in handen hebben (MSM) nooit ook maar nooit aangetoond worden.

Amerika is daar ook veel te trots voor, stel je voor dat er "fraude" wordt gepleegd in het beste land ter wereld.
Waarom heb je journalisten of YT nodig om dat bewijs te leveren? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202519921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom heb je journalisten of YT nodig om dat bewijs te leveren? :?
Omdat het in de rechtbank al zo'n 60 keer niet lukte. :D
pi_202520158
Niet alleen ruzie binnen de gelederen van de 'fraude'-prominenten (Lin Wood etc), in het Congres rommelt het ook:

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 08-12-2021 01:21:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520213
twitter

twitter


Ik kijk er nu al naar uit _O-

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 08-12-2021 03:07:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520216
twitter


Hier is vast ook 'bewijs' van :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 8 december 2021 @ 01:42:50 #155
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_202520239
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 01:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Hier is vast ook 'bewijs' van :Y
jAvAsTwElDeZeKeErEcHt1!11! :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_202520270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 23:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom heb je journalisten of YT nodig om dat bewijs te leveren? :?
Dan is het 'bewezen' of zo? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520276
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520289
Deze past ook wel in het MAGA-clubje als hij wint :Y

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520317
twitter


Een kleine maar belangrijke overwinning voor de VS, een radicale communist op zo’n belangrijke positie moet je niet willen.
pi_202520371
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520373
twitter

Welbekende neo nazi en alt right figuur Elon Musk vind dat er meer kinderen geboren moeten worden anders is onze beschaving verloren.
pi_202520384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 04:33 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Welbekende neo nazi en alt right figuur Elon Musk vind dat er meer kinderen geboren moeten worden anders is onze beschaving verloren.
Ben je weer stromannetjes aan het optuigen?

twitter


Mafkees 8)7

[ Bericht 42% gewijzigd door Kijkertje op 08-12-2021 07:29:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 8 december 2021 @ 05:15:14 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202520386
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 22:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
oki heb ze even allemaal beoordeeld.
een +1 als het in mijn ogen goed of enigszins positief heeft uitgepakt
een 0 dat het MEH is,
-1 dikke Faal

1 judges
oki en hoe is dit zo geweldig?
Reagan heeft er 88 aan het werk gezet Clinton 66
Eigenlijk niet zo veel bijzonders en word door alle presidenten gedaan.
Biden staat op 9
0

2.tax cuts
de gewone burger merkt er geen fuck van.. dus faal
https://www.americanprogr(...)x-cut-not-trickling/
-1

3 leger weer sterker gemaakt.
Of te wel meer onnodig budget wat eigenlijk helemaal niet nodig is aangezien het zelfs onder Obama nog sterker is dan welk normale opererend leger in wereld is.
-terroristen en onconventionele legers niet mee gerekend (Vietnam Afghanistan)
-1

4.protecting unborn babies.
Leuk en aardig maar, iets word weer grotendeels ongedaan gemaakt, wat in 1973 eindelijk als wetsvoorstel werd vastgesteld en Norma McCorvey zou zich omdraaien in haar graf!
Ik weet niet of je daar ontzetend trots op moet zijn!
-1

5. Expanding educational freedom.
Yay maar niet heus! dus men mag gewoon nu kinderen van alles wijs maken de aarde is plat bijvb of 6000 jaar oud of te wel sprong terug de tijd in..
-1

6. Standing with Israel.
De VS is al jaren goeie vriendjes met Israel en ook hun grootste wapens en financiele leverancier.
Niet echt veel bijzonders maar wel dat de oomnpaloompa en ik citeer even "He recognized the Golan Heights as part of Israel."
Leuk maar niet slim dat stuk is niet van isreal maar veroverd tijdens de oorlog met syrie in 1967 gelukkig dat syrie andere dingen aan de kop heeft anders konden ze hier nog best pissed over worden!
-1

7. Negotiating a historic agreement between Israel and the United Arab Emirates:
nou even kijken wanneer was de laatste oorlog met de united arab Emirates en Israel .. nja die 2 lagen nou niet enorm met elkaar overhoop in tegenstelling met andere buurlanden, dus historisch nou niet echt als het hier niet aangehaald werd had ik het ook echt niet geweten en de rest van de planeet ook niet.
Kijk als ze een onderonsje hadden kunnen regelen met andere landen waar Israel wel veel mee overhoop lag dan was dat een heel stuk indrukwekkender geweest..
0

8.de Muur
_O- _O_

Hier kan ik wel een heel topic over beginnen... maar dat gaan we maar even niet doen!

NEXT!
-1

9. Comprehensive immigration reform proposals
Ja en heel veel mensen die de VS geholpen hadden tijdens hun vele oorlogen belanden tussen wal en schip!
Nais!! oh en ehhhh is een voorstel en niet eens doorgevoerd.. dus kunnen we deze gelijk ook weer schrappen..
-1

10. Religious freedom and freedom of conscience:
zoals je in je eigen bericht kan lezen heeft ie 1 persoon geholpen...

WOW _O_
0

11. Withdrawing from the Paris climate accord:
Terwijl de rest van de wereld probeert de zooi door die door de mens veroorzaakt word te beperken wil de VS dit dus niet..
Goedzooooo waarom een electrische auto halen als je pickup 1 op 5 slurpt!!
om maar even een voorbeeld te noemen!!
-1

12. Energy production and energy independence:
YES deze is inderdaad WEL positief en puur vanwege de reden dat ze nu minder grond inpikken van native americans.
Een groot nadeel is dat dan wel weer uit alaska word weg gehaald aka het grootste natuurgebied van de VS.
dus 50/50
0

13. Waterways of the U.S.:
https://grist.org/indigen(...)tions-for-waterways/
is alweer onklaar gemaakt doordat landeigenaren nogal wat dumpten in de sloot dankzij de oompaloempa en de natuur ging daardoor naar de tyfus.
-1

14. Halting the increase in Corporate Average Fuel Economy (CAFE) standards:
YES PICKUPS!!!!! in plaats van een zuinigere kleinere auto
mijn buurman heeft zoń fantastische pickup en kan de straat hier amper uitkomen met dat monster ding die 1 op 5 slurpt...
-1

15. Defeating ISIS
ow?
https://www.independent.c(...)latest-b1971268.html
en dit was vandaag ze bestaan nog steeds hoor.
-1

16. Persuading European nations to pay more for NATO:
is het nodig? en hij drong er op aan denk dat veel NATO landen meer kop zorgen hebben dan geld hieraan te spenderen!
0

17. Protections against false accusation on college campuses:
Hij kan het weten, hij was amper President af en er kwam al een aanklacht binnen..
Beetje shit dat hij niet een wet heeft ingevoerd wat ex-presidenten daartegen beschermd.
0

18. Protecting freedom of speech on college campuses:
1 man geholpen terwijl er verder eigenlijk weinig aan de hand was.
https://www.theatlantic.c(...)us-isnt-real/591394/
-1

19. Protecting boys’ and girls’ bathrooms, locker rooms, and sports teams:
hier ben ik het wel mee eens.
dus +1

20. Negotiating new trade agreements that are more favorable to the United States: P

negotiated new trade agreements with Mexico, Canada, and China, and all of them give more favorable treatment to the United States than the previous treaties did.

WOW ehm heb ik al eerder over gehad Hij maakte Canada en Mexico pissed-off
en dankzij de oompaloempa is Ali express dus vele malen duurder geworden!! THX man!!
-1

21. Streamlining environmental reviews for major construction projects:
YESS het is nu makkelijker om een snelweg door een eventueel natuur gebied te leggen, hier in Nederland waren word een complete bouw stil gelegd omdat er een vogeltje aan het broeden is..
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F
-1

22. Sending weapons to Ukraine:
En nu is putin in gesprek met Biden en dat gaat dus exact hierover.
thx oompaloempa dat was dus mede jou schuld!!
-1

23. Standing up to China and Russia:
YESS de VS dult geen concurentie...
En al helemaal geen goeie chines producten de huawei telefoon is omzeep geholpen beter een overpriced apple kopen!! en zie hier boven ivm met gezeik met Rusland!
-1

24. Withdrawing from the Iran nuclear deal:
https://www.nytimes.com/2(...)-deal-us-israel.html

Dus terwijl zie regel 7 een beetje aanpapt weet hij deze enorm te verneuken!
-1

25. A wise COVID-19 response:
https://www.washingtonpos(...)1438fca0e_video.html


ceen verder commentaar nodig!
-1

26. Reforming the Department of Veterans Affairs:
https://thehill.com/opini(...)-on-veterans-affairs

Meh! -O-
0

27. Criminal justice reform:
vandaar dat men het huidige bewijs voor de fraude nu voor de rechter ligt.
+1

28. Reducing prescription drug prices:
[ afbeelding ]
De echte issue!
Maar goed dat is al jaren en jaren zo, alleen obama had dtenminste nog een redelijk idee helaas werd dat door de republikeinen toen uitgekleed en was het ook snel weer door de oompaloempa ongedaan gemaakt.
-1

29. Protecting federal property from rioters:
:D
Hebben we gemerkt (kuch 6jan)
-1

30. Welcoming evangelical Christians into positions of influence:
Dus...
tja... ehmmm nobody cares!
-1

Nou dat was de lijst!
ehmm ja wat zal ik er van zeggen..
Heb erg gelachen... maar hij heeft daadwerkelijk wat voor elkaar gekregen!

Zoals Fuck de natuur op veel punten!
Fuck de gezondheid van veel amerikanen!
Fuck je buurlanden Fuck the NATO FUCK Rusland FUCK you China!

Eerlijk gezegd vond ik het nog best knap dat de auteur van vele zwaar gefaalde projecten iets positiefs in terug vind.
Natuurlijk laat hij die dingen achterwege!

BTW een aantal is gebaseerd op mijn eigen mening!
Maar een groot aantal ook totaal niet en in de VS en er buiten merken ze hier de gevolgen van!

Misschien kan je andere punten vinden die wat positiever hebben uitgepakt want tot nu toe vond ik dit een zeer teleurgestelde lijst!
Ondanks dat de auteur nog redelijk zijn best deed om het een positieve swing te geven.
Wat Trump zegt in die video. "The Death rate of covid is 3,4%." Trump reageert met "these nummers are false. It is way below 1%.

En hij had gelijk! Het was 0,15%.
  woensdag 8 december 2021 @ 05:19:19 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202520387
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:
En toen het verwijderen van dislikes niet voldoende werkte, werden ze maar, voor het hele "platform" gemaskeerd.

Ook raar.
Zijn/worden dislikes niet afgeschaft op YouTube? Omdat het altijd globalisten zijn die een like/dislike ratio hebben van 1:100 ofzo?

Biden, Bill Gates, etc.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 05:25:02 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202520392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 04:33 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Welbekende neo nazi en alt right figuur Elon Musk vind dat er meer kinderen geboren moeten worden anders is onze beschaving verloren.
Hij heeft net zijn bedrijf naar Texas verplaatst toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202520420
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat Trump zegt in die video. "The Death rate of covid is 3,4%." Trump reageert met "these nummers are false. It is way below 1%.

En hij had gelijk! Het was 0,15%.
Bron?

Het ligt er natuurlijk aan over welke death rate je het hebt en over welke periode. In dit geval ging het over het sterftecijfer wereldwijd begin maart 2020 toen er nog geen vaccin was en goede therapieen nog uitgevogeld moesten worden:

twitter


Trump zegt bovendien zelf dat hij er maar een slag naar slaat :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202520448
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Zijn/worden dislikes niet afgeschaft op YouTube? Omdat het altijd globalisten zijn die een like/dislike ratio hebben van 1:100 ofzo?

Biden, Bill Gates, etc.
Ja dat zal 'm zijn hoor, de dislikes worden afgeschaft voor het imago van de globalisten! :D _O-

Hoe krijg je het uit je strot? :D
  woensdag 8 december 2021 @ 06:28:42 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202520466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat Trump zegt in die video. "The Death rate of covid is 3,4%." Trump reageert met "these nummers are false. It is way below 1%.

En hij had gelijk! Het was 0,15%.
Klopt maar dit. Komt omdat men niet in 1600 meer leeft en ziekenhuizen hard werken om mensen in leven te houden.
Maar in de eerste maanden lag het aantal dodelijk slachtoffers hoger dan nu het geval is.
Het ging mij er om dat hij de eerste maanden gewoon amper iets deed om het aan te pakken.
Het volk vond dit ook en koos daarom voor Biden.

Maar goed dit waren de positieve punten van 4 jaar oompaloempa.
Ik vind het alles behalve positief.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 08-12-2021 07:38:37 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 december 2021 @ 06:31:11 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202520472
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Zijn/worden dislikes niet afgeschaft op YouTube? Omdat het altijd globalisten zijn die een like/dislike ratio hebben van 1:100 ofzo?

Biden, Bill Gates, etc.
Het hele dislike gebeuren slaat ook als een tang op een varken.
Volkomen debiel dat dit knopje weg is gehaald.
Wie daar verantwoordelijk voor is laat ik even in het midden.
https://www.theverge.com/(...)ideo-description-zoo
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202520473
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 06:11 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja dat zal 'm zijn hoor, de dislikes worden afgeschaft voor het imago van de globalisten! :D _O-

Hoe krijg je het uit je strot? :D
Onder druk van die globalisten heeft Danny op fok alleen de like geïntroduceerd. Dan kunnen de geobsedeerde rechtse sektevolgers die blijkbaar behoefte hebben aan bevestiging van hun bubbeldenken elkaar steeds een veer in de reet stoppen. Hi hi. :D
pi_202520923


Alleen minderjarigen zijn bang voor Brandon
pi_202520932
Tevens mooi om te zien dat de cheerleaders van het establishment weer een drukke nacht in BNW hadden. Dat geeft toch weer aan dat het allemaal niet zo goed gaat in hun wereldje.
  woensdag 8 december 2021 @ 08:54:29 #173
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202521163
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bron?

Het ligt er natuurlijk aan over welke death rate je het hebt en over welke periode. In dit geval ging het over het sterftecijfer wereldwijd begin maart 2020 toen er nog geen vaccin was en goede therapieen nog uitgevogeld moesten worden:

[ twitter ]

Trump zegt bovendien zelf dat hij er maar een slag naar slaat :')
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bron?

Het ligt er natuurlijk aan over welke death rate je het hebt en over welke periode. In dit geval ging het over het sterftecijfer wereldwijd begin maart 2020 toen er nog geen vaccin was en goede therapieen nog uitgevogeld moesten worden:

[ twitter ]

Trump zegt bovendien zelf dat hij er maar een slag naar slaat :')
In het begin hadden ze totaal geen idee van hoeveel besmettingen er waren. Er werd bijna niet getest. Alleen de extreme gevallen werden getest. En daarvan gingen er dus verhoudingsgewijs veel dood.

Vandaar dat belachelijke percentage van 3,4% dat heel vaak in maart/april genoemd werd en waar heel veel mensen zich bang door lieten maken.

Ook toen was er al sprake van een percentage van rond de 0,15% met de huidige kennis waarbij we een beter beeld hebben van de hoeveelheid besmettingen.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:08:10 #174
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202521296
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 06:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt maar dit. Komt omdat men niet in 1600 meer leeft en ziekenhuizen hard werken om mensen in leven te houden.
Maar in de eerste maanden lag het aantal dodelijk slachtoffers hoger dan nu het geval is.
Het ging niet om het aantal doden. Het ging om de death rate (mortaliteit).
Dit ligt nu op 0,15% (net als de griep). En in maart/april 2020 aan het begin van die hele hysterie lag die ook op 0,15% maar omdat ze niet wisten hoe veel mensen besmet waren op dat moment werd het op 3,4% geschat. Bolsonaro en Trump hadden dit op tijd door en hadden gelijk gekregen.

quote:
Het ging mij er om dat hij de eerste maanden gewoon amper iets deed om het aan te pakken.
Alweer fout. De reden dat de Amerikanen zo snel moderna hadden komt door Trump. En Putin had ook een eigen vaccin. Op dat moment was Europa nog hevig aan het debatteren over van wie ze mondkapjes moeten bestellen. Die overigens geen nut hadden. En wat deden ze niks? Wie is nou degene die amper iets deed?

En wat hij deed was precies goed voor de situatie. Een stevige griep!

quote:
Het volk vond dit ook en koos daarom voor Biden.
Alweer een foutje. Trump is alleen maar populairder geworden en ging van 63 miljoen stemmen in 2016 naar 74 miljoen stemmen in 2020 volgens de media.

Dat het volk Trump in de steek heeft gelaten voor zijn covid aanpak is onjuist. En in de Trump staten zitten de stadions alweer vol en is niemand nog bang voor een pandemie. De Trump aanhang vindt dat hij covid prima heeft aangepakt.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:13:23 #175
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202521351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 06:11 schreef illusions het volgende:

[..]
Ja dat zal '
m zijn hoor, de dislikes worden afgeschaft voor het imago van de globalisten! :D _O-

Hoe krijg je het uit je strot? :D
Inderdaad. Biden, Gates, Merkel kregen nauwelijks dislikes toch?

Heel de wereld houdt van die mensen denk jij he?

Heb je die cijfers wel eens bekeken? Vraag je jezelf niet af hoe mensen met deze "populariteit" zo veel macht kunnen hebben? En waarom dat zo extreem in contrast is met hun "populariteit" bij de media?
pi_202521645
Denk je oprecht dat Merkel zich bezighoudt met de verhouding likes/dislikes die ze krijgt op YouTube?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202521651
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Inderdaad. Biden, Gates, Merkel kregen nauwelijks dislikes toch?

Heel de wereld houdt van die mensen denk jij he?

Heb je die cijfers wel eens bekeken? Vraag je jezelf niet af hoe mensen met deze "populariteit" zo veel macht kunnen hebben? En waarom dat zo extreem in contrast is met hun "populariteit" bij de media?
Je denkt echt omdat bovenstaande mensen veel dislikes kregen, dat dat de reden is waarom YouTube dislikes heeft uitgeschakeld?? Holy shit. :D
pi_202521691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
Denk je oprecht dat Merkel zich bezighoudt met de verhouding likes/dislikes die ze krijgt op YouTube?
Zonder dislikes op YouTube, weet immers niemand dat veel mensen je niet zo lief vinden! :D

_O-
pi_202521885
Usa 329 miljoen inwoners tot nu toe 719.000 covid doden. Dat is toch een percentage van 0.218%

Of moeten we per jaar kijken?
  woensdag 8 december 2021 @ 10:00:18 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202521933
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het ging niet om het aantal doden. Het ging om de death rate (mortaliteit).
Dit ligt nu op 0,15% (net als de griep). En in maart/april 2020 aan het begin van die hele hysterie lag die ook op 0,15% maar omdat ze niet wisten hoe veel mensen besmet waren op dat moment werd het op 3,4% geschat. Bolsonaro en Trump hadden dit op tijd door en hadden gelijk gekregen.
[..]
Alweer fout. De reden dat de Amerikanen zo snel moderna hadden komt door Trump. En Putin had ook een eigen vaccin. Op dat moment was Europa nog hevig aan het debatteren over van wie ze mondkapjes moeten bestellen. Die overigens geen nut hadden. En wat deden ze niks? Wie is nou degene die amper iets deed?

En wat hij deed was precies goed voor de situatie. Een stevige griep!
[..]
Alweer een foutje. Trump is alleen maar populairder geworden en ging van 63 miljoen stemmen in 2016 naar 74 miljoen stemmen in 2020 volgens de media.

Dat het volk Trump in de steek heeft gelaten voor zijn covid aanpak is onjuist. En in de Trump staten zitten de stadions alweer vol en is niemand nog bang voor een pandemie. De Trump aanhang vindt dat hij covid prima heeft aangepakt.
Nu idd en dat meld ik ook.
Toen is niet nu!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 december 2021 @ 10:04:36 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202521990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef Ludachrist het volgende:
Denk je oprecht dat Merkel zich bezighoudt met de verhouding likes/dislikes die ze krijgt op YouTube?
YouTube zelf baalt er van dat hun YouTube rewind zo gebashed werd de afgelopen jaren.
Oh en de tyfus hoeveelheid reclame.
Nu hebben ze voor elkaar dat YouTube geregeld vastloopt als je een addblocker geïnstalleerd hebt.

Nja wat je kan doen om je negatiteit jegens YouTube te uiten is een enkele ster geven en je frustratie uiten in de App store.
En duizenden mensen doen dit momenteel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202522498
quote:
Hihi, ja er is natuurlijk veel te veel kritiek op het beleid van de Blauwen, zo gemeen! :'(
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef QuidProJoe het volgende:
En toen het verwijderen van dislikes niet voldoende werkte, werden ze maar, voor het hele "platform" gemaskeerd.

Ook raar.
Hilarisch inderdaad. En dan de tegenpartij betichten van 'radicaal autoritarisme'. Dit is natuurlijk niets meer dan de bekende Progressieve Projectie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:04 schreef epicbeardman het volgende:
Wie is Steve Bannon, net zoals al die tweetjes van totaal irrelevante twitter gebruikers die in een land van 300+miljoen mensen nog geen 1k likes kunnen ontvangen die hier dagelijks door een specifieke gebruiker worden gepost.

Enige waar jullie naar kijken is het verleden, kijk eens wat er nu speelt met die seniele oude pedofiel Biden. Hele wereld staat op ontploffen, voor je het weet een beurscrash en oorlog.

Nu Biden aan het roer is durft Putin wel weer macht te tonen. Onder peacemaker Trump werden alleen oorlogen afgebroken, het jaar is nog niet voorbij en overal dreigen er al weer conflicten.

Net zoals het enorm teleurstellende vertrek in Afghanistan wat veel doden en chaos heeft gezorgd dankzij Biden.
Het gaat niet om de resultaten, het gaat om de tribe. En de Democraten worden gezien als inherent goed en moreel verlicht en de Republikeinen als inherent slecht en moreel verwerpelijk. Dat is hetgeen wat telt. Al de rest niet.

En eigenlijk ... eigenlijk zou de journalistiek dit ook nog meer zo moeten belichten. Zoals eerder al gepost: Dana Milbank (bekende journalist voor de WaPo) gaf dat in zijn op-ed van vorige week openlijk toe:

quote:
We need a skeptical, independent press. But how about being partisans for democracy? The country is in an existential struggle between self-governance and an authoritarian alternative.

https://www.washingtonpos(...)rse-trump-favorable/
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 01:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
jAvAsTwElDeZeKeErEcHt1!11! :P
Je toetsenbord zit een beetje vast volgens mij, misschien wat Soy Latte tussen de toetsen gekomen. Hihi.
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Tevens mooi om te zien dat de cheerleaders van het establishment weer een drukke nacht in BNW hadden. Dat geeft toch weer aan dat het allemaal niet zo goed gaat in hun wereldje.
Het komt inderdaad allemaal behoorlijk gefrustreerd en heetgebakerd over. Men wordt inmiddels kribbig en ongeduldig over wanneer het gewenste Woke-Progressieve Socialistische Utopia nu eindelijk eens wordt gecreëerd.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef Basp1 het volgende:
Usa 329 miljoen inwoners tot nu toe 719.000 covid doden. Dat is toch een percentage van 0.218%

Of moeten we per jaar kijken?
Dat is eigenlijk nog vrij weinig gezien de gezondheid van de gemiddelde Amerikaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 december 2021 @ 10:41:35 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202522597
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, ja er is natuurlijk veel te veel kritiek op het beleid van de Blauwen, zo gemeen! :'(
[..]
Hilarisch inderdaad. En dan de tegenpartij betichten van 'radicaal autoritarisme'. Dit is natuurlijk niets meer dan de bekende Progressieve Projectie.
[..]
Het gaat niet om de resultaten, het gaat om de tribe. En de Democraten worden gezien als inherent goed en moreel verlicht en de Republikeinen als inherent slecht en moreel verwerpelijk. Dat is hetgeen wat telt. Al de rest niet.

En eigenlijk ... eigenlijk zou de journalistiek dit ook nog meer zo moeten belichten. Zoals eerder al gepost: Dana Milbank (bekende journalist voor de WaPo) gaf dat in zijn op-ed van vorige week openlijk toe:
[..]
[..]
Je toetsenbord zit een beetje vast volgens mij, misschien wat Soy Latte tussen de toetsen gekomen. Hihi.
[..]
Het komt inderdaad allemaal behoorlijk gefrustreerd en heetgebakerd over. Men wordt inmiddels kribbig en ongeduldig over wanneer het gewenste Woke-Progressieve Socialistische Utopia nu eindelijk eens wordt gecreëerd.
[..]
Dat is eigenlijk nog vrij weinig gezien de gezondheid van de gemiddelde Amerikaan.
Ah nee natuurlijk gaat het daar niet om.
Als jou favo voetbal club alles verliest gaat het meer om het mee doen.. niet om het winnen toch?

En dat gedoe met Putin werd dus al mede veroorzaakt door de oompaloempa zie mijn voorgaande hele uitgebreide post over de successen (kuch) van 4 jaar oompaloempa.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 december 2021 @ 11:05:05 #184
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202522916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nu idd en dat meld ik ook.
Toen is niet nu!
En toen was het ook 0,15%.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:07:27 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202522944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef illusions het volgende:

[..]
Je denkt echt omdat bovenstaande mensen veel dislikes kregen, dat dat de reden is waarom YouTube dislikes heeft uitgeschakeld?? Holy shit. :D
Ja!
  Overall beste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 11:15:44 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202523084
twitter


Liar liar tree on fire
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202523492
Hihihi. Het moeten povere tijden zijn in AMV dat zoiets in BNW wordt gepost.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 12:20:11 #188
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202523807
Een trumpfan zag het kruis waar de stam op is vastgezet en dacht instinctief die in brand te steken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 14:23:37 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202525418
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Het moeten povere tijden zijn in AMV dat zoiets in BNW wordt gepost.
Wie is de grote winnaar? FOX! Die kunnen gaan jammeren dat een BLM-Antifa-marxist fit heeft gedaan. Terwijl de boom bij Fox voor de deur staat, dus hoe kan dat dan? Kortom: Dit is een false flag operatie. Dat moet wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_202525461
Uiterst povere tijden.
  woensdag 8 december 2021 @ 14:35:49 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202525545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Liar liar tree on fire
Ik stel een comité van cyberninja's voor om dit tot de bodem uit te zoeken, bedoel dit is wereldnieuws.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 woensdag 8 december 2021 @ 15:13:37 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202525994
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 14:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Uiterst povere tijden.
Post anders even het bewijs van de verkiezingsfraude. Dan hebben we wat te doen tot Firgate is uitgezocht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 8 december 2021 @ 15:17:21 #193
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_202526042
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:35 schreef HowardRoark het volgende:

Je ToEtSeNbOrD zIt EeN bEeTjE vAsT vOlGeNs MiJ, mIsScHiEn WaT sOy LaTtE tUsSeN dE tOeTsEn GeKoMeN. hIhI.

Nee hoor Dejannnkert, daar heb je gewoon een 'mimic the alt-right' generator voor. Hihi.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_202526085
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ja!
Jij bent helemaal gestoord. :D
pi_202526210
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nee hoor Dejannnkert, daar heb je gewoon een 'mimic the alt-right' generator voor. Hihi.
Dejannnkert? Mimic alt-right generator? En wederom heb ik het idee dat bij het aanpassen van mijn post er iets tussen de toetsen van je toetsenbord zat. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202526343
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dejannnkert? Mimic alt-right generator? En wederom heb ik het idee dat bij het aanpassen van mijn post er iets tussen de toetsen van je toetsenbord zat. Hihi.
Misschien kan je uitleggen waarom je iets niet snapt, i.p.v. enkel een vraagteken zetten. Hoewel er wel heel vaak dingen zijn die je niet snapt, kunnen we eventueel nog een beetje helpen.

Met Dejannnkert wordt jouw vorige nickname bedoeld, in combinatie met het feit dat je best vaak aan het janken bent. :) Ik vind hem wel treffend. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door illusions op 08-12-2021 15:49:11 ]
pi_202526386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:43 schreef illusions het volgende:

[..]
Misschien kan je uitleggen waarom je iets niet snapt, i.p.v. enkel een vraagteken zetten. Hoewel er wel heel vaal dingen zijn die je niet snapt, kunnen we eventueel nog een beetje helpen.

Met Dejannnkert wordt jouw vorige nickname bedoeld, ik combinatie met het feit dat je best vaak aan het janken bent. :) Ik vind hem wel treffend. :)
Hoe kunnen de woke marxcistische socialisten eigen zo gemeen tegen de rechste sektevolgers zijn. Dat past toch niet in het woke narratief wat die sektevolgers over hun verspreiden. :D
pi_202527381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 15:43 schreef illusions het volgende:

[..]
Misschien kan je uitleggen waarom je iets niet snapt, i.p.v. enkel een vraagteken zetten. Hoewel er wel heel vaak dingen zijn die je niet snapt, kunnen we eventueel nog een beetje helpen.

Met Dejannnkert wordt jouw vorige nickname bedoeld, in combinatie met het feit dat je best vaak aan het janken bent. :) Ik vind hem wel treffend. :)
Zowel janken als het creëren van complottheorieën over de accounts van andere users, laat ik graag aan het Woke-Progressieve kliekje hier over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202527439
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 16:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zowel janken als het creëren van complottheorieën over de accounts van andere users, laat ik graag aan het Woke-Progressieve kliekje hier over.
Laat dat dan ook eens aan een ander over, je lijkt er echter het alleenrecht op uit te oefenen. ;)

Complottheorieën over accounts van andere users heb ik niet, ik deal alleen in feiten.
pi_202527545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 17:03 schreef illusions het volgende:

[..]
Laat dat dan ook eens aan een ander over, je lijkt er echter het alleenrecht op uit te oefenen. ;)

Complottheorieën over accounts van andere users heb ik niet, ik deal alleen in feiten.
Nee hoor. Jouw waanideeën berusten nu niet bepaald op feiten. Maar dit is natuurlijk iets dat we wel vaker zien bij de adepten van de Blauwen, de subjectieve belevingswereld boven de objectief waarneembare realiteit plaatsen. Mede daarom komt men bijvoorbeeld ook uit bij de conclusie dat een je geslacht kunt kiezen en dat de VS een vermeend enorm racistisch land is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202527607
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor. Jouw waanideeën berusten nu niet bepaald op feiten. Maar dit is natuurlijk iets dat we wel vaker zien bij de adepten van de Blauwen, de subjectieve belevingswereld boven de objectief waarneembare realiteit plaatsen. Mede daarom komt men bijvoorbeeld ook uit bij de conclusie dat een je geslacht kunt kiezen en dat de VS een vermeend enorm racistisch land is.
Ja hoor. :')

BNW / Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #47 Anti-MAGA Trolls

:D

Vooral blijven ontkennen, liegen past goed bij jou en je overtuigingen.
pi_202527647
Wel grappig, letterlijk iedereen weet dat je een kloon van Dejannnkert bent, iets wat je zelf meerdere keren gewoon hebt bevestigd, en dat nu gaan ontkennen. Als je een 3-cijferig IQ had, dan had je dat tenminste vanaf een wederom nieuw account gedaan. :')
pi_202527692
Intussen zijn we helaas nog geen stap verder qua vergaren van bewijs voor fraude.

QPJ wist het, maar hij herinnert zich de 60+ rechtzaken niet meer en wil het niet opnieuw doornemen.

Jammer allemaal. :+
pi_202527881
Nou nou, drie posts achter elkaar. Je lijkt erg overstuur. Misschien dat je daarom net mij probeerde te betichten van janken, het zal wel weer Progressieve Projectie zijn geweest. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202527941
Bedankt voor de emotionele analyse! Compleet naast de pot aan het pissen, maar het was goed bedoeld neem ik aan. Jammer dat het inhoudelijk weer te wensen overlaat, maar dat zijn we gewend van jij en medejankerds. :+

Iemand al bewijs van fraude?
pi_202528348
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 17:36 schreef HowardRoark het volgende:
Nou nou, drie posts achter elkaar. Je lijkt erg overstuur. Misschien dat je daarom net mij probeerde te betichten van janken, het zal wel weer Progressieve Projectie zijn geweest. Hihi.
Hihi. Het constante verliezen eist haar tol. Onder GEOTUS Trump wonnen we elke dag, en zelfs na de fraude winnen we nog steeds. De Blauwen zijn nu compleet de weg kwijt, wat duidelijk merkbaar is in hun wanhopige doch Low Energy postgedrag.
pi_202528363
Hihi. Honk honk.

Jaja, de Trump-adepten zijn keihard aan het winnen. :D
  woensdag 8 december 2021 @ 18:17:59 #208
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_202528440
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:24 schreef QuidProJoe het volgende:
tevEnS MOOI om Te ZieN dat De ChEerLEaDERs van Het eSTabLisHmENT WEer EEN dRukKe NacHt IN Bnw haddeN. daT GEEFT Toch WeeR AAn dat HEt ALleMAAL niET Zo GoeD gaaT In HUn WerEldje.
Nee hoor, het toont slechts dat niet iedereen dezelfde daginvulling heeft. Met evenveel gemak kan ik uit het feit dat jij en Dejannnkert nooit 's nachts posten concluderen dat dit hoogst waarschijnlijk komt omdat jullie dan ingesloten worden voor de nacht. In het krankzinnigengesticht waar jullie verblijven, that is.

Come to think of it, that makes a lot of sense. Hihi honk honk!
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_202528503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:20 schreef Ulx het volgende:
Een trumpfan zag het kruis waar de stam op is vastgezet en dacht instinctief die in brand te steken.
Hij riep zeker ook “this is maga country”?
pi_202528567

Omdat het weer actueel is. En vanwege zijn banden met Kakela Harris.
pi_202528582
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 18:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi. Het constante verliezen eist haar tol. Onder GEOTUS Trump wonnen we elke dag, en zelfs na de fraude winnen we nog steeds. De Blauwen zijn nu compleet de weg kwijt, wat duidelijk merkbaar is in hun wanhopige doch Low Energy postgedrag.
De adepten van de Blauwen zijn inderdaad behoorlijk cholerisch momenteel. Het is fascinerend om te mogen aanschouwen. En dit is nog maar het begin, er wordt steeds harder teruggepusht tegen Woke-Progressieve taferelen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202528628
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 18:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De adepten van de Blauwen zijn inderdaad behoorlijk cholerisch momenteel. Het is fascinerend om te mogen aanschouwen. En dit is nog maar het begin, er wordt steeds harder teruggepusht tegen Woke-Progressieve taferelen:

[ twitter ]
Wellicht is een passend antwoord op alles wat een Blauwe zegt gewoon "Ok, Groomer."
pi_202528691
Ik heb zo eens het een en ander gelezen over de rechtszaak van Juicy Smollet.
Wat een clownshow is dat zeg, de advocaat van Juicy claimt nu dus dat de rechter naar haar uithaalde of iets dergelijks.
Feit blijft dat Juicy een smerige leugenaar is die Nigerianen had betaald zodat hij kan claimen dat hij aangevallen was door blanke racisten midden in Chicago.
De media genoot van het verhaal, eindelijk een bevestiging van het narratief wat natuurlijk al jaren rondging.

Kortom ik hoop dat Juicy een flinke straf krijgt.
pi_202528721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 18:34 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb zo eens het een en ander gelezen over de rechtszaak van Juicy Smollet.
Wat een clownshow is dat zeg, de advocaat van Juicy claimt nu dus dat de rechter naar haar uithaalde of iets dergelijks.
Feit blijft dat Juicy een smerige leugenaar is die Nigerianen had betaald zodat hij kan claimen dat hij aangevallen was door blanke racisten midden in Chicago.
De media genoot van het verhaal, eindelijk een bevestiging van het narratief wat natuurlijk al jaren rondging.

Kortom ik hoop dat Juicy een flinke straf krijgt.
Hij was er nog bijna mee weggekomen met hulp van de door Soros gefundeerde Foxx en de voormalig (?) chief of staff van Michael Obama. Ze hebben het echter te bont gemaakt waardoor de roep om een special prosecutor te luid werd.
pi_202528728
twitter


_O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 8 december 2021 @ 19:35:31 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202529635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 17:23 schreef illusions het volgende:
Intussen zijn we helaas nog geen stap verder qua vergaren van bewijs voor fraude.

QPJ wist het, maar hij herinnert zich de 60+ rechtzaken niet meer en wil het niet opnieuw doornemen.

Jammer allemaal. :+
En dan vind men het gek dat ik als niet doctor constateer dat sommige users vormen vertonen van dementie.
Aangezien mijn oma zo dementie als een kiwi was herken ik de symptomen.

Het kan ook gewoon zo zijn dat men gewoon zinvolle posts en vragen negeren.

Dus of negeren of gewoon trolllen.
Of inderdaad dement.

Nja on-topic dan maar weer.
Wat heeft het afgelopen jaar opgeleverd aan fraude bewijs behalve audits die niks opleverden en advocaten van de oompaloempa die gewoon toegeven dat alles uit de grote dikke oranje duim komt..


Oh en voor de three stooges hier na mijn zeer uitgebreide post over de successen van de oompaloempa .. was dat het of heeft ie echt nuttige bijdrage geleverd aan de wereld?

En valt me ook op dat men de oompaloempa niet verdedigt na mijn uitspraken over zijn zogenaamde successen van zijn fantastische 4 jaar...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202529677
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:35 schreef theguyver het volgende:
En valt me ook op dat men de oompaloempa niet verdedigt na mijn uitspraken over zijn zogenaamde successen van zijn fantastische 4 jaar...
Welke successen? :D
pi_202530400
Net zoals de waarheid zichzelf kan verdedigen (zoals bijvoorbeeld met de fraude), kunnen de successen van President Trump ook zichzelf verdedigen.

Wellicht is dat anders voor mensen die van anderen afhankelijk zijn over wat en hoe ze moeten denken over zaken.
pi_202530412
Woke Blauwen in actie. Schrikbarend dit natuurlijk, al die arme kinderen die aan dit soort Groomers worden overgeleverd.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202530893
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Net zoals de waarheid zichzelf kan verdedigen (zoals bijvoorbeeld met de fraude), kunnen de successen van President Trump ook zichzelf verdedigen.

Wellicht is dat anders voor mensen die van anderen afhankelijk zijn over wat en hoe ze moeten denken over zaken.
Hoe weet je dat, als je beiden nog nooit hebt gezien? :D
  woensdag 8 december 2021 @ 22:22:59 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202532705
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 18:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi. Het constante verliezen eist haar tol. Onder GEOTUS Trump wonnen we elke dag, en zelfs na de fraude winnen we nog steeds. De Blauwen zijn nu compleet de weg kwijt, wat duidelijk merkbaar is in hun wanhopige doch Low Energy postgedrag.
Welk constant verliezen? Die 60ish verloren rechtszaken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 december 2021 @ 22:25:34 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202532772
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Net zoals de waarheid zichzelf kan verdedigen (zoals bijvoorbeeld met de fraude), kunnen de successen van President Trump ook zichzelf verdedigen.

Wellicht is dat anders voor mensen die van anderen afhankelijk zijn over wat en hoe ze moeten denken over zaken.
Voordat we dat kunnen beoordelen zal het beide toch echt eerst gegeven moeten worden :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202533122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:48 schreef illusions het volgende:

[..]
Hoe weet je dat, als je beiden nog nooit hebt gezien? :D
Ik denk dat je er open voor moet staan of zo, je moet het WILLEN zien en dan zie je het ook echt! Het 'objectief waarneembare' schijnt dat te heten.

Of zo ... :D

Kijk dan hoe populair Trump is:

twitter


Dat zie je bij Biden toch helemaal niet? Ergo: het kan gewoon niet dat Trump verloren heeft! :+

[ Bericht 42% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2021 02:55:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534026
twitter

twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2021 01:20:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534039
twitter

'Feminizing' staat volgens deze dwaas gelijk aan 'taking the life force out' :|W

Is zeker onderdeel van het nieuwe narratief daar; meer mannelijkheid en meer baby's maken :')

Ze eten vast niet genoeg rood vlees! :+

Ah het toonbeeld van 'masculinity':

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2021 02:33:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534139
Van Townhall.com en Disclosetv waar ik hier ook regelmatig tweets van voorbij zie komen:

twitter

twitter


Opzettelijk misleidend dus en Ingraham doet er ook aan mee:

twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2021 05:17:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534217
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534331
twitter


Wel blijven doneren mensen! Koopje voor maar $40 alleen voor jou! :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_202534337
Eentje stemt tegen:

twitter



Als ware Judeo-Christian heeft hij ook netjes zijn plicht gedaan met 5 kinderen :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2021 06:29:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 9 december 2021 @ 06:36:27 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202534446
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:37 schreef illusions het volgende:

[..]
Welke successen? :D
Nou heb daar uitgebreid over gepost afgelopen week.

Hieronder de 30 meest succesvolle acties in 4 jaar.

Ik was verrast over de lijst.
En ik merkte dat chivaz er behoorlijk wat tijd in had gestoken om deze lijst mij te kunnen geven het duurde maar 8 topic delen.

En nu snap ik waarom men de oompaloempa zo graag weer in office willen hebben.

Ik bedoel, welke president kan hier nou tegen op?


quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat we deze herhaling van zetten moeten doen maar het is al een stuk beter dan die constante stroom van nietszeggende posts.

https://townhall.com/colu(...)for-america-n2574849

Vooral de Abraham akkoorden zijn bijzonder indrukwekkend en een belangrijke stap naar vrede in het midden oosten.
oki heb ze even allemaal beoordeeld.
een +1 als het in mijn ogen goed of enigszins positief heeft uitgepakt
een 0 dat het MEH is,
-1 dikke Faal

1 judges
oki en hoe is dit zo geweldig?
Reagan heeft er 88 aan het werk gezet Clinton 66
Eigenlijk niet zo veel bijzonders en word door alle presidenten gedaan.
Biden staat op 9
0

2.tax cuts
de gewone burger merkt er geen fuck van.. dus faal
https://www.americanprogr(...)x-cut-not-trickling/
-1

3 leger weer sterker gemaakt.
Of te wel meer onnodig budget wat eigenlijk helemaal niet nodig is aangezien het zelfs onder Obama nog sterker is dan welk normale opererend leger in wereld is.
-terroristen en onconventionele legers niet mee gerekend (Vietnam Afghanistan)
-1

4.protecting unborn babies.
Leuk en aardig maar, iets word weer grotendeels ongedaan gemaakt, wat in 1973 eindelijk als wetsvoorstel werd vastgesteld en Norma McCorvey zou zich omdraaien in haar graf!
Ik weet niet of je daar ontzetend trots op moet zijn!
-1

5. Expanding educational freedom.
Yay maar niet heus! dus men mag gewoon nu kinderen van alles wijs maken de aarde is plat bijvb of 6000 jaar oud of te wel sprong terug de tijd in..
-1

6. Standing with Israel.
De VS is al jaren goeie vriendjes met Israel en ook hun grootste wapens en financiele leverancier.
Niet echt veel bijzonders maar wel dat de oomnpaloompa en ik citeer even "He recognized the Golan Heights as part of Israel."
Leuk maar niet slim dat stuk is niet van isreal maar veroverd tijdens de oorlog met syrie in 1967 gelukkig dat syrie andere dingen aan de kop heeft anders konden ze hier nog best pissed over worden!
-1

7. Negotiating a historic agreement between Israel and the United Arab Emirates:
nou even kijken wanneer was de laatste oorlog met de united arab Emirates en Israel .. nja die 2 lagen nou niet enorm met elkaar overhoop in tegenstelling met andere buurlanden, dus historisch nou niet echt als het hier niet aangehaald werd had ik het ook echt niet geweten en de rest van de planeet ook niet.
Kijk als ze een onderonsje hadden kunnen regelen met andere landen waar Israel wel veel mee overhoop lag dan was dat een heel stuk indrukwekkender geweest..
0

8.de Muur
_O- _O_

Hier kan ik wel een heel topic over beginnen... maar dat gaan we maar even niet doen!

NEXT!
-1

9. Comprehensive immigration reform proposals
Ja en heel veel mensen die de VS geholpen hadden tijdens hun vele oorlogen belanden tussen wal en schip!
Nais!! oh en ehhhh is een voorstel en niet eens doorgevoerd.. dus kunnen we deze gelijk ook weer schrappen..
-1

10. Religious freedom and freedom of conscience:
zoals je in je eigen bericht kan lezen heeft ie 1 persoon geholpen...

WOW _O_
0

11. Withdrawing from the Paris climate accord:
Terwijl de rest van de wereld probeert de zooi door die door de mens veroorzaakt word te beperken wil de VS dit dus niet..
Goedzooooo waarom een electrische auto halen als je pickup 1 op 5 slurpt!!
om maar even een voorbeeld te noemen!!
-1

12. Energy production and energy independence:
YES deze is inderdaad WEL positief en puur vanwege de reden dat ze nu minder grond inpikken van native americans.
Een groot nadeel is dat dan wel weer uit alaska word weg gehaald aka het grootste natuurgebied van de VS.
dus 50/50
0

13. Waterways of the U.S.:
https://grist.org/indigen(...)tions-for-waterways/
is alweer onklaar gemaakt doordat landeigenaren nogal wat dumpten in de sloot dankzij de oompaloempa en de natuur ging daardoor naar de tyfus.
-1

14. Halting the increase in Corporate Average Fuel Economy (CAFE) standards:
YES PICKUPS!!!!! in plaats van een zuinigere kleinere auto
mijn buurman heeft zoń fantastische pickup en kan de straat hier amper uitkomen met dat monster ding die 1 op 5 slurpt...
-1

15. Defeating ISIS
ow?
https://www.independent.c(...)latest-b1971268.html
en dit was vandaag ze bestaan nog steeds hoor.
-1

16. Persuading European nations to pay more for NATO:
is het nodig? en hij drong er op aan denk dat veel NATO landen meer kop zorgen hebben dan geld hieraan te spenderen!
0

17. Protections against false accusation on college campuses:
Hij kan het weten, hij was amper President af en er kwam al een aanklacht binnen..
Beetje shit dat hij niet een wet heeft ingevoerd wat ex-presidenten daartegen beschermd.
0

18. Protecting freedom of speech on college campuses:
1 man geholpen terwijl er verder eigenlijk weinig aan de hand was.
https://www.theatlantic.c(...)us-isnt-real/591394/
-1

19. Protecting boys’ and girls’ bathrooms, locker rooms, and sports teams:
hier ben ik het wel mee eens.
dus +1

20. Negotiating new trade agreements that are more favorable to the United States: P

negotiated new trade agreements with Mexico, Canada, and China, and all of them give more favorable treatment to the United States than the previous treaties did.

WOW ehm heb ik al eerder over gehad Hij maakte Canada en Mexico pissed-off
en dankzij de oompaloempa is Ali express dus vele malen duurder geworden!! THX man!!
-1

21. Streamlining environmental reviews for major construction projects:
YESS het is nu makkelijker om een snelweg door een eventueel natuur gebied te leggen, hier in Nederland waren word een complete bouw stil gelegd omdat er een vogeltje aan het broeden is..
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F
-1

22. Sending weapons to Ukraine:
En nu is putin in gesprek met Biden en dat gaat dus exact hierover.
thx oompaloempa dat was dus mede jou schuld!!
-1

23. Standing up to China and Russia:
YESS de VS dult geen concurentie...
En al helemaal geen goeie chines producten de huawei telefoon is omzeep geholpen beter een overpriced apple kopen!! en zie hier boven ivm met gezeik met Rusland!
-1

24. Withdrawing from the Iran nuclear deal:
https://www.nytimes.com/2(...)-deal-us-israel.html

Dus terwijl zie regel 7 een beetje aanpapt weet hij deze enorm te verneuken!
-1

25. A wise COVID-19 response:
https://www.washingtonpos(...)1438fca0e_video.html


ceen verder commentaar nodig!
-1

26. Reforming the Department of Veterans Affairs:
https://thehill.com/opini(...)-on-veterans-affairs

Meh! -O-
0

27. Criminal justice reform:
vandaar dat men het huidige bewijs voor de fraude nu voor de rechter ligt.
+1

28. Reducing prescription drug prices:

De echte issue!
Maar goed dat is al jaren en jaren zo, alleen obama had dtenminste nog een redelijk idee helaas werd dat door de republikeinen toen uitgekleed en was het ook snel weer door de oompaloempa ongedaan gemaakt.
-1

29. Protecting federal property from rioters:
:D
Hebben we gemerkt (kuch 6jan)
-1

30. Welcoming evangelical Christians into positions of influence:
Dus...
tja... ehmmm nobody cares!
-1

Nou dat was de lijst!
ehmm ja wat zal ik er van zeggen..
Heb erg gelachen... maar hij heeft daadwerkelijk wat voor elkaar gekregen!

Zoals Fuck de natuur op veel punten!
Fuck de gezondheid van veel amerikanen!
Fuck je buurlanden Fuck the NATO FUCK Rusland FUCK you China!

Eerlijk gezegd vond ik het nog best knap dat de auteur van vele zwaar gefaalde projecten iets positiefs in terug vind.
Natuurlijk laat hij die dingen achterwege!

BTW een aantal is gebaseerd op mijn eigen mening!
Maar een groot aantal ook totaal niet en in de VS en er buiten merken ze hier de gevolgen van!

Misschien kan je andere punten vinden die wat positiever hebben uitgepakt want tot nu toe vond ik dit een zeer teleurgestelde lijst!
Ondanks dat de auteur nog redelijk zijn best deed om het een positieve swing te geven.

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 09-12-2021 06:43:02 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202534496
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Wel blijven doneren mensen! Koopje voor maar $40 alleen voor jou! :')
Dat ding komt natuurlijk uit China waar Maga een hekel aan hebben inkoopkosten 3 cent. Toch mooi om te zien dat domrechts niet veel snapt van practice what you preach. :D
  donderdag 9 december 2021 @ 07:01:04 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202534499
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
Net zoals de waarheid zichzelf kan verdedigen (zoals bijvoorbeeld met de fraude), kunnen de successen van President Trump ook zichzelf verdedigen.

Wellicht is dat anders voor mensen die van anderen afhankelijk zijn over wat en hoe ze moeten denken over zaken.
Nou ik heb de 30 aangehaalde successen even opnieuw gequote leef je uit.

Put your money where your mouth is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202536149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou ik heb de 30 aangehaalde successen even opnieuw gequote leef je uit.

Put your money where your mouth is.
Nou, vooruit dan maar.

De successen van President Trump verdedigen zichzelf.
  donderdag 9 december 2021 @ 11:01:03 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202536189
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nou, vooruit dan maar.

De successen van President Trump verdedigen zichzelf.
Nee dat doet het absoluut niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202536214
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 06:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou heb daar uitgebreid over gepost afgelopen week.

Hieronder de 30 meest succesvolle acties in 4 jaar.

Ik was verrast over de lijst.
En ik merkte dat chivaz er behoorlijk wat tijd in had gestoken om deze lijst mij te kunnen geven het duurde maar 8 topic delen.

En nu snap ik waarom men de oompaloempa zo graag weer in office willen hebben.

Ik bedoel, welke president kan hier nou tegen op?
[..]
oki heb ze even allemaal beoordeeld.
een +1 als het in mijn ogen goed of enigszins positief heeft uitgepakt
een 0 dat het MEH is,
-1 dikke Faal

1 judges
oki en hoe is dit zo geweldig?
Reagan heeft er 88 aan het werk gezet Clinton 66
Eigenlijk niet zo veel bijzonders en word door alle presidenten gedaan.
Biden staat op 9
0

2.tax cuts
de gewone burger merkt er geen fuck van.. dus faal
https://www.americanprogr(...)x-cut-not-trickling/
-1

3 leger weer sterker gemaakt.
Of te wel meer onnodig budget wat eigenlijk helemaal niet nodig is aangezien het zelfs onder Obama nog sterker is dan welk normale opererend leger in wereld is.
-terroristen en onconventionele legers niet mee gerekend (Vietnam Afghanistan)
-1

4.protecting unborn babies.
Leuk en aardig maar, iets word weer grotendeels ongedaan gemaakt, wat in 1973 eindelijk als wetsvoorstel werd vastgesteld en Norma McCorvey zou zich omdraaien in haar graf!
Ik weet niet of je daar ontzetend trots op moet zijn!
-1

5. Expanding educational freedom.
Yay maar niet heus! dus men mag gewoon nu kinderen van alles wijs maken de aarde is plat bijvb of 6000 jaar oud of te wel sprong terug de tijd in..
-1

6. Standing with Israel.
De VS is al jaren goeie vriendjes met Israel en ook hun grootste wapens en financiele leverancier.
Niet echt veel bijzonders maar wel dat de oomnpaloompa en ik citeer even "He recognized the Golan Heights as part of Israel."
Leuk maar niet slim dat stuk is niet van isreal maar veroverd tijdens de oorlog met syrie in 1967 gelukkig dat syrie andere dingen aan de kop heeft anders konden ze hier nog best pissed over worden!
-1

7. Negotiating a historic agreement between Israel and the United Arab Emirates:
nou even kijken wanneer was de laatste oorlog met de united arab Emirates en Israel .. nja die 2 lagen nou niet enorm met elkaar overhoop in tegenstelling met andere buurlanden, dus historisch nou niet echt als het hier niet aangehaald werd had ik het ook echt niet geweten en de rest van de planeet ook niet.
Kijk als ze een onderonsje hadden kunnen regelen met andere landen waar Israel wel veel mee overhoop lag dan was dat een heel stuk indrukwekkender geweest..
0

8.de Muur
_O- _O_

Hier kan ik wel een heel topic over beginnen... maar dat gaan we maar even niet doen!

NEXT!
-1

9. Comprehensive immigration reform proposals
Ja en heel veel mensen die de VS geholpen hadden tijdens hun vele oorlogen belanden tussen wal en schip!
Nais!! oh en ehhhh is een voorstel en niet eens doorgevoerd.. dus kunnen we deze gelijk ook weer schrappen..
-1

10. Religious freedom and freedom of conscience:
zoals je in je eigen bericht kan lezen heeft ie 1 persoon geholpen...

WOW _O_
0

11. Withdrawing from the Paris climate accord:
Terwijl de rest van de wereld probeert de zooi door die door de mens veroorzaakt word te beperken wil de VS dit dus niet..
Goedzooooo waarom een electrische auto halen als je pickup 1 op 5 slurpt!!
om maar even een voorbeeld te noemen!!
-1

12. Energy production and energy independence:
YES deze is inderdaad WEL positief en puur vanwege de reden dat ze nu minder grond inpikken van native americans.
Een groot nadeel is dat dan wel weer uit alaska word weg gehaald aka het grootste natuurgebied van de VS.
dus 50/50
0

13. Waterways of the U.S.:
https://grist.org/indigen(...)tions-for-waterways/
is alweer onklaar gemaakt doordat landeigenaren nogal wat dumpten in de sloot dankzij de oompaloempa en de natuur ging daardoor naar de tyfus.
-1

14. Halting the increase in Corporate Average Fuel Economy (CAFE) standards:
YES PICKUPS!!!!! in plaats van een zuinigere kleinere auto
mijn buurman heeft zoń fantastische pickup en kan de straat hier amper uitkomen met dat monster ding die 1 op 5 slurpt...
-1

15. Defeating ISIS
ow?
https://www.independent.c(...)latest-b1971268.html
en dit was vandaag ze bestaan nog steeds hoor.
-1

16. Persuading European nations to pay more for NATO:
is het nodig? en hij drong er op aan denk dat veel NATO landen meer kop zorgen hebben dan geld hieraan te spenderen!
0

17. Protections against false accusation on college campuses:
Hij kan het weten, hij was amper President af en er kwam al een aanklacht binnen..
Beetje shit dat hij niet een wet heeft ingevoerd wat ex-presidenten daartegen beschermd.
0

18. Protecting freedom of speech on college campuses:
1 man geholpen terwijl er verder eigenlijk weinig aan de hand was.
https://www.theatlantic.c(...)us-isnt-real/591394/
-1

19. Protecting boys’ and girls’ bathrooms, locker rooms, and sports teams:
hier ben ik het wel mee eens.
dus +1

20. Negotiating new trade agreements that are more favorable to the United States: P

negotiated new trade agreements with Mexico, Canada, and China, and all of them give more favorable treatment to the United States than the previous treaties did.

WOW ehm heb ik al eerder over gehad Hij maakte Canada en Mexico pissed-off
en dankzij de oompaloempa is Ali express dus vele malen duurder geworden!! THX man!!
-1

21. Streamlining environmental reviews for major construction projects:
YESS het is nu makkelijker om een snelweg door een eventueel natuur gebied te leggen, hier in Nederland waren word een complete bouw stil gelegd omdat er een vogeltje aan het broeden is..
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F
-1

22. Sending weapons to Ukraine:
En nu is putin in gesprek met Biden en dat gaat dus exact hierover.
thx oompaloempa dat was dus mede jou schuld!!
-1

23. Standing up to China and Russia:
YESS de VS dult geen concurentie...
En al helemaal geen goeie chines producten de huawei telefoon is omzeep geholpen beter een overpriced apple kopen!! en zie hier boven ivm met gezeik met Rusland!
-1

24. Withdrawing from the Iran nuclear deal:
https://www.nytimes.com/2(...)-deal-us-israel.html

Dus terwijl zie regel 7 een beetje aanpapt weet hij deze enorm te verneuken!
-1

25. A wise COVID-19 response:
https://www.washingtonpos(...)1438fca0e_video.html


ceen verder commentaar nodig!
-1

26. Reforming the Department of Veterans Affairs:
https://thehill.com/opini(...)-on-veterans-affairs

Meh! -O-
0

27. Criminal justice reform:
vandaar dat men het huidige bewijs voor de fraude nu voor de rechter ligt.
+1

28. Reducing prescription drug prices:
[ afbeelding ]
De echte issue!
Maar goed dat is al jaren en jaren zo, alleen obama had dtenminste nog een redelijk idee helaas werd dat door de republikeinen toen uitgekleed en was het ook snel weer door de oompaloempa ongedaan gemaakt.
-1

29. Protecting federal property from rioters:
:D
Hebben we gemerkt (kuch 6jan)
-1

30. Welcoming evangelical Christians into positions of influence:
Dus...
tja... ehmmm nobody cares!
-1

Nou dat was de lijst!
ehmm ja wat zal ik er van zeggen..
Heb erg gelachen... maar hij heeft daadwerkelijk wat voor elkaar gekregen!

Zoals Fuck de natuur op veel punten!
Fuck de gezondheid van veel amerikanen!
Fuck je buurlanden Fuck the NATO FUCK Rusland FUCK you China!

Eerlijk gezegd vond ik het nog best knap dat de auteur van vele zwaar gefaalde projecten iets positiefs in terug vind.
Natuurlijk laat hij die dingen achterwege!

BTW een aantal is gebaseerd op mijn eigen mening!
Maar een groot aantal ook totaal niet en in de VS en er buiten merken ze hier de gevolgen van!

Misschien kan je andere punten vinden die wat positiever hebben uitgepakt want tot nu toe vond ik dit een zeer teleurgestelde lijst!
Ondanks dat de auteur nog redelijk zijn best deed om het een positieve swing te geven.
Ik vind je tegenstand tegen punt 22 zo opmerkelijk dat ik mij eigen afvraag wat jij liever had gezien.
Obama had in zijn termijn niets gedaan en Rusland heeft toen de Krim geannexeerd. Vervolgens heeft Trump hulp gestuurd in de vorm van wapens maar blijkbaar is dat dus ook verkeerd in jou ogen. Wat had er dan moeten gebeuren en wat zegt jou dat Bidens tactiek de superieure tactiek is?

Punt 25.
Zijn covid reactie is precies in de kaders van de wet, de verantwoordelijkheid van maatregelen nemen voor het bestrijden van een pandemie ligt niet bij de federale overheid maar bij de staten.
De federale overheid heeft slechts één ondersteunende rol bij het bestrijden van een pandemie en in die rol heeft de Trump administratie het maximale gedaan.
Kun je misschien uitleggen hoe het beter had gekund?
pi_202536225
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nou, vooruit dan maar.

De successen van President Trump verdedigen zichzelf.
Dat sowieso, de echte vraag is staat de VS er nu beter voor met Biden aan het roer?
Ik denk niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de VS er op vooruit is gegaan met Biden aan het roer.
pi_202536249
Ook een mooie het terugtrekken uit het akkoord van Parijs.
Welk voordeel heeft de VS door zich vast laten binden aan onzinnige klimaatdoelstellingen terwijl andere landen zoals China vrolijk door kunnen gaan met het bouwen van kolencentrales?
pi_202536253
quote:
81s.gif Op donderdag 9 december 2021 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
Van Townhall.com en Disclosetv waar ik hier ook regelmatig tweets van voorbij zie komen:

[ twitter ]
[ twitter ]

Opzettelijk misleidend dus en Ingraham doet er ook aan mee:

[ twitter ]
Zo gemeen allemaal! :'( Vandaar dus dat er zo weinig vertrouwen is in de Blauwen, pure mis-en desinformatie! :'(

Trouwens grappig om te zien dat Daniel Dale weer eens wat uurtjes kan maken. Zijn baan als journalist activist is namelijk flink ingekort van pakweg pittige werkwerken van 60 tot 80 uur per week om Trump te demoniseren, naar 15 tot 20 uur per week om in de bres te springen voor Biden.
quote:
81s.gif Op donderdag 9 december 2021 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
Eentje stemt tegen:

[ twitter ]
Waarom stemden er vier Democraten en twee Republikeinen niet?
quote:
81s.gif Op donderdag 9 december 2021 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Als ware Judeo-Christian heeft hij ook netjes zijn plicht gedaan met 5 kinderen :Y
Wat is jouw obsessie met families voor een kerstboom met wapens? Volgens mij de derde keer dat je al zoiets post.

Daarnaast kan ik mij goed voorstellen dat jij vijf kinderen problematisch zult achten. Enorm onderdrukkend natuurlijk voor die vrouw, die wordt simpelweg als broedmachine gebruikt. Een échte intelligente en progressieve vrouw begint niet aan kinderen. Dat is een prima signaal richting de verschrikkelijke patriarchale westerse samenleving, en bovendien draag je zo bij aan het tackelen van klimaatverandering. Tevens creëer je meer tijd voor belangrijke dingen zoals BLM/Antifa of LGBTQA+MAP of #MeToo protesten bij te wonen.

Bonus: als je blank bent is dit schijnbaar een goede manier vermeende "white supremacy" te stoppen. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202536316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat sowieso, de echte vraag is staat de VS er nu beter voor met Biden aan het roer?
Ik denk niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de VS er op vooruit is gegaan met Biden aan het roer.
Dat kan inderdaad niet. Daarom zie je dan ook dat bepaalde figuren zo boos zijn. Met 4 jaar President Trump hebben ze zelf kunnen zien en ervaren hoe veel beter de wereld af is zonder globalisme, socialisme en het globaal-socialisme. Ze zitten in de kritieke fase van hun identiteitscrisis waar ze nu moeten kiezen voor het autoritaire fascisme dat hun gewenste ideologie met zich meebrengt, of dat ze moeten kiezen voor de realiteit en accepteren dat alles wat hen is aangeleerd leugens waren.

Moeilijk hoor.
pi_202536320
Punt nummer 2 tax cuts.

https://www.foxbusiness.c(...)s-here-are-the-facts

Minder geld naar de overheid betekent meer geld naar het individu. Als je claim is dat de middenklasse geen belastingverlaging hebt gezien dan is dat een grove leugen.
Dat het grootste gedeelte bij de rijken terecht is gekomen is niet meer dan logisch. De rijken betalen dan ook het overgrote deel van de belastingen in de VS. Zoals Mitt Romney al een keer stelde betaald de helft van de VS netto eigenlijk helemaal niets.
pi_202536403
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad niet. Daarom zie je dan ook dat bepaalde figuren zo boos zijn. Met 4 jaar President Trump hebben ze zelf kunnen zien en ervaren hoe veel beter de wereld af is zonder globalisme, socialisme en het globaal-socialisme. Ze zitten in de kritieke fase van hun identiteitscrisis waar ze nu moeten kiezen voor het autoritaire fascisme dat hun gewenste ideologie met zich meebrengt, of dat ze moeten kiezen voor de realiteit en accepteren dat alles wat hen is aangeleerd leugens waren.

Moeilijk hoor.
Ik vind het ook opmerkelijk dat nu het echte fascisme weer helemaal terug is men niets durft te zeggen.
Trump was autoritair, Trump was Hitler, Trump was te vergelijken met Mussolini etc.
De mensen die dat riepen zijn nu all in met covidlockdowns, discriminatie, uitsluiting, verplichte vaccinaties etc etc.
Uiteindelijk gaat het ze helemaal niet om vrijheid maar om controle. Nog nooit in mijn leven heb ik gezien dat het autoritaire zo omarmd word in het westen. Gek genoeg zien we geen Antifa die aan het rellen zijn in Washington of progressieve politici die principieel blijven en zich uitspreken tegen discriminatie of uitsluiting.
pi_202536446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat sowieso, de echte vraag is staat de VS er nu beter voor met Biden aan het roer?
Ik denk niet dat je met droge ogen kunt beweren dat de VS er op vooruit is gegaan met Biden aan het roer.
Niet beter, ook niet slechter.

Het voornaamste probleem is op dit moment de inflatie. Maar dat is geen exclusief Amerikaans probleem - ook in Europa is de inflatie hoger dan die in jaren is geweest. De globale economie komt weer op gang, wat een enorme druk legt op de aanbodkant. Dat drijft de prijzen op.

Natuurlijk wijs jij naar de 'enorme uitgaven' die door de huidige regering worden gedaan. Maar vergeet niet dat onder Trump ook al twee coronasteunpakketten op touw worden gezet. Biden heeft daar aan het begin van z'n termijn eentje aan toegevoegd, wat gezien de omstandigheden een voor de hand liggend besluit was.

Vervolgens wijs jij ongetwijfeld naar de infrastructure bill. Maar dat geld moet nog worden uitgegeven (over een periode van tien jaar) en kan dus onmogelijk de inflatie al maanden omhoog stuwen.

Bovendien is Biden teruggetrokken uit Afghanistan, iets wat Trump beloofde, maar niet deed. Wellicht verdient de terugtrekking niet de schoonheidsprijs, maar laten we niet doen alsof het de gemiddelde Amerikaan (of jou, for that matter) ene flikker kan schelen dat de Taliban weer aan de macht is in dat pauperland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202536456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het ook opmerkelijk dat nu het echte fascisme weer helemaal terug is men niets durft te zeggen.
Trump was autoritair, Trump was Hitler, Trump was te vergelijken met Mussolini etc.
De mensen die dat riepen zijn nu all in met covidlockdowns, discriminatie, uitsluiting, verplichte vaccinaties etc etc.
Uiteindelijk gaat het ze helemaal niet om vrijheid maar om controle. Nog nooit in mijn leven heb ik gezien dat het autoritaire zo omarmd word in het westen. Gek genoeg zien we geen Antifa die aan het rellen zijn in Washington of progressieve politici die principieel blijven en zich uitspreken tegen discriminatie of uitsluiting.
Dat jij een achterlijke schijtwappie bent die de huidige noodmaatregelen beschouwt als fascisme, betekent niet dat het fascisme ook daadwerkelijk terug is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202536497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat jij een achterlijke schijtwappie bent die de huidige noodmaatregelen beschouwt als fascisme, betekent niet dat het fascisme ook daadwerkelijk terug is.
Oei. Je probeerde het zo intens te onderdrukken in je vorige post, maar hier laat jij je weer kennen.
pi_202536559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat jij een achterlijke schijtwappie bent die de huidige noodmaatregelen beschouwt als fascisme, betekent niet dat het fascisme ook daadwerkelijk terug is.
Ah ik ben een schijtwappie dus. De propaganda heeft al goed zijn werk gedaan zie ik.
Ik maak slechts gebruik van mijn recht om mezelf als gezonde dertiger niet te laten injecteren met een experimenteel goedje in ruil voor vrijheid waar ik in eerste instantie sowieso recht op heb.
Dat jij mij nu als de vijand ziet ipv van de overheid die weigert te investeren in de zorg (nog geen week geleden weer tegen hogere salarissen in de zorg gestemd) maakt jou een hielenlikker van de macht.
pi_202536679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah ik ben een schijtwappie dus. De propaganda heeft al goed zijn werk gedaan zie ik.
Ik maak slechts gebruik van mijn recht om mezelf als gezonde dertiger niet te laten injecteren met een experimenteel goedje in ruil voor vrijheid waar ik in eerste instantie sowieso recht op heb.
Dat jij mij nu als de vijand ziet ipv van de overheid die weigert te investeren in de zorg (nog geen week geleden weer tegen hogere salarissen in de zorg gestemd) maakt jou een hielenlikker van de macht.
Dat mag jij vinden, beste wappert. Maar het een sluit het ander niet uit. Ik erger mij kapot aan het meanderende ad hoc-coronabeleid van de regering en ben van mening dat er geïnvesteerd moet worden in de zorg.

Maar ik ben ook klaar met fascisme-roepende kutwappies, die de suggestie wekken dat het vaccin extreem dodelijk is en elk sterfgeval daaraan linken. Ik heb totaal geen begrip meer voor dit soort idioten:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202536996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, beste wappert. Maar het een sluit het ander niet uit. Ik erger mij kapot aan het meanderende ad hoc-coronabeleid van de regering en ben van mening dat er geïnvesteerd moet worden in de zorg.

Maar ik ben ook klaar met fascisme-roepende kutwappies, die de suggestie wekken dat het vaccin extreem dodelijk is en elk sterfgeval daaraan linken. Ik heb totaal geen begrip meer voor dit soort idioten:

[ twitter ]
Je hebt er moeite mee dat er mensen zijn die duidelijkheid willen hebben rondom het vaccin en of het überhaupt wel nodig is kinderen te vaccineren?
Waarom heb je daar zo’n moeite mee? En waarom moeten kinderen überhaupt gevaccineerd worden gezien het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van het coronavirus?
Er mogen best vraagtekens gezet worden bij dit beleid en ik ben maar wat blij dat er onafhankelijke journalisten zijn zoals Annelies Strikkers die dit tot op de bodem willen uitzoeken.
pi_202537048
twitter

Hier Jacinda Arden, heldin van progressief links die ronduit verteld dat er geen einde gaat komen aan het vaccineren ondanks het feit dat er sterke aanwijzingen zijn dat de nieuwe variant lang niet zo gevaarlijk is als Delta, terwijl die variant ook niet zo heel gevaarlijk is voor gezonde mensen.

Ik zeg het nog een keer die westerse wereldleiders hebben een heel andere agenda dan de gezondheid van de bevolking.
pi_202537050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je hebt er moeite mee dat er mensen zijn die duidelijkheid willen hebben rondom het vaccin en of het überhaupt wel nodig is kinderen te vaccineren?
Waarom heb je daar zo’n moeite mee? En waarom moeten kinderen überhaupt gevaccineerd worden gezien het feit dat kinderen nauwelijks ziek worden van het coronavirus?
Er mogen best vraagtekens gezet worden bij dit beleid en ik ben maar wat blij dat er onafhankelijke journalisten zijn zoals Annelies Strikkers die dit tot op de bodem willen uitzoeken.
Nee, ik heb er moeite mee dat wappies elk sterfgeval linken aan vaccins en vervolgens ouders gaan lopen lastigvallen die net hun kind zijn verloren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202537129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, ik heb er moeite mee dat wappies elk sterfgeval linken aan vaccins en vervolgens ouders gaan lopen lastigvallen die net hun kind zijn verloren.
Als je de tweets van Annelies Strikkers en Bergsma zou lezen dan zie je nergens dat ze contact op willen nemen met de ouders.
Ben je overigens bekend met het stukje fake news omtrent dat sterfgeval in Kerkrade waar de huisarts een mooi toneelstukje opvoerde?
De huisarts in kwestie werd gebeld dat een van haar patiënten was overleden aan Corona en dat ze ongevaccineerd was. Na onderzoek van Annelies Strikkers kwam het dus aan het licht dat de vrouw in kwestie terminaal ziek was.
Blijkbaar heb je meer moeite met waarheidsvinding dan met het narratief dat de media constant voor onze voeten werpt met als enig doel heel Nederland in te spuiten met een experimenteel goedje of het nu nodig is of niet.
  donderdag 9 december 2021 @ 12:18:17 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537131
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nou, vooruit dan maar.

De successen van President Trump verdedigen zichzelf.
Nee!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202537167
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat kan inderdaad niet. Daarom zie je dan ook dat bepaalde figuren zo boos zijn. Met 4 jaar President Trump hebben ze zelf kunnen zien en ervaren hoe veel beter de wereld af is zonder globalisme.

Moeilijk hoor.
Die oerlelijk kerstsok voor maar 40 dollar ipv 50 met trumphoofden erop is die dan in amerika geproduceerd?
  donderdag 9 december 2021 @ 12:28:23 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537280
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind je tegenstand tegen punt 22 zo opmerkelijk dat ik mij eigen afvraag wat jij liever had gezien.
Obama had in zijn termijn niets gedaan en Rusland heeft toen de Krim geannexeerd. Vervolgens heeft Trump hulp gestuurd in de vorm van wapens maar blijkbaar is dat dus ook verkeerd in jou ogen. Wat had er dan moeten gebeuren en wat zegt jou dat Bidens tactiek de superieure tactiek is?

Punt 25.
Zijn covid reactie is precies in de kaders van de wet, de verantwoordelijkheid van maatregelen nemen voor het bestrijden van een pandemie ligt niet bij de federale overheid maar bij de staten.
De federale overheid heeft slechts één ondersteunende rol bij het bestrijden van een pandemie en in die rol heeft de Trump administratie het maximale gedaan.
Kun je misschien uitleggen hoe het beter had gekund?
Wat deed de VS toen Rusland aan bakkeleien was met Georgië en Tsjetsjenië? Juist ze bemoeiden zich er niet mee.
En Oekraïne betrof een burger oorlog en de Krim en nog een regio wouden niet meer bij de Oekraïene horen maar bij Rusland dus wat doet de VS onder Trump die geeft het land nog even wat wapens... Niet bepaald een hele slimme actie krijg je gezeik van en dat werd dus afgelopen week besproken.

Zie filmpje.
Zijn eerste tig reacties was . Ogh gaat wel weg en hij deed er in eerste instantie geen fuck mee.

Plus hij had het zo goed onder controle dat hij het zelf en een groot aantal van zijn medewerkers opliep..

Als leider ben je een voorbeeld voor je volk.. nou wat een voorbeeld..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202537298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je de tweets van Annelies Strikkers en Bergsma zou lezen dan zie je nergens dat ze contact op willen nemen met de ouders.
Bergsma riep de ouders wel degelijk op contact op te nemen met haar of Strikkers. Ze is alleen wel zo slim geweest die tweet te verwijderen.

Het is misselijk om direct de suggestie te wekken dat het vaccin de dood van die jongen heeft veroorzaakt, zonder dat je ook iets weet over de omstandigheden rondom zijn dood. Die ouders willen rust en hun zoon is nu ongewild voer voor kutwappies, die zijn dood direct linken aan het vaccin.

Baudet flikt ook dagelijks met zijn 'vaccin?' tweets.

quote:
Ben je overigens bekend met het stukje fake news omtrent dat sterfgeval in Kerkrade waar de huisarts een mooi toneelstukje opvoerde?
De huisarts in kwestie werd gebeld dat een van haar patiënten was overleden aan Corona en dat ze ongevaccineerd was. Na onderzoek van Annelies Strikkers kwam het dus aan het licht dat de vrouw in kwestie terminaal ziek was.
Blijkbaar heb je meer moeite met waarheidsvinding dan met het narratief dat de media constant voor onze voeten werpt met als enig doel heel Nederland in te spuiten met een experimenteel goedje of het nu nodig is of niet.
Ook hier geldt: het een sluit het ander niet uit. Verder ben ik niet bekend met deze casus. Het zal ongetwijfeld iets anders liggen, maar ik heb nu geen tijd om dat uit te zoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 december 2021 @ 12:32:00 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je de tweets van Annelies Strikkers en Bergsma zou lezen dan zie je nergens dat ze contact op willen nemen met de ouders.
Ben je overigens bekend met het stukje fake news omtrent dat sterfgeval in Kerkrade waar de huisarts een mooi toneelstukje opvoerde?
De huisarts in kwestie werd gebeld dat een van haar patiënten was overleden aan Corona en dat ze ongevaccineerd was. Na onderzoek van Annelies Strikkers kwam het dus aan het licht dat de vrouw in kwestie terminaal ziek was.
Blijkbaar heb je meer moeite met waarheidsvinding dan met het narratief dat de media constant voor onze voeten werpt met als enig doel heel Nederland in te spuiten met een experimenteel goedje of het nu nodig is of niet.
Terminaal ziek.. maar had ze ook corona?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202537561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niet beter, ook niet slechter.

Het voornaamste probleem is op dit moment de inflatie. Maar dat is geen exclusief Amerikaans probleem - ook in Europa is de inflatie hoger dan die in jaren is geweest. De globale economie komt weer op gang, wat een enorme druk legt op de aanbodkant. Dat drijft de prijzen op.

Natuurlijk wijs jij naar de 'enorme uitgaven' die door de huidige regering worden gedaan. Maar vergeet niet dat onder Trump ook al twee coronasteunpakketten op touw worden gezet. Biden heeft daar aan het begin van z'n termijn eentje aan toegevoegd, wat gezien de omstandigheden een voor de hand liggend besluit was.

Vervolgens wijs jij ongetwijfeld naar de infrastructure bill. Maar dat geld moet nog worden uitgegeven (over een periode van tien jaar) en kan dus onmogelijk de inflatie al maanden omhoog stuwen.

Bovendien is Biden teruggetrokken uit Afghanistan, iets wat Trump beloofde, maar niet deed. Wellicht verdient de terugtrekking niet de schoonheidsprijs, maar laten we niet doen alsof het de gemiddelde Amerikaan (of jou, for that matter) ene flikker kan schelen dat de Taliban weer aan de macht is in dat pauperland.
Het is aandoenlijk hoe je in de bres probeert te springen voor de Democraten.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat jij een achterlijke schijtwappie bent die de huidige noodmaatregelen beschouwt als fascisme, betekent niet dat het fascisme ook daadwerkelijk terug is.
Maar dat is het toch wél? Dat moeten we hier dagelijks lezen, dat de Republikeinen en Trump een "fascistisch gevaar" vormen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, ik heb er moeite mee dat wappies elk sterfgeval linken aan vaccins en vervolgens ouders gaan lopen lastigvallen die net hun kind zijn verloren.
Dat klopt. Elk sterk geval is een beetje overdreven. Ik zie wat dat betreft wel een link met degenen die elk sterfgeval proberen te linken aan de ongevaccineerden/Trump/Republikeinen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202537654
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:47 schreef HowardRoark het volgende:

Maar dat is het toch wél? Dat moeten we hier dagelijks lezen, dat de Republikeinen en Trump een "fascistisch gevaar" vormen.
Is ook geen woord aan gelogen natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202537713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat deed de VS toen Rusland aan bakkeleien was met Georgië en Tsjetsjenië? Juist ze bemoeiden zich er niet mee.
En Oekraïne betrof een burger oorlog en de Krim en nog een regio wouden niet meer bij de Oekraïene horen maar bij Rusland dus wat doet de VS onder Trump die geeft het land nog even wat wapens... Niet bepaald een hele slimme actie krijg je gezeik van en dat werd dus afgelopen week besproken.

Zie filmpje.
Zijn eerste tig reacties was . Ogh gaat wel weg en hij deed er in eerste instantie geen fuck mee.

Plus hij had het zo goed onder controle dat hij het zelf en een groot aantal van zijn medewerkers opliep..

Als leider ben je een voorbeeld voor je volk.. nou wat een voorbeeld..
Vertel eens in de kaders van de wet wat hij had moeten doen, roepen dat hij geen fuck deed wat overigens niet waar is is wel heel makkelijk. Vertel eens concreet wat hij had moeten doen om de pandemie te bestrijden.
pi_202537743
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Is ook geen woord aan gelogen natuurlijk.
Maar wat vind je dan van het huidige beleid? Biden probeert tegen de wet in vaccin verplichtingen door te drukken. Zijn democratische collega’s gaan nog een stap verder door verplichte vaccinaties voor kinderen door te voeren.
Kun je misschien een concreet wetgeving aanduiden wat wijst op fascisme van de kant van Trump?
pi_202537751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
Terminaal ziek.. maar had ze ook corona?
Dat is totaal niet relevant, deze vrouw was stervende en dat kwam niet omdat ze niet gevaccineerd was.
pi_202537836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Is ook geen woord aan gelogen natuurlijk.
Hihi, nou daar is natuurlijk alles aan gelogen en simpelweg een waanidee gecreëerd op ideologische gronden. Namelijk heetgebakerde Woke-Progressieven die het niet kunnen hebben dat hun gewenste Woke-Progressieve-Kosmopolitische-Socialistische Utopia wordt gedwarsboomd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 9 december 2021 @ 13:13:01 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537863
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vertel eens in de kaders van de wet wat hij had moeten doen, roepen dat hij geen fuck deed wat overigens niet waar is is wel heel makkelijk. Vertel eens concreet wat hij had moeten doen om de pandemie te bestrijden.
Überhaupt iets..
Nogmaals de eerste paar maand deed hij geen fuck.
Ten 2e toen het een steeds serieuzer zaak werd trok hij de stekker uit de financiering van de WHo omdat ze volgens hem niet genoeg hadden gewaarschuwd.
Dus dat had hij ook gewoon kunnen laten..
En wat dacht je van afstand houden en vaker in publiek mondkapje dragen.. hij heeft een voorbeeld functie, als de leider dit doet dan zullen de volgelingen dit natuurlijk zien dat het echt wel een dreiging is.

Dit zijn maar een paar voorbeelden.

Maar de video spreekt al voor zich.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 december 2021 @ 13:15:12 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is totaal niet relevant, deze vrouw was stervende en dat kwam niet omdat ze niet gevaccineerd was.
Eh jawel, als je terminaal ziek bent en dan corona krijgt dan word je namelijk meegerekend bij zowel corona als bij de terminale ziekte..
Persoon was al stervende maar het was de corona die haar daadwerkelijk fataal werd.

Dit gebeurt ook vaak tijdens een groep epidemie de zwakke ouderen word een griepje fataal waarbij ze vaak al veel meer onder de leden hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 december 2021 @ 13:18:12 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202537924
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar wat vind je dan van het huidige beleid? Biden probeert tegen de wet in vaccin verplichtingen door te drukken. Zijn democratische collega’s gaan nog een stap verder door verplichte vaccinaties voor kinderen door te voeren.
Kun je misschien een concreet wetgeving aanduiden wat wijst op fascisme van de kant van Trump?
Biden zijn beleid is misschien wat te laat zelfde als in Nederland daar greep men weer te laat in.
Kinderen vaccineren is begrijpelijk kind krijgt virus en neemt dit mee naar huis.
Zo raakten ook veel mensen besmet het kind heeft vaak nergens last van.. daarom is dit virus ook gewoon zo ontzettend kak.

Ik snap alleen wel dat mensen er op tegen zijn maar dit is allemaal eigenlijk meer voor de tig topics die hier al staan in bnw.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202537974
En ik maar denken dat een relevant verschil tussen terminaal zieken en zwakke ouderen de terminale ziekte is.

Hihi, Linkse Logica.
pi_202538179
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:13 schreef theguyver het volgende:

[..]
Überhaupt iets..
Nogmaals de eerste paar maand deed hij geen fuck.
Ten 2e toen het een steeds serieuzer zaak werd trok hij de stekker uit de financiering van de WHo omdat ze volgens hem niet genoeg hadden gewaarschuwd.
Dus dat had hij ook gewoon kunnen laten..
En wat dacht je van afstand houden en vaker in publiek mondkapje dragen.. hij heeft een voorbeeld functie, als de leider dit doet dan zullen de volgelingen dit natuurlijk zien dat het echt wel een dreiging is.

Dit zijn maar een paar voorbeelden.

Maar de video spreekt al voor zich.
En Biden doet al die dingen zoals publiekelijk een mondkapje dragen en wat heeft het bijgedragen?
Biden heeft meer doden op zijn geweten dan Trump, kunnen we nu concluderen dat Biden heel hard heeft gefaald ondanks zijn grote woorden dat hij het virus wel even zou aanpakken?

Overigens heel goed dat Trump de financiering van het WHO heeft stopgezet. Ze waren namelijk opzichtig bezig het gelieg van China te verdedigen.

https://www.nationalrevie(...)as-devastating-lies/

Hier nog een leuke tijdlijn en de kwalijke rol van de Chinezen en het WHO in het begin van de pandemie. China lied people died.
pi_202538214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh jawel, als je terminaal ziek bent en dan corona krijgt dan word je namelijk meegerekend bij zowel corona als bij de terminale ziekte..
Persoon was al stervende maar het was de corona die haar daadwerkelijk fataal werd.

Dit gebeurt ook vaak tijdens een groep epidemie de zwakke ouderen word een griepje fataal waarbij ze vaak al veel meer onder de leden hebben.
Nogmaals het is niet relevant of deze vrouw gevaccineerd was of niet, ze was namelijk al stervende.
Dat nieuwsuur dan een toneelstukje maakt samen met die dokter uit Kerkrade om vervolgens te impliceren dat deze vrouw is gestorven omdat ze niet is gevaccineerd is zeer kwalijk.
pi_202538238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Biden zijn beleid is misschien wat te laat zelfde als in Nederland daar greep men weer te laat in.
Kinderen vaccineren is begrijpelijk kind krijgt virus en neemt dit mee naar huis.
Zo raakten ook veel mensen besmet het kind heeft vaak nergens last van.. daarom is dit virus ook gewoon zo ontzettend kak.

Ik snap alleen wel dat mensen er op tegen zijn maar dit is allemaal eigenlijk meer voor de tig topics die hier al staan in bnw.
Met delta maakt het geen zak uit of je gevaccineerd bent of niet, je geeft het virus nog steeds door. Wat je wel doet met kinderen vaccineren is ze blootstellen aan allerlei bijwerkingen die volgens types zoals Koosvogels liever niet onderzocht mogen worden.
pi_202538282
Ik denk dat Koos zelf in een persoonlijke crisis zit. Koos weet dat de injecties niet deugen, maar ook ervaart hij geen negatieve effecten. Koos is bang dat hij in de maling is genomen en een placebo heeft gekregen. Geen hartaanvallen of gezwollen ballen, maar ook geen echte nepbescherming tegen Covid.

Moeilijk hoor.
pi_202538396
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik denk dat Koos zelf in een persoonlijke crisis zit. Koos weet dat de injecties niet deugen, maar ook ervaart hij geen negatieve effecten. Koos is bang dat hij in de maling is genomen en een placebo heeft gekregen. Geen hartaanvallen of gezwollen ballen, maar ook geen echte nepbescherming tegen Covid.

Moeilijk hoor.
Ik heb bij Koosvogels ook het idee dat hij best weet dat het niet klopt alleen kan hij gezien zijn omgeving zich daar niet over uitspreken.
Hij wilt natuurlijk niet gezien worden als een wappie, want dat ben je uiteraard als je niet mee gaat in het narratief dat ons word opgedrongen.
Als hij daar in zou mee gaan loopt hij het risico dat hij word behandeld als een melaatse. Dat kan hij zich niet veroorloven want hij heeft natuurlijk wel een baan waar je niet zo makkelijk tussenkomt.
De vraag is alleen is het het waard om het fascisme met QR codes etc klakkeloos te accepteren zodat je ongestoord door kan gaan met je leven of neem je uit principe een standpunt in wat op de korte termijn pijn doet maar op de lange termijn zijn vruchten zal afwerpen?
Dit stopt alleen als wij collectief willen dat het stopt alleen vergt dat wel opofferingen van de mensen die het voortouw nemen.
pi_202538557
Ik geloof ook niet dat de Nederlandse bevolking zulke helden waren tijdens de 2e Wereldoorlog. Het overgrote gedeelte vond het allemaal wel best want ze waren immers geen Joden of ander soort untermenschen.
Ik snap het ook wel, opstaan tegenover een almachtige overheid vraagt om opofferingen. Tot nu toe zijn de opofferingen minimaal zoals sociale uitsluiting, boetes en smerige blikken in de supermarkt.
Wie weet worden de ongevaccineerden binnenkort verbannen van het werk, hoeveel mensen gaan dan alsnog overstag?
Nogmaals ik neem het die mensen niet kwalijk want ze hebben een verantwoordelijkheid naar hun familie toe.
Uiteindelijk is dat wel de manier hoe men verzet breekt door langzaam maar zeker het leven van de onwelwillenden zo onaangenaam mogelijk te maken en ze te chanteren via hun kinderen etc.
  donderdag 9 december 2021 @ 14:37:59 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202538716
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:18 schreef Chivaz het volgende:
Ik geloof ook niet dat de Nederlandse bevolking zulke helden waren tijdens de 2e Wereldoorlog. Het overgrote gedeelte vond het allemaal wel best want ze waren immers geen Joden of ander soort untermenschen.
Ik snap het ook wel, opstaan tegenover een almachtige overheid vraagt om opofferingen. Tot nu toe zijn de opofferingen minimaal zoals sociale uitsluiting, boetes en smerige blikken in de supermarkt.
Wie weet worden de ongevaccineerden binnenkort verbannen van het werk, hoeveel mensen gaan dan alsnog overstag?
Nogmaals ik neem het die mensen niet kwalijk want ze hebben een verantwoordelijkheid naar hun familie toe.
Uiteindelijk is dat wel de manier hoe men verzet breekt door langzaam maar zeker het leven van de onwelwillenden zo onaangenaam mogelijk te maken en ze te chanteren via hun kinderen etc.
WoW de link met ww2 word al weer gemaakt.
Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.

Ik denk dat je beter kan kijken naar WW1 waarbij in Nederland 20.000 mensen overleden aan de Spaanse griep.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 december 2021 @ 14:42:23 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202538759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met delta maakt het geen zak uit of je gevaccineerd bent of niet, je geeft het virus nog steeds door. Wat je wel doet met kinderen vaccineren is ze blootstellen aan allerlei bijwerkingen die volgens types zoals Koosvogels liever niet onderzocht mogen worden.
Lees even de topics door zou ik zeggen ik kreeg al de melding dat ik al 2 maand dood had moeten zijn als ik een ander topic lees hier in BNW.

Veel mensen zijn al heel veel langer gevaccineerd dus lange termijn effecten hadden nu echt al zichtbaar moeten zijn.
Dus geef even een voorbeeld van lange termijn effecten die nu zijn opgedoken.. bedoel als ik even een gok moet geven is ongeveer 10% van de wereld bevolking al meer dan een half jaar gevaccineerd.

En als we even terug kijken naar een klein decennia terug hadden we hier de Mexicaanse griep en daarbij werden veel jongeren en kinderen gevaccineerd..dus ook graag een voorbeeld van de bijwerkingen daarvan.. die dus na ruimte tijd pas zichtbaar werden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202538825
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
WoW de link met ww2 word al weer gemaakt.
Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.

Ik denk dat je beter kan kijken naar WW1 waarbij in Nederland 20.000 mensen overleden aan de Spaanse griep.
Het gaat vooral om de welwillendheid om essentiële vrijheden op te geven als de autoriteiten dat van je eisen. Er is nauwelijks tegenstand slechts een grenzeloos vertrouwen.
De coronapandemie heeft het voor mij glashelder gemaakt hoe het kan dat mensen hun Joodse buurman na jaren vriendschap zo konden verraden. De helden van toen hadden evenveel te vrezen van hun medeburgers als van de bezetter.
pi_202538845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lees even de topics door zou ik zeggen ik kreeg al de melding dat ik al 2 maand dood had moeten zijn als ik een ander topic lees hier in BNW.

Veel mensen zijn al heel veel langer gevaccineerd dus lange termijn effecten hadden nu echt al zichtbaar moeten zijn.
Dus geef even een voorbeeld van lange termijn effecten die nu zijn opgedoken.. bedoel als ik even een gok moet geven is ongeveer 10% van de wereld bevolking al meer dan een half jaar gevaccineerd.

En als we even terug kijken naar een klein decennia terug hadden we hier de Mexicaanse griep en daarbij werden veel jongeren en kinderen gevaccineerd..dus ook graag een voorbeeld van de bijwerkingen daarvan.. die dus na ruimte tijd pas zichtbaar werden.
Lange termijn is wel wat langer dan 1 jaar, maar al mochten er geen bijwerkingen zijn dan nog is het totaal onnodig voor mij om me te laten vaccineren. De statistieken wijzen uit dat de kans dat ik op de IC kom laat staan dat ik kom te overlijden nagenoeg nihil is.
pi_202538985
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, nou daar is natuurlijk alles aan gelogen en simpelweg een waanidee gecreëerd op ideologische gronden. Namelijk heetgebakerde Woke-Progressieven die het niet kunnen hebben dat hun gewenste Woke-Progressieve-Kosmopolitische-Socialistische Utopia wordt gedwarsboomd.
Oei, je klinkt een beetje boos als je met de observeerbare realiteit wordt geconfronteerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202538998
twitter

Geniaal dit, maar ook wel dieptriest dat het zo moet. Je geniet immers geen bescherming van de overheid als het bedrag onder 950 dollar is.
pi_202539004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar wat vind je dan van het huidige beleid? Biden probeert tegen de wet in vaccin verplichtingen door te drukken. Zijn democratische collega’s gaan nog een stap verder door verplichte vaccinaties voor kinderen door te voeren.
Kun je misschien een concreet wetgeving aanduiden wat wijst op fascisme van de kant van Trump?
Ik denk dat het handig is om eerst even duidelijkheid te hebben over de term fascisme voordat we gaan roepen wat wij wel en niet als fascistisch zien. Wat zijn voor jou kenmerken van fascisme?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202539042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oei, je klinkt een beetje boos als je met de observeerbare realiteit wordt geconfronteerd.
Hihi, aandoenlijke poging tot gaslighting. Maar nee hoor, ik ben verre van boos. Al kan het natuurlijk wel zo zijn dat mijn post (die inderdaad de objectieve waarneembare realiteit benoemd) bij jou zorgt voor wat frustratie, die je vervolgens op mij tracht te projecteren. De bekende Woke-Progressieve Projectie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202539108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:08 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Geniaal dit, maar ook wel dieptriest dat het zo moet. Je geniet immers geen bescherming van de overheid als het bedrag onder 950 dollar is.
Vooral dieptriest dat je in satire lijkt te trappen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202539168
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, aandoenlijke poging tot gaslighting. Maar nee hoor, ik ben verre van boos. Al kan het natuurlijk wel zo zijn dat mijn post (die inderdaad de objectieve waarneembare realiteit benoemd) bij jou zorgt voor wat frustratie, die je vervolgens op mij tracht te projecteren. De bekende Woke-Progressieve Projectie.
Haal even diep adem, tel tot tien, veeg de tranen van je wangen en bekijk de zaak dan eens rationeel in plaats van emotioneel. Dat helpt meestal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202539222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Haal even diep adem, tel tot tien, veeg de tranen van je wangen en bekijk de zaak dan eens rationeel in plaats van emotioneel. Dat helpt meestal.
Je geeft jezelf hier een goed advies. Alleen probeer het nu eens zonder de Woke-Progressieve Projectie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202539237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik denk dat het handig is om eerst even duidelijkheid te hebben over de term fascisme voordat we gaan roepen wat wij wel en niet als fascistisch zien. Wat zijn voor jou kenmerken van fascisme?
Een gecentraliseerde overheid die met behulp van propaganda vrijheidsbeperkende maatregelen instelt ter bevordering van het collectief tegenover het individu. En die kenmerken zijn wel enorm duidelijk met vaccinatieverplichtingen, discriminatie en een constante stroom van propaganda.
Mag ik nu jou definitie zien van fascisme?
pi_202539258
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:16 schreef OMG het volgende:

[..]
Vooral dieptriest dat je in satire lijkt te trappen.
Satire of niet, feit blijft dat de wetten in Californië er wel voor zorgen dat je als ondernemer vogelvrij bent. Of zie jij een positief randje aan de huidige regelgeving?
pi_202539273
twitter

Hier kun je als weldenkend mens toch niet achterstaan, dat de politie geforceerd mensen gaat vaccineren.
pi_202539283
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je geeft jezelf hier een goed advies. Alleen probeer het nu eens zonder de Woke-Progressieve Projectie.
'Nee, jij'. Het kenmerkende argument van de wat emotionele users.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 december 2021 @ 15:33:05 #287
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202539300
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202539324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een gecentraliseerde overheid die met behulp van propaganda vrijheidsbeperkende maatregelen instelt ter bevordering van het collectief tegenover het individu. En die kenmerken zijn wel enorm duidelijk met vaccinatieverplichtingen, discriminatie en een constante stroom van propaganda.
Mag ik nu jou definitie zien van fascisme?
Zeker; dat is een partij met een autoritaire structuur die streeft naar het instellen van een politieke dictatuur. Er staat een charismatisch leider aan het hoofd, er is sprake van geweldsverheerlijking, het is extreem nationalistisch en ze zijn voornamelijk op zoek naar het omverwerpen van de huidige orde, om die te vervangen door het eigen totalitaire systeem.

Ik zou jouw definitie overigens eerder onder communisme scharen, al moet ik zeggen dat de definitie ook wel dusdanig breed is dat elke wetgeving die het collectief benadeelt tov het individu wel als fascistisch gezien kan worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202539377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:31 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hier kun je als weldenkend mens toch niet achterstaan, dat de politie geforceerd mensen gaat vaccineren.
Laat gehandicapten zelf beslissen over hun gezondheid!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202539507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb bij Koosvogels ook het idee dat hij best weet dat het niet klopt alleen kan hij gezien zijn omgeving zich daar niet over uitspreken.
Hij wilt natuurlijk niet gezien worden als een wappie, want dat ben je uiteraard als je niet mee gaat in het narratief dat ons word opgedrongen.
Als hij daar in zou mee gaan loopt hij het risico dat hij word behandeld als een melaatse. Dat kan hij zich niet veroorloven want hij heeft natuurlijk wel een baan waar je niet zo makkelijk tussenkomt.
De vraag is alleen is het het waard om het fascisme met QR codes etc klakkeloos te accepteren zodat je ongestoord door kan gaan met je leven of neem je uit principe een standpunt in wat op de korte termijn pijn doet maar op de lange termijn zijn vruchten zal afwerpen?
Dit stopt alleen als wij collectief willen dat het stopt alleen vergt dat wel opofferingen van de mensen die het voortouw nemen.
Heel bijzonder, dat gespeculeer over iemand die je niet kent.

Voor mij is duidelijk dat de vaccins werken en dat een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad onze een grote stap dichterbij het 'oude normaal' brengt. Het liefste zou ik de coronamaatregelen ook per direct schrappen. Maar ik zie ook dat de ziekenhuizen de huidige zorgdruk die door corona wordt veroorzaakt niet aan kunnen. Daarom zijn beperkingen op dit moment helaas noodzakelijk.

Onder de huidige omstandigheden ben ik ook voorstander van een 2G-beleid. Wappies gaan maar lekker thuis zitten, dan kan ik weer naar de kroeg en het restaurant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202539683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zeker; dat is een partij met een autoritaire structuur die streeft naar het instellen van een politieke dictatuur. Er staat een charismatisch leider aan het hoofd, er is sprake van geweldsverheerlijking, het is extreem nationalistisch en ze zijn voornamelijk op zoek naar het omverwerpen van de huidige orde, om die te vervangen door het eigen totalitaire systeem.

Ik zou jouw definitie overigens eerder onder communisme scharen, al moet ik zeggen dat de definitie ook wel dusdanig breed is dat elke wetgeving die het collectief benadeelt tov het individu wel als fascistisch gezien kan worden.
Hoe schaar je het beleid van Trump dan onder fascisme maar het uitsluiten en discrimineren van mensen onder Biden niet? En dan heb ik het niet eens over de stroom propaganda dat naar buiten komt vanuit de media.
pi_202539715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Heel bijzonder, dat gespeculeer over iemand die je niet kent.

Voor mij is duidelijk dat de vaccins werken en dat een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad onze een grote stap dichterbij het 'oude normaal' brengt. Het liefste zou ik de coronamaatregelen ook per direct schrappen. Maar ik zie ook dat de ziekenhuizen de huidige zorgdruk die door corona wordt veroorzaakt niet aan kunnen. Daarom zijn beperkingen op dit moment helaas noodzakelijk.

Onder de huidige omstandigheden ben ik ook voorstander van een 2G-beleid. Wappies gaan maar lekker thuis zitten, dan kan ik weer naar de kroeg en het restaurant.
In Gibraltar is het nog steeds niet naar normaal ondanks een vaccinatiegraad van 100%.
Hoe rijm je dat met terug gaan naar het oude normaal?
Rutte is heel duidelijk geweest, we gaan niet terug naar het oude normaal we gaan naar het nieuwe normaal.
En het nieuwe normaal houd dus in dat we vast gaan zitten aan QR codes, alles ziet er naar uit dat het einddoel is dat een ieder zo’n QR code op zijn telefoon heeft zodat de totalitaire controlestaat eindelijk vorm gegeven kan worden.
pi_202539775
Wat je ziet wanneer Links huilt over vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog wanneer het om het Covidfascisme gaat, is dat ze het duidelijk niet snappen (of ze zijn kwaadaardig, kan natuurlijk ook). Het is volkomen terecht om het begin van de Endlösung te vergelijken met de maatregelen die nu worden geopperd, in plaats van het eind van de Endlösung met de maatregelen nu.

Een duidelijk gebrek aan morele en intellectuele integriteit bij die mensen. Jammer hoor.
pi_202539795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Gibraltar is het nog steeds niet naar normaal ondanks een vaccinatiegraad van 100%.
Hoe rijm je dat met terug gaan naar het oude normaal?
Rutte is heel duidelijk geweest, we gaan niet terug naar het oude normaal we gaan naar het nieuwe normaal.
En het nieuwe normaal houd dus in dat we vast gaan zitten aan QR codes, alles ziet er naar uit dat het einddoel is dat een ieder zo’n QR code op zijn telefoon heeft zodat de totalitaire controlestaat eindelijk vorm gegeven kan worden.
Wanneer het virus definitief op z'n retour is - en dat gaat ooit gebeuren - en de ziekenhuizen puilen niet langer uit met coronapatiënten, worden de QR-codes geschrapt. Daar ben ik van overtuigd. Al is het alleen al omdat de druk op (met name) de VVD dan te groot wordt om deze regels te handhaven. Ondernemers zijn namelijk helemaal niet gelukkig met dergelijke beperkingen.

Mocht dat niet zo zijn, dan krijg jij van mij 100 euro.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202539806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe schaar je het beleid van Trump dan onder fascisme maar het uitsluiten en discrimineren van mensen onder Biden niet? En dan heb ik het niet eens over de stroom propaganda dat naar buiten komt vanuit de media.
Simpel; Trump is een charismatisch leider van een partij met een hele duidelijke autoritaire leider (namelijk Trump). Die partij is extreem nationalistisch (America First), verheerlijkt regelmatig geweld tegen politieke tegenstanders (zie speeches Trump) en het programma is gebouwd op het vervangen van The Swamp door een nieuw, beter systeem.

Vrij textbook allemaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202539921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Simpel; Trump is een charismatisch leider van een partij met een hele duidelijke autoritaire leider (namelijk Trump). Die partij is extreem nationalistisch (America First), verheerlijkt regelmatig geweld tegen politieke tegenstanders (zie speeches Trump) en het programma is gebouwd op het vervangen van The Swamp door een nieuw, beter systeem.

Vrij textbook allemaal.
Laten we ook niet vergeten dat de aanhang van Trump de voormalige president met geweld in het zadel probeerde te houden. En in plaats van de bestorming van het Capitool sterk te veroordelen, kijkt Trump met elke maand die verstrijkt positiever terug op wat op 6 januari is voorgevallen:

Trump called January 6 'a very beautiful time with extremely loving and friendly people'
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202540077
Hihihi. Links huilt over het uiteenvallen van het marxistisch-politieke showproces omtrent 6 januari. Helaas voor de globaal-socialisten werkt de Marinus van der Lubbe-tactiek geen tweede keer.
pi_202540101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Gibraltar is het nog steeds niet naar normaal ondanks een vaccinatiegraad van 100%.
Hoe rijm je dat met terug gaan naar het oude normaal?
Rutte is heel duidelijk geweest, we gaan niet terug naar het oude normaal we gaan naar het nieuwe normaal.
En het nieuwe normaal houd dus in dat we vast gaan zitten aan QR codes, alles ziet er naar uit dat het einddoel is dat een ieder zo’n QR code op zijn telefoon heeft zodat de totalitaire controlestaat eindelijk vorm gegeven kan worden.
Om even terug te komen op wappie-waanzin. Dit soort idioterie komt dus ook uit die hoek:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_202540157
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Simpel; Trump is een charismatisch leider van een partij met een hele duidelijke autoritaire leider (namelijk Trump). Die partij is extreem nationalistisch (America First), verheerlijkt regelmatig geweld tegen politieke tegenstanders (zie speeches Trump) en het programma is gebouwd op het vervangen van The Swamp door een nieuw, beter systeem.

Vrij textbook allemaal.
Dat is wel erg simpel allemaal, dat je retoriek als fascistisch kan ervaren wil nog niet zeggen dat we over fascisme kunnen spreken. Drain the swamp, build back better, change etc zijn allemaal slogans om mensen enthousiast te maken, beloofd verandering en het brengt hoop.
Ik heb het meer over wetgeving waar mensen worden beknot in hun vrijheden. Vaccinatieverplichtingen, covidpaspoorten, discriminatie etc etc.
pi_202540196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is wel erg simpel allemaal, dat je retoriek als fascistisch kan ervaren wil nog niet zeggen dat we over fascisme kunnen spreken. Drain the swamp, build back better, change etc zijn allemaal slogans om mensen enthousiast te maken, beloofd verandering en het brengt hoop.
Ik heb het meer over wetgeving waar mensen worden beknot in hun vrijheden. Vaccinatieverplichtingen, covidpaspoorten, discriminatie etc etc.
Gelukkig heb ik nog wel meer punten dan alleen 'hij bedoelt drain the swamp' niet zo.

Waar ik het overigens ook niet mee eens ben. Trump, maar zeker ook de mensen die hem volgen, zijn wel degelijk uit op omverwerping van de hele huidige politieke kaste en die te vervangen door Trump-getrouwen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_202540204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is wel erg simpel allemaal, dat je retoriek als fascistisch kan ervaren wil nog niet zeggen dat we over fascisme kunnen spreken. Drain the swamp, build back better, change etc zijn allemaal slogans om mensen enthousiast te maken, beloofd verandering en het brengt hoop.
Ik heb het meer over wetgeving waar mensen worden beknot in hun vrijheden. Vaccinatieverplichtingen, covidpaspoorten, discriminatie etc etc.
Dat is een faux pas in het Linkse circuit, het kijken naar de inhoud. De vorm, is wat telt. Als de vorm juist is, dan deugt de inhoud automatisch. Daarom zijn ze zo pro-antifa. De naam zegt dat ze tegen fascisme zijn, en dat is veel belangrijker dan het feit dat antifa juist in woord en daad fascistisch is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')