Allebei in de muur zou wel mooi zijn voor de spanningquote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk zet Ham zoveel druk dat Verstappen bezwijkt onder de druk.
Ik hoop dat Gasly of Tsunoda Hamilton gaat torpederen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hopelijk zet Ham zoveel druk dat Verstappen bezwijkt onder de druk.
Wat lul jij nou gap ik ben ook gewoon voor Max hoor. Maar ik zag ze klaar staan met banden dus ik denk dat Max gewoon gepit had als Bottas niet had lopen kloten. Dus in dat geval was het dikke mazzel.quote:Op zondag 5 december 2021 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kunnen users als DX11 er niet tegen als Red Bull succes boekt met hun strategische zet en het houden op geluk?
Zoek een leven ofzo
Soort Easytoys.quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gasly of Tsunoda Hamilton gaat torpederen.
Nee heb een teringhekel aan de Verstappen clan. Met hun losse handjes.quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Want jij bent een echte Hamilton fan hè
Klinkt realistisch ook nogquote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Plakaatje het volgende:
Ik gok dat George Russell de muur in gaat t.b.v. Mercedes. U leest het hier eerst.
Het grote probleem is dat Hamilton altijd PRAAT over hoe goed hij met druk om kan gaan. Max be like Kimi en heeft er qua woorden niet veel meer nodig dan "bwoah"quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Nober het volgende:
Lewis weet het niet meer, zo goed is ie dus.
Da's Jos...quote:Op zondag 5 december 2021 19:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee heb een teringhekel aan de Verstappen clan. Met hun losse handjes.
RenaultGate V2quote:Op zondag 5 december 2021 19:14 schreef Plakaatje het volgende:
Ik gok dat George Russell de muur in gaat t.b.v. Mercedes. U leest het hier eerst.
Ik had er alle vertrouwen inquote:
Rustâgh Willie.quote:Op zondag 5 december 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN GIJ RENE.
Dat is wel altijd genieten.quote:
Jinxquote:
Ik begon vandaag relaxed. Maar inmiddels toch weer in de stressquote:
Ga je in je broek poepenquote:Op zondag 5 december 2021 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
er gaan nog wel meer ongelukken gebeuren vanavond heb ik het vermoeden
quote:Op zondag 5 december 2021 19:17 schreef LTVDK het volgende:
Moet Lewis echt om alles miepen als het niet in zijn voordeel is
Nee, dat zal hij nooit worden. Dat is hij al.quote:Op zondag 5 december 2021 19:16 schreef KingRoland het volgende:
Hamilton mag de veters van schumacher niet eens strikken
Een legende zal hamilton nooit worden
liquidatieopdracht al gegeven.quote:
Ik zou nu ook niet het zonnetje in de auto zijn geweest in zijn geval.quote:Op zondag 5 december 2021 19:17 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een vreselijk naargeestig mannetje is die Hamilton toch
Erg mooiquote:Op zondag 5 december 2021 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Benz zijn ze nog steeds viesmad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |