Erg jammer ja.quote:Op maandag 6 december 2021 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schijnbaar een ban te pakken. Teleurstellend.
Klootzakken!quote:Op maandag 6 december 2021 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schijnbaar een ban te pakken. Teleurstellend.
Dat mag ik niet zeggen.quote:
Dat wijfie is al omaquote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen.
Maar het was dat teringwijf van Boulahrouz.
Alsjeblieft geen VVD op I&Wquote:Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
POL / Wie krijgt welke post?
@:rellende_rotscholier Koerkneus als staatssecretaris
Ja die gaat natuurlijk een belangrijke functie krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
POL / Wie krijgt welke post?
@:rellende_rotscholier Koerkneus als staatssecretaris
Het lijkt me ook wel zwaar als Kajsa niet meer in het kabinet zet. Aan wie moet hij al zijn boze tweets dan richten?quote:Op maandag 6 december 2021 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk een belangrijke functie krijgen.
VVDAids.
Lijkt me voor de VVD ook handiger als ie gewoon verder gaat met oppositie voeren.quote:Op maandag 6 december 2021 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Als Koerhuis in het kabinet komt........ Dat wil ik niet geloven.
Alsof de lat zo hoog ligt bij de VVD.quote:Op maandag 6 december 2021 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Als Koerhuis in het kabinet komt........ Dat wil ik niet geloven.
Nee maar Koerhuis is weer een stap verder. Alles wat slecht is aan deze wereld komt samen in het kwaadaardig domme hoofd van Daniel Koerhuis. Ik zou er nog een hele meltdownpost van kunnen maken maar dat bespaar ik jullie.quote:Op maandag 6 december 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof de lat zo hoog ligt bij de VVD.
Sander Dekker, om maar even iemand te noemen.
Doe toch maar.quote:Op maandag 6 december 2021 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar Koerhuis is weer een stap verder. Alles wat slecht is aan deze wereld komt samen in het kwaadaardig domme hoofd van Daniel Koerhuis. Ik zou er nog een hele meltdownpost van kunnen maken maar dat bespaar ik jullie.
Ik vind het ironisch dat ze op Justitie altijd de grootste criminelen zettenquote:Op maandag 6 december 2021 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe toch maar.
Sander Dekker vind ik ook kwaadaardig overigens. Net als Wiebes en nouja noem ze allemaal maar op he.
Maar Wiebes is zo'n guitig gappie. Die bedoelt het vast allemaal niet zo kwaad.quote:Op maandag 6 december 2021 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe toch maar.
Sander Dekker vind ik ook kwaadaardig overigens. Net als Wiebes en nouja noem ze allemaal maar op he.
Ik heb even gezocht naar een nazi met een guitig gappie. Niet gevonden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar Wiebes is zo'n guitig gappie. Die bedoelt het vast allemaal niet zo kwaad.
Positieve tests?quote:
Het wat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Het preconiseren van het Koningshuis door hermelijnvlooien en pluimstrijkers in dit land is van een gruwelijke armoede. Leve de republiek.
Oh. Nieuw woord geleerdquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/preconiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was wetenschappelijk, dus het is ok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:26 schreef VoMy het volgende:
Raad de sport, het land en het huidige beroep van de zegger van het volgende:
“Worden jullie gesponsord door obesitas? Hoer, vadsige schijtwijven, bende trienen, geit, dom wicht, boerenpaard, dansende discotheekwijven...”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was wetenschappelijk, dus het is ok:De persoon in kwestie zou niet uit de toon vallen in het beklaagdenbankje van het Joegoslavië-tribunaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegkapitein Curvers zou beter voor altijd zijn bek kunnen houden.quote:
Maar zeker Wiebes is niet zo onbeschrijfelijk dom als bouwen bouwen bouwen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe toch maar.
Jij had nog nooit van S10 gehoord zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent nooit oud genoeg om te leren.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had nog nooit van S10 gehoord zeker?
Vooral jammer dat 3S opnieuw gepasseerd wordtquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij had nog nooit van S10 gehoord zeker?
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
S10 is echt een parodie op muziek.
Dit heb ik puur en alleen gepost om jou een reactie te ontlokken.quote:
Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Szura het volgende:
Hoe spreek je het uit?
Es-tien, es-ten, stien of sten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |