Valt mee, het brand een beetjequote:Op woensdag 1 december 2021 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe is het met je beentje?
auw zeker
Nee joh, inclusiviteit betekent "Weg met ons" en plaats maken voor rijkere culturen!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is allemaal te inclusief
we gooien het op 1 hoop
en doen in de zomer 1 week zomerfeesten
thats it
of je nu wilt of niet
mee doen zul je
GREYSIE PEYSIE !quote:Op woensdag 1 december 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee is allemaal te inclusief
we gooien het op 1 hoop
en doen in de zomer 1 week zomerfeesten
thats it
of je nu wilt of niet
mee doen zul je
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt mee, het brand een beetjenet gedoucht dat deed wel een beetje auw
Nee dat deed ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!
aah gelukkig dat het mee valt!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Valt mee, het brand een beetjenet gedoucht dat deed wel een beetje auw
ik doe ff een @hemarookworstquote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, inclusiviteit betekent "Weg met ons" en plaats maken voor rijkere culturen!
Nope, hoogstwaarschijnlijk in de lente.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Tering!
Nou ja, Jezus schijnt in Augustus geboren te zijn in een grot, dus kunnen ze kerstmis weer naar die maand terug schuiven!
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet ook nog ff niet scrubben he!
ik ben benieuwd naar de filosofie achter ToTs zomer uitspraakquote:Op woensdag 1 december 2021 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, hoogstwaarschijnlijk in de lente.
te inclusief?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ja Kerstmis is te inclusief
mag ook niet meer
we schaffen gewoon alles af
en lekker de hele dag werken
jonguhhhquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de filosofie achter ToTs zomer uitspraak
jij niet?
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukje op de tv net, dat als corona een standaard onderdeel gaat blijven het wellicht beter is winterfeestdagen naar de zomer te verplaatsen
alleen voor ccccchristenenquote:
Owjah!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
jonguhhh
ze scheren toch voor de tattoo![]()
![]()
quote:
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/quote:Op woensdag 1 december 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
je kunt iemands geboortedag niet verschuiven
dat klinkt net als Facebookquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/
Ja das echt niet leukquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Feestdagen mogen wmb wel wat meer door het jaar verspreid zijn. Na hemelvaartsdag is er maanden niks tot kerst
gewoon wat extra dagen in september en oktoberquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Feestdagen mogen wmb wel wat meer door het jaar verspreid zijn. Na hemelvaartsdag is er maanden niks tot kerst
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Google maar op "Jesus born in august".
Koter is omgekleed, nu naar boven!
Ik las "tuinbroek"quote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
https://truthbook.com/jesus/when-is-jesus-birthday/
Paarsequote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]is dat chocomelk uit de senseo apparaat?
Jaaaquote:Op woensdag 1 december 2021 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]is dat chocomelk uit de senseo apparaat?
Neequote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom met een toefje slagroom?
nu heb ik zin in appeltaartquote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Mét slagroom. Sowieso slagroom jammie. Kan ik gelukkig ook goed verdragen, want koud.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |