Ah. Daar hebben we Hugo Al Sahaf.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Niks aan de hand, zijn nog op tijd, geen code zwart in zicht, alles onder controle.
[ afbeelding ]
Beste mense.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:23 schreef MichaelScott het volgende:
Hebben we vrijdag weer een persconferentie?
Als die R0 echt zo hoog is dan zijn we nu al royaal te laat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als de Ro zo hoog is is dat geen 2 weken, dan is 't eerder 3 dagen.
Mooizo, kan niet wachten. Des te eerder we met all deze bullshit klaar zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als die R0 van 10+ klopt dan helpt geen enkele maatregel meer, tekort aan schuilkelders.
Je hoeft geen ingezetene te zijn?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:32 schreef Tijn het volgende:
Ik kwam gisteren dit tegen: https://threadreaderapp.com/thread/1462787270415691800.html
[..]
Misschien interessant voor mensen die een booster willen, maar nog (lang) niet aan de beurt zijn in Nederland. Een tripje naar Lille is zo gemaakt
Ja, zeker. Maar praktisch gezien is het voor mensen die erom zitten te springen wellicht wel een oplossing. Even los van het feit dat het werkelijk bezopen is dat de Nederlandse overheid dit niet gewoon voor haar burgers op tijd kan regelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou toch wel heel treurig zijn als het hier op uitdraait voor velen. Een bepaald persoon moet dan dringend een functie elders krijgen...
Iedereen kan alles makkelijk aan, zorgvuldig gaan wij verder met de strategiequote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Niks aan de hand, zijn nog op tijd, geen code zwart in zicht, alles onder controle. Boosteren is begonnen, heel zorgvuldig allemaal. Geen paniek, geen haast, geen urgentie.
[ afbeelding ]
De strategie zou een stuk beter werken als mensen zich eraan zouden houden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen kan alles makkelijk aan, zorgvuldig gaan wij verder met de strategie
Soms vraag ik me af of je een dartbord thuis hebt met een foto van hem erop.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Daar hebben we Hugo Al Sahaf.
Weekje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte is er nog? Hoeveel dagen als het zo doorgaat?
Maar als je hier bij de GGD gewoon inloopt krijg je het niet? Niet dat ik het al van plan was maar lijkt me niet dat ze je weigeren.quote:
Welke strategie? Elke paar dagen iets anders roepen is m.i. geen strategiequote:Op dinsdag 30 november 2021 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
De strategie zou een stuk beter werken als mensen zich eraan zouden houden.
Ik ben niet van de doodsbedreigingen. Dat is voor proleten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je een dartbord thuis hebt met een foto van hem erop.
Ja? Hebben we weer een record te pakken? Lekker manquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De hoogste piek sinds de start van de pandemie dus?
En dan? Vraag me serieus af hoe men daar op gaat reageren vanuit de overheid..quote:
Doe eens niet zo onzorgvuldig Molo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke strategie? Elke paar dagen iets anders roepen is m.i. geen strategie
Geen boosters massaal prikken is ook geen strategie
De immuun respons kan sterk variëren, en was gemiddeld iets lager dan na vaccinatie (met pfizer of moderna) dacht ik. Dat het immuniteit is tegen een recente variant is wel een voordeel tov vaccinatie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb even geen linkjes voor handen enzo. Maar op natuurlijke wijze corona doorstaan was toch net zo goed, zo niet beter als de werking van het vaccin?
Als je hier als ongevaccineerde de GGD binnenloopt, dan kun je gelijk terecht. Maar als je al twee prikken gekregen hebt, kan het niet zomaar (tenzij je 80+ bent of om een andere reden in aanmerking komt).quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je hier bij de GGD gewoon inloopt krijg je het niet? Niet dat ik het al van plan was maar lijkt me niet dat ze je weigeren.
Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan? Vraag me serieus af hoe men daar op gaat reageren vanuit de overheid..
Coronapatienten zonder vaccinatie in een sporthal, zodat de normale zorg weer door kan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan? Vraag me serieus af hoe men daar op gaat reageren vanuit de overheid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |