Ik hoorde dat Nattekrant is gecontracteerd door ViaPlayquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde F1 user op tv mag
Het is geen sport en al die aandacht ervoor is stierlijk vervelend.quote:Op zondag 5 december 2021 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Autootje rijden is wel een merkwaardige sport he?
Ik vond het eerlijk gezegd leuker toen het niet werd gekaapt door al het vlaggetjesvolk
Ik sta op de banken als Hamilton volgende week wereldkampioen wordt. Dan heb ik een geweldige maandag voor de boeg qua trolling.quote:Op zondag 5 december 2021 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is geen sport en al die aandacht ervoor is stierlijk vervelend.
Autootje rijden is de echte pandemie.quote:Op maandag 6 december 2021 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta op de banken als Hamilton volgende week wereldkampioen wordt. Dan heb ik een geweldige maandag voor de boeg qua trolling.
Het blijft zorgwekkend om te zien hoe mensen in beesten veranderen om autootje rijden, ja.quote:Op maandag 6 december 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden is de echte pandemie.
Red Bull-petjes, Volendammers, we zijn weer het hele weekend met onze neus op de bodem van de put gedrukt. En het stinkt daar.quote:Op maandag 6 december 2021 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het blijft zorgwekkend om te zien hoe mensen in beesten veranderen om autootje rijden, ja.
VVD +6quote:Op maandag 6 december 2021 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red Bull-petjes, Volendammers, we zijn weer het hele weekend met onze neus op de bodem van de put gedrukt. En het stinkt daar.
Wereldpost.quote:Op maandag 6 december 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Bij Verstappen heb ik ook hetzelfde wat ik bij Dafne Schippers had, nul sympathie.
Ik heb nooit een objectief oordeel over Verstappen kunnen vormen omdat ik afknap op de mediawerkelijkheid.quote:Op maandag 6 december 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Bij Verstappen heb ik ook hetzelfde wat ik bij Dafne Schippers had, nul sympathie.
Hoeveel procent van dat volk is tegelijkertijd eigenlijk ziedend op Oranje omdat Qatar2022 en speakingoutagainstracism?quote:Op maandag 6 december 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat debiele autootje rijden speelt zich ook af in iedere stinkende oliestaat die er maar bestaat, maar daar hoor je niemand over.
Op alle mogelijke manieren een walgelijke vorm van vrijetijdsbesteding.
Pluspunt aan MBS is dat hij voor spektakel zorgt, verder nouja vul maar in he.quote:Op maandag 6 december 2021 00:15 schreef Szura het volgende:
Pluspunt aan Verstappen is dat hij voor spektakel zorgt en eindelijk een spannend kampioenschap levert, verder is het een enorme kermisklant natuurlijk met dito vader. Tijd dat sympathiekere figuren als Norris en Russell zich aan het front melden.
Daar kan je dan nog minstens een paar maanden mensen mee op de kast jagen hoorquote:Op maandag 6 december 2021 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta op de banken als Hamilton volgende week wereldkampioen wordt. Dan heb ik een geweldige maandag voor de boeg qua trolling.
We sterven allemaal als opportunisten he, ook jij hebt naar het WK wielrennen in Qatar zitten kijken wat jaartjes geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pluspunt aan MBS is dat hij voor spektakel zorgt, verder nouja vul maar in he.
Ik heb niet naar de Giro in Israël gekeken.quote:Op maandag 6 december 2021 00:20 schreef Szura het volgende:
[..]
We sterven allemaal als opportunisten he, ook jij hebt naar het WK wielrennen in Qatar zitten kijken wat jaartjes geleden.
Ik kreeg vandaag appjes als ''ik heb een glas kapotgemaakt'' en ik zag twee weken geleden mijn ouders totaal wappie worden omdat Hamilton won.quote:Op maandag 6 december 2021 00:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan je dan nog minstens een paar maanden mensen mee op de kast jagen hoor
Lekker korte pijpleiding voor al die benzine die het slurptquote:Op maandag 6 december 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat debiele autootje rijden speelt zich ook af in iedere stinkende oliestaat die er maar bestaat, maar daar hoor je niemand over.
Op alle mogelijke manieren een walgelijke vorm van vrijetijdsbesteding.
En Tom Leezer!quote:Op maandag 6 december 2021 00:26 schreef Szura het volgende:
Qatar, was dat niet dat WK waar Sagan ‘opeens’ weer vooraan opdook en de titel prolongeerde? En dan nog Boonen in de top 5 ofzo.
Kampioen stokbroden halen Tom Leezer die bijna wereldkampioen werd, god, wat was dat een perfecte wereldkampioen geweest voor dat waardeloze WK zeg.quote:Op maandag 6 december 2021 00:26 schreef Szura het volgende:
Qatar, was dat niet dat WK waar Sagan ‘opeens’ weer vooraan opdook en de titel prolongeerde? En dan nog Boonen in de top 5 ofzo.
Tom Leezer was tot de rotonde voor mijn deur wereldkampioen, 400m voor de finish.quote:Op maandag 6 december 2021 00:26 schreef Szura het volgende:
DAFne Schippers is een schattige baby-kitten in vergelijking met Max V. Die is ongeveer net zo sympathiek als Joseph Goebbels.quote:Op maandag 6 december 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heb jij een mening en beoordeling over analisten van de Formule 1?quote:Op maandag 6 december 2021 07:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je staatsidioot Coronel boven Doornbos verkiezen?
Verder zal het me een rotzorg zijn.
Hier ben ik het wel mee eens. Eindelijk van die gozer af, en dan toch nietquote:Op maandag 6 december 2021 07:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kun je staatsidioot Coronel boven Doornbos verkiezen?
Verder zal het me een rotzorg zijn.
Ik zie natuurlijk wel eens wat voorbij komen, precies genoeg om die Coronel intens te haten.quote:Op maandag 6 december 2021 07:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb jij een mening en beoordeling over analisten van de Formule 1?
Wie is jouw favoriete nazi dan?quote:Op maandag 6 december 2021 07:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
DAFne Schippers is een schattige baby-kitten in vergelijking met Max V. Die is ongeveer net zo sympathiek als Joseph Goebbels.
Ooit, in een ver verleden, toen Formule 1 nog gewoon was wat het is (lees: geen sport), heb ik een lezing gekregen van die twee broertjes. Mijn tenen hebben zelden meer gekromd.quote:Op maandag 6 december 2021 08:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie natuurlijk wel eens wat voorbij komen, precies genoeg om die Coronel intens te haten.
Herbert von Karajanquote:Op maandag 6 december 2021 08:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete nazi dan?
Had je niet wat punaises kunnen gooien danquote:Op maandag 6 december 2021 05:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tom Leezer was tot de rotonde voor mijn deur wereldkampioen, 400m voor de finish.
quote:Trouw meldt dat kerken van de Gereformeerde Gemeenten ook na 17.00 uur open blijven, hoewel het kabinet oproept 's avonds contacten te beperken en de meeste winkels om die tijd moeten sluiten. Het orthodox-christelijke kerkgenootschap zegt dat de diensten "essentieel zijn voor het geestelijk welzijn". Wel is het de bedoeling dat de bijeenkomsten voor 20.00 uur afgelopen zijn, als ook de supermarkten dicht moeten.
"We maken met schroom, maar overtuiging gebruik van de grondwettelijke vrijheid van godsdienst", legt voorganger Wijnand Zondag uit in de krant. Hij wijst erop dat voor kerken de sluitingstijd een advies is. "Als de Albert Heijn 's avonds tot 20.00 uur brood mag verkopen, dan mogen wij toch brood des levens uitdelen?"
Is dat niet de standaardtoestand daar?quote:
Het was ook wel een klassiek gevalletje Mad Max dit weekend.quote:
Ik was niet thuis dat weekend!quote:Op maandag 6 december 2021 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Had je niet wat punaises kunnen gooien dan
Zou mooi zijn als ie volgende week wint en dan na de race een of andere penalty krijgt waardoor Hamilton alsnog WK is.quote:Op maandag 6 december 2021 10:23 schreef VoMy het volgende:
Erg jammer dat Verstappen niet tegen wat extra strafpunten in het klassement aan is gelopen dit weekend, hij deed zo zijn best.
Kan Urk of Volendam geen F1 party organiseren volgende week? Kunnen ze de hele boel mooi aan gort trappen daar als het misloopt, twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat hij hem volgende week achterin de wagen van Hamilton knalt. Vervolgens gaat vieren dat hij WK is en dat hij dan zondagavond DQ krijgt en uit kampioenschap wordt geschrapt.
3e wereldoorlog onder de tokkies vanaf 13/12.
Op zondag lijkt me een onmogelijke opgave.quote:Op maandag 6 december 2021 11:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan Urk of Volendam geen F1 party organiseren volgende week? Kunnen ze de hele boel mooi aan gort trappen daar als het misloopt, twee vliegen in één klap.
Ik heb dit scenario ook al een tijdje in mijn gedachten. Krijg 1994 vibes bij deze ontknoping. Het is duidelijk dat de Mercedes nog steeds te snel is en daar is dan weinig aan te doen. En dat Verstappen in zo'n situatie bereid is over de grens te gaan hebben we al een paar keer gezien. Op Monza nam hij ook bewust het risico om samen met 0 punten te eindigen, dat was voor hem een gunstige uitkomst op een circuit waar hij niet voor Hamilton kon eindigen. Gisteren zag je hetzelfde. En volgende week is de situatie weer hetzelfde. Overigens had Hamilton ook wel weer alle geluk van de wereld dat hij zelfs na twee botsingen nog gewoon kon doorrijden met zijn voorvleugel. En hij zoekt ook wel de grens van de regels op met discutabel gedrag, zoals hij zijn hele carrière al doet. Maar hij komt ermee weg omdat er iemand is die het nog bonter maakt. Hamilton is de rat die stiekem knijpt en dan zelf bij de juf gaat janken, Max is de bullebak die iemand gewoon een beuk geeft en dan straf krijgt.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat hij hem volgende week achterin de wagen van Hamilton knalt. Vervolgens gaat vieren dat hij WK is en dat hij dan zondagavond DQ krijgt en uit kampioenschap wordt geschrapt.
3e wereldoorlog onder de tokkies vanaf 13/12.
Marino zou net als Volkert een straatverbod in het Mediapark moeten krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Bunker boy wil ons allemaal weer opsluiten, fuck alle nevenschade!
Modelleurquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Zit ie nou thuis maar wel met Radio 1-plopkap? Jeetjequote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een terecht punt.quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
De uitsupporters zijn gesneuveld voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Voetbal voortaan altijd in lege stadions graag.
Ja, willekeurige besmettingsaantallen verzinnen om symptoombestrijding zoals schoolsluitingen als noodzakelijk af te schilderen is heel terecht.quote:
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.quote:Op maandag 6 december 2021 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, willekeurige besmettingsaantallen verzinnen om symptoombestrijding zoals schoolsluitingen als noodzakelijk af te schilderen is heel terecht.
*Kalenderjaar.quote:Op maandag 6 december 2021 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De uitsupporters zijn gesneuveld voor de rest van het seizoen.
Benieuwd hoe Marino dalende ziekenhuiscijfers gaat inpassen in die politiek van 'stabiliseren' hahaha. Dan kan ie misschien direct even uitleggen waarom positiviteitscijfers onder nota bene veelal ongevaccineerde scholieren altijd pas later gaan stijgen dan in de volwassenencategorieën. Met zijn schoolsluitingenquote:Op maandag 6 december 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.
Waanzinnig verstandige post weer overigens.quote:Op maandag 6 december 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.
Is het hommeles in de kamer?quote:Op maandag 6 december 2021 16:37 schreef Steven184 het volgende:
Ockje moet het lekker houden bij het opvoeden van haar kinderen
Lol, letterlijk de slager die zijn eigen vlees keurt.quote:COV: 'Dierenwelzijn slachterijen wel goed op orde'
De resultaten van 70.000 slachterij-inspecties in 2019 en 2020 zijn zeer goed, constateert de Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV).
Ik begin langzaamaan verstandig te worden hè.quote:Op maandag 6 december 2021 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waanzinnig verstandige post weer overigens.
Ik ben ontzettend trots op je.quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan verstandig te worden hè.
Sylvana mocht geen punt van orde maken en zelfs toen Sylvana het woord kreeg, bleef ze er doorheen tetteren.quote:
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.quote:Op maandag 6 december 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lokaal nieuws is lekker bezig deze dagen. Wie wordt er morgen in het zonnetje gezet? Dion Graus?
Filmpje begint met Kerrolijn, weggeklikt.quote:
Mensenrechten ondermijnen bedoelen ze natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.
Vooral het afnemen ervanquote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.
Friezen zijn niet goed wijs. Oebele. Tjerk. Hidde. Feike. Pals. Foppe. Siebe. Hylke.quote:
Ja, dit is natuurlijk een opportunistisch staaltje vax-washing van heb ik jou daar. Morgen haalt een bedrijf als KitKat gewoon weer een container vol cacao op bij een plantage waar de doorsnee werknemer vanwege de leeftijd pas net in aanmerking komt voor de eerste prik. Samen tegen corona en voor moderne slavernij want dat is wel zo betaalbaar.quote:Op maandag 6 december 2021 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedrijven zijn zo lekker voorspelbaar. Al wordt het wel leuk om wappies te zien proberen alle bedrijven die meedoen te boycotten als dit ook in Nederland gebeurt
Zoals Shell dat zichzelf nu probeert te profileren als een groen voorbeeldbedrijf, zeg maar?quote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dit is natuurlijk een opportunistisch staaltje vax-washing van heb ik jou daar. Morgen haalt een bedrijf als KitKat gewoon weer een container vol cacao op bij een plantage waar de doorsnee werknemer vanwege de leeftijd pas net in aanmerking komt voor de eerste prik. Samen tegen corona en voor moderne slavernij want dat is wel zo betaalbaar.
Dat de enige die zo dom zijn om daarin te happen zijn dan ook de wappies.
Wel een heel erg summier bedankjequote:Op maandag 6 december 2021 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Als Kerrolain de redelijk persoon is weet je genoegquote:Op maandag 6 december 2021 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpje begint met Kerrolijn, weggeklikt.
Wie is jouw favo dan?quote:Op maandag 6 december 2021 18:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een erg veilige keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |