Hun enige hit maar wel een wereldwijde.quote:
quote:
Het viel me ineens op, grappig.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hhaha wat leuk jullie UI's samen
Toppop yeahquote:Op woensdag 1 december 2021 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hun enige hit maar wel een wereldwijde.
Ja iddquote:
M.A.S.H.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Toppop yeah
[..]
Ja idd![]()
Een van mijn meest favoriete series
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezienquote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
M.A.S.H.
Dat is ook flink uit de oude doos.
.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hhaha wat leuk jullie UI's samen
Begin jaren 70 begon het t/m begin jaren 80.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezien
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud die serie is eigenlijk. Maar alles wel gezien
Baccara is van 77, iig dat nr van ze.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.
Bacarra?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer net zo oud als Bacarra, misschien zelfs wel ouder.
Vreemd is dat, dat je wanneer je niet (meer) drinkt sommige mensen denken dat je dan automatisch saai wordt. Nou, echt nietquote:
aaah toe nouquote:Op woensdag 1 december 2021 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd is dat, dat je wanneer je niet (meer) drinkt sommige mensen denken dat je dan automatisch saai wordt. Nou, echt niet
Nou.....quote:
Dit is heel irritant en mensen die zo doen moet je per direct uit je leven snijden.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah toe nou
neem er nu 1
gezelllig joh
elke verjaardag weer
Ik maakte maar een grapjequote:
mn schoonoudersquote:Op woensdag 1 december 2021 21:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit is heel irritant en mensen die zo doen moet je per direct uit je leven snijden.
Ik zie het probleem nietquote:
quote:
Ik zie nog steeds het probleem nietquote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zijn natuurlijk ook de opa en oma van mijn kleinkinderen
ok baasquote:Op woensdag 1 december 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet
Zit hij je te plagen?quote:
Dudje mag datquote:
Dan zal ik het bij een waarschuwing laten.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik het bij een waarschuwing laten.
Soms kan ik dat ook wel zijn.quote:
ik ben zo snelquote:Op woensdag 1 december 2021 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook wel zijn.
Maar dat wist je al wel.quote:
ToT werd wat te fanatiek met koterslingeren.quote:
Ben je pliesie of BOA?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je dat zelf niet?quote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zijn natuurlijk ook de opa en oma van mijn kleinkinderen
ja ja zit een foutje inquote:
is duizeligquote:Op woensdag 1 december 2021 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT werd wat te fanatiek met koterslingeren.
quote:
Oppassen voordat ik je lek prik en je vol badwater stroomtquote:Op woensdag 1 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit te gamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |