Laat de eendjes erbuiten graag.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je de endjes aan elkaar knopen
Leuk toch? Hoe meer hoe lieverquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
wie mij vorige maand had gezegd, dat ik deze maand 800 posts in viva gemaakt zou hebben, had ik je niet geloofd
zeker, helemaal niets mis meequote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
Meer meer meerquote:Op woensdag 1 december 2021 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Leu
[..]
Leuk toch? Hoe meer hoe liever
I can boogie...quote:
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is 1 van mijn lievelingsliedjes! Boccara heetten ze toch? Zo'n lekker liedje
Ja! Kun je hem ff posten?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Was 1 van de favoriete liedjes van mn paquote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Baccara, en idd een lekker liedje wat in je hoofd blijft zitten.
Roept mooie herinneringen op he?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was 1 van de favoriete liedjes van mn pa
Voor jou wel.quote:
Ja, het is ook gewoon echt een leuk liedjequote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roept mooie herinneringen op he?
En de plintenladderquote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je boogievonkjes gehaald?
Hey Lavquote:Op woensdag 1 december 2021 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roept mooie herinneringen op he?
D.I.S.C.O...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |