Dat klopt ook inderdaad. Al 2 keer dit jaarquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft er meer van geprofiteerd dan wie dan ook
Twee keer zelfs. Imola en Silverstone.quote:
Cadeau in Imola was ook nog zelfs de unlap van Lewis.quote:
quote:
Sure, want normaal repareren ze dit even onder een gele vlag.quote:
En daarom is het weer mooi dat die verongelijkte smoel van Hamilton begint te janken als de hypocriete zak hooi die het er is. Wat een zwakkeling.quote:
Dierenleed. Naar verluidt is die hont ook gedwongen veganist.quote:
in elk geval is het consequent, dat is beter dan halverwege het seizoen wisselen van beleidquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ben het op zich wel eens met Hamilton, dit seizoen wordt veel te snel de rode vlag gezwaaid. Maar ja, dat is nou eenmaal hoe Masi werkt.
nee die gaat uit huilen op de plee , en dan gaan ze herstarten maar Ham blijft op de plee zitten .. :-)quote:Op zondag 5 december 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Lewis al dreigen met tribunalen?
Dan mogen ze Hamilton ook per direct uit de uitslag van Imola en Silverstone halen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht tot blijkt dat er toch geen banden gewisseld mogen worden of het ineens niet telt ofzo.
Er wordt nu niemand voorgetrokkenquote:Op zondag 5 december 2021 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En al die fucking zure tyfuskneuzen in dit F1 forum die constant zitten te janken dat Mercedes voorgetrokken wordt?
Ja eens. Zeker omdat Hamilton er ook al twee keer van geprofiteerd heeftquote:Op zondag 5 december 2021 19:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in elk geval is het consequent, dat is beter dan halverwege het seizoen wisselen van beleid
Ja, was in Silverstone en Hongarije ookquote:
Dat vroeg ik me ook af idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |