Lekker tussenrondje met 28.15.quote:
Sloeg ook nergens op, die agressie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Remco het volgende:
[..]
Oh ja lol dat was ik al weer helemaal vergeten, er waren er wat goed boos toen.
"Een versgeboren kindje."quote:
Na enige tijd is het een bedorven kindje?quote:
Neen, om het kindje vers te houden, leggen ze het in de vrieskist.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na enige tijd is het een bedorven kindje?
Een maat van mij die de studie heeft afgerond werkt in een boekenwinkel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Andere filosofen opleiden. Het is een soort piramidespel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Schaatsenquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |