Vooral het afnemen ervanquote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.
Friezen zijn niet goed wijs. Oebele. Tjerk. Hidde. Feike. Pals. Foppe. Siebe. Hylke.quote:
Ja, dit is natuurlijk een opportunistisch staaltje vax-washing van heb ik jou daar. Morgen haalt een bedrijf als KitKat gewoon weer een container vol cacao op bij een plantage waar de doorsnee werknemer vanwege de leeftijd pas net in aanmerking komt voor de eerste prik. Samen tegen corona en voor moderne slavernij want dat is wel zo betaalbaar.quote:Op maandag 6 december 2021 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedrijven zijn zo lekker voorspelbaar. Al wordt het wel leuk om wappies te zien proberen alle bedrijven die meedoen te boycotten als dit ook in Nederland gebeurt
Zoals Shell dat zichzelf nu probeert te profileren als een groen voorbeeldbedrijf, zeg maar?quote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dit is natuurlijk een opportunistisch staaltje vax-washing van heb ik jou daar. Morgen haalt een bedrijf als KitKat gewoon weer een container vol cacao op bij een plantage waar de doorsnee werknemer vanwege de leeftijd pas net in aanmerking komt voor de eerste prik. Samen tegen corona en voor moderne slavernij want dat is wel zo betaalbaar.
Dat de enige die zo dom zijn om daarin te happen zijn dan ook de wappies.
Wel een heel erg summier bedankjequote:Op maandag 6 december 2021 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Als Kerrolain de redelijk persoon is weet je genoegquote:Op maandag 6 december 2021 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpje begint met Kerrolijn, weggeklikt.
Wie is jouw favo dan?quote:Op maandag 6 december 2021 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een erg veilige keus
Erg jammer ja.quote:Op maandag 6 december 2021 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schijnbaar een ban te pakken. Teleurstellend.
Klootzakken!quote:Op maandag 6 december 2021 20:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Schijnbaar een ban te pakken. Teleurstellend.
Dat mag ik niet zeggen.quote:
Dat wijfie is al omaquote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen.
Maar het was dat teringwijf van Boulahrouz.
Alsjeblieft geen VVD op I&Wquote:Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
POL / Wie krijgt welke post?
@:rellende_rotscholier Koerkneus als staatssecretaris
Ja die gaat natuurlijk een belangrijke functie krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
POL / Wie krijgt welke post?
@:rellende_rotscholier Koerkneus als staatssecretaris
Het lijkt me ook wel zwaar als Kajsa niet meer in het kabinet zet. Aan wie moet hij al zijn boze tweets dan richten?quote:Op maandag 6 december 2021 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk een belangrijke functie krijgen.
VVDAids.
Lijkt me voor de VVD ook handiger als ie gewoon verder gaat met oppositie voeren.quote:Op maandag 6 december 2021 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Als Koerhuis in het kabinet komt........ Dat wil ik niet geloven.
Alsof de lat zo hoog ligt bij de VVD.quote:Op maandag 6 december 2021 22:50 schreef Slobeend het volgende:
Als Koerhuis in het kabinet komt........ Dat wil ik niet geloven.
Nee maar Koerhuis is weer een stap verder. Alles wat slecht is aan deze wereld komt samen in het kwaadaardig domme hoofd van Daniel Koerhuis. Ik zou er nog een hele meltdownpost van kunnen maken maar dat bespaar ik jullie.quote:Op maandag 6 december 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof de lat zo hoog ligt bij de VVD.
Sander Dekker, om maar even iemand te noemen.
Doe toch maar.quote:Op maandag 6 december 2021 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar Koerhuis is weer een stap verder. Alles wat slecht is aan deze wereld komt samen in het kwaadaardig domme hoofd van Daniel Koerhuis. Ik zou er nog een hele meltdownpost van kunnen maken maar dat bespaar ik jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |