Met zo'n roeptoeter Karl Marx citeren op een sinaasappelkistje in het park.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Schaatsen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Die zag Romme en dacht: die dijen kunnen dikkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef Toby56 het volgende:
Lol.
Hoeveel slagen maakt Ghiotto op het lange stuk?
Twee?
@naatje_1quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Een kennis van mij is bestuursadviseur bij een gemeente.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Het is een bepaalde manier van denken en vragen stellen. Bij boeken van Rob Wijnberg kreeg ik wel een idee wat je er aan hebt in het (bedrijfs)leven. Echte aanrader,bijvoorbeeld Nietsche en Kant lezen de krant. Leest heel makkelijk weg!quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Remco het volgende:
Zou iemand bij de NOS Erik van Dijk hierop aanspreken?
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Toby56 het volgende:
Van der Poel vertoonde niet zozeer scheurtjes; Roest was beter dan voorheen.
@GuillaumeMartinquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Ja, en ik begreep dat de omstandigheden in SLC nu niet helemaal perfect waren. Nils begint niet snel, en hij moest erg vroeg overcompenseren. Hij heeft het geweldig gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.
Kramer is te laks geweest in zn topjaren. Die had nu nog wr-houder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.
Vooral als het van Leiden komt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Een nog mooiere studie is rechtsfilosofie. Wat komt daar een hoop narigheid vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |