Allemaal Engelse die een Mercedes rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
er klopt echt helemaal niks van geen straf voor lewis zelfs zonder oranje bril
wie zit er in de FIA jury dit keer ?
De RB is hier gewoon top. Zou mij niet eens verbazen als ze 1-2 gaan kwalificeren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:35 schreef SiGNe het volgende: [..] Lewis kan moeilijk toe gaan geven dat hij zelf niet snel genoeg was, het moet wel aan de auto liggen.
Als ze zo morgen ook finishen vind ik het ook helemaal primaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De RB is hier gewoon top. Zou mij niet eens verbazen als ze 1-2 gaan kwalificeren.
P5 en P6.. zitten er toch wel lekker bij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef Zorro het volgende:
Intussen heeft Sainz nog geen tijd, zit Norris op de grens en vallen de AT's tegen
En meteen zet Gasly een mooie tijd neer
Mediumsquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor banden had Verstappen bij zijn snelste ronde eigenlijk?
Misschien zat er geen peut meer in.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Bottas toch gewoon ok. Dat is een verrassing!
Medium toch?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor banden had Verstappen bij zijn snelste ronde eigenlijk?
Ja echt raar!!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Bottas toch gewoon ok. Dat is een verrassing!
dat is geen BNW hoor, ga maar eens alle beslissingen van gary na.....gewoon feitenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Open er een topic over. Of ga naar het BNW topic.
Die troep is niet te zuipen, dus dat raad ik je niet aan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heel Red Bull zit er goed bij dit weekend
Dat wordt blikjes kopen!!
Baan werd weer steeds sneller, Max zette z'n tijd al vroeg. Die kon nog wel paar tienden sneller.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
HAM heeft de grip toch gevonden.
Drink bij iedere race en kwali een blikjequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die troep is niet te zuipen, dus dat raad ik je niet aan.
Beetje sponsoren tochquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Drink bij iedere race en kwali een blikje
Hierna op ziggo.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe laat is de start van de F2 race 2?
ook een strafje waardig...maargoed gary.....quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef Perox het volgende:
Bottas heeft nog een Alfa geraakt zie ik op F1 stream. voorvleugeltje vervangen maar.
Jij liever dan ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Drink bij iedere race en kwali een blikje
Gary in de jury,...die verzint vast wel iets, een steward die plotseling met dubbel geel gaat zwaaien oidquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Hoe dan ook: Max gaat PP halen en morgen winnen. En dan kan het alleen nog maar met extreem veel pech misgaan.
Wel netjes hoor hij heeft in merc altijd Q3 gehaald.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef Perox het volgende:
Bottas heeft nog een Alfa geraakt zie ik op F1 stream. voorvleugeltje vervangen maar.
Ja nu weten we wel dat het allemaal 1 complot tegen Max isquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gary in de jury,...die verzint vast wel iets, een steward die plotseling met dubbel geel gaat zwaaien oid
Olav is pissedquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
"Dan stijgt de neus van Pinokkio horizontaal naar grote hoogte"
Whut?
Een marshal zwaait met geel, G. Connely is een steward.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gary in de jury,...die verzint vast wel iets, een steward die plotseling met dubbel geel gaat zwaaien oid
Verticaal opzij.quote:
Mercedes vanaf Monza aan het cheatenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
"Dan stijgt de neus van Pinokkio horizontaal naar grote hoogte"
Whut?
Wat sneu.quote:
19:40quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe laat is de start van de F2 race 2?
Genoeg tijd om te gaan kokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |