Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind was dat altijd mijn geluksgetal.
Ja we woonden op huisnummer 22!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.
Welneequote:Op woensdag 1 december 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat niet eentje te veel, die laatste?
Niet 69?quote:
8quote:Op woensdag 1 december 2021 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijzonder, je zou denken dat lievelingsgetallen van kinderen onder de 10 zijn.
De mijne 23, en 36quote:
Mijn broer vond dat ik ook een ongeluksgetal moest hebben, dus toen werd dat 3 voor mij!quote:
Greys!!!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog iemand die twee lievelngs getallen heeft
Goeie vraag wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
Maarrreee waarom zitten 'we' nu hiero?
Komt uit een film.quote:
niet omdat het moetquote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
Alles kan op FOK!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet omdat het moet
maar omdat het kan
Omdat we gewoon hartstikke dol zij op de Story natuurlijk!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:43 schreef Sestra666 het volgende:
gelezenquote:Op woensdag 1 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
De Yes, voor meiden die alles willen weten.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
De Yes, voor meiden die alles willen weten.
De Bravo had je ook nog.quote:
volgens mij was er nog veel meerquote:
Ik zit te denken maar kan er ook niet meer opkomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij was er nog veel meer
maar kan er echt niet opkomen![]()
Bij mij altijd smorgensquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Godver, waarom slaat verkoudheid 's avonds steeds weer genadeloos toe?
buk dan ookquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Wanneer is de lancering?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte op een katapult richting de maan?
Dat betekent: bedtijd.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
Dat voel ik mij de hele dag al niet.quote:
Zal er wel iets rond gaan danquote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat voel ik mij de hele dag al niet.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Last van mijn maag en hoofdpijn
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Last van mijn maag en hoofdpijn
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat voel ik mij de hele dag al niet.
Met een hot toddy in een schommelstoel voor het openhaard, dekentje over de benen heen met daar een trouwe Deense dog overheen gevleid!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
warm kruikje
kopje thee
en vroeg onder de wol
Kruikje Hrb ik niet, net wel thee opquote:Op woensdag 1 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
warm kruikje
kopje thee
en vroeg onder de wol
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsen
Ach ja Kerstmis is te inclusiefquote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsen
Och nee, ruilen we toch in voor slacht- en suikerfeest?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja Kerstmis is te inclusief
mag ook niet meer
we schaffen gewoon alles af
en lekker de hele dag werken
nee is allemaal te inclusiefquote:Op woensdag 1 december 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och nee, ruilen we toch in voor slacht- en suikerfeest?
Bacha bazi er bij (of hoe het ook moge heten) om het nog inclusiever te maken.
Dat anti-slavernijfeest keto...dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |