Ik hoorde dat Nattekrant is gecontracteerd door ViaPlayquote:Op zondag 5 december 2021 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde F1 user op tv mag
Het is geen sport en al die aandacht ervoor is stierlijk vervelend.quote:Op zondag 5 december 2021 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Autootje rijden is wel een merkwaardige sport he?
Ik vond het eerlijk gezegd leuker toen het niet werd gekaapt door al het vlaggetjesvolk
Ik sta op de banken als Hamilton volgende week wereldkampioen wordt. Dan heb ik een geweldige maandag voor de boeg qua trolling.quote:Op zondag 5 december 2021 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is geen sport en al die aandacht ervoor is stierlijk vervelend.
Autootje rijden is de echte pandemie.quote:Op maandag 6 december 2021 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta op de banken als Hamilton volgende week wereldkampioen wordt. Dan heb ik een geweldige maandag voor de boeg qua trolling.
Het blijft zorgwekkend om te zien hoe mensen in beesten veranderen om autootje rijden, ja.quote:Op maandag 6 december 2021 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden is de echte pandemie.
Red Bull-petjes, Volendammers, we zijn weer het hele weekend met onze neus op de bodem van de put gedrukt. En het stinkt daar.quote:Op maandag 6 december 2021 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het blijft zorgwekkend om te zien hoe mensen in beesten veranderen om autootje rijden, ja.
VVD +6quote:Op maandag 6 december 2021 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Red Bull-petjes, Volendammers, we zijn weer het hele weekend met onze neus op de bodem van de put gedrukt. En het stinkt daar.
Wereldpost.quote:Op maandag 6 december 2021 00:08 schreef Slobeend het volgende:
Bij Verstappen heb ik ook hetzelfde wat ik bij Dafne Schippers had, nul sympathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |