Niet. Hooguit een waarschuwing voor het blokken van Mazepin.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:50 schreef RAVW het volgende: maar hoe ver gaat hij nu naar achter die Ham 3 of 5 plekke?
Dus dat beeld dat we zagen met dat knipperende panel klopt niet?quote:
Max is wel stoïcijns, daar maak ik me niet zoveel zorgen over.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:55 schreef Cuendillar het volgende:
Nou ja, als Max zich er maar niks van aantrekt, van die monniken en kappen...
Ach ja ik zag het al lang aankomen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
no further action lijkt mij dus
Wat wij zagen was een streampje van baggerkwaliteit waarin je amper kon zien wat wat is.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus dat beeld dat we zagen met dat knipperende panel klopt niet?
Want er staat wel degelijk dat er een panel is geactiveerd.
Pics van de poesquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Met de nieuwe babypoes op schoot kwali kijken
Ah, dan zal Max alsnog wel bestraft worden voor het veroorzaken van een gele vlagquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dus waarschijnlijk ook niks voor Gasly/Mazepin, Connely zit er weer eens.
picsquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Die 2 van mij zijn elkaar aan het afmakenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:56 schreef Mano_ het volgende:
Je bent zelf….laat maarquote:
Oh dat gaat hier gelukkig best goed.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die 2 van mij zijn elkaar aan het afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |