Niet naar mij kijken. Het is denk ik het enige nummer waar ik altijd op heb gestemdquote:

Wij zijn wel trouw jaquote:Op maandag 29 november 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet naar mij kijken. Het is denk ik het enige nummer waar ik altijd op heb gestemd

Met die daling heb ik m er toch weer ingezetquote:

Aan mij zal het ook niet liggen. Op 1 misschien niet, maar top 5 toch zeker!quote:Op maandag 29 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel trouw ja
Ben bang dat die de top 20 uit gaat donderen, terwijl het gewoon op 1 hoort te staan

Het is wel een beetje gedaan. De generatie die hierop geschuifeld heeft op de schooldisco (echt waar) en die op hun kamertje met een oude radio naar Veronica op 538 AM zaten te luisteren sterft uit en dat zal de komende jaren alleen maar sneller gaan.quote:Op maandag 29 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel trouw ja
Ben bang dat die de top 20 uit gaat donderen, terwijl het gewoon op 1 hoort te staan

Wie weet.. maar kan niet beloven dat dat dit jaar al is.quote:Op maandag 29 november 2021 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt er nog een Radio 49 uitzending?

Ik wel…quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie weet.. maar kan niet beloven dat dat dit jaar al is.

Ik voldoe grotendeels aan de beschrijving, maar schuifelen op Child In Time heb ik nooit gedaan tijdens de schooldisco. Vraag me af wat je dan tijdens de tempoversnelling en het gekrijs van Ian doet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gedaan. De generatie die hierop geschuifeld heeft op de schooldisco (echt waar) en die op hun kamertje met een oude radio naar Veronica op 538 AM zaten te luisteren sterft uit en dat zal de komende jaren alleen maar sneller gaan.

Dan gaat iemand op de tenen van de ander staan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voldoe grotendeels aan de beschrijving, maar schuifelen op Child In Time heb ik nooit gedaan tijdens de schooldisco. Vraag me af wat je tijdens dan de tempoversnelling en het gekrijs van Ian doet?

O.k., dat wordt het dan, want anders kom ik er toch niet uit. Een combinatie van spijtige zakkers van verleden jaar van onder nummer 1800, en ontbrekende nummers die voor de mensen bij Radio 2 niet direct van een andere planeet zullen komen. En die in het jaar waarin ze uitkwamen bij de grootste favorieten horen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 06:18 schreef Eightyone het volgende:
...of alléén maar 'moeilijke' nummers en hele goede die eruit dreigen te vallen een duwtje geven. Dat kan natuurlijk ook.

Top 5 moet mogelijk zijn dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaaa Mart Hoogkamer is er live

Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.quote:

Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.
De QMusic Top 1000 heeft helaas ook z'n invloed.

Act.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.

Ik ben zeker kritisch op het binnenkomen van Mart. Waarom is mijn mond nu gesnoerd?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.
De QMusic Top 1000 heeft helaas ook z'n invloed.

Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben zeker kritisch op het binnenkomen van Mart. Waarom is mijn mond nu gesnoerd?

Dat maakt mij zeker niet minder kritischquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.

Dan heb jij alsnog pech gehad!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat maakt mij zeker niet minder kritisch

Ondanks zijn dip verwacht ik Dreetje Hazes deze week ook nog wel bij Jan Willem en Jeroen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.

Ik denk alsnog dat die wel een dagje kan zakken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks zijn dip verwacht ik Dreetje Hazes deze week ook nog wel bij Jan Willem en Jeroen.
'Leef' is toch wel de hymne van de demonstraties het afgelopen jaar geweest…

Heel ver wegquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Donnie en Frans Duijts maar ver weg blijven.

Die man zet ook alles op de allerergste manier aan jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Wa doe je meh me-eu-eu-eu…
Als Amsterdammer bied ik mijn plaatsvervangende excuus aan…

Toppertje is gewoon ironisch genieten hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.

+ millennial-nostalgie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Toppertje is gewoon ironisch genieten hoor!

Om eerlijk te zijn, ik heb Child in Time nooit leuk gevonden. Het origineel van It's a beautiful Day is prima, maar Deep Purple heeft het veel te pathetisch gemaakt met dat gejengel. Dan liever Stairway to Heavenquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voldoe grotendeels aan de beschrijving, maar schuifelen op Child In Time heb ik nooit gedaan tijdens de schooldisco. Vraag me af wat je dan tijdens de tempoversnelling en het gekrijs van Ian doet?
Heb wel met planten gegooid tijdens Lust For Life, want dat deed Iggy ook en dus was het legitiem in onze ogen…

Giel heeft persoonlijk dat nummer toen een duw gegeven door het 2 uur lang non stop te draaien in zijn radioshow. Was niet iedereen bij 3fm blij mee toen dacht ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]

In mijn FB bubbel is dat de grootste gemene deler. Maar dat was ie vorig jaar ookquote:

Ik wist dat het nummer geïnspireerd was door/beetje gestolen van was, zoals dat ging in die tijd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb Child in Time nooit leuk gevonden. Het origineel van It's a beautiful Day is prima, maar Deep Purple heeft het veel te pathetisch gemaakt met dat gejengel. Dan liever Stairway to Heaven

Dat is inderdaad zo. Dat was ik alweer vergeten. Hij heeft zich natuurlijk nooit naar zijn leeftijd gedragen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Giel heeft persoonlijk dat nummer toen een duw gegeven door het 2 uur lang non stop te draaien in zijn radioshow. Was niet iedereen bij 3fm blij mee toen dacht ik.

Plaatjes draaien in je wietplantagequote:Op dinsdag 30 november 2021 07:37 schreef MadMaster het volgende:
Heb wel met planten gegooid tijdens Lust For Life, want dat deed Iggy ook

Mijn mening (over G.B.): verwerpelijk, afstotelijk, onsmakelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:49 schreef Tussle266 het volgende:
Hij heeft zich natuurlijk nooit naar zijn leeftijd gedragen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom

quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:55 schreef Berkery het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]Dit was tijdens halloween, Bowie verkleed als zijn jongere broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten

1 jaartje met Mart Hoogkamer kan ik nog wel billijken, mits niet te hoog. Plek 1650 ofzo lijkt me prima en dan volgend jaar weer weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Act.
Tevens heeft die plaat écht geen kans hoor. Buiten Hoogkamer (en ik denk dat die wel eens snel weg kan zijn, net als een PSY) en Snollebollekes zal het wel meevallen qua dat soort 'lollige' stemmen.

Ik ga stemmeeeeenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaaa Mart Hoogkamer is er live

Nouja het is wel een slecht precedent, maar ik heb me er inmiddels al wel op ingesteld dat het gaat gebeuren omdat Radio 2 met dit soort hypes mee wil om meer luisteraars te trekkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1 jaartje met Mart Hoogkamer kan ik nog wel billijken, mits niet te hoog. Plek 1650 ofzo lijkt me prima en dan volgend jaar weer weg.

quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Donnie en Frans Duijts maar ver weg blijven.
Minimaal ter hoogte van de Frans-Duitse grens.quote:

Frans Duijts staat wel op de keuzelijst met één of ander kerstnummer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Minimaal ter hoogte van de Frans-Duitse grens.

Sssst! Maak nou geen slapende honden wakker!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans Duijts staat wel op de keuzelijst met één of ander kerstnummer.

In de zin van: een smaak die zo afwijkend is van de Radio 2-norm, dat toch (bijna) niks het gaat halen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:17 schreef Kopiko het volgende:
Overigens: ik ga louter luisteren. Ik deed net een poging om te gaan stemmen maar zag al snel (weer) het zinloze daarvan in en klikte de site opgelucht weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |