Los daarvan:quote:Op zondag 5 december 2021 19:05 schreef Zwoerd het volgende:
Het wordt nog spannend, DRS zag er sterk uit op start-finish.
Fok! users als expert bestempelenquote:Op zondag 5 december 2021 19:05 schreef Zwansen het volgende: Leuk voor nu, maar ik heb in het vorige topic alle experts al gehoord dat het al gespeeld was. Ik ga maar wat anders doen dus.
Kan gebeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sorry boys, ik kon geen nieuwe openen.
Die staande start wordt het volgens Sky 100% zeker.quote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Als het een staande herstart wordt kan het een lange avond worden.
Na twee uur toch afquote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Fun fact: Jules Bianchi streed ooit met Robin Frijns om de World Series by Renault titel. Frijns tikte Bianchi eraf, werd laatste, maar won wel de titel. Bianchi's manager heeft toe geprobeerd Frijns via de rechter in Frankrijk de titel af te nemen, maar werd niet ontvankelijk verklaard.quote:Op zondag 5 december 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Lewis al dreigen met tribunalen?
Het is wel op de rand denk ik.. En als hij genoeg vertraagd kan het Hamilton een positie opleveren ook nog.quote:
Mijn vrouw is dol op een staande start boh boh @Wereldgozer @de_boswachterquote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Ze stonden sowieso klaar als Bottas buiten was gebleven was Verstappen wel gepit denk ik.quote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef DX11 het volgende:
Volgens mij was het helemaal niet strategisch maar gewoon dikke mazzel want ik weet vrij zeker dat de monteurs klaar stonden met de banden bij max's pit.
Heerlijk avondje is gekomenquote:
Leclerc was in de training. Dan wordt het al rood als iemand ergens stilstaatquote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef nils7 het volgende:
Leclerc was ook rode vlag, waarom dit niet dan…
Amateurquote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sorry boys, ik kon geen nieuwe openen.
Perez pitte wel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze bij red bull wisten dat er een vrachtwagen moesten komen
vandaar dat max die bandenwissel niet deed
Ze stonden waarschijnlijk voor als merc zou doorrijdenquote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef DX11 het volgende:
Volgens mij was het helemaal niet strategisch maar gewoon dikke mazzel want ik weet vrij zeker dat de monteurs klaar stonden met de banden bij max's pit.
En ik ben al bijna door mijn alcoholische eenheden heen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:08 schreef TAV74 het volgende:
Maar waarom stonden ze dan wel klaar met de banden?quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze bij red bull wisten dat er een vrachtwagen moesten komen
Dit kan niet hoorquote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangezien we in moslimland zijn wordt het gewoon hamverbot
Net bij de start had ik geen spanning, nu gaat de hartslag wel naar 200quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef nixxx het volgende:
Dat kan leuk worden bij de herstart, nauwe pitexit, Hamilton gefrustreerd..
Ze kijken alleen naar Hamiltonquote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ze stonden sowieso klaar als Bottas buiten was gebleven was Verstappen wel gepit denk ik.
Godverquote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kruidnoten vretenquote:Op zondag 5 december 2021 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En ik ben al bijna door mijn alcoholische eenheden heen.
dat was een schijnbeweging om mercedes in verwarring te brengenquote:Op zondag 5 december 2021 19:10 schreef DX11 het volgende:
[..]
Maar waarom stonden ze dan wel klaar met de banden?
Heeft nog met mijn opa in het verzet gezeten. De goede man moet al dik in de 90 zijn, wat een baas.quote:Op zondag 5 december 2021 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Co de Roodt is wel echt een goeie gozer
Trainen achter een safety car is niet zo zinvol.quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef nils7 het volgende:
Leclerc was ook rode vlag, waarom dit niet dan…
Ze stonden klaar voor Perezquote:Op zondag 5 december 2021 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze stonden waarschijnlijk voor als merc zou doorrijden
Lewis moed inpratenquote:Op zondag 5 december 2021 19:10 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Mercedes probeert Hamilton te kalmeren over de boordradio. "Red Bull nam een enorme gok door niet te stoppen. Deze race is nog niet verloren, er komen kansen."
Sowieso die fascinatie voor HAM.quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeddah Carnage Circuitquote:Op zondag 5 december 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:
Krijgen we een normale start?
Dat wordt terror.
Natuurlijk niet. Dit is gewoon geluk hebben. En daar is niks mis mee, uitstekend voor Verstappen dit.quote:Op zondag 5 december 2021 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spannendste seizoen ooit tot nu tie voor mijquote:Op zondag 5 december 2021 19:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit seizoen is niet goed voor mijn hart... den terink wat een spanning steeds
Ja, verdomme zeg, wat cool.. maar ik hoor dus geen pitlane startquote:Op zondag 5 december 2021 19:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Net bij de start had ik geen spanning, nu gaat de hartslag wel naar 200
Artikel 27.4 van het sportief reglementquote:At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be
deemed potentially dangerous to other drivers or any other person
Het was een vieze gok die gelukkig goed uitpakte, maar wat een bazen gokquote:Op zondag 5 december 2021 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kunnen users als DX11 er niet tegen als Red Bull succes boekt met hun strategische zet en het houden op geluk?
Zoek een leven ofzo
Tie.quote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het spannendste seizoen ooit tot nu tie voor mij
Nu alleen nog binnenkoppen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is gewoon geluk hebben. En daar is niks mis mee, uitstekend voor Verstappen dit.
Je kijkt pas sinds 2018?quote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het spannendste seizoen ooit tot nu tie voor mij
Hou maar op met lullen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het was een vieze gok die gelukkig goed uitpakte, maar wat een bazen gok
Exactquote:Op zondag 5 december 2021 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Voor Bottas geldt:
[..]
Artikel 27.4 van het sportief reglement
Coolsingelquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waar en wanneer is de huldiging?
Want jij bent een echte Hamilton fan hèquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk zet Ham zoveel druk dat Verstappen bezwijkt onder de druk.
Hamilton moet dan flink pushen, dan is de kans op fouten ook groterquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het is altijd een gok, de veilige keus was meegaan met Lewisquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou maar op met lullen.
Was geen gok
Verstappen moet één opdracht hebben: ook al is Hamilton beter weg, hij komt er hoe dan ook niet voorbij.quote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef Tijn het volgende:
Standing start op harde band is wel link, dat wordt nog wat.
Allebei in de muur zou wel mooi zijn voor de spanningquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik hoop dat Gasly of Tsunoda Hamilton gaat torpederen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat lul jij nou gap ik ben ook gewoon voor Max hoor. Maar ik zag ze klaar staan met banden dus ik denk dat Max gewoon gepit had als Bottas niet had lopen kloten. Dus in dat geval was het dikke mazzel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kunnen users als DX11 er niet tegen als Red Bull succes boekt met hun strategische zet en het houden op geluk?
Zoek een leven ofzo
Soort Easytoys.quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gasly of Tsunoda Hamilton gaat torpederen.
Nee heb een teringhekel aan de Verstappen clan. Met hun losse handjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Want jij bent een echte Hamilton fan hè
Klinkt realistisch ook nogquote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Plakaatje het volgende:
Ik gok dat George Russell de muur in gaat t.b.v. Mercedes. U leest het hier eerst.
Het grote probleem is dat Hamilton altijd PRAAT over hoe goed hij met druk om kan gaan. Max be like Kimi en heeft er qua woorden niet veel meer nodig dan "bwoah"quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Nober het volgende:
Lewis weet het niet meer, zo goed is ie dus.
Da's Jos...quote:Op zondag 5 december 2021 19:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee heb een teringhekel aan de Verstappen clan. Met hun losse handjes.
RenaultGate V2quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Plakaatje het volgende:
Ik gok dat George Russell de muur in gaat t.b.v. Mercedes. U leest het hier eerst.
Ik had er alle vertrouwen inquote:
Rustâgh Willie.quote:Op zondag 5 december 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN GIJ RENE.
Dat is wel altijd genieten.quote:
Jinxquote:
Ik begon vandaag relaxed. Maar inmiddels toch weer in de stressquote:
Ga je in je broek poepenquote:Op zondag 5 december 2021 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
er gaan nog wel meer ongelukken gebeuren vanavond heb ik het vermoeden
quote:Op zondag 5 december 2021 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Moet Lewis echt om alles miepen als het niet in zijn voordeel is
Nee, dat zal hij nooit worden. Dat is hij al.quote:Op zondag 5 december 2021 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Hamilton mag de veters van schumacher niet eens strikken
Een legende zal hamilton nooit worden
liquidatieopdracht al gegeven.quote:
Ik zou nu ook niet het zonnetje in de auto zijn geweest in zijn geval.quote:Op zondag 5 december 2021 19:17 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een vreselijk naargeestig mannetje is die Hamilton toch
Erg mooiquote:Op zondag 5 december 2021 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Benz zijn ze nog steeds viesmad
Lewis die zijn gaspedaal niet kon vindenquote:
Waarom klaagt Max daar overquote:Op zondag 5 december 2021 19:19 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lewis die zijn gaspedaal niet kon vinden
Hij staat nu al stilquote:Op zondag 5 december 2021 19:19 schreef Abdus18 het volgende:
Perez moet nog eens stoppen toch he, met zn mediums
Leek mij op t randjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |