Niet. Hooguit een waarschuwing voor het blokken van Mazepin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef RAVW het volgende: maar hoe ver gaat hij nu naar achter die Ham 3 of 5 plekke?
Dus dat beeld dat we zagen met dat knipperende panel klopt niet?quote:
Max is wel stoïcijns, daar maak ik me niet zoveel zorgen over.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:55 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, als Max zich er maar niks van aantrekt, van die monniken en kappen...
Ach ja ik zag het al lang aankomen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
no further action lijkt mij dus
Wat wij zagen was een streampje van baggerkwaliteit waarin je amper kon zien wat wat is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus dat beeld dat we zagen met dat knipperende panel klopt niet?
Want er staat wel degelijk dat er een panel is geactiveerd.
Pics van de poesquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Met de nieuwe babypoes op schoot kwali kijken
Ah, dan zal Max alsnog wel bestraft worden voor het veroorzaken van een gele vlagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dus waarschijnlijk ook niks voor Gasly/Mazepin, Connely zit er weer eens.
picsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Die 2 van mij zijn elkaar aan het afmakenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Je bent zelf….laat maarquote:
Oh dat gaat hier gelukkig best goed.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die 2 van mij zijn elkaar aan het afmaken
Wel raar dat Max wel een straf krijgt als er nota bene een groene lamp aanstaat naast de baan.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:59 schreef franklop het volgende:
Als Nattekrant het eens is met de beslissing dan moet het zeker kloppen!
Mee eens ook hoor als ik het zo lees
Waren ze nog niet af dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die 2 van mij zijn elkaar aan het afmaken
Maar daar zwaaide een marshal wel met geelquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel raar dat Max wel een straf krijgt als er nota bene een groene lamp aanstaat naast de baan.
Zou voorpagina nieuws moeten zijn hahahquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk niet dat ze dat van Charlie Whiting hebben, Olav.
Die lampen waren van het eventuele melden voor de weegbrug.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel raar dat Max wel een straf krijgt als er nota bene een groene lamp aanstaat naast de baan.
die betalen wij gewoon hoor met al hun olie en zo :-)quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:57 schreef StephanL het volgende:
Dure energie rekening met al die lichtjes aan op die gebouwen
Welke spanning? HAM wint de laatste twee races met twee vingers in de neus.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het is goed voor de spanning in het kampioenschap dat Hamilton niet een straf voor iets onzinnigs krijgt.
Ja ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
die betalen wij gewoon hoor met al hun olie en zo :-)
Lijkt me toch onhandig rijden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Welke spanning? HAM wint de laatste twee races met twee vingers in de neus.
Zelfs dan hè. Zelfs dán.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me toch onhandig rijden.
De spanning interesseert me geen reet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het is goed voor de spanning in het kampioenschap dat Hamilton niet een straf voor iets onzinnigs krijgt.
Die groene lamp was voor de pitstraat/weegbrug.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bedankt voor je info, doen we niets mee.quote:
in Q3 hoeft het pas perfect.quote:
Ja, dus?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die groene lamp was voor de pitstraat/weegbrug.
Dit idd. Gewoon direct een goed rondje is wel fijn, dan ben je maar weer klaar.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:06 schreef Zorro het volgende:
Leuk hoor, P1.
Enige wat boeit nu is niet bij de laatste 5 te staan. Ik begrijp die obsessie voor P1 in Q1 of Q2 nooit.
So? Topspeed zegt niks. Althans: niet alles.quote:
Nou, ik kijk daardoor wel eerst op mijn gemak het voetbal af ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:07 schreef beantherio het volgende:
Ik boycot deze kwalificatie uit onvrede over het uitblijven van straf voor Hamilton.![]()
En ik ben ook te gestrest door al het gedoe.
quote:
Gaat ie Q3 halen?quote:
Daar zou ik ook paars van wordenquote:
Ruim.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:08 schreef StephanL het volgende:
Kan nog een stukje sneller zo te zien
Die gaat nog wel verbeteren al was ie in FP1 en 2 nergens.quote:
Als hij nu weer Q3 niet haalt.....quote:
Omdat elk vol gas rondje voor q3 er een is die je hebt geoefendquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:06 schreef Zorro het volgende:
Leuk hoor, P1.
Enige wat boeit nu is niet bij de laatste 5 te staan. Ik begrijp die obsessie voor P1 in Q1 of Q2 nooit.
Hopelijk verscheuren ze zijn contract voor volgend jaar dan eindelijk.quote:
Jerez 1997 genotquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Pere exact dezelfde tijd als HAM, tot op de duizendste.
Echt onverwachtquote:
Wel een reprimande. Nog 1 nodigquote:
MoL mOEt bLijVeNquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:15 schreef Perox het volgende:
Tering Mol. Norris met Russell verwarren
Ze doen al nauwelijks moeite meer het nog te verbergen. Wel een flinke lap tekst altijd bij de beslissingen van Hamilton.quote:
Mol is F1.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:15 schreef Perox het volgende:
Tering Mol. Norris met Russell verwarren
Eens.quote:
Dan Verstappen in Qatar die straf ook niet moeten hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou veel mooier zijn als Verstappen Hamilton gewoon op de baan verslaat.
kleine foutjes zien we graag.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef RAVW het volgende:
Ham bijna de muur in jammer dat het net goed ging
Of vandaag alquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Zorro het volgende:
Jullie zien het allemaal verkeerd.
Dit is de aanloop naar een derde reprimande in de kwali volgende week
Nooit de goedequote:
Wel de verkeerde Mercedesquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Nattekat het volgende:
Eén Mercedes gehad, nog één te gaan.
Dezelfde als voor Mercedes..quote:
Als het om Verstappen gaat zoeken ze de harde lijn op en bij Hamilton de zachte. Los van wat er in Qatar sta ik (en vele anderen) nog steeds te kijken van die boete voor het aanraken van de vleugel van de auto van Hamilton.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan Verstappen in Qatar die straf ook niet moeten hebben
Dit had een crash kunnen zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Zo ...
Dit mogen ze wel aanpakken
Altijd de verkeerde Mercedesquote:
Duurder als iemand zijn snelle ronde hinderen, wat echt met rijden te maken heeftquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als het om Verstappen gaat zoeken ze de harde lijn op en bij Hamilton de zachte. Los van wat er in Qatar sta ik (en vele anderen) nog steeds te kijken van die boete voor het aanraken van de vleugel van de auto van Hamilton.
Net zoals de vorige keer zeker, toen alleen de laatste in de rij bestraft werd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Zo ...
Dit mogen ze wel aanpakken
Ja kan ook defense zijn tegen ophouden...quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef Johannes788 het volgende:
Bottas probleem uit de weg als het al probleem was.
Precies dit ja, wat een triestheid zeg....quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Duurder als iemand zijn snelle ronde hinderen, wat echt met rijden te maken heeft
Engine misfire klinkt wel als een behoorlijk probleemquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Olav die echt denkt dat Bottas een probleem had![]()
Niet in een VT.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef mikieu het volgende:
Haha flopshow, elk ander had 5 plekken gekregen.
Precies is gewoon tactiek voor straks in Q3, een storing op een handig momentquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik acht de kans aanwezig dat hij die ook hadquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwe bougievonkjes klaarquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engine misfire klinkt wel als een behoorlijk probleem
Euhm, nee.quote:
Dat is echt bizar ja. Zou je bijna denken dat er alleen een echte straf gaat volgen als het echt mis gaat ...quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Duurder als iemand zijn snelle ronde hinderen, wat echt met rijden te maken heeft
Ja dan krijgt je 10 seconden.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja. Zou je bijna denken dat er alleen een echte straf gaat volgen als het echt mis gaat ...
Was op geen enkele manier een handig moment. RBR was toch allang door.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Precies is gewoon tactiek voor straks in Q3, een storing op een handig moment
VER was op weg naar P1 toen hij die parkeerplaats tegen kwam.quote:
Alleen als je #44 bent. Andere rijders krijgen veel meer strafquote:
Ze geven een straf ongeacht het resultaatquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is echt bizar ja. Zou je bijna denken dat er alleen een echte straf gaat volgen als het echt mis gaat ...
Toevallig wel, een handig excuus voor het blokkeren bij die laatste bocht enzo komt wel goed van pasquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Engine misfire klinkt wel als een behoorlijk probleem
Ik denk niet dat RB er wakker van ligt dat ze P1 in Q1 mislopen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toevallig wel, een handig excuus voor het blokkeren bij die laatste bocht enzo komt wel goed van pas
Veiligheid is minder belangrijk dan de mogelijkheid om een auto te beschadigenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee dat "probleem" kan zich natuurlijk niet vaker openbarenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat RB er wakker van ligt dat ze P1 in Q1 mislopen.
Je hebt gelijk, ik had die hele snelle tijd van Perez niet meer gezienquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet? Voor welk team rijdt Perez dan vandaag?
Dat ging over (dubbel) geel, niet over hinderen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vertel je dit ook even aan Norris?
Dat vraag ik me het hele seizoen al af.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet? Voor welk team rijdt Perez dan vandaag?
DIT......quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan Verstappen in Qatar die straf ook niet moeten hebben
juist.....ik ben er wel klaar meequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:17 schreef mikieu het volgende:
Haha flopshow, elk ander had 5 plekken gekregen.
Ik bedoel meer dat je prima een straf kunt ontlopen door gewoon te roepen "sorry, motorprobleem, misfiring, misfiring!".quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat RB er wakker van ligt dat ze P1 in Q1 mislopen.
behalve voor prinses lewisquote:
en dat betekend ? voor lewis niksquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:18 schreef Zorro het volgende:
Jullie zien het allemaal verkeerd.
Dit is de aanloop naar een derde reprimande in de kwali volgende week
3x reprimande = 10 plaatsen gridstraf.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dat betekend ? voor lewis niks
8 bekersquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:31 schreef RAVW het volgende:
kunnen ze hier voor Ham ook niet even een wall of champions invoeren
10 plekken gridstraf.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dat betekend ? voor lewis niks
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dat betekenT ? voor lewis niks
ongeacht het resultaat snap ik, maar sommige straffen zijn gewoon te lichtquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze geven een straf ongeacht het resultaat
Zo kwam bottas ook weg met een spin in de pitstraat omdat hij niemand geraakt had. Maar die rijdt Mercedes dus dat betekend het beeld.
Jeddah, ook een badplaats maar net iets anders.quote:
Zeg je dat straks nog als die Mercs weer met een halve seconde verschil sneller zijn?quote:
Ja tuurlijkquote:
Zoals Monaco aan zee?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jeddah, ook een badplaats maar net iets anders.
Connely.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
er klopt echt helemaal niks van geen straf voor lewis zelfs zonder oranje bril
wie zit er in de FIA jury dit keer ?
Uiteraard dit. Naief om te denken dat HAM niet nog een halve seconde in de tank heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg je dat straks nog als die Mercs weer met een halve seconde verschil sneller zijn?
Max-hater Gary Connellyquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
9 tiende in hetzelfde rondje als Maxquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:32 schreef SiGNe het volgende:
perez is nu toch wel goed bezig, kwam wat traag op gang gister.
de geit heeft hij allang weg gedaan met al zijn gedragquote:
Dat is Leclercquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:34 schreef _UserName_ het volgende:
Dit keer was ie niet "i am stupid".
Open er een topic over. Of ga naar het BNW topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Predator40 het volgende:
Lewis kan moeilijk toe gaan geven dat hij zelf niet snel genoeg was, het moet wel aan de auto liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja tuurlijkiedereen heeft het over hoeveel grip er is en opeens heeft Hamilton geen grip. Maar wat kan zich geweldig aanpassen en opladen als hij dadelijk pole pakt.
Ik zat er op te wachten, besefte het later iddquote:
was te verwachten.............die is 100% pro lewisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |