quote:Na de moord op een undercoveragent moeten Bob en Ferry door een samenloop van omstandigheden samen een Turks xtc-netwerk oprollen.
Wat niemand voor mogelijk acht - nadat Bob Lemmens (Tom Waes) in het eerste seizoen Ferry Bouman (Frank Lammers) verraadt, en in seizoen twee Ferry zich koste wat het kost wil wreken op Bob - gebeurt dan toch: de gezworen vijanden moeten samenwerken. Na de moord op een undercoveragent moeten Bob en Ferry door een samenloop van omstandigheden samen een Turks xtc-netwerk oprollen. Dit om elk hun eigen hachje te redden. Of steken ze elkaar toch liever een mes in de rug? Het wordt een razend spannend seizoen.
Bob is na de gebeurtenissen van het vorige seizoen ontslagen bij de politie en heeft een rechtszaak en een mogelijke gevangenisstraf boven zijn hoofd hangen, net nu er een kleine Bob Lemmens onderweg is. Wanneer een jonge undercoveragent wordt vermoord, beseft de politie dat er een mol in hun midden zit. Bob krijgt een stiekem voorstel: hij kan zijn rechtszaak doen verdwijnen als hij opnieuw undercover gaat en in de Turkse xtc-bende de verrader kan ontmaskeren. Hij neemt deze levensgevaarlijke missie met tegenzin aan om zijn leven opnieuw op de rails te krijgen en een toekomst met
Niet? Ik moest wel lachen toen ze met een Brabants accent begon te praten.quote:Op maandag 29 november 2021 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die vriendin niet echt bij Danielle passen.
Zoiets?quote:Op maandag 29 november 2021 17:13 schreef golfer het volgende:
De OP mag wel wat geactualiseerd worden. We zijn bezig met seizoen 3.
Prima.quote:
Ik dacht dat wel al duidelijk is dat het die snorremans van de narcoticabrigade is?quote:Op maandag 29 november 2021 19:58 schreef zipcon het volgende:
Ik gok dat de mol pas over 2 afleveringen opduikt, het was de IT guy bvb.
Maar waarom zei hij dan tegen dat neefje (duidelijk tegen de wens van de Turken) dat hij zijn advocaat moest dumpen?quote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat wel al duidelijk is dat het die snorremans van de narcoticabrigade is?
Ja. In elk geval wel Ferry terug. Zonder Ferry is het niet veel.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is wel lekker onrealistisch allemaal![]()
Wel vermakelijk verder, vooral door Ferry.
Ja, complete anti-climax zo'n nep einde. Snap dat het spannend moet zijn en je ziet het dus ook vaak in films, maar juist erg nep dat iemand enorm treuzelt met het uitschakelen van z'n grote vijand. In het echt doe je dat over het algemeen zo snel als mogelijk als je de gelegenheid hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef SOG het volgende:
Ach ja die vechtscene toen die bob al neergeschoten was en dat die villain zijn graf aan het graven waa en bob alsnog de villain versloeg was al het toppunt van nepheid.
Doet me hieraan denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Movie Villains Be Like... ft. Tony Baker | All Def (video)
Die poging van die bankier om te ontsnappen en vervolgens het neerschieten vond ikquote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
Bijzonder einde van de aflevering wel. Verder erg vermakelijk.
Maar die plottwist slaat toch gewoon nergens op?quote:Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef golfer het volgende:
We worden weer op het verkeerde been gezet met die Patrick?
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 12 december 2021 23:48 schreef golfer het volgende:
We worden weer op het verkeerde been gezet met die Patrick?
Das de halve castquote:Op maandag 13 december 2021 00:50 schreef einzeinz het volgende:
Mijn verdachten:
1. Nick Janssens
2. Ferry Bouman
3. Tanguy Dupont
4. Patrick Diericks
Als hij de informant was waarom zou hij dan uberhaupt die Peter inhuren om de informant op te sporen.quote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Waarom zou hij die journalist uitleveren? En zoveel moeite doen om Peter en Ferry weg te krijgen uit die cel. Als hij echt de informant was, had hij zich volledig teruggetrokken uit dat illegaal onderzoek.
Daarom blijf ik bij die hangsnor narco-inspecteur als informant.quote:Op maandag 13 december 2021 11:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als hij de informant was waarom zou hij dan uberhaupt die Peter inhuren om de informant op te sporen.![]()
Wel toeval dat die dan net allebei een "sportblessure" hebben. Die narco-inspecteur lijkt me trouwens geen sportief type.quote:Op maandag 13 december 2021 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom blijf ik bij die hangsnor narco-inspecteur als informant.
Uiteindelijk pleegde Diericks een belletje naar één of andere instantie om zeggen dat de uitlevering niet volgens de regels was. Hiermee probeerde hij de daadwerkelijke uitlevering tegen te houden.quote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Waarom zou hij die journalist uitleveren? En zoveel moeite doen om Peter en Ferry weg te krijgen uit die cel. Als hij echt de informant was, had hij zich volledig teruggetrokken uit dat illegaal onderzoek.
Ik merk dat ik ook steeds afdwaal naar haar smoelwerk ja. Kan toch wel een tandarts van af?quote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Die paardenbek van Nazmiye Oral leidt wel af.
Ik denk dat het later allemaal duidelijk wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstelen dat die Patrick de informant is, dat zou heel onlogisch zijn. Kan zijn dat hij tegenover die bende net doet alsof om ze te pakken? Maar hoezo gaat hij dan met Ferry en Bob de informant zoeken? Heel vreemd.
Ja denk het ook hoor, dit was gewoon even een schrikmomentje voor Bob en voor onsquote:Op woensdag 15 december 2021 15:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik denk dat het later allemaal duidelijk wordt
Ik heb dat met dat lullige plukje lange haar bij die ene Turk, handlanger van haar.quote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen dat hij wel de informant is, maar met als uiteindelijke doel om die bende op te rollen. In theorie zou hij ook Ferry en Peter kunnen naaien, maar dan had 'ie ze wel in Turkije laten verrotten, dus die variant valt af.quote:Op maandag 13 december 2021 00:47 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Kan ook nog ja. Als je zelf een undercover actie regelt, dan sta je zelf in elk geval onder behoorlijke druk om het op te lossen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel toeval dat die dan net allebei een "sportblessure" hebben. Die narco-inspecteur lijkt me trouwens geen sportief type.
Ik zat zelf nog te denken aan een scenario waarbij Patrick Diericks afgeperst wordt en daarom wel degelijk informant is maar tegelijkertijd ook wraak wil voor de dood van de undercoveragent en hiervoor Ferry en Peter ingeschakeld heeft om de Turkse bende uiteindelijk in te laten rekenen. We moeten niet vergeten dat het geen officiële undercoveractie is, alleen Diericks, Ferry en Peter zijn op de hoogte.
Zou 'ie het einde van dit seizoen levend halen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:08 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind het wat tegenvallen tot nu toe. Lammers’ rol als Ferry wordt ook wel een beetje een karikatuur. Wat overdreven lomp hijgen, onderuit gezakt zitten en minstens 3x per aflevering wat moeten brullen..
Je moet er van houden. Ik vind het in ieder geval een leuk seizoen.quote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
Is het wat? Heb alleen aflevering 1 nog gezien maar was niet heel erg onder de indruk.
Jawel, Undercover vind ik altijd wel leuk. Ook seizoen 2.quote:Op zondag 19 december 2021 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
Is het wat? Heb alleen aflevering 1 nog gezien maar was niet heel erg onder de indruk.
Haha wel ironisch dat haar achternaam dan 'Oral' is...quote:Op maandag 13 december 2021 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Aan spyware hadden we in dit topic niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 december 2021 22:14 schreef Halcon het volgende:
Spyware op de telefoon van Trekpik dus. Naar de dames van plezier geweest, filmpje ontvangen en spyware op zijn gsm.
Klopt inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan spyware hadden we in dit topic niet aan gedacht.![]()
Dat zal wel.quote:Op maandag 20 december 2021 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of het nog echt gaat botsen tussen Serkan en Leyla. Met een zwangere vrouw thuis kan Bob niet opnieuw de reddende engel zijn.
Komt er nog een seizoen 4? Dan kunnen ze de Ferry verhaallijn nog wel doortrekken.quote:Op maandag 20 december 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Vind 8 wel de weinig om alle lijntjes nog bij elkaar te krijgen, eigenlijk is er nog weinig gebeurd dit seizoen.
Dat lieten de acteurs wel een beetje doorsijpelen, vooral Frank Lammers.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er nog een seizoen 4? Dan kunnen ze de Ferry verhaallijn nog wel doortrekken.
Het is net de echte criminele wereld.quote:Op maandag 20 december 2021 12:00 schreef Halcon het volgende:
Vaak zie je bij dit soort series dat patronen zich herhalen. Conflicten tussen criminele zakenpartners bijvoorbeeld, zoals in 1 tussen John (die Peter niet vertrouwde) en Ferry, tussen de broers Berger en nu tussen rolstoel en zijn paardenbek.
Benieuwd hoelang ze dit gaan uitmelken, het is ook wel een concept wat telkens een herhaling van zetten is natuurlijk. Al blijft het nog wel vermakelijk als je het niet al te serieus neemt.quote:Op maandag 20 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lieten de acteurs wel een beetje doorsijpelen, vooral Frank Lammers.
Hoe zullen de kijkcijfers zijn in België? Dat zal wel belangrijkste graadmeter zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt er nog een seizoen 4? Dan kunnen ze de Ferry verhaallijn nog wel doortrekken.
Tussen de 1 en de 1,2 miljoen. Dus dat is best goed.quote:Op maandag 20 december 2021 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe zullen de kijkcijfers zijn in België? Dat zal wel belangrijkste graadmeter zijn.
Cijfers zijn in elk geval wel goed. Alles boven de 800.000 kijkers wordt als succesvol beschouwd in België.quote:Op maandag 20 december 2021 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe zullen de kijkcijfers zijn in België? Dat zal wel belangrijkste graadmeter zijn.
Dat wisten ze dus nog niet Harry, ze belden die man net te laatquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:23 schreef cheesyhead71 het volgende:
Maar hoezo gaan ze dat mailtje over die verklaring van Danielle dan ook doorsturen naar die Patrick terwijl ze al weten van de spyware op z'n Phone?
Dat later met alle moeite weer verwijderd moet worden van de Phone van layla (maar waarschijnlijk nog wel in d'r prullenbak staat )
Daar stoorde ik me aan
Die hangsnor wist toch wel al van die spyware en toch laat ie dat mailtje verzenden ..quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wisten ze dus nog niet Harry, ze belden die man net te laat
Ik zou de aflevering nog even een keer gaan kijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef cheesyhead71 het volgende:
[..]
Die hangsnor wist toch wel al van die spyware en toch laat ie dat mailtje verzenden ..
Dit ja. Vind het weer prima wegkijken. Nazmiye Oral speelt het fantastischquote:Op maandag 20 december 2021 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
Bijzonder vermakelijk seizoen, waarbij veel wel erg voorspelbaar is. Desondanks is zo’n aflevering weer heel snel voorbij en dat is een goed teken.
Die hangsnor wist van niets. Patrick heeft zich 2x laten naaien. 1ste keer bij de hoeren en de 2de keer toen Leyla spyware liet installeren op zijn telefoon.quote:Op woensdag 22 december 2021 00:32 schreef cheesyhead71 het volgende:
[..]
Die hangsnor wist toch wel al van die spyware en toch laat ie dat mailtje verzenden ..
Oral speelt inderdaad goed. Snap de kritiek op haar in dit topic ook niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja. Vind het weer prima wegkijken. Nazmiye Oral speelt het fantastisch
Orlando, wat een figuur.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:46 schreef Oliver23 het volgende:
In de Preview van volgende week lijkt het erop dat Layla te maken krijgt met boze Russen?
Denk dat Orlando niet op tijd levert, en dat Bob/Ferry dan uiteindelijk de boel weten te redden.
Mijn voorzichtige voorspelling als Cliffhanger.... De geldzorgen voor Bob nemen toe en besluit samen met Ferry de XTC wereld in te duiken
Leyla zal pillen moeten hebben. Daarvoor kan ze blijkbaar terecht bij of een knettergekke Orlando (die haar blijkbaar in het verleden al eens genaaid heeft) of bij Ferry/Bob.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:28 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die hangsnor wist van niets. Patrick heeft zich 2x laten naaien. 1ste keer bij de hoeren en de 2de keer toen Leyla spyware liet installeren op zijn telefoon.
Patrick was dus nietsvermoedend het lek, de case lijkt nu wel gesloten alleen zitten ze er nu volop in!
Ferry lijkt er wel op gebrand te zijn dat die Turken achter slot en grendel gaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:17 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk dat Ferry gewoon Bob een kloot zal aftrekken. Zijn eigen handeltje veilig stellen en Bob verlinken bij die Turken. Die Serkan Bulut stuurt een mannetje om de kinderen van Bob te ontvoeren.
Seizoen 4 gaat over de ontvoering van de kinderen van Bob waardoor Bob terug undercover gaat om zijn kinderen terug te vinden. Op Ferry moet ie niet meer rekenen.
Zonder jouw aanwezigheid haken veel, in ieder geval Nederlandse, kijkers af.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef FerryBouman het volgende:
Ik hoop wel dat ik seizoen 4 haal.
Prima wijffie. Would hit.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oral speelt inderdaad goed. Snap de kritiek op haar in dit topic ook niet zo goed.
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind de uitbarstingen van Ferry altijd geweldig.![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef FerryBouman het volgende:
Ik hoop wel dat ik seizoen 4 haal.
Dat is inderdaad apart. Zeker omdat iedereen Ferry wel kent. Lijkt me dat zo'n undercover dan als een lopend vuurtje rondgaat.quote:Op maandag 27 december 2021 14:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
ik begrijp niet dat Bob/Peter niet herkend wordt van anderen vanuit de drugswereld. Ik begrijp dat zijn identiteit verborgen wordt gehouden, maar hij was toch echt aanwezig in het leven van Ferry Bouman en op dat trouwfeest toen. Moeten toch meer gasten uit de drugswereld zijn geweest die hun aan elkaar linken en dat openbaar maken?
Normaal ga je inderdaad natuurlijk nooit een undercoveragent 2x in dezelfde omgeving inzetten. Volslagen idioot. Maar goed, het is maar een seriequote:Op dinsdag 28 december 2021 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad apart. Zeker omdat iedereen Ferry wel kent. Lijkt me dat zo'n undercover dan als een lopend vuurtje rondgaat.
Heel apart dat de erg voorzichtige paardenbek er niets over heeft gehoord / na heeft gevraagd.
Als die staart die beelden beter had bekeken, had hij ook meteen dat gerommel met die gsm gezien. De camera filmde wel vanaf de andere kant, maar toch, je zou wat moeten kunnen zien.
Geen idee waarom ze die camera niet helemaal uit hebben gezet. Ze wilden daar gaan rommelen met die gsm, dus dat is nu bij uitstek iets dat je niet op beeld wil hebben.
Bob nog een keer als undercover daar ergens in de regio lijkt me heel ongeloofwaardig. Dat is het nu al. Misschien Bob en Ferry in het buitenland als undercovers. Of Ferry die doorgaat met z'n handeltje, als die Turken het niet overleven / de bak in draaien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:14 schreef einzeinz het volgende:
Toch eens benieuwd waar dat 4de seizoen nog over zou kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop