Ferry lijkt er wel op gebrand te zijn dat die Turken achter slot en grendel gaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:17 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk dat Ferry gewoon Bob een kloot zal aftrekken. Zijn eigen handeltje veilig stellen en Bob verlinken bij die Turken. Die Serkan Bulut stuurt een mannetje om de kinderen van Bob te ontvoeren.
Seizoen 4 gaat over de ontvoering van de kinderen van Bob waardoor Bob terug undercover gaat om zijn kinderen terug te vinden. Op Ferry moet ie niet meer rekenen.
Zonder jouw aanwezigheid haken veel, in ieder geval Nederlandse, kijkers af.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef FerryBouman het volgende:
Ik hoop wel dat ik seizoen 4 haal.
Prima wijffie. Would hit.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oral speelt inderdaad goed. Snap de kritiek op haar in dit topic ook niet zo goed.
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind de uitbarstingen van Ferry altijd geweldig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef FerryBouman het volgende:
Ik hoop wel dat ik seizoen 4 haal.
Dat is inderdaad apart. Zeker omdat iedereen Ferry wel kent. Lijkt me dat zo'n undercover dan als een lopend vuurtje rondgaat.quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
ik begrijp niet dat Bob/Peter niet herkend wordt van anderen vanuit de drugswereld. Ik begrijp dat zijn identiteit verborgen wordt gehouden, maar hij was toch echt aanwezig in het leven van Ferry Bouman en op dat trouwfeest toen. Moeten toch meer gasten uit de drugswereld zijn geweest die hun aan elkaar linken en dat openbaar maken?
Normaal ga je inderdaad natuurlijk nooit een undercoveragent 2x in dezelfde omgeving inzetten. Volslagen idioot. Maar goed, het is maar een seriequote:Op dinsdag 28 december 2021 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad apart. Zeker omdat iedereen Ferry wel kent. Lijkt me dat zo'n undercover dan als een lopend vuurtje rondgaat.
Heel apart dat de erg voorzichtige paardenbek er niets over heeft gehoord / na heeft gevraagd.
Als die staart die beelden beter had bekeken, had hij ook meteen dat gerommel met die gsm gezien. De camera filmde wel vanaf de andere kant, maar toch, je zou wat moeten kunnen zien.
Geen idee waarom ze die camera niet helemaal uit hebben gezet. Ze wilden daar gaan rommelen met die gsm, dus dat is nu bij uitstek iets dat je niet op beeld wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |