Zeg je nou dat HARDE KLAP niet gewerkt heeft? Onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die code zwart lijkt onvermijdelijk te worden
Politieke opties zijn er altijd legio voor handen. Itt de opties in de echte wereld, hoe ziek ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Aan de ene kant hoor ik geluiden dat de minister echt nooit code zwart zal afkondigen. Aan de andere kant, welke opties heeft hij nog?
Toen zaten we ook al 5-6 weken in een redelijk strenge lockdown.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:46 schreef capricia het volgende:
We stonden er vorig jaar beter voor rond deze tijd.
Zitten ze daar al op code zwart of is dat alleen een Nederlands fenomeen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
België momenteel:
IC 757
Kliniek 2941
Dan moeten we ook met terugwerkende kracht het luchtruim sluitenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal met terugwerkende kracht zijn gedaan.
Ja, dus dan kom je wel in de problemen als Nederland opeens ook een booster gaat vereisen, zoals ze nu al in Frankrijk doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet als je de informatie wel al aan het RIVM had gedeeld![]()
Dan krijg je wel een groene vink. Maar staat je derde niet als booster geregistreerd
Heeft 0 zin, de variant is al overal en komt toch wel je land binnen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dan moeten we ook met terugwerkende kracht het luchtruim sluiten
Wie shopped hugo zn hoofd even in die foto op de plek van al sahhaf zn muil?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Niks aan de hand, zijn nog op tijd, geen code zwart in zicht, alles onder controle. Boosteren is begonnen, heel zorgvuldig allemaal. Geen paniek, geen haast, geen urgentie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie shopped hugo zn hoofd even in die foto op de plek van al sahhaf zn muil?
Dit. Zo'n sluiting van het luchtruim is altijd te laat. Bovendien kun je in deze wereld reisbewegingen niet uitsluiten en als hij niet rechtstreeks uit Afrika komt, dan wel via Amerika of met een tussenstop in Engeland.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft 0 zin, de variant is al overal en komt toch wel je land binnen.
Zit al in de autoquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou toch wel heel treurig zijn als het hier op uitdraait voor velen. Een bepaald persoon moet dan dringend een functie elders krijgen...
Mooi, Valt dus niet meer te stoppenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het RIVM meldt dat het instituut de coronavariant omikron heeft aangetroffen in twee testmonsters die al eerder in november in Nederland waren afgenomen. Het gaat om monsters die zijn afgenomen bij de GGD op 19 en 23 november. Saltro, het lab dat de testen uitvoerde, heeft de monsters naar het RIVM gestuurd.
Waarom is het luchtruim al niet op 19 november dicht gegooid????
Die krijg je idd als het goed is nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je nu als volledig gevaccineerde 80-minner de GGD binnenloopt en zegt "yo, doe mij even een booster". In principe krijg je 'm dan niet.
Helaas is dit waar, voor zowel de situatie op de verpleegafdeling als op de ICquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:46 schreef capricia het volgende:
We stonden er vorig jaar beter voor rond deze tijd.
Met terugwerkende kracht een muur om Nederland heen dan!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft 0 zin, de variant is al overal en komt toch wel je land binnen.
quote:
Toch een record? Tijd voor een Floddergifje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas is dit waar, voor zowel de situatie op de verpleegafdeling als op de IC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel zaten we vorig jaar nu lang en breed in een lockdown, sinds half oktober. Maar goed, nu is er ook alweer veel dicht. Ik hoorde gisteren dat de theatermusicals waar ik zijdelings iets mee te maken heb allemaal weer zijn geannuleerd, ondanks dat ze theoretisch wel een matineevoorstelling zouden mogen doen.
Dat is niet zorgvuldig Molo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Die krijg je idd als het goed is niet
Nou ja, goed... Je snapt wat ik bedoel
Wmb flikkeren ze al die vaccinatietoko's open voor wie er maar een booster wil
Ik heb de hoop dat dit voorjaar de west Europese leiders tot het inzicht komen dat de continue controle drang naar je bevolking een keer klaar moet zijn, zeker gezien we steeds verder gaan qua maatregelen en we op min of meer hetzelfde eindstation uitkomen tov een jaar eerder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Zo'n sluiting van het luchtruim is altijd te laat. Bovendien kun je in deze wereld reisbewegingen niet uitsluiten en als hij niet rechtstreeks uit Afrika komt, dan wel via Amerika of met een tussenstop in Engeland.
Ik vraag me vooral af of er ooit nog een moment komt dat dingen weer normaal worden. Of dat dit echt het 'nieuwe normaal' blijft.
Hoger dan de eerste golf van maart/april 2020 komen we niet zo snelquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch een record? Tijd voor een Floddergifje?
Wel benieuwd wanneer Saltro naar het RIVM heeft gestuurd. Is een goeie partij dat, geen testbeunhazenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het RIVM meldt dat het instituut de coronavariant omikron heeft aangetroffen in twee testmonsters die al eerder in november in Nederland waren afgenomen. Het gaat om monsters die zijn afgenomen bij de GGD op 19 en 23 november. Saltro, het lab dat de testen uitvoerde, heeft de monsters naar het RIVM gestuurd.
Waarom is het luchtruim al niet op 19 november dicht gegooid????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |