Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Max had weer exact dezelfde actie als in Brazilië. Recht doorgaan als hij buitenom ingehaald wordt.
+5.quote:Op zondag 5 december 2021 20:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh hij zat op 7 ongeveer in de laatste sector dacht ik. Heeft toch niet nog stuk laten lopen...
Eens.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende: Walgelijke Verstappen fans hier zeg. Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Er staat een reply in het feedback topic voor je.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit keer werd hij geraakt en uit balans gebracht, niet helemaal hetzelfde.
Is 'motor kapot' dan niet de volgende logische optie als je dat niet weet? Raar om er dan toch achter te blijven hangen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef King_Merc het volgende:
Om
[..]
Omdat er verwarring was.. , Mercedes wist niet dat Max z,n plek terug zou geven..
Max reed alsof een chaoot doe normaal man.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, ik ga het bekijken.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn beide ontzettend sneue figuren.quote:
HAM kan in principe niet aan VER tornen, maar nu heeft hij een leuk raketmotortje. Dan nog rijdt hij als een debiel tegen VER op maar wordt gespaard door de FIA.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Lewis kan er geen klote van.
Zo goed?
En voor het geval je het wil horen, Max wordt ook een hele grote. En dit was gewoon sterk van Lewis.
Drive throughquote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef nixxx het volgende:
10 seconden voor Hamilton vind ik, causing a collision
Of het British privilege is, of restorative action voor de man die in de slums van Stevenage was opgegroeid om equity te bereiken, equality of eerlijk is het in ieder geval niet. En het is gewoon lul, kampioen van niks, een valsspeler die nog hulp krijgt ook.quote:Op zondag 5 december 2021 20:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Walgelijke Verstappen fans hier zeg.
Ik als neutrale kijker neig steeds meer een voorkeur voor Hamilton te krijgen door al die Verstappen tokkies die alles wat hij doet geweldig en goed vinden en alle acties van 'de neger' kut.
Als het publiek in het middeleeuwse koninkrijk dat Saudi-Arabië heet aan je kant staat sta je vast en zeker wel aan de goede kant van de geschiedenis jaquote:
Zie hier iemand die nog nooit een race gezien heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Max reed alsof een chaoot doe normaal man.
Dit noem ik nu trollposts. Wat een ongekende bullshitquote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
HAM kan in principe niet aan VER tornen, maar nu heeft hij een leuk raketmotortje. Dan nog rijdt hij als een debiel tegen VER op maar wordt gespaard door de FIA.
quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat bij andere auto's bij het lichtste tikje de voorvleugel er al half afligt terwijl die bij Lewis na 2 flinke tikken er nog op zit en hij er probleemloos de FL mee kan rijden
Geluk van een kampioen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder dat bij andere auto's bij het lichtste tikje de voorvleugel er al half afligt terwijl die bij Lewis na 2 flinke tikken er nog op zit en hij er probleemloos de FL mee kan rijden
Ik verwacht geen straf want Lewis was niet op de hoogte.quote:Op zondag 5 december 2021 20:47 schreef nixxx het volgende:
10 seconden voor Hamilton vind ik, causing a collision
Jij vindt het logisch om een straf uit te delen als iemand ineens extreem langzaam gaat rijden en je op dat moment dat niet verwacht?quote:Op zondag 5 december 2021 20:48 schreef Zorro het volgende:
Als ze redelijk zijn zou Max de 5 seconden weer terugkrijgen want hij geeft de plek meerdere malen terug.
En de Mercedes +10 seconden voor de botsing.
Maar ja, FIA
Gewoon HAMVERBOT, optocht dusquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ohh haha je zou Bottas bijna vergeten!
quote:
De neutrale kijker ziet gewoon graag de beste winnenquote:Op zondag 5 december 2021 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Veel Britse expats in zulke landen, dus tja.
Dit inderdaad als Nederlander gun ik het Max meer, maar liever beide niet.quote:Op zondag 5 december 2021 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn beide ontzettend sneue figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |