Met zo'n roeptoeter Karl Marx citeren op een sinaasappelkistje in het park.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Schaatsen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Afgestudeerd filosoof. Serieuze vraag, wat doe je dan eigenlijk voor de kost? Filosoof zijn, ok, maar wat ben je dan concreet aan het doen? "Schat, ik ga naar het werk, tot vanavond!"...en dan?
Die zag Romme en dacht: die dijen kunnen dikkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef Toby56 het volgende:
Lol.
Hoeveel slagen maakt Ghiotto op het lange stuk?
Twee?
@naatje_1quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Een kennis van mij is bestuursadviseur bij een gemeente.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Het is een bepaalde manier van denken en vragen stellen. Bij boeken van Rob Wijnberg kreeg ik wel een idee wat je er aan hebt in het (bedrijfs)leven. Echte aanrader,bijvoorbeeld Nietsche en Kant lezen de krant. Leest heel makkelijk weg!quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Remco het volgende:
Zou iemand bij de NOS Erik van Dijk hierop aanspreken?
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef Toby56 het volgende:
Van der Poel vertoonde niet zozeer scheurtjes; Roest was beter dan voorheen.
@GuillaumeMartinquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Ja, en ik begreep dat de omstandigheden in SLC nu niet helemaal perfect waren. Nils begint niet snel, en hij moest erg vroeg overcompenseren. Hij heeft het geweldig gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.
Kramer is te laks geweest in zn topjaren. Die had nu nog wr-houder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WR van Bloemen bleek scherp te zijn. Zoals je van een WR mogelijk kunt verwachten.
Vooral als het van Leiden komt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
Een nog mooiere studie is rechtsfilosofie. Wat komt daar een hoop narigheid vandaan.
3 Nederlanders toch?quote:
Beleidsmedewerker overheid, docent, journalist.. zoietsquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Het ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je zou toch zeggen dat ie vrij eenvoudig nog een halve tot seconde moet kunnen winnen op de opening. Figuren als Bergsma, Ghiotto en Bloemen zijn ook geen sprinters, maar pakken gemakkelijk meer dan een seconde.
Als ik naar mijn eigen werkervaringen kijk, dan zou er in menig kantoor wel eens beter nagedacht kunnen worden. Met name in managementkringen. Veel managers kunnen wel een studie filosofie gebruiken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:33 schreef heywoodu het volgende:
Een hele lange fulltime studie inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn eigen werkervaringen kijk, dan zou er in menig kantoor wel eens beter nagedacht kunnen worden. Met name in managementkringen. Veel managers kunnen wel een studie filosofie gebruiken.
Echt hequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef noodgang het volgende:
Hij rijdt een wereldrecord, maar vertoont wel scheurtjes
Met een matige voorbereiding en een vrij onregelmatige race.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef noodgang het volgende:
Hij rijdt een wereldrecord, maar vertoont wel scheurtjes
Roest wist ook nog niet waar hij stond. Ik denk dat hij ook iets sneller had kunnen openen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Echt heRoest zat dichterbij dan verwacht, maar dat was meer de verdienste van Roest, dan de zwakte van NVDP. Nils zijn opening was wel echt teringslecht, dat had nog wel een halve seconde sneller gekund
Ik nu ook ja, dit is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop echt dat Van der Poel met 5 seconden wint in Beijing.
Inderdaad. Het is echt de grote Roest show op dit moment.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop echt dat Van der Poel met 5 seconden wint in Beijing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |