Niet mild worden.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik drink welmoet zeggen dat ik jaren geleden mensen die geen alcohol dronken echt saaier dan saai vond, hahaha, maar ben nu wat milder
haha
Jawel johquote:
wacht maar tot je beseft dat je het niet nodig hebt om gewoon jezelf te zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht maar hoe los je komt na een paar slokjes en nooit hebt beseft hoe gezellig je kan zijn.
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneuquote:Op woensdag 1 december 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht maar hoe los je komt na een paar slokjes en nooit hebt beseft hoe gezellig je kan zijn.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneu
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik kom ook wel los zonder drank hoor, heb het nooit nodig gehad om te kunnen dansen of praten met mensen, mensen die dat nodig hebben zijn wel best sneu
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.
Ah je bent helemaal niet sneu!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik ga dansen komen daar gewonden van. Praten lukt wel zonder drank. En ik ben sowieso sneu.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon erg snel. Perceptie he.
Ik een boomquote:
ga je de endjes aan elkaar knopenquote:
Laat de eendjes erbuiten graag.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je de endjes aan elkaar knopen
Leuk toch? Hoe meer hoe lieverquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wie mij vorige maand had gezegd, dat ik deze maand 800 posts in viva gemaakt zou hebben, had ik je niet geloofd
zeker, helemaal niets mis meequote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
Meer meer meerquote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
I can boogie...quote:
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn lievelingsliedjes! Boccara heetten ze toch? Zo'n lekker liedje
Ja! Kun je hem ff posten?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Was 1 van de favoriete liedjes van mn paquote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Roept mooie herinneringen op he?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was 1 van de favoriete liedjes van mn pa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |