Kan Urk of Volendam geen F1 party organiseren volgende week? Kunnen ze de hele boel mooi aan gort trappen daar als het misloopt, twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat hij hem volgende week achterin de wagen van Hamilton knalt. Vervolgens gaat vieren dat hij WK is en dat hij dan zondagavond DQ krijgt en uit kampioenschap wordt geschrapt.
3e wereldoorlog onder de tokkies vanaf 13/12.
Op zondag lijkt me een onmogelijke opgave.quote:Op maandag 6 december 2021 11:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan Urk of Volendam geen F1 party organiseren volgende week? Kunnen ze de hele boel mooi aan gort trappen daar als het misloopt, twee vliegen in één klap.
Ik heb dit scenario ook al een tijdje in mijn gedachten. Krijg 1994 vibes bij deze ontknoping. Het is duidelijk dat de Mercedes nog steeds te snel is en daar is dan weinig aan te doen. En dat Verstappen in zo'n situatie bereid is over de grens te gaan hebben we al een paar keer gezien. Op Monza nam hij ook bewust het risico om samen met 0 punten te eindigen, dat was voor hem een gunstige uitkomst op een circuit waar hij niet voor Hamilton kon eindigen. Gisteren zag je hetzelfde. En volgende week is de situatie weer hetzelfde. Overigens had Hamilton ook wel weer alle geluk van de wereld dat hij zelfs na twee botsingen nog gewoon kon doorrijden met zijn voorvleugel. En hij zoekt ook wel de grens van de regels op met discutabel gedrag, zoals hij zijn hele carrière al doet. Maar hij komt ermee weg omdat er iemand is die het nog bonter maakt. Hamilton is de rat die stiekem knijpt en dan zelf bij de juf gaat janken, Max is de bullebak die iemand gewoon een beuk geeft en dan straf krijgt.quote:Op maandag 6 december 2021 10:52 schreef franklop het volgende:
Ik vermoed dat hij hem volgende week achterin de wagen van Hamilton knalt. Vervolgens gaat vieren dat hij WK is en dat hij dan zondagavond DQ krijgt en uit kampioenschap wordt geschrapt.
3e wereldoorlog onder de tokkies vanaf 13/12.
Marino zou net als Volkert een straatverbod in het Mediapark moeten krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Bunker boy wil ons allemaal weer opsluiten, fuck alle nevenschade!
Modelleurquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Zit ie nou thuis maar wel met Radio 1-plopkap? Jeetjequote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Gewoon een terecht punt.quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
De uitsupporters zijn gesneuveld voor de rest van het seizoen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Voetbal voortaan altijd in lege stadions graag.
Ja, willekeurige besmettingsaantallen verzinnen om symptoombestrijding zoals schoolsluitingen als noodzakelijk af te schilderen is heel terecht.quote:
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.quote:Op maandag 6 december 2021 15:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, willekeurige besmettingsaantallen verzinnen om symptoombestrijding zoals schoolsluitingen als noodzakelijk af te schilderen is heel terecht.
*Kalenderjaar.quote:Op maandag 6 december 2021 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De uitsupporters zijn gesneuveld voor de rest van het seizoen.
Benieuwd hoe Marino dalende ziekenhuiscijfers gaat inpassen in die politiek van 'stabiliseren' hahaha. Dan kan ie misschien direct even uitleggen waarom positiviteitscijfers onder nota bene veelal ongevaccineerde scholieren altijd pas later gaan stijgen dan in de volwassenencategorieën. Met zijn schoolsluitingenquote:Op maandag 6 december 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.
Waanzinnig verstandige post weer overigens.quote:Op maandag 6 december 2021 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga niet meer met jou discussieren over kerona.
Is het hommeles in de kamer?quote:Op maandag 6 december 2021 16:37 schreef Steven184 het volgende:
Ockje moet het lekker houden bij het opvoeden van haar kinderen
Lol, letterlijk de slager die zijn eigen vlees keurt.quote:COV: 'Dierenwelzijn slachterijen wel goed op orde'
De resultaten van 70.000 slachterij-inspecties in 2019 en 2020 zijn zeer goed, constateert de Centrale Organisatie voor de Vleessector (COV).
Ik begin langzaamaan verstandig te worden hè.quote:Op maandag 6 december 2021 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waanzinnig verstandige post weer overigens.
Ik ben ontzettend trots op je.quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan verstandig te worden hè.
Sylvana mocht geen punt van orde maken en zelfs toen Sylvana het woord kreeg, bleef ze er doorheen tetteren.quote:
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.quote:Op maandag 6 december 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lokaal nieuws is lekker bezig deze dagen. Wie wordt er morgen in het zonnetje gezet? Dion Graus?
Filmpje begint met Kerrolijn, weggeklikt.quote:
Mensenrechten ondermijnen bedoelen ze natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die twee gaan iets met mensenrechten doen? Goeie genade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |