Dat zal het zijn iddquote:Op maandag 29 november 2021 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was op een ontzettend onchristelijk tijdstip vorig jaar geloof, ik dacht van 4 tot 6 of zo
quote:
Jep.quote:Op maandag 29 november 2021 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie zoveel lijstjes waar ik mij wel in kan vinden
Dank en hou vol. Wordt gewaardeerd. Door mij, in ieder geval.quote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef peaceman het volgende:
T/m Pagina twee van Topic #3 verwerkt. 31 lijsten. Rest doe ik later. Ben er wel klaar mee voor vandaag
Ik heb mijn lijst van vorig jaar er bij gepakt, wat bijgevoegd wat mij pakte dit jaar, wat afgehaald wat ik minder waardeerde, en binnen 15 minuten was ik klaar.quote:Op maandag 29 november 2021 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
En veel nummers die je dan achteraf ook wel in je lijst wou zetten![]()
Ik ben ermee gestopt....dit was het en opsturen
Ik ook hoorquote:Op maandag 29 november 2021 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijst van vorig jaar er bij gepakt, wat bijgevoegd wat mij pakte dit jaar, wat afgehaald wat ik minder waardeerde, en binnen 15 minuten was ik klaar.
Een record
Komt er nog een Radio 49 uitzending?quote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef peaceman het volgende:
T/m Pagina twee van Topic #3 verwerkt. 31 lijsten. Rest doe ik later. Ben er wel klaar mee voor vandaag
Mooi lijstje, veel nummers die het bij mij net niet gehaald hebben, dus leuk om te zienquote:Op maandag 29 november 2021 21:32 schreef Hexagon het volgende:
Mijn selectie
Radiohead - Creep
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Massive Attack - Teardrop
Prodigy - Out Of Space
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Prodigy - Smack My Bitch Up
Underworld - Born Slippy
Kraftwerk - Autobahn
Daft Punk - Around The World
Rudimental ft. John Newman - Feel The Love
The Verve - Lucky Man
Fatboy Slim - Rockafeller Skank
Soundgarden - Black Hole Sun
4 Hero - Les Fleur
AC/DC - Thunderstruck
Dune - Can't Stop Raving
DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky
Culture Beat - Mr. Vain
La Bouche - Be My Lover
Enigma - Sadeness
Fleetwood Mac - Big Love
Grace Jones - Slave To The Rhythm
Groove Armada - My Friend
London Grammar - Strong
Haevn - Finding Out More
Inner City -Good Life
Killing Joke - Love Like Blood
INXS - Never Tear Us Apart
Energy 52 - Cafe Del Mar
Deadmau5 & Kaskade - I Remember
Madonna - Justify My Love
Shamen - Move Any Mountain
Sade - Hang On To Your Love
Faithless - Salva Mea
Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook RMX)
Even wat tegengas aan die babyboomers en millennials.
Niet naar mij kijken. Het is denk ik het enige nummer waar ik altijd op heb gestemdquote:
Wij zijn wel trouw jaquote:Op maandag 29 november 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet naar mij kijken. Het is denk ik het enige nummer waar ik altijd op heb gestemd
Met die daling heb ik m er toch weer ingezetquote:
Aan mij zal het ook niet liggen. Op 1 misschien niet, maar top 5 toch zeker!quote:Op maandag 29 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel trouw ja
Ben bang dat die de top 20 uit gaat donderen, terwijl het gewoon op 1 hoort te staan
Het is wel een beetje gedaan. De generatie die hierop geschuifeld heeft op de schooldisco (echt waar) en die op hun kamertje met een oude radio naar Veronica op 538 AM zaten te luisteren sterft uit en dat zal de komende jaren alleen maar sneller gaan.quote:Op maandag 29 november 2021 23:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wij zijn wel trouw ja
Ben bang dat die de top 20 uit gaat donderen, terwijl het gewoon op 1 hoort te staan
Wie weet.. maar kan niet beloven dat dat dit jaar al is.quote:Op maandag 29 november 2021 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Komt er nog een Radio 49 uitzending?
Ik wel…quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie weet.. maar kan niet beloven dat dat dit jaar al is.
Ik voldoe grotendeels aan de beschrijving, maar schuifelen op Child In Time heb ik nooit gedaan tijdens de schooldisco. Vraag me af wat je dan tijdens de tempoversnelling en het gekrijs van Ian doet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gedaan. De generatie die hierop geschuifeld heeft op de schooldisco (echt waar) en die op hun kamertje met een oude radio naar Veronica op 538 AM zaten te luisteren sterft uit en dat zal de komende jaren alleen maar sneller gaan.
Dan gaat iemand op de tenen van de ander staan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voldoe grotendeels aan de beschrijving, maar schuifelen op Child In Time heb ik nooit gedaan tijdens de schooldisco. Vraag me af wat je tijdens dan de tempoversnelling en het gekrijs van Ian doet?
O.k., dat wordt het dan, want anders kom ik er toch niet uit. Een combinatie van spijtige zakkers van verleden jaar van onder nummer 1800, en ontbrekende nummers die voor de mensen bij Radio 2 niet direct van een andere planeet zullen komen. En die in het jaar waarin ze uitkwamen bij de grootste favorieten horen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 06:18 schreef Eightyone het volgende:
...of alléén maar 'moeilijke' nummers en hele goede die eruit dreigen te vallen een duwtje geven. Dat kan natuurlijk ook.
Top 5 moet mogelijk zijn dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaaa Mart Hoogkamer is er live
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.quote:
Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.
De QMusic Top 1000 heeft helaas ook z'n invloed.
Act.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.
Ik ben zeker kritisch op het binnenkomen van Mart. Waarom is mijn mond nu gesnoerd?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die kritisch was op het mogelijk binnenkomen van Mart is bij dezen wel de mond gesnoerd.
De QMusic Top 1000 heeft helaas ook z'n invloed.
Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben zeker kritisch op het binnenkomen van Mart. Waarom is mijn mond nu gesnoerd?
Dat maakt mij zeker niet minder kritischquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.
Dan heb jij alsnog pech gehad!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat maakt mij zeker niet minder kritisch
Ondanks zijn dip verwacht ik Dreetje Hazes deze week ook nog wel bij Jan Willem en Jeroen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Radio 2 jou zijn fantastische lied tijdens de Top 2000 gunt door het wat extra te pluggen.
Ik denk alsnog dat die wel een dagje kan zakken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondanks zijn dip verwacht ik Dreetje Hazes deze week ook nog wel bij Jan Willem en Jeroen.
'Leef' is toch wel de hymne van de demonstraties het afgelopen jaar geweest…
Heel ver wegquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Donnie en Frans Duijts maar ver weg blijven.
Die man zet ook alles op de allerergste manier aan jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Wa doe je meh me-eu-eu-eu…
Als Amsterdammer bied ik mijn plaatsvervangende excuus aan…
Toppertje is gewoon ironisch genieten hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag dat Beelen Tropical Danny op zijn lijstje had. Hij is zelf een Tropical Danny.
+ millennial-nostalgie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Toppertje is gewoon ironisch genieten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |