Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind was dat altijd mijn geluksgetal.
Ja we woonden op huisnummer 22!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.
Welneequote:Op woensdag 1 december 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat niet eentje te veel, die laatste?
Niet 69?quote:
8quote:Op woensdag 1 december 2021 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.
De mijne 23, en 36quote:
Mijn broer vond dat ik ook een ongeluksgetal moest hebben, dus toen werd dat 3 voor mij!quote:
Greys!!!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog iemand die twee lievelngs getallen heeft
Goeie vraag wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
Maarrreee waarom zitten 'we' nu hiero?
Komt uit een film.quote:
niet omdat het moetquote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
Alles kan op FOK!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet omdat het moet
maar omdat het kan
Omdat we gewoon hartstikke dol zij op de Story natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
gelezenquote:Op woensdag 1 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
De Yes, voor meiden die alles willen weten.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
De Yes, voor meiden die alles willen weten.
De Bravo had je ook nog.quote:
volgens mij was er nog veel meerquote:
Ik zit te denken maar kan er ook niet meer opkomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij was er nog veel meer
maar kan er echt niet opkomen![]()
Bij mij altijd smorgensquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Godver, waarom slaat verkoudheid 's avonds steeds weer genadeloos toe?
buk dan ookquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Wanneer is de lancering?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte op een katapult richting de maan?
Dat betekent: bedtijd.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Dat voel ik mij de hele dag al niet.quote:
Zal er wel iets rond gaan danquote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat voel ik mij de hele dag al niet.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Last van mijn maag en hoofdpijn
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Last van mijn maag en hoofdpijn
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat voel ik mij de hele dag al niet.
Met een hot toddy in een schommelstoel voor het openhaard, dekentje over de benen heen met daar een trouwe Deense dog overheen gevleid!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
warm kruikje
kopje thee
en vroeg onder de wol
Kruikje Hrb ik niet, net wel thee opquote:Op woensdag 1 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
warm kruikje
kopje thee
en vroeg onder de wol
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsen
Ach ja Kerstmis is te inclusiefquote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsen
Och nee, ruilen we toch in voor slacht- en suikerfeest?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja Kerstmis is te inclusief
mag ook niet meer
we schaffen gewoon alles af
en lekker de hele dag werken
nee is allemaal te inclusiefquote:Op woensdag 1 december 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och nee, ruilen we toch in voor slacht- en suikerfeest?
Bacha bazi er bij (of hoe het ook moge heten) om het nog inclusiever te maken.
Dat anti-slavernijfeest keto...dinges.
Valt mee, het brand een beetjequote:Op woensdag 1 december 2021 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe is het met je beentje?
auw zeker
Nee joh, inclusiviteit betekent "Weg met ons" en plaats maken voor rijkere culturen!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is allemaal te inclusief
we gooien het op 1 hoop
en doen in de zomer 1 week zomerfeesten
thats it
of je nu wilt of niet
mee doen zul je
GREYSIE PEYSIE !quote:Op woensdag 1 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is allemaal te inclusief
we gooien het op 1 hoop
en doen in de zomer 1 week zomerfeesten
thats it
of je nu wilt of niet
mee doen zul je
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt mee, het brand een beetjenet gedoucht dat deed wel een beetje auw
Nee dat deed ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!
aah gelukkig dat het mee valt!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt mee, het brand een beetjenet gedoucht dat deed wel een beetje auw
ik doe ff een @hemarookworstquote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, inclusiviteit betekent "Weg met ons" en plaats maken voor rijkere culturen!
Nope, hoogstwaarschijnlijk in de lente.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Tering!
Nou ja, Jezus schijnt in Augustus geboren te zijn in een grot, dus kunnen ze kerstmis weer naar die maand terug schuiven!
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!
ik ben benieuwd naar de filosofie achter ToTs zomer uitspraakquote:Op woensdag 1 december 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, hoogstwaarschijnlijk in de lente.
te inclusief?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja Kerstmis is te inclusief
mag ook niet meer
we schaffen gewoon alles af
en lekker de hele dag werken
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de filosofie achter ToTs zomer uitspraak
jij niet?
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen voor ccccchristenenquote:
Owjah!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguhhh
ze scheren toch voor de tattoo![]()
![]()
quote:
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/quote:Op woensdag 1 december 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
je kunt iemands geboortedag niet verschuiven
dat klinkt net als Facebookquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/
Ja das echt niet leukquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Feestdagen mogen wmb wel wat meer door het jaar verspreid zijn. Na hemelvaartsdag is er maanden niks tot kerst
gewoon wat extra dagen in september en oktoberquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Feestdagen mogen wmb wel wat meer door het jaar verspreid zijn. Na hemelvaartsdag is er maanden niks tot kerst
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op "Jesus born in august".
Koter is omgekleed, nu naar boven!
Ik las "tuinbroek"quote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/
Paarsequote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]is dat chocomelk uit de senseo apparaat?
Jaaaquote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]is dat chocomelk uit de senseo apparaat?
Neequote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom met een toefje slagroom?
nu heb ik zin in appeltaartquote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Mét slagroom. Sowieso slagroom jammie. Kan ik gelukkig ook goed verdragen, want koud.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel eerlijkquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wie mij vorige maand had gezegd, dat ik deze maand 800 posts in viva gemaakt zou hebben, had ik je niet geloofd
Geef die kids eens ongelijk!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
de kids maken het altijd op
heb van de dolce gusto wel altijd die choco gehad en die was erggggg lekker
ze mogen best eens wat voor hun moeder bewarenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen best eens wat voor hun moeder bewaren![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]haha verstop er dan gewoon paar tussen de thee ofzo
Bacoquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar drink je baccoooooo
met noooooootjes
Oh dat kan ook...en drugs dan ?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
O
[..]
Oh dat kan ook...en drugs dan ?hahaha
Jij wel toch? Alcohol dan he...quote:Op woensdag 1 december 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
O
[..]
Oh dat kan ook...en drugs dan ?hahaha
Ik rook ookquote:
Ik was ooit een sukkel idd.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik rook nie, roken is voor sukkels.
ja ik voel mij ook wel een beetje sukkel dus dat klopt welquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
Afgekeurd helaasquote:
Ja ik drink welquote:Op woensdag 1 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij wel toch? Alcohol dan he...
al je post hiermee beantwoorden danquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
Helemaal primaquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik drink welmoet zeggen dat ik jaren geleden mensen die geen alcohol dronken echt saaier dan saai vond, hahaha, maar ben nu wat milder
haha
oh gossiequote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef Moonlight het volgende:
Neem me mee naar de zee er is plaats genoeg voor twee, daar bij de zilveren zee en de goudkust
Niet mild worden.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik drink welmoet zeggen dat ik jaren geleden mensen die geen alcohol dronken echt saaier dan saai vond, hahaha, maar ben nu wat milder
haha
Jawel johquote:
wacht maar tot je beseft dat je het niet nodig hebt om gewoon jezelf te zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht maar hoe los je komt na een paar slokjes en nooit hebt beseft hoe gezellig je kan zijn.
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneuquote:Op woensdag 1 december 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht maar hoe los je komt na een paar slokjes en nooit hebt beseft hoe gezellig je kan zijn.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneu
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneu
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.
Ah je bent helemaal niet sneu!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon erg snel. Perceptie he.
Ik een boomquote:
Laat de eendjes erbuiten graag.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je de endjes aan elkaar knopen
Leuk toch? Hoe meer hoe lieverquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wie mij vorige maand had gezegd, dat ik deze maand 800 posts in viva gemaakt zou hebben, had ik je niet geloofd
zeker, helemaal niets mis meequote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
Meer meer meerquote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
I can boogie...quote:
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn lievelingsliedjes! Boccara heetten ze toch? Zo'n lekker liedje
Ja! Kun je hem ff posten?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Was 1 van de favoriete liedjes van mn paquote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Roept mooie herinneringen op he?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was 1 van de favoriete liedjes van mn pa
Voor jou wel.quote:
Ja, het is ook gewoon echt een leuk liedjequote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roept mooie herinneringen op he?
En de plintenladderquote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je boogievonkjes gehaald?
Hey Lavquote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roept mooie herinneringen op he?
D.I.S.C.O...quote:
Hun enige hit maar wel een wereldwijde.quote:
quote:
Het viel me ineens op, grappig.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hhaha wat leuk jullie UI's samen
Toppop yeahquote:Op woensdag 1 december 2021 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun enige hit maar wel een wereldwijde.
Ja iddquote:
M.A.S.H.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Toppop yeah
[..]
Ja idd![]()
Een van mijn meest favoriete series
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezienquote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
M.A.S.H.
Dat is ook flink uit de oude doos.
.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hhaha wat leuk jullie UI's samen
Begin jaren 70 begon het t/m begin jaren 80.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezien
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezien
Baccara is van 77, iig dat nr van ze.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.
Bacarra?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.
Vreemd is dat, dat je wanneer je niet (meer) drinkt sommige mensen denken dat je dan automatisch saai wordt. Nou, echt nietquote:
aaah toe nouquote:Op woensdag 1 december 2021 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd is dat, dat je wanneer je niet (meer) drinkt sommige mensen denken dat je dan automatisch saai wordt. Nou, echt niet
Nou.....quote:
Dit is heel irritant en mensen die zo doen moet je per direct uit je leven snijden.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah toe nou
neem er nu 1
gezelllig joh
elke verjaardag weer
Ik maakte maar een grapjequote:
mn schoonoudersquote:Op woensdag 1 december 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is heel irritant en mensen die zo doen moet je per direct uit je leven snijden.
Ik zie het probleem nietquote:
quote:
Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zijn natuurlijk ook de opa en oma van mijn kleinkinderen
ok baasquote:Op woensdag 1 december 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet
Zit hij je te plagen?quote:
Dan zal ik het bij een waarschuwing laten.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik het bij een waarschuwing laten.
Soms kan ik dat ook wel zijn.quote:
ik ben zo snelquote:Op woensdag 1 december 2021 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook wel zijn.
Maar dat wist je al wel.quote:
ToT werd wat te fanatiek met koterslingeren.quote:
Ben je pliesie of BOA?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je dat zelf niet?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zijn natuurlijk ook de opa en oma van mijn kleinkinderen
is duizeligquote:Op woensdag 1 december 2021 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT werd wat te fanatiek met koterslingeren.
quote:
Oppassen voordat ik je lek prik en je vol badwater stroomtquote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit te gamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |