Ik vind jouw lijst anders een hoog millenialgehalte hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 21:32 schreef Hexagon het volgende:
Even wat tegengas aan die babyboomers en milennials.
Belachelijke insteekquote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi nummer toch.
Mijn lijst is puur persoonlijk
Er is nog altijd tijd voor een tweede lijstjequote:Op maandag 29 november 2021 22:13 schreef aloa het volgende:
[..]
ELO - Mr. Blue Sky
Die had ik er ook in moeten zetten
was op een ontzettend onchristelijk tijdstip vorig jaar geloof ik, dacht van 4 tot 6 of zoquote:Op maandag 29 november 2021 22:12 schreef aloa het volgende:
Is Giel Beelen nieuw trouwens? of heb ik die vorig jaar gewoon gemist?
Ik weet het, maar hou het toch maar bij 1quote:Op maandag 29 november 2021 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Er is nog altijd tijd voor een tweede lijstje
Dat zal het zijn iddquote:Op maandag 29 november 2021 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was op een ontzettend onchristelijk tijdstip vorig jaar geloof, ik dacht van 4 tot 6 of zo
quote:
Jep.quote:Op maandag 29 november 2021 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie zoveel lijstjes waar ik mij wel in kan vinden
Dank en hou vol. Wordt gewaardeerd. Door mij, in ieder geval.quote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef peaceman het volgende:
T/m Pagina twee van Topic #3 verwerkt. 31 lijsten. Rest doe ik later. Ben er wel klaar mee voor vandaag
Ik heb mijn lijst van vorig jaar er bij gepakt, wat bijgevoegd wat mij pakte dit jaar, wat afgehaald wat ik minder waardeerde, en binnen 15 minuten was ik klaar.quote:Op maandag 29 november 2021 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep.
En veel nummers die je dan achteraf ook wel in je lijst wou zetten![]()
Ik ben ermee gestopt....dit was het en opsturen
Ik ook hoorquote:Op maandag 29 november 2021 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lijst van vorig jaar er bij gepakt, wat bijgevoegd wat mij pakte dit jaar, wat afgehaald wat ik minder waardeerde, en binnen 15 minuten was ik klaar.
Een record
Komt er nog een Radio 49 uitzending?quote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef peaceman het volgende:
T/m Pagina twee van Topic #3 verwerkt. 31 lijsten. Rest doe ik later. Ben er wel klaar mee voor vandaag
Mooi lijstje, veel nummers die het bij mij net niet gehaald hebben, dus leuk om te zienquote:Op maandag 29 november 2021 21:32 schreef Hexagon het volgende:
Mijn selectie
Radiohead - Creep
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Massive Attack - Teardrop
Prodigy - Out Of Space
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Prodigy - Smack My Bitch Up
Underworld - Born Slippy
Kraftwerk - Autobahn
Daft Punk - Around The World
Rudimental ft. John Newman - Feel The Love
The Verve - Lucky Man
Fatboy Slim - Rockafeller Skank
Soundgarden - Black Hole Sun
4 Hero - Les Fleur
AC/DC - Thunderstruck
Dune - Can't Stop Raving
DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky
Culture Beat - Mr. Vain
La Bouche - Be My Lover
Enigma - Sadeness
Fleetwood Mac - Big Love
Grace Jones - Slave To The Rhythm
Groove Armada - My Friend
London Grammar - Strong
Haevn - Finding Out More
Inner City -Good Life
Killing Joke - Love Like Blood
INXS - Never Tear Us Apart
Energy 52 - Cafe Del Mar
Deadmau5 & Kaskade - I Remember
Madonna - Justify My Love
Shamen - Move Any Mountain
Sade - Hang On To Your Love
Faithless - Salva Mea
Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook RMX)
Even wat tegengas aan die babyboomers en millennials.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |