Dat met die boosters gaat ook hartstikke fout. Ik heb het meer over de simpele regeltjes zoals ga nou ff geenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke strategie? Elke paar dagen iets anders roepen is m.i. geen strategie
Geen boosters massaal prikken is ook geen strategie
Ik ben abuis, het is de hoogste piek sinds de 2e golf:quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Hebben we weer een record te pakken? Lekker man
[ afbeelding ]
Hoor wie klopt daar kind'ren, hoor wie klopt daar kind'ren, hoor wie tikt daar zachtjes tegen 't IC raamquote:
Stevige etappe dit. Als je hier in een ontsnapping mee zit, doe je goede zaken voor de bolletjestrui.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben abuis, het is de hoogste piek sinds de 2e golf:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parijs is nog ver!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Stevige etappe dit. Als je hier in een ontsnapping mee zit, doe je goede zaken voor de bolletjestrui.
Wat?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je hier bij de GGD gewoon inloopt krijg je het niet? Niet dat ik het al van plan was maar lijkt me niet dat ze je weigeren.
Dat is de grafiek van gister, misschien nu erover dus?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je nu als volledig gevaccineerde 80-minner de GGD binnenloopt en zegt "yo, doe mij even een booster". In principe krijg je 'm dan niet.quote:
Doodsbedreigingen maak je er zelf van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de doodsbedreigingen. Dat is voor proleten.
Vraag me vooral af wat de ziekenhuizen doen als zij lokaal al code zwart hebben, maar de minister weigert het af te kondigen. Zeker in het zuiden lijken ze er echt wel bijna te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Aan de ene kant hoor ik geluiden dat de minister echt nooit code zwart zal afkondigen. Aan de andere kant, welke opties heeft hij nog?
Hoewel omikron vast naar voren zal komen kan je het in dit stadium toch niet weer maken om over 1,5 week de volgende persco te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:12 schreef trein2000 het volgende:
vernedering voor ons duo zijn.
Krijg je weer wat gebrabbel over omikron...
België momenteel:quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:oliver23
Erg mooie cijfers
IC 595 (47 instroom)
Kliniek 2250 (339 instroom)
Excusesquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onzorgvuldig Molo.
De corona-koffer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Aan de ene kant hoor ik geluiden dat de minister echt nooit code zwart zal afkondigen. Aan de andere kant, welke opties heeft hij nog?
Dat bedoel ik er ook mee..quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is de grafiek van gister, misschien nu erover dus?
Hugo blijft verbazen. Het beleid is nog grilliger dan het virus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hoewel omikron vast naar voren zal komen kan je het in dit stadium toch niet weer maken om over 1,5 week de volgende persco te doen.
Dat moment is nu wel voorbij.
BLACKEDquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die code zwart lijkt onvermijdelijk te worden
Zal met terugwerkende kracht zijn gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het RIVM meldt dat het instituut de coronavariant omikron heeft aangetroffen in twee testmonsters die al eerder in november in Nederland waren afgenomen. Het gaat om monsters die zijn afgenomen bij de GGD op 19 en 23 november. Saltro, het lab dat de testen uitvoerde, heeft de monsters naar het RIVM gestuurd.
Waarom is het luchtruim al niet op 19 november dicht gegooid????
Dat laatste klopt niet als je de informatie wel al aan het RIVM had gedeeldquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je hier als ongevaccineerde de GGD binnenloopt, dan kun je gelijk terecht. Maar als je al twee prikken gekregen hebt, kan het niet zomaar (tenzij je 80+ bent of om een andere reden in aanmerking komt).
Wat je wel kunt doen is je gegevens bij de GGD laten wissen. Dan weten ze niet dat je al ingeënt bent en mag je weer zo terecht. Echter in dat scenario krijg je geen groene QR-code, omdat de administratie dan niet meer klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |