abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202698398
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 10:20 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nou ja geen idee, je rijdt zo vaak in een andere auto dat ik je ervan verdenk veel brokken te maken.
Als ik achteruit had gereden dan had die gast dat ook wel gezegd :') maar hij zei dat ik naar achteren rolde dat is heel wat anders. Bovendien zou ik het zelf ook door hebben gehad omdat je toch weer van z'n R naar D moet schakelen.

En ik rij helemaal niet veel brokken... twee keer gecrashed in m'n hele leven en beide al zo'n 10 jaar geleden. Een eenzijdig ongeluk en een crash omdat ik zo dom was om op nankangs te rijden. Oh ja en recent wel geramd door iemand anders maar dat was haar fout en hebben ze ook opgelost door alle schade te vergoeden.

Maar je hebt gelijk heb wel veel soorten auto's :') Nu een Audi A5 cabrio schadebak aan het opknappen :9~
Facts don't care about your feelings
pi_202698463
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Als ik achteruit had gereden dan had die gast dat ook wel gezegd :') maar hij zei dat ik naar achteren rolde dat is heel wat anders. Bovendien zou ik het zelf ook door hebben gehad omdat je toch weer van z'n R naar D moet schakelen.

En ik rij helemaal niet veel brokken... twee keer gecrashed in m'n hele leven en beide al zo'n 10 jaar geleden. Een eenzijdig ongeluk en een crash omdat ik zo dom was om op nankangs te rijden. Oh ja en recent wel geramd door iemand anders maar dat was haar fout en hebben ze ook opgelost door alle schade te vergoeden.

Maar je hebt gelijk heb wel veel soorten auto's :') Nu een Audi A5 cabrio schadebak aan het opknappen :9~
Ja niet zo happen man, was maar om te plagen O+ :*
Audi A5 mooi, maar schijnt wel belabberd door de bocht te zeilen, zeker in vergelijking met je M135i :D
pindazakje
pi_202698514
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja niet zo happen man, was maar om te plagen O+ :*
Audi A5 mooi, maar schijnt wel belabberd door de bocht te zeilen, zeker in vergelijking met je M135i :D
Zal best en 2.0 TFSI dus gaat stuk :') snel maar weer verkopen dan.
pi_202703401
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
En ik rij helemaal niet veel brokken... twee keer gecrashed in m'n hele leven en beide al zo'n 10 jaar geleden. Een eenzijdig ongeluk en een crash omdat ik zo dom was om op nankangs te rijden.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze verhalen, vooral op die nankangs _O_
pindazakje
  zondag 19 december 2021 @ 17:46:27 #56
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_202705691
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Yup wil ik ook wel weten want nankang NS2 is de andere set banden waar ik naar zit te kijken
pi_202713078
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Niet echt bijzonder. Met m'n E46 te hard van uitvoegstrook snelweg en achterkant gleed weg, gelukkig naar binnen door RWD en boom en lantaarnpaal ontweken maar wel een stoepje dus velg, draagarm en airbag naar de klote.

Nankangs had ik onder m'n E23 uit 1980. Ik denk dat het de combinatie van één van de eerste auto's met ABS was, nankang en regen. Ik reed 50 in de binnenstad, voor me een bestelbusje die afremde voor een drempel, ik ook remmen, ruim genoeg afstand maar ABS greep in en kon dus niks meer. Ik nog schoppen op die rem maar ramde zijn achterkant. Bumper naar de klote dus toen meteen sportievere bumper opgezet. Kostte allemaal wel weer geld maar ja. Nooit meer nankangs heb ik gezworen, ook bij spoorvorming enzo werd je echt bang. Die banden hebben echt geen grip bij regen, maar goed het was wel 10 jaar geleden dus misschien zijn ze nu wat beter.
  maandag 20 december 2021 @ 01:36:41 #58
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_202713993
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 23:27 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Niet echt bijzonder. Met m'n E46 te hard van uitvoegstrook snelweg en achterkant gleed weg, gelukkig naar binnen door RWD en boom en lantaarnpaal ontweken maar wel een stoepje dus velg, draagarm en airbag naar de klote.

Nankangs had ik onder m'n E23 uit 1980. Ik denk dat het de combinatie van één van de eerste auto's met ABS was, nankang en regen. Ik reed 50 in de binnenstad, voor me een bestelbusje die afremde voor een drempel, ik ook remmen, ruim genoeg afstand maar ABS greep in en kon dus niks meer. Ik nog schoppen op die rem maar ramde zijn achterkant. Bumper naar de klote dus toen meteen sportievere bumper opgezet. Kostte allemaal wel weer geld maar ja. Nooit meer nankangs heb ik gezworen, ook bij spoorvorming enzo werd je echt bang. Die banden hebben echt geen grip bij regen, maar goed het was wel 10 jaar geleden dus misschien zijn ze nu wat beter.
Ah ja, regen.. altijd probleempje

Welke waren dit precies?
pi_202714399
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:18 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Je hebt wel een hele lage pet van me op :')
Misschien dan niet in elke post in dit topic vertellen welke auto je hebt, dat maakt voor het verhaal namelijk meestal weinig uit.
sig verwijderd door FA
pi_202714552
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 01:36 schreef Asmooh het volgende:

[..]
Ah ja, regen.. altijd probleempje

Welke waren dit precies?
Pfoe dat weet ik echt niet meer, maar volgens mij had je echt niet veel types toen. Ze waren in ieder geval keihard... heb er best tijdje mee rond gereden en profiel was nauwelijks minder geworden. Dat zegt al genoeg :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 07:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Misschien dan niet in elke post in dit topic vertellen welke auto je hebt, dat maakt voor het verhaal namelijk meestal weinig uit.
Leef jij ook nog :O
  donderdag 23 december 2021 @ 07:22:50 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202765102
Nou, vanmorgen was er blijkbaar iemand met haast. Hij reed ergens ver achter mij toen ik de afrit al op reed. Hij ging van de uitvoegststrook weer de snelweg op om iemand die te langzaam reed op de vluchtstrook in te halen. Daarna scheurde hij door tot hij op m’n bumper zat terwijl het stoplicht op rood stond. Dus hard doorrijden had weinig zin voor mij.

Vervolgens gaat het licht op groen (bovht naar rechts) en hij rijd zo om me heen de tweebaans weg op terwijl ik juist meteen de linkerbaan op wil omdat ik er ietsjes verderop weer af moet aan de linkerkant. Ik had dat alleen niet verwacht dus ik schrok me dood dat zijn lampen opeens in mijn spiegel zaten. Dus ik weer naar rechts, hij er voorbij, ik alsnog naar links en toen moest hij zo nodig brakechecken.

Dus ik toeter, en ga mijn uitvoegstrook op. Hij zat ondertussen nog steeds voor me en ging ipv rechtdoor, wat hij moest, ook de uitvoegstrook op. En dat was vast niet voor een constructieve analyze over wat we allebei fout gedaan hebben en hoe dat in het vervolg te voorkomen. Toen heb ik toch maar snel een fototje van zijn kenteken gemaakt voor het geval dat. Maar dat bleek niet nodig want hij scheurde toch maar rechtdoor toen de stroom auto’s ophield…

Ik had er zelf vast wat meer aan kunnen doen om dit bijna ongeluk te voorkomen, maar ik ging er in mijn naïviteit niet van uit dat iemand op zo’n plek zou inhalen. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202768155
Dashcam installeren Vinnie, erg handig. In de vrachtwagen kom ik genoeg van die malloten tegen. M’n telefoon staat vol met filmpjes.
  donderdag 23 december 2021 @ 14:31:53 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202770149
Ik krijg echt zó de schijt van die 100jes die 93 rijden, en dan op hun dooie fucking akkertje even 8 vrachtwagens gaan inhalen alsof ze niet 150 man zitten te irriteren.. boh, wat een kutvolk :r
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 23 december 2021 @ 16:41:32 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202772275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Dashcam installeren Vinnie, erg handig. In de vrachtwagen kom ik genoeg van die malloten tegen. M’n telefoon staat vol met filmpjes.
Tsja daar valt niet zo veel op te zien als het voornamelijk naast je afspeelt. Al kan het wel handig zijn mocht zo'n figuur echt uitstappen en je wat tikken willen geven. Maar dan was ik waarschijnlijk gewoon weggereden.
pi_202773096
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2021 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg echt zó de schijt van die 100jes die 93 rijden, en dan op hun dooie fucking akkertje even 8 vrachtwagens gaan inhalen alsof ze niet 150 man zitten te irriteren.. boh, wat een kutvolk :r
Gewoon toeter en groot licht blijven in houden, dan gaan ze meestal wel iets sneller rijden. Of juist langzamer, maar goed dat maakt dan toch niet meer uit ook. Ik heb wel eens getoeterd en toen hij voorbij de vrachtwagens was en naar rechts ging en ik en een hele rits auto's eindelijk weer gas konden geven toeterden er nog wat mensen achter me toen ze hem voorbij gingen >:)

Was er niet ooit zo'n app die ze wilde maken dat je elkaar duimpjes omhoog of omlaag kon geven terwijl je op de weg reed. Volgens mij was het te gevaarlijk omdat het uitlokt om rijdend te appen maar het idee is echt wel goed. Als je eenmaal -100 staat word je rijbewijs ingevorderd >:)
  donderdag 23 december 2021 @ 17:31:32 #66
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202773124
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 14:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Even buiten het feit om dat ik dit sowieso altijd wel doe zou het continu op links rijden geen probleem moeten zijn mits diegene rond de 130 blijft rijden want harder mag je sowieso niet rijden.
quote:
Onnodig links rijden of niet rechts aanhouden is een verkeersovertreding in het Nederlandse wegverkeer en staat beschreven in het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 onder artikel 3.[1] De wet zegt dat alle bestuurders, op een weg met twee of meer rijstroken in dezelfde rijrichting, in de meest rechterrijstrook moeten rijden. Voor het overtreden van deze wet geldt anno 2020 een boetebedrag van ¤140.
Het is natuurlijk merkwaardig gedrag als je zelf een overtreding begaat en ondertussen tegen anderen zegt 'Jullie mogen geen overtreding begaan'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202773132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Gewoon toeter en groot licht blijven in houden, dan gaan ze meestal wel iets sneller rijden. Of juist langzamer, maar goed dat maakt dan toch niet meer uit ook. Ik heb wel eens getoeterd en toen hij voorbij de vrachtwagens was en naar rechts ging en ik en een hele rits auto's eindelijk weer gas konden geven toeterden er nog wat mensen achter me toen ze hem voorbij gingen >:)
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien worden })

Disclaimer: ik haal nooit met vmax in, maar doorgaans met vmax +10 a 15. Beetje onnodig om dan zo tekeer te gaan vind ik.
  donderdag 23 december 2021 @ 17:34:45 #68
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202773173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien worden })

Disclaimer: ik haal nooit met vmax in, maar doorgaans met vmax +10 a 15. Beetje onnodig om dan zo tekeer te gaan vind ik.
pi_202773187
quote:

[..]

Het ging hier dan ook om vmax -10 types. Seinen en toeteren bij iemand die al te hard rijdt slaat nergens op. Ja tenzij je wil dat ie langzamer gaat rijden omdat het levensgevaarlijk is :7
  donderdag 23 december 2021 @ 17:36:20 #70
Why is all the rum gone?
pi_202773191
quote:

Ik vind dat altijd zo'n raar gedrag. Beetje kleuter en calimero door elkaar. 'Ja, maar hij deed het eerst!'. Echt....

Ik haal gewoon normaal in en ga naar rechts als ik een snellere verkeersdeelnemer achter me heb. Waarom zou ik dat niet doen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202773282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik vind dat altijd zo'n raar gedrag. Beetje kleuter en calimero door elkaar. 'Ja, maar hij deed het eerst!'. Echt....

Ik haal gewoon normaal in en ga naar rechts als ik een snellere verkeersdeelnemer achter me heb. Waarom zou ik dat niet doen?
Oh ik ook. Totdat ie debiel gaat doen, dan kan je hem krijgen ook (als ik zin heb om te jennen).
  donderdag 23 december 2021 @ 17:47:26 #72
Why is all the rum gone?
pi_202773327
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:43 schreef DW457 het volgende:

[..]
Oh ik ook. Totdat ie debiel gaat doen, dan kan je hem krijgen ook (als ik zin heb om te jennen).
Maar waarom? Wat schiet je er mee op? Dat je je stoer en sterk voelt? En 'debiel' is natuurlijk een enorm subjectieve typering. Wat jij debiel noemt haalt iemand anders misschien alleen zijn schouders voor op.
pi_202773406
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Maar waarom? Wat schiet je er mee op? Dat je je stoer en sterk voelt? En 'debiel' is natuurlijk een enorm subjectieve typering. Wat jij debiel noemt haalt iemand anders misschien alleen zijn schouders voor op.
Toeteren, kleven, groot licht...ach, waarom zou ik dat soort tokkies niet dwars zitten als ik daar zin in heb? Doe het niet standaard, maar als je irritant doet, dan kan ik dat ook. En waarom, ach, gewoon omdat t kan.
pi_202773415
Tja vaak rij ik ook maar 104, dat is 97/98 op de gps. Als je dan zo’n vrachtwagen hebt die begrenst is op 89, gaat het inhalen niet vlot.
.
  donderdag 23 december 2021 @ 17:55:51 #75
Why is all the rum gone?
pi_202773443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:

[..]
Toeteren, kleven, groot licht...ach, waarom zou ik dat soort tokkies niet dwars zitten als ik daar zin in heb? Doe het niet standaard, maar als je irritant doet, dan kan ik dat ook. En waarom, ach, gewoon omdat t kan.
Even laten zien wie de baas is, zeg maar. :N
  donderdag 23 december 2021 @ 18:20:22 #76
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_202773796
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:

[..]
Exact.

Zodra iemand gaat bumperkleven of met groot licht gaat gooien dan kan je wat terug verwachten. Gas los, ruiten even flink schoonmaken en even extra de tijd nemen om terug in te voegen, hopen dat die eikels het dan een keer leren om gewoon het fatsoen te hebben even gas terug te nemen.

Woon hier dicht aan de Belgische grens en, over het algemeen, zijn het Belgen of Duitsers die zo achterlijk doen.
pi_202773884
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Even laten zien wie de baas is, zeg maar. :N
Dat is een aanname. Een verkeerde ook nog. Is meer n actie-reactie-gevalletje.
  Forum Admin donderdag 23 december 2021 @ 18:59:05 #78
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202774260
Een goede manier om een keer de verkeerde tegen te komen, vooral. Is de moeite allemaal niet waard joh
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 23 december 2021 @ 19:11:40 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202774417
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef Fer het volgende:
Tja vaak rij ik ook maar 104, dat is 97/98 op de gps. Als je dan zo’n vrachtwagen hebt die begrenst is op 89, gaat het inhalen niet vlot.
Dat weten we.
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 18:53 schreef Fer het volgende:
Ik haal ook vrachtwagens in met 99-100 gps kilometers. Dat is de maximumsnelheid. Het probleem is de truckers die soms 93-95 rijden en dan duurt het best lang, zo’n inhaalactie.
pi_202776024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 19:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat weten we.
[..]

Het is wel iets verbeterd :+

Oh nee, ik lees verkeerd...
  vrijdag 24 december 2021 @ 00:07:18 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202781040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Was er niet ooit zo'n app die ze wilde maken dat je elkaar duimpjes omhoog of omlaag kon geven terwijl je op de weg reed. Volgens mij was het te gevaarlijk omdat het uitlokt om rijdend te appen maar het idee is echt wel goed. Als je eenmaal -100 staat word je rijbewijs ingevorderd >:)
Ja, maar al die ouwe mensjes die ik voorrang geef snappen niet hoe zo'n app werkt :'(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 december 2021 @ 09:38:15 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_202782853
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:20 schreef denattedweil het volgende:
over het algemeen, zijn het Belgen of Duitsers die zo achterlijk doen.
In Duitsland is het gebruikelijk om (weliswaar al op redelijk grote afstand) even met je groot licht te knipperen als je met grote snelheid rijdt. Niet om te jennen maar om te waarschuwen. Nederlanders vatten het uiteraard wel op als jennen (want zelf doen ze dat ook), dus dan krijg je reacties als hierboven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_202783057
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:27 schreef DW457 het volgende:

[..]
Is meer n actie-reactie-gevalletje.
Dat is het seinen en toeteren ook.

quote:

[..]
Exact.

Zodra iemand gaat bumperkleven of met groot licht gaat gooien dan kan je wat terug verwachten. Gas los, ruiten even flink schoonmaken en even extra de tijd nemen om terug in te voegen, hopen dat die eikels het dan een keer leren om gewoon het fatsoen te hebben even gas terug te nemen.

Woon hier dicht aan de Belgische grens en, over het algemeen, zijn het Belgen of Duitsers die zo achterlijk doen.
Ja dat is dus het probleem met veel mensen in het verkeer, ze begrijpen niet wat ze zelf fout doen. En dan boos worden als mensen gaan seinen en toeteren terwijl daar 9 van de 10 gevallen gewoon een reden voor is. Kende ook zo'n iemand die altijd die verhalen had over klevers enzo totdat ik bij haar in de auto zat en precies begreep waarom. Rijdt overal te langzaam, 10 km van te voren voorsorteren, onnodig links rijden etc.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]
In Duitsland is het gebruikelijk om (weliswaar al op redelijk grote afstand) even met je groot licht te knipperen als je met grote snelheid rijdt. Niet om te jennen maar om te waarschuwen. Nederlanders vatten het uiteraard wel op als jennen (want zelf doen ze dat ook), dus dan krijg je reacties als hierboven.
Zo zie ik het dus ook. Reed ook eens achter iemand die maar links bleef sukkelen maar één keer toeteren en ging naar rechts. Hij stak z'n handje op en ik een duimpje klaar. Je hebt zelf ook weleens dat je even niet helemaal oplet en eigenlijk allang naar rechts kon, vooral in busjes zonder binnenspiegel let je iets minder op iemand achter je.
  donderdag 30 december 2021 @ 08:38:13 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202918566
1) iemand die zonder licht reed. Ik wachtte expres op haar terwijl ik voorrang had, toeterde, seinde met groot licht en nog eens een paar keer nadat ik achter haar reed. Het duurde even voordat er letterlijk en figuurlijk een lampje ging branden bij haar. Hoe krijg je 't voor elkaar?
2) Iemand die op de middelste rijstrook rijd en op het moment dat ik wil invoegen naar rechts ga. Pickup vs mijn auto, dus dan is het snel beslist wie er ruimte mag maken. En de snelweg was praktisch leeg.
3) Iemand die invoegt bij zo'n punt waar 2x2 rijstroken samenkomen&voegen in 1x3 (A4+A10 zuid naar A10 west), knooppunt nieuwe meer) en die dan vanaf de meest rechter rijstrook over de doorgetrokken streep wil gaan om naar wat uiteindelijk de middelste baan gaat worden stuurt. Terwijl ik daar rij. Gelukkig had hij dat op tijd door. En waarom? Geen idee, voor hem was geen auto te bekennen. :')

Kortom, er was weer een hoop reuring op de weg.
pi_203023709
quote:

[..]
Exact.

Tot dat je de verkeerde tegen komt die probeert klem te rijden om je wat aan te doen.

Dit is mij bijna overkomen in de zomer een jaar of 20 terug, een bumper klevende cabrio met een kampsjaak achter het stuur formaat Hulk Hogan (Wat mij de eerste instantie niet was opgevallen) er in welke een gratis douch kreeg van mijn ruitenwissersproeier (waar rioolwater in zat)

Ik ben na een ~40 min achtervolging over de A58 maar het parkeer terrein op gereden van het Politiebureau van mn woonplaats. Toen reed die gast door.
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 09:53:21 #86
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203024182
Nou hier in Spanje waar ik momenteel verblijf en ik nu 2x een aantal dagen heb rondgereden in een huur auto kan ik het volgende concluderen:

- De gemiddelde Spanjaard kan niet rijden :') ze doen echt maar wat.
- Richting aangeven bestaat hier niet, echt nie-mand doet het. Ze kunnen auto’s denk ik hier net zo goed zonder knipperlicht verkopen.
- Op de snelweg houden de meesten zich redelijk aan de vmax. Echter op binnenwegen is het standaard vmax plus 30. Mag je ergens 40? Dan rijdt men 70 ofzo :')

Één ding moet ik ze wel nageven, zodra er een zebrapad is ergens en je wilt oversteken stoppen ze altijd braaf. Dat zit er wel redelijk goed ingebakken :P
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:14:30 #87
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203024552
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef von_manstein het volgende:

[..]
Tot dat je de verkeerde tegen komt die probeert klem te rijden om je wat aan te doen.

Dit is mij bijna overkomen in de zomer een jaar of 20 terug, een bumper klevende cabrio met een kampsjaak achter het stuur formaat Hulk Hogan (Wat mij de eerste instantie niet was opgevallen) er in welke een gratis douch kreeg van mijn ruitenwissersproeier (waar rioolwater in zat)

Ik ben na een ~40 min achtervolging over de A58 maar het parkeer terrein op gereden van het Politiebureau van mn woonplaats. Toen reed die gast door.
Waarom zit er rioolwater in je sproeier?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203027180
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Waarom zit er rioolwater in je sproeier?
Dat zat er in om wielrenners te pesten.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:42:30 #89
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203027344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:35 schreef von_manstein het volgende:

[..]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203028353
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Spanje waar ik momenteel verblijf en ik nu 2x een aantal dagen heb rondgereden in een huur auto kan ik het volgende concluderen:

- De gemiddelde Spanjaard kan niet rijden :') ze doen echt maar wat.
- Richting aangeven bestaat hier niet, echt nie-mand doet het. Ze kunnen auto’s denk ik hier net zo goed zonder knipperlicht verkopen.
- Op de snelweg houden de meesten zich redelijk aan de vmax. Echter op binnenwegen is het standaard vmax plus 30. Mag je ergens 40? Dan rijdt men 70 ofzo :')

Één ding moet ik ze wel nageven, zodra er een zebrapad is ergens en je wilt oversteken stoppen ze altijd braaf. Dat zit er wel redelijk goed ingebakken :P
Of op de snelweg +40 en dan hard remmen naar 110 als er een vrachtwagen ingehaald moet worden :?

Standaard is hard op de rotonde afkomen en dan hard remmen als er iemand op rijdt, die voorrang heeft.
.
pi_203029770
quote:

[..]
Hulk Hogan had je uit je auto moeten sleuren en over je heen moeten pissen.
  Moderator dinsdag 4 januari 2022 @ 16:12:04 #92
Dick Laurent Is Dead
pi_203031265
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Of gewoon dit doen.

dinsdag 4 januari 2022 @ 22:02:28 #93
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_203038362
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Ja, kan me voorstellen dat je dan schrikt en voortaan wel even nadenkt over zo'n actie.

Het is ook een kwestie van de situatie een beetje inschatten. Het verschilt ook hoe ik reageer op zulke acties of ik alleen in de auto zit of met vriendin en kids.

Maar als je iemand al niet meer terecht kan wijzen omdat het mogelijk een fysiek sterker of gekker persoon is , dan is het eind zoek natuurlijk.

Als er iets gebeurt, gewoon politie bellen en je auto niet uitkomen als je klem wordt gereden. In het ergste geval (iemand komt met een knuppel of krik naar je toegelopen) rij je hem overhoop. 100% zelfverdediging.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 22:05:22 #94
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203038422
quote:

[..]
:') en dan is die ander een sjonnie/kamper _O-
pi_203040843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:52 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:12 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Of gewoon dit doen.

[ afbeelding ]
Buiten dat het niet fris is om rioolwater te gebruiken, raakte uit eindelijk ook de sproeikoppen verstopt en kwam de rioollucht via het ventilatiekanaal ook de auto binnen.
Ach.. je bent 19 en hebt net je rijbewijs. Dan doe je soms dingen op de weg die niet handig kunnen uitpakken.

Overigens als "Hulk Hogan" de kampsjaak niet was gaan bumperkleven dan had ie geen rioolwater douche gehad.

Maar ik snap het wel, jullie zien jezelf terug de in mijn post omschreven Hulk Hogan, lekker aso doen op de weg maar als te iemand mee gaat en je overtroeft/terug pakt dan ga je door het lint ;)
  Moderator woensdag 5 januari 2022 @ 08:32:11 #96
Dick Laurent Is Dead
pi_203041136
Nee hoor, mijn post was vooral humoristisch bedoeld. ;) Ik ben eigenlijk nog nooit door het lint gegaan in het verkeer. Maar rioolwater in je ruitenwisserreservoir doen is inderdaad vrij stupide. Gelukkig zie je dat zelf nu ook in :)
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:03:04 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203043136
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:57 schreef von_manstein het volgende:

[..]
[..]

Maar ik snap het wel, jullie zien jezelf terug de in mijn post omschreven Hulk Hogan, lekker aso doen op de weg maar als te iemand mee gaat en je overtroeft/terug pakt dan ga je door het lint ;)
Wat ben jij een rare zeg. Nu ligt opeens aan ons :D

En dat ik dat dan zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door kanovinnie op 05-01-2022 11:18:32 ]
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:13:45 #98
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_203084980
Gisteren bijna van de fiets gereden; vrouw in grote auto met zijraam maar een heel klein vlekje ijsvrij gemaakt draait zo uit een woonerf mijn straat op🤐

Je zou ramen schoon maken soms bijna onderdeel van het rijexamen willen maken
pi_203086068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:13 schreef TR08 het volgende:
Je zou ramen schoon maken soms bijna onderdeel van het rijexamen willen maken
Dat als de kandidaten binnen zitten voor het voorgesprekje een medewerker van het CBR met een bus spuitsneeuw een ronde maakt langs alle lesauto's op de parkeerplaats?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:08:59 #100
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_203087042
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:15 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Dat als de kandidaten binnen zitten voor het voorgesprekje een medewerker van het CBR met een bus spuitsneeuw een ronde maakt langs alle lesauto's op de parkeerplaats?
Creatief idee 😅

Ja bedenk iets zou ik zeggen... voor mij is het volslagen logisch om de hele voorruit hele zijruiten en hele achter ruit van ijs te ontdoen net als de spiegels.

Anderen denken daar blijkbaar anders over...
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:00:22 #101
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_203089894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:08 schreef TR08 het volgende:

[..]
Creatief idee 😅

Ja bedenk iets zou ik zeggen... voor mij is het volslagen logisch om de hele voorruit hele zijruiten en hele achter ruit van ijs te ontdoen net als de spiegels.

Anderen denken daar blijkbaar anders over...
Die rijden met een patrijspoort door de binnenstad... :|W

Of van die mensen die alleen de ruiten schoonmaken en alle sneeuw op het dak laten zitten.
Lekker is dat, op de snelweg achter zo iemand rijden...
  zaterdag 8 januari 2022 @ 09:26:10 #102
Why is all the rum gone?
pi_203090117
quote:

Echt? Hmmm, als ik uit het buitenland kom en de Nederlands grens passeer, zijn het juist de Hollanders die kut rijden. Als een slak op de linkerrijstrook en als een autist reageren als je even je groot licht trekt.

Of deze, anderhalve kilometer voor de splitsing van twee snelwegen alvast twee rijstroken naar links opschuiven. Dan is het tijd om even wat nieuwe rijlessen te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')