Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max had weer exact dezelfde actie als in Brazilië. Recht doorgaan als hij buitenom ingehaald wordt.
+5.quote:Op zondag 5 december 2021 20:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh hij zat op 7 ongeveer in de laatste sector dacht ik. Heeft toch niet nog stuk laten lopen...
Eens.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende: Walgelijke Verstappen fans hier zeg. Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Er staat een reply in het feedback topic voor je.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.
Is 'motor kapot' dan niet de volgende logische optie als je dat niet weet? Raar om er dan toch achter te blijven hangen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef King_Merc het volgende:
Om
[..]
Omdat er verwarring was.. , Mercedes wist niet dat Max z,n plek terug zou geven..
Max reed alsof een chaoot doe normaal man.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik ga het bekijken.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn beide ontzettend sneue figuren.quote:
HAM kan in principe niet aan VER tornen, maar nu heeft hij een leuk raketmotortje. Dan nog rijdt hij als een debiel tegen VER op maar wordt gespaard door de FIA.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Lewis kan er geen klote van.
Zo goed?
En voor het geval je het wil horen, Max wordt ook een hele grote. En dit was gewoon sterk van Lewis.
Drive throughquote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef nixxx het volgende:
10 seconden voor Hamilton vind ik, causing a collision
Of het British privilege is, of restorative action voor de man die in de slums van Stevenage was opgegroeid om equity te bereiken, equality of eerlijk is het in ieder geval niet. En het is gewoon lul, kampioen van niks, een valsspeler die nog hulp krijgt ook.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Walgelijke Verstappen fans hier zeg.
Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Als het publiek in het middeleeuwse koninkrijk dat Saudi-Arabië heet aan je kant staat sta je vast en zeker wel aan de goede kant van de geschiedenis jaquote:
Zie hier iemand die nog nooit een race gezien heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Max reed alsof een chaoot doe normaal man.
Dit noem ik nu trollposts. Wat een ongekende bullshitquote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
HAM kan in principe niet aan VER tornen, maar nu heeft hij een leuk raketmotortje. Dan nog rijdt hij als een debiel tegen VER op maar wordt gespaard door de FIA.
quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat bij andere auto's bij het lichtste tikje de voorvleugel er al half afligt terwijl die bij Lewis na 2 flinke tikken er nog op zit en hij er probleemloos de FL mee kan rijden
Geluk van een kampioen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat bij andere auto's bij het lichtste tikje de voorvleugel er al half afligt terwijl die bij Lewis na 2 flinke tikken er nog op zit en hij er probleemloos de FL mee kan rijden
Ik verwacht geen straf want Lewis was niet op de hoogte.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef nixxx het volgende:
10 seconden voor Hamilton vind ik, causing a collision
Jij vindt het logisch om een straf uit te delen als iemand ineens extreem langzaam gaat rijden en je op dat moment dat niet verwacht?quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze redelijk zijn zou Max de 5 seconden weer terugkrijgen want hij geeft de plek meerdere malen terug.
En de Mercedes +10 seconden voor de botsing.
Maar ja, FIA
Gewoon HAMVERBOT, optocht dusquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ohh haha je zou Bottas bijna vergeten!
quote:
De neutrale kijker ziet gewoon graag de beste winnenquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Veel Britse expats in zulke landen, dus tja.
Dit inderdaad als Nederlander gun ik het Max meer, maar liever beide niet.quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn beide ontzettend sneue figuren.
Max was aan het slingeren ook nog.quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch om een straf uit te delen als iemand ineens extreem langzaam gaat rijden en je op dat moment dat niet verwacht?
Mag het? Maar het woord neger zie ik niet voorbij komen.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Walgelijke Verstappen fans hier zeg.
Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Laten we het er op houden dat Max een erg domme plek koos en dat Lewis wel wat beter had mogen opletten. Tot zover.quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit noem ik nu trollposts. Wat een ongekende bullshit
Sowieso is deze tijd de drukste tijd, laat staan met een live evenementquote:
Lewis schakelt drie keer terug, niks 'hit the break quiet heavily" lol ....quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch om een straf uit te delen als iemand ineens extreem langzaam gaat rijden en je op dat moment dat niet verwacht?
Ik dacht dat Lewis kon rijden maar blijkbaar kan hij geeneens een langzame auto inhalenquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het boe roepen is altijd triest.quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Boegeroep, dat accepteren we alleen bij Hamilton!
Klopt. Het zag er gek uit.quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Max was aan het slingeren ook nog.
Eerlijk is eerlijk, dit was niet hoe je normaal een positie inlevert. Hamilton reageerde uiteraard debiel, maar Verstappen zit daar echt niet zonder enige blaam.quote:
Hamilton is gewoon een smerige leugenaarquote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis schakelt drie keer terug, niks 'hit the break quiet heavily" lol ....
Je rijdt daar maar een kleine 300 natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis schakelt drie keer terug, niks 'hit the break quiet heavily" lol ....
Nee.quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Boegeroep, dat accepteren we alleen bij Hamilton!
De grote bestanden zijn die over Hamilton incidenten, met al die excuses en bijzondere overwegingen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://www.fia.com/docum(...)orld-championship-14
De FIA neemt geen enkel risico.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton wist dus nog niet dat ie er voorbij mocht.
Waarom Max dan straffen?
Hamilton remde zelf ook, reed in de 4e versnelling tijdens de crash.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Scorpie het volgende:
“He braked”
Hij remde helemaal niet vieze leugenaar
Wellicht ging het over drugsgebruik?quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Evenstar het volgende:
staying clean door vol op je tegenstander te rijden
Het team wel. Bij bijvoorbeeld een unsave release maakt het ook niet uit of de coureur wel of niet iets te verwijten valt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik verwacht geen straf want Lewis was niet op de hoogte.
Helaas kan niet meer documenten van de race Baku 2018 terug zien.quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
https://www.fia.com/docum(...)orld-championship-14
Gewoon allebei DQ!quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was niet hoe je normaal een positie inlevert. Hamilton reageerde uiteraard debiel, maar Verstappen zit daar echt niet zonder enige blaam.
Mooi is dat hequote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De grote bestanden zijn die over Hamilton incidenten, met al die excuses en bijzondere overwegingen.
Zo de bokaal uitreiken, dan pitten en morgen weer even een journalist in stukken laten zagenquote:
Moordenaarsquote:
Het is nou niet zo dat Hamilton uit het niets moest uitwijken. De racelijn is helemaal links.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit was niet hoe je normaal een positie inlevert. Hamilton reageerde uiteraard debiel, maar Verstappen zit daar echt niet zonder enige blaam.
Of die het wist maakt in principe toch niet uit? Als er iemand langzamer voor je rijdt haal je hem in (is zo'n beetje de hele essentie van autosport), simple as that. Als het een andere oorzaak zou hebben als een kapotte bak of een ploffende motor blijft je er toch ook niet achter hangen tot ie stil komt te staan?quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yield or we crash.quote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef Fer het volgende:
Verstappen moet het eens afleren om toch die bocht proberen te houden, als de ander er allang langs is.
Ook zonder team moet een rijder te alle tijden een crash kunnen voorkomen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het team wel. Bij bijvoorbeeld een unsave release maakt het ook niet uit of de coureur wel of niet iets te verwijten valt.
"Driver 44 entered the room in a flashing style...quote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Altijd pagina's vol als ze hem moeten "clearen".
Jos die vanuit de pitstraat met een Hummer de baan op sjeest en die Hamilton er ongenadig hard af tikt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Hopen dat Max hem gewoon volgende week in de zijkant zet in bocht 1 en daarmee wint, klaar met deze spelletjes van zowel de FIA als Mercedes.
Weet jij waarom Verstappen die plek moest teruggeven plus voor welke actie hij de 5 sec kreeg?quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag heb ik niets geks gezien op dat gebied inderdaad, al weet ik uit eerdere incidenten dat sommigen wel wat last hebben van de tint van HAM.quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef m0nkm0nk het volgende:
[..]
Mag het? Maar het woord neger zie ik niet voorbij komen.
Graag meten met gelijke maten, zou de FIA ook moeten doen.
Mercedes is zoveel sneller op dit moment. Verloren zaak voor RB denk ik.
Herinner je onze discussie van vanmorgen nog?quote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Zo, klaar met de race kijken. Wtf.
Zo Mercedes en de FIA
quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag hier een ietwat vies plaatje.
Hij werd aangereden en uit balans gebracht, dit is echt geen Brazilië geweest.quote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef Fer het volgende:
Verstappen moet het eens afleren om toch die bocht proberen te houden, als de ander er allang langs is.
Een paar ronde later zagen we juist hoe slim die plek wasquote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat Max een erg domme plek koos en dat Lewis wel wat beter had mogen opletten. Tot zover.
Hij had die plek nooit teruggegeven. Dat Hamilton bij een poging tot teruggeven hem van achteren aanreed boeit niet denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet jij waarom Verstappen die plek moest teruggeven plus voor welke actie hij de 5 sec kreeg?
Is me niet duidelijk.
Geen 10 auto's ruimte laten bij safety car Paar keer max van de baan drukken. 2x plek terug laten geven En achterop rijden. Hmmquote:Op zondag 5 december 2021 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] VER krijgt -10. HAM is slachtoffer
Als ik Red Bull was zou ik het proberenquote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Reprimande voor Lewis is 10 plekken toch?
En dat is ook precies waarom HAM hem liet staan in Silverstone (ook al mocht dat niet en kreeg hij daar terecht een straf voor).quote:Op zondag 5 december 2021 20:54 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Yield or we crash.
Verstappen zijn manier van 'racen'.
10 sec S&Gquote:Op zondag 5 december 2021 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas kan niet meer documenten van de race Baku 2018 terug zien.
Ik wil weten welke straf Vettel kreeg voor aanrijden Lewis
Danny Noppert?quote:Op zondag 5 december 2021 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
Krijgen we nu de 3e helft met homo's ophangen?
Ik ook omdat ik coronel zo irritant vindquote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop zo dat HAM kampioen wordtal heb ik ook niks met die kerel
![]()
Ja maar er was eigenlijk geen ruimte om hem door te laten.quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een paar ronde later zagen we juist hoe slim die plek was
Dat is het punt niet, ik zei al dat Hamilton debiel reageerde. Maar Verstappen ging echt véél trager rijden dan nodig is om een plek af te staan.quote:Op zondag 5 december 2021 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is nou niet zo dat Hamilton uit het niets moest uitwijken. De racelijn is helemaal links.
Gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Dit is inderdaad echt een schande.quote:Op zondag 5 december 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen 10 auto's ruimte laten bij safety car Paar keer max van de baan drukken. 2x plek terug laten geven En achterop rijden. Hmm
Hij kreeg ook nog een waarschuwing voor het van de baan duwen van Max in de laatste hairpin toen hij hem inhaalde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen 10 auto's ruimte laten bij safety car Paar keer max van de baan drukken. 2x plek terug laten geven En achterop rijden. Hmm
Omdat Hamilton er achter bleef.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, ik zei al dat Hamilton debiel reageerde. Maar Verstappen ging echt véél trager rijden dan nodig is om een plek af te staan.
Heel vreemd als HAM hier zonder straffen vanaf komt hoor.quote:Op zondag 5 december 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is in het geval van iedereen anders dan lewis ja. Correct.quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Omdat hij de opdracht kreeg om dat te doen ...quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, ik zei al dat Hamilton debiel reageerde. Maar Verstappen ging echt véél trager rijden dan nodig is om een plek af te staan.
Ja Max zal nog wel een paar plekken straf krijgen omdat die Hamilton zijn vleugel beschadigdequote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef potjecreme het volgende:
Podium is nog niet zeker hè. Later lezen we de uitslag.
Die positie afgeven was achteraf dan ook niet nodig, als ik de radio van RB richting Verstappen goed hoorde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet jij waarom Verstappen die plek moest teruggeven plus voor welke actie hij de 5 sec kreeg?
Is me niet duidelijk.
Nee, normaal gesproken dienen er een fanfare, rode loper en bloemblaadjes gebruikt te worden voor zoiets.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd zo jammer weer. Totaal onnodige racistische post.quote:Op zondag 5 december 2021 20:52 schreef PzKpfw het volgende:
Hey als we daar de race-Piet niet hebben.
quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat ze het zo wel best vinden.
quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Lewis 10+ autolengtes achter SC ... niks aan de hand.
Lewis knalt achterop Max .... niks aan de hand.
Max komt buiten de baan, geeft twee keer plek terug en krijgt ook nog eens +5s.
Blijft toch jammer dat het zo gemanipuleerd kan worden.
Ik zou de kop van Coronel wel willen zien als in de laatste wedstrijd HAM Verstappen op de finish pakt zoals Bottas het vandaag bij Ocon deed.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ook omdat ik coronel zo irritant vind
Da's de Olav bril die je op hebtquote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Geldt dan niet, net als de opwarmronde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lichtshows komen op beeld altijd zo gaar over. Je had erbij moeten zijn zullen we maar zeggen...quote:
Om vervolgens alsnog een straf te krijgenquote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die positie afgeven was achteraf dan ook niet nodig, als ik de radio van RB richting Verstappen goed hoorde.
Om de plek af te staan of om enorm af te remmen?quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Omdat hij de opdracht kreeg om dat te doen ...
quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Weinig lijn in de besluiten inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Wat nou als Israël en de Palestijnen vrede sluitenquote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat nou als Hamilton een reprimande krijgt
Ja omdat Lulu er maar niet voorbij ging.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga de laatste race niet kijken. Die Amerikanen willen me wat te graag dat die Mercedes dit WK pakt. Dus wat daar ook gebeurt, de uitkomst is al bekend.quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij reed hij alleen maar zo langzaam omdat Hamilton met hem mee vertraagde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zit volgende week in Abu Dabhiquote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou de kop van Coronel wel willen zien als in de laatste wedstrijd HAM Verstappen op de finish pakt zoals Bottas het vandaag bij Ocon deed.
Ik denk dan dat zijn hoofd explodeert!
10 seconden.. staat ie nog steeds 1ste..quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
"en andere sprookjes die slechts in je fantasie bestaan"quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
3 reprimandes is....quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef King_Merc het volgende:
10
[..]
10 seconden.. staat ie nog steeds 1ste..
Ging om die eerste keer bij de start. Zelfde als Monza en Brazilië. Max probeert hem ernaast te houden en komt zo buiten de baan terecht,quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij werd aangereden en uit balans gebracht, dit is echt geen Brazilië geweest.
Dit was een bizarre avond. Wat ook echt irriteert is dat Bottas alweer een groot gat mag laten als de SC de baan op komt en dat Hamilton bij de restart ook een gat mag laten. Waardeloosquote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Herinner je onze discussie van vanmorgen nog?
Iets met FIA en ingrijpen?
Nou deze race hebben ze gewoon ronduit gezegd dat hun favoriete coureur op P1 moest starten bij de herstart
Ghehequote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Max zal nog wel een paar plekken straf krijgen omdat die Hamilton zijn vleugel beschadigde
Tja, je kunt het ook overdrijven.quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken dienen er een fanfare, rode loper en bloemblaadjes gebruikt te worden voor zoiets.
Zelfs als hij 10 sec krijgt wint hij nog met die 5 sec van VER.quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heel vreemd als HAM hier zonder straffen vanaf komt hoor.
Lekker onder je Hamilton-dekentjequote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Aitvaras het volgende:
Knotsgekke race wel man man man.
Geen idee hoe ik vanavond moet slapen![]()
10 plaatsen. Het is zijn derde reprimande dan.quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef King_Merc het volgende:
10
[..]
10 seconden.. staat ie nog steeds 1ste..
nee, maar dan moet de FIA ook de straf terug durven draaienquote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die positie afgeven was achteraf dan ook niet nodig, als ik de radio van RB richting Verstappen goed hoorde.
Dat wordt helemaal een zuur gezicht dan als HAM uiteindelijk kampioen wordt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zit volgende week in Abu Dabhi
Volgens mij krijg je pas bij de 4e een straf.quote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10 plaatsen. Het is zijn derde reprimande dan.
Ik heb het idee dat de F1 in tegenstelling tot vroeger in meer dan een bepaalde mate geregiseerd wordt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:51 schreef JochemSjakie het volgende:
Als de FIA consequent zou zijn, dan zou HAM een gridstraf van 3 plekken moeten krijgen.
Maar ja...
Ocon kwam ertussen, dus was het waard.quote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Ging om die eerste keer bij de start. Zelfde als Monza en Brazilië. Max probeert hem ernaast te houden en komt zo buiten de baan terecht,
Gaat niet gebeuren. Britse fans jammeren op social media al dat Max hem een "brake test" gaf. Ze spinnen het zo dat ie juist als slachtoffer gezien gaat worden.quote:Op zondag 5 december 2021 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Uitpuftijd zat.quote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Aitvaras het volgende:
Knotsgekke race wel man man man.
Geen idee hoe ik vanavond moet slapen![]()
Nopquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je pas bij de 4e een straf.
Had ik gelijk of had ik geen gelijk toen iedereen weg wilde gaan na een kwartierquote:Op zondag 5 december 2021 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er kan ook wat gebeuren in de pittstop
er kan wat gebeuren met de banden
er kan nog van alles gebeuren
Dan missen we een vrije dag. Iets met pinksteren en pasen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
Baku 2018 Hamilton & Vettelquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Britse fans jammeren op social media al dat Max hem een "brake test" gaf. Ze spinnen het zo dat ie juist als slachtoffer gezien gaat worden.
Inb4 dominante Mercedesquote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
Wel top dat er eindelijk weer eens spanning staat op de laatste wedstrijd.
Je hebt de race geboycot?quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Straks een stukje ak47 in de lucht schieten dan gaan we over tot een steniging. Als afsluiter worden er wat homo's van gebouwen gegooid. En de journalist die dit allemaal vastlegt wordt in stukken gezaagd.
Ik ben helemaal de weg kwijt, maar dat was toch niet voor hetzelfde incident?quote:Op zondag 5 december 2021 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens alsnog een straf te krijgen
Ja, je hebt gelijk. Meer overwinningen. Als Verstappen echter nu dit punt had gepakt, lag hij 2 punten voor.quote:Op zondag 5 december 2021 20:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, want dan wint Max sowieso toch?
Wordt niet eens onderzocht, want Mercedes.quote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dit was een bizarre avond. Wat ook echt irriteert is dat Bottas alweer een groot gat mag laten als de SC de baan op komt en dat Hamilton bij de restart ook een gat mag laten. Waardeloos
quote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef SiGNe het volgende:
Max was vlot weg van het prodium. terecht, ik zou dat vieze rozenwater ook niet moeten
Wat ik apart vind is dat Hamilton tot twee keer toe tegen de achterband van Verstappen rijdt en dat dat ding heel bleef.quote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef Evenstar het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat iedere auto uit elkaar flikkert als je er verkeerd naar kijkt, maar Lewis kan 3x tegen iemand aanrijden en een FL rijden
Precies hii gaf die plek vlak na die straf terug toch ?quote:Op zondag 5 december 2021 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar dan moet de FIA ook de straf terug durven draaien
Dat bedoel ik. Het is toch niet Max' schuld dat Lewis te dom is om in te halen?quote:
Staat nergens genoteerd.quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wordt niet eens onderzocht, want Mercedes.
Heeft gewoon netjes aan z'n verplichtingen voldaan.quote:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Hamilton hetzelfde behandeld wordt als Max.quote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Ja hoor, hoe onverwachtquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet zich melden bij de stewards: https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2044.pdf
De oproep voor #44 zie ik nog niet staan ...
Welke spanning met een MERC die drie keer zo snel is?quote:Op zondag 5 december 2021 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
Wel top dat er eindelijk weer eens spanning staat op de laatste wedstrijd.
hij was er mee bezig toen de straf al uitgesproken wasquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies hii gaf die plek vlak na die straf terug toch ?
Terecht, zou daar ook niet als lulletje rozenwater blijven staan tussen die Merc orgie.quote:
Lijkt een kalmeringsmiddel ingespoten te hebben gekregen...quote:
Helaas zijn het steeds meer landen als dit waar de formule 1 zijn gezicht laat zien.quote:Op zondag 5 december 2021 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Teksten als welcome in the future zien in landen als dit baart me ergens zorgen.
quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet zich melden bij de stewards: https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2044.pdf
quote:
https://www.thefocus.news(...)one-in-saudi-arabia/quote:Drivers are allowed three reprimands per season before they receive an automatic 10-place grid penalty as punishment.
Tom schiet een ak47 leeg op de parking van de Ziggo.quote:
Maar wat Sky vindt vinden we helemaal niet boeiendquote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op Sky vinden ze dat VER nog een straf moet krijgen voor braketesting. Ja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk.
En ze hadden al zo'n sprankelend imago als 'vuile' sport in een steeds klimaat bewustere wereld.quote:Op zondag 5 december 2021 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helaas zijn het steeds meer landen als dit waar de formule 1 zijn gezicht laat zien.
Dus, wat autosport betreft hebben ze misschien gelijk.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over dubbel geel en Mazepin incident dit weekendquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Hamilton hetzelfde behandeld wordt als Max.
Je moet het maar je strot uit durven krijgen.
Als ze dat doen kunnen ze bokaal meteen aan mercedes geven. Hij heeft plek toch teruggegeven en 5 sec straf. Waarvoor was die laatste nou?quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op Sky vinden ze dat VER nog een straf moet krijgen voor braketesting. Ja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk.
Hamilton deed ook tijdens een SC in Baku.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Engelsen zijn sowieso domme mensen. Die weten niet eens wat 1 + 1 is.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is toch niet te filmen dit...quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Heh voor wat?quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Staat er welquote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat nergens genoteerd.
Want regelgeving.
Code rood,Max gratis bandenwisselquote:Op zondag 5 december 2021 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Connelly moeten ze nooit meer toestaan als steward. Deze hele race was bizar wat betreft straffen en niet straffen, en ik vermoed dat hij er heel veel mee te maken had.quote:Op zondag 5 december 2021 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Causing a collision.quote:
Correctie FIA die hun favoriete coureur op P1 wil zettenquote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Code rood,Max gratis bandenwissel
Fia die een aanbod doet aan Red Bull waardoor ze minder zware straf krijgen
Maar goed,dat wil je allemaal niet zien. Het is natuurlijk allemaal een complot,blijf anders lekker in COR
Gewoon nu al aannemen dat ze Max nog een straf weten aan te naaien. Als je verwachtingen toch al laag zijn slaap je een stuk beter.quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga de aankomende week geen oog dicht doen
Ik ben er dit jaar vanaf gestapt. Ze waren altijd pro-hamilton, maar vond het nog altijd beter dan Ziggo, maar dit jaar is het wel heel ergquote:Op zondag 5 december 2021 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan zijn er mensen die de Sky verslaggeving zo geweldig en objectief vinden.
Klopt. Eerste keer sinds ik F1 kijk dat ik de laatste race niet zie.quote:
Al toen Max er net in kwam in 2016 is die bezig met debiele straffen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Connelly moeten ze nooit meer toestaan als steward. Deze hele race was bizar wat betreft straffen en niet straffen, en ik vermoed dat hij er heel veel mee te maken had.
Ik verwacht ook wel een straf waarschijnlijk +5 op de grid, zodat Max die Lewis niet eraf kan rammen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gewoon nu al aannemen dat ze Max nog een straf weten aan te naaien. Als je verwachtingen toch al laag zijn slaap je een stuk beter.
Da's wel een hele bijzondere insteek, ja. Maar goed, Sky, daar verwacht ik niet veel beters van eigenlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |