Allemaal Engelse die een Mercedes rijdenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
er klopt echt helemaal niks van geen straf voor lewis zelfs zonder oranje bril
wie zit er in de FIA jury dit keer ?
De RB is hier gewoon top. Zou mij niet eens verbazen als ze 1-2 gaan kwalificeren.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:35 schreef SiGNe het volgende: [..] Lewis kan moeilijk toe gaan geven dat hij zelf niet snel genoeg was, het moet wel aan de auto liggen.
Als ze zo morgen ook finishen vind ik het ook helemaal primaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De RB is hier gewoon top. Zou mij niet eens verbazen als ze 1-2 gaan kwalificeren.
P5 en P6.. zitten er toch wel lekker bij hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef Zorro het volgende:
Intussen heeft Sainz nog geen tijd, zit Norris op de grens en vallen de AT's tegen
En meteen zet Gasly een mooie tijd neer
Mediumsquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor banden had Verstappen bij zijn snelste ronde eigenlijk?
Misschien zat er geen peut meer in.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Bottas toch gewoon ok. Dat is een verrassing!
Medium toch?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor banden had Verstappen bij zijn snelste ronde eigenlijk?
Ja echt raar!!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Bottas toch gewoon ok. Dat is een verrassing!
dat is geen BNW hoor, ga maar eens alle beslissingen van gary na.....gewoon feitenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Open er een topic over. Of ga naar het BNW topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |