Nou ja geen idee, je rijdt zo vaak in een andere auto dat ik je ervan verdenk veel brokken te maken.quote:Op zondag 19 december 2021 10:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele lage pet van me op
Als ik achteruit had gereden dan had die gast dat ook wel gezegdquote:Op zondag 19 december 2021 10:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ja geen idee, je rijdt zo vaak in een andere auto dat ik je ervan verdenk veel brokken te maken.
Ja niet zo happen man, was maar om te plagenquote:Op zondag 19 december 2021 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Als ik achteruit had gereden dan had die gast dat ook wel gezegdmaar hij zei dat ik naar achteren rolde dat is heel wat anders. Bovendien zou ik het zelf ook door hebben gehad omdat je toch weer van z'n R naar D moet schakelen.
En ik rij helemaal niet veel brokken... twee keer gecrashed in m'n hele leven en beide al zo'n 10 jaar geleden. Een eenzijdig ongeluk en een crash omdat ik zo dom was om op nankangs te rijden. Oh ja en recent wel geramd door iemand anders maar dat was haar fout en hebben ze ook opgelost door alle schade te vergoeden.
Maar je hebt gelijk heb wel veel soorten auto'sNu een Audi A5 cabrio schadebak aan het opknappen
Zal best en 2.0 TFSI dus gaat stukquote:Op zondag 19 december 2021 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja niet zo happen man, was maar om te plagen![]()
![]()
Audi A5 mooi, maar schijnt wel belabberd door de bocht te zeilen, zeker in vergelijking met je M135i
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze verhalen, vooral op die nankangsquote:Op zondag 19 december 2021 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
En ik rij helemaal niet veel brokken... twee keer gecrashed in m'n hele leven en beide al zo'n 10 jaar geleden. Een eenzijdig ongeluk en een crash omdat ik zo dom was om op nankangs te rijden.
Yup wil ik ook wel weten want nankang NS2 is de andere set banden waar ik naar zit te kijkenquote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze verhalen, vooral op die nankangs
Niet echt bijzonder. Met m'n E46 te hard van uitvoegstrook snelweg en achterkant gleed weg, gelukkig naar binnen door RWD en boom en lantaarnpaal ontweken maar wel een stoepje dus velg, draagarm en airbag naar de klote.quote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze verhalen, vooral op die nankangs
Ah ja, regen.. altijd probleempjequote:Op zondag 19 december 2021 23:27 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder. Met m'n E46 te hard van uitvoegstrook snelweg en achterkant gleed weg, gelukkig naar binnen door RWD en boom en lantaarnpaal ontweken maar wel een stoepje dus velg, draagarm en airbag naar de klote.
Nankangs had ik onder m'n E23 uit 1980. Ik denk dat het de combinatie van één van de eerste auto's met ABS was, nankang en regen. Ik reed 50 in de binnenstad, voor me een bestelbusje die afremde voor een drempel, ik ook remmen, ruim genoeg afstand maar ABS greep in en kon dus niks meer. Ik nog schoppen op die rem maar ramde zijn achterkant. Bumper naar de klote dus toen meteen sportievere bumper opgezet. Kostte allemaal wel weer geld maar ja. Nooit meer nankangs heb ik gezworen, ook bij spoorvorming enzo werd je echt bang. Die banden hebben echt geen grip bij regen, maar goed het was wel 10 jaar geleden dus misschien zijn ze nu wat beter.
Misschien dan niet in elke post in dit topic vertellen welke auto je hebt, dat maakt voor het verhaal namelijk meestal weinig uit.quote:Op zondag 19 december 2021 10:18 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je hebt wel een hele lage pet van me op
Pfoe dat weet ik echt niet meer, maar volgens mij had je echt niet veel types toen. Ze waren in ieder geval keihard... heb er best tijdje mee rond gereden en profiel was nauwelijks minder geworden. Dat zegt al genoegquote:Op maandag 20 december 2021 01:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ah ja, regen.. altijd probleempje
Welke waren dit precies?
Leef jij ook nogquote:Op maandag 20 december 2021 07:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien dan niet in elke post in dit topic vertellen welke auto je hebt, dat maakt voor het verhaal namelijk meestal weinig uit.
Tsja daar valt niet zo veel op te zien als het voornamelijk naast je afspeelt. Al kan het wel handig zijn mocht zo'n figuur echt uitstappen en je wat tikken willen geven. Maar dan was ik waarschijnlijk gewoon weggereden.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Dashcam installeren Vinnie, erg handig. In de vrachtwagen kom ik genoeg van die malloten tegen. M’n telefoon staat vol met filmpjes.
Gewoon toeter en groot licht blijven in houden, dan gaan ze meestal wel iets sneller rijden. Of juist langzamer, maar goed dat maakt dan toch niet meer uit ook. Ik heb wel eens getoeterd en toen hij voorbij de vrachtwagens was en naar rechts ging en ik en een hele rits auto's eindelijk weer gas konden geven toeterden er nog wat mensen achter me toen ze hem voorbij gingenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ik krijg echt zó de schijt van die 100jes die 93 rijden, en dan op hun dooie fucking akkertje even 8 vrachtwagens gaan inhalen alsof ze niet 150 man zitten te irriteren.. boh, wat een kutvolk
quote:Op maandag 6 december 2021 14:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Even buiten het feit om dat ik dit sowieso altijd wel doe zou het continu op links rijden geen probleem moeten zijn mits diegene rond de 130 blijft rijden want harder mag je sowieso niet rijden.
Het is natuurlijk merkwaardig gedrag als je zelf een overtreding begaat en ondertussen tegen anderen zegt 'Jullie mogen geen overtreding begaan'.quote:Onnodig links rijden of niet rechts aanhouden is een verkeersovertreding in het Nederlandse wegverkeer en staat beschreven in het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 onder artikel 3.[1] De wet zegt dat alle bestuurders, op een weg met twee of meer rijstroken in dezelfde rijrichting, in de meest rechterrijstrook moeten rijden. Voor het overtreden van deze wet geldt anno 2020 een boetebedrag van ¤140.
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien wordenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gewoon toeter en groot licht blijven in houden, dan gaan ze meestal wel iets sneller rijden. Of juist langzamer, maar goed dat maakt dan toch niet meer uit ook. Ik heb wel eens getoeterd en toen hij voorbij de vrachtwagens was en naar rechts ging en ik en een hele rits auto's eindelijk weer gas konden geven toeterden er nog wat mensen achter me toen ze hem voorbij gingen
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien worden![]()
Disclaimer: ik haal nooit met vmax in, maar doorgaans met vmax +10 a 15. Beetje onnodig om dan zo tekeer te gaan vind ik.
Het ging hier dan ook om vmax -10 types. Seinen en toeteren bij iemand die al te hard rijdt slaat nergens op. Ja tenzij je wil dat ie langzamer gaat rijden omdat het levensgevaarlijk isquote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien worden![]()
Disclaimer: ik haal nooit met vmax in, maar doorgaans met vmax +10 a 15. Beetje onnodig om dan zo tekeer te gaan vind ik.
Ik vind dat altijd zo'n raar gedrag. Beetje kleuter en calimero door elkaar. 'Ja, maar hij deed het eerst!'. Echt....quote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef DW457 het volgende:
Ik laat bij dat soort figuren zoals jij altijd mijn gas los. Heerlijk om ze dan nog meer opgefokt te zien worden
Oh ik ook. Totdat ie debiel gaat doen, dan kan je hem krijgen ook (als ik zin heb om te jennen).quote:Op donderdag 23 december 2021 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n raar gedrag. Beetje kleuter en calimero door elkaar. 'Ja, maar hij deed het eerst!'. Echt....
Ik haal gewoon normaal in en ga naar rechts als ik een snellere verkeersdeelnemer achter me heb. Waarom zou ik dat niet doen?
Maar waarom? Wat schiet je er mee op? Dat je je stoer en sterk voelt? En 'debiel' is natuurlijk een enorm subjectieve typering. Wat jij debiel noemt haalt iemand anders misschien alleen zijn schouders voor op.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oh ik ook. Totdat ie debiel gaat doen, dan kan je hem krijgen ook (als ik zin heb om te jennen).
Toeteren, kleven, groot licht...ach, waarom zou ik dat soort tokkies niet dwars zitten als ik daar zin in heb? Doe het niet standaard, maar als je irritant doet, dan kan ik dat ook. En waarom, ach, gewoon omdat t kan.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat schiet je er mee op? Dat je je stoer en sterk voelt? En 'debiel' is natuurlijk een enorm subjectieve typering. Wat jij debiel noemt haalt iemand anders misschien alleen zijn schouders voor op.
Even laten zien wie de baas is, zeg maar.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:53 schreef DW457 het volgende:
[..]
Toeteren, kleven, groot licht...ach, waarom zou ik dat soort tokkies niet dwars zitten als ik daar zin in heb? Doe het niet standaard, maar als je irritant doet, dan kan ik dat ook. En waarom, ach, gewoon omdat t kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |